Site icon מרכז האטרקציות

השכרת אטרקציות לבר מצווה שיאפשרו לכולם ליהנות

אטרקציות ליום הולדת

אם חושבים על האירועים הכי משמעותיים בחייה של כל משפחה במדינת ישראל, אין ספק כי בר מצווה היא בין האירועים הללו. אירוע המסמל את הגעתו של בנינו למצוות, המעבר הזה מילדות לבגרות, לעצמאות, לאחריות הוא בהחלט מעמד ומעבר מאוד מרגשים עבור כל הורה שיש לו בנים. כל נער וכל משפחה בוחרים להפיק את האירוע בצורה מעט שונה. יש כאלה שרוצים לפצל בין אירועים, כלומר להפיק אירוע אחד לילדים ואחד למבוגרים, יש כאלה שמעוניינים להפיק אירוע אחד גדול. בכל אופן, בנוסף ללוקיישן, קייטרינג, מוזיקה וצלם מגנטי, לא פעם עולה המחשבה לגבי השכרת אטרקציות לבר מצווה.

תכנון מסיבה עם נושא

השכרת אטרקציות לבר מצווה מאפשרת להורים ולמתבגרים לציין את אבן הדרך המשמעותית בחיי המתבגר בגישה שמחה שתיזכר למשך שנים רבות. לילד שלכם מגיע יותר מארוחה מהנה וסרטון משפחתי ביום ההולדת שלו, גם אם זה נשמע לכם כמו חגיגה די מתוקה.

למרבה המזל, אפשרויות השכרת אטרקציות לבר מצווה מאפשרות לארגן אירוע מוצלח, מרתק ומהנה. על מנת להקל עליכם את ארגון האירוע, מאמר זה מציג כמה רעיונות לתכנון בר מצווה שיאפשרו לילדים ולמבוגרים ליהנות.

הנקודה שהורים צריכים להבין כשהם בוחרים אפשרויות השכרת אטרקציות לבר מצווה היא שנושא מחושב היטב יכול לשדרג היטב את האירוע ולהפוך אותו למוצלח. מומלץ לשתף את המתבגר בבחירת נושא שמתאים לתחומי העניין שהוא חולק עם חבריו, והאפשרויות הן אינסופיות, כמו למשל מסיבת ניאון, גיבורי על או תחפושות של אימוג'ים.

על מנת להפוך את האירוע למהנה במיוחד, ניתן לעודד את הילדים לחלוק כמה פריטי עיצוב למשתתפים מבעוד מועד, כך שכל חוגג יוכל ליהנות מהחוויה המלאה במהלך האירוע.

מסיבת חדר בריחה

חדרי בריחה משרתים הרפתקה מדומה שדורשת מהמשתתפים לנתב את דרכם החוצה מחדר הבריחה כצוות, והחוויה כוללת הרבה יותר רגעים מלהיבים מכל האטרקציות הקלאסיות שיש לכם בהמתנה.

והכי חשוב, לא חסרות אפשרויות השכרת אטרקציות לבר מצווה מותאמות לגילאי המשתתפים. מומלץ לבדוק את האפשרויות האלה עם נציגי חברת השכרת ציוד לאירועים, לתכנון מסיבת בר מצווה ידידותית לנוער, שמבטיחה המון בידור אינטראקטיבי לכולם.

תכנון מסיבת פיג'מות

יש סיכוי טוב שהמתבגרים מעוניינים לתכנן מסיבת בר מצווה שתימשך עד שעה מאוחרת בלילה, כך שהם יוכלו ליהנות עם החברים שלהם. מסיבת פיג'מות היא קוד ליותר דיבורים ופחות שינה, וחברת השכרת אטרקציות לבר מצווה מספקת אביזרים שישדרגו את המסיבה ויבטיחו שהאירוע יעמוד בדרישות ובציפיות של המתבגר שלכם.

במילים אחרות, ניתן לשכור חבילת אטרקציות שמורכבת על ידי המומחים בתחום, בין אם האביזרים כוללים מסכות סדינים, אביזרים למשחקי מבוכים ודרקונים, חטיפים מהנים ומשחקי וידיאו. כל ילד ברשימת המוזמנים מקבל את האביזרים מבעוד מועד, ואז מגיע למסיבת הפיג'מות עם כל מה שדרוש לו כדי ליהנות מהמסיבה במשך הלילה.

חגיגת בר מצווה עם משחק קבוצתי

השכרת אטרקציות לבר מצווה כוללת משחקים קבוצתיים שמתהדרים באפשרויות מהנות למסיבה, בהתאמה לחברים של חתן בר המצווה.

למרבה המזל, קיימות שפע הזדמנויות למשחקים, שרבים מהם כוללים תחרויות, משחקים עם פלטפורמות ידידותיות למשתמשים, משחקי תלת ממד, ושירותים חכמים שמתגאים בספרייה של משחקים סימולטניים ידידותיים לבני נוער, שמתאימים לילדים ולמבוגרים באירוע.

מסיבת פיצות וסרטים

חדשות טובות: יש יותר משיטה אחת לתכנן אירוע בר מצווה מהנה. כך, למשל, ניתן לתכנן ערב כיף שכולל פיצות וסרטים ליום הגדול של חתן בר המצווה שלכם, ואתם תמיד יכולים להגדיר מסך הקרנה לצפייה בחוץ ולסדר את השטח החיצוני בו יוקרנו הסרטים כך שהילדים יוכלו להציג קטנים מהסרטים. זהו שדרוג שזמין על ידי צוות השכרת אטרקציות לבר מצווה, שיאפשר לכל המשתתפים ליהנות מהאירוע.

מחירון השכרת אטרקציות לבר מצווה

מחירון השכרת אטרקציות לבר מצווה, שנערכת באולם, בגן אירועים או בבית, משתנה בין חברות ההשכרה, אבל

המחירים הממוצעים כוללים:

השכרת בר אקטיבי לבר מצווה עם שלושה ברמנים: 2,200-4,500 ₪

השכרת לימוזינה: 2,000-4,500 ₪

משחקים תחרותיים: 105-500 שח למשחק.

השכרת לימוזינה עד שמונה מטרים ליום שלם: 2,200-2,400 ₪.

דוכני מזון: 500-800 ₪ לדוכן, בהתאם לסוגי המאכלים המוזמנים, ומספר המשתתפים.

טיפים שכדאי לאמץ שאתם מפיקים בר מצווה לילדים

הטיפ הראשון ואולי החשוב ביותר הוא להתייעץ עם הילד שלכם. נסו להבין מה הוא אוהב, מה החלומות שלו ואיך אפשר להגשים לו אותם באחד האירועים הכי משמעותיים בחיים שלו, אפילו אם ניתן להגשים אותם רק בקטן. למשל, אם הילד שלכם אוהב מטוסים, תוכלו להשכיר אטרקציה של מציאות מדומה באותו נושא. אם הילד שלכם אוהב את הנינג’ה, תוכלו להשכיר מתנפח נינג’ה ענק ולהפוך את בר המצווה לאירוע מרגש ויוצא דופן. שלבו מוזיקה, אוכל שילדים אוהבים כמו דוכן נקניקיות או המבורגרים ואל תשכחו את התמונות!.

Exit mobile version