Site icon מרכז האטרקציות

אטרקציות לבת מצווה הנערכת בבית

אטרקציות לבת מצווה הנערכת בביתאטרקציות לבת מצווה הנערכת בבית

בין אם החלטתם לחגוג את אירוע בת המצווה באינטימיות מבחירה ובין אם מדובר באילוץ כלכלי,  עדיין יש כמה שדרוגים שניתן לעשות כדי להפוך את האירוע לבלתי נשכח, מקייטרינג מעורר חושים, בר מתוקים, הזמנה של בר עם שייקים, דוכן עם פיצות  ועד מסיבות קונספט בסגנון  FOOLMOON עם די ג'יי , אורות אולטרא בצבעי סגול/כחול. תוכלו לשדרג את החלל הביתי הנבחר בבלונים, קישוטי פרחים, להביא אמן אורח , להכין הפעלות מקוריות , כמו משחקים ועוד.

אירוע בת המצווה הוא אירוע חשוב המסמל את תחילת ההתבגרות  וכניסה לעולם הנעורים, זה ידוע שיש היום רצון לבלוט ולייצר אירוע שיתעלה על אירועים קודמים, תוך שמתנהלת תחרות, גם אם סמויה וישנו לחץ חברתי בין חברי הכיתה. ארגון של אירוע בבית יכול להיות יתרון, שכן תוכלו להעשיר את האירוע באטרקציות ופעילויות בכסף שחסכתם על השכרת אולם אירועים.

 

איך ניתן לארגן מסיבת בת מצווה בבית?

יש היום חברות הפקה שניתן להיעזר בהן שמציעות סיוע בארגון האירוע מראשיתו כדי שאתם תוכלו בעיקר ליהנות מהערב ולא לדאוג לכל הארגונים , חברות הפקה יכולות לארגן לכם מסיבות קונספט כגון מסיבת גרפיטי, להביא אמנות רחוב, רקדני ברייקדאנס, אמן היפ הופ, לערוך מסיבות קצף ובועות סבון ועוד. כמו כן אתם יכולים להותיר את השליטה בידיים שלכם, למצוא הרבה מידע על אטרקציות ולארגן את המסיבה בעצמכם בהתאם לתקציב שתבחרו, במאמר זה נציע לכם מספר אטרקציות שיכולות להתאים לחגיגות בת מצווה הנערכת בבית.

הלב של האירוע- הדי ג'י 

אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבחור די ג'י שידאג להפקה המוזיקלית של האירוע שלכם, חשוב לבחור מישהו מקצועי , מנוסה ובעל המלצות שיתאים לאופי האירוע והסגנון המוזיקלי שאתם אוהבים, בין אם אתם בעניין של מוזיקה מזרחית, ראפ, פופ, רוק או מוזיקה ישראלית, הדי ג'י יהיה אחראי ללב האירוע, הריקודים ויהיה אחראי לנהל את האירוע, ליצור אינטראקציה עם הקהל, לשלהב אותו לרקוד בעיקר כשמדובר באירוע אינטימי וקטן, האנרגיות של הדי ג'י חשובות ליצירת האווירה שאתם מחפשים.

מחיר די ג'יי לבת מצווה בבית פרטי נע בין  1500 – ל-  2000 ש”ח. 

 

אטרקציות לבת מצווה הנערכת בבית- קייטרינג ואוכל

שני הדברים הכי חשובים ליצירת אירוע מוצלח הם אוכל ומוזיקה טובה, אז אחרי שדאגתם לדי ג" שירקיד את החברים שלכם לצלילי המוזיקה שבחרתם, אתם צריכים לבחור אוכל איכותי ומשובח. אתם יכולים להחליט שאתם מזמינים עמדת סושי, עמדת סביח או שווארמה, אוכל תאילנדי, גריל ובשרים על האש, דוכן המבורגרים, נקניקיות או פיצות או שילוב של כמה דוכנים שונים. אתם צריכים להתחשב בקהל המוזמנים, האם מדובר בקהל טבעוני, מה הם אוהבים, עד כמה הם פתוחים לאוכל אסייתי או האם הם אלרגיים לחלב. 

אתם צריכים להתאים את כמות האוכל למספר האורחים וכמובן בהתאם לתקציב שלכם. דוכני אוכל יכולים להיות יקרים, אוכל תאילנדי מוקפץ יכול לעלות כ-4000 ש"ח, אוכל מקסיקני  מתחיל מ- 3,600 ש"ח,  עמדת סושי תעלה לכם  5,600 ש"ח. עמדות עם בשרים הן הכי יקרות ונעות בין 5,600 ש"ח ל-6,500 ש"ח.

מעבר לדוכני אוכל תוכלו להזמין קייטרינג אסאדו, לפנק את האורחים בפיתות עם עראיס, פוקצ'ות טריות מהטאבון עם בשרים על הגריל, סלטים, נתחי בשר  שלמים או משופדים  או להזמין קייטרינג מסוג אחר לפי טעמכם, בין אם אתם רוצים ארוחה מרובת מנות או בסגנון מזנון, אוכל של תבשילים או אוכל רחוב שקל לחטוף בביס, תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות לפי התקציב שלכם. אחרי המנה העיקרית וודאי תרצו לפנק את האורחים שלכם  בקינוחים , תוכלו להזמין בר קינוחים מגוון עם מקרונים, פבלובות, סברינות, קאפקייקס , קינוחי מוס, עוגיות , טארטלטים ועוד, כולל עוגת 2 קומות, קאפקייס ממותגים, סוכריות שוקולד ועוד.

תוכלו להזמין דוכן פופקורן וחטיפים, דוכן דונאטס, דוכני פירות ועוד. עמדת פופקורן עולה כ-2500 ש"ח , עמדת מילקשייק 2900 ש"ח, עמדת גלידה אמריקאית תעלה לכם  3,000 ש"ח, עמדות וופל בלגי 2800 ש"ח, מיני מגנום ב-2700 ש"ח, דונאטס החל מ-2500 ש"ח וקינוח צ'ירוס  ב- 2800 ש"ח.

 

שדרוג האירוע באמצעות אמן או מופע

מעבר לדי ג'י, יש באפשרותכם לגרום לאירוע שלכם לבלוט ולהיות מיוחד על ידי הזמנת אמנים, שתוכלו להתאים לקונספט המסיבה שבחרתם, אם יכולים להזמין להקה שמופיעה עם שירי שנות ה-80, מופע יווני, מופע לטיני, מופע דאנס, מופע עם מוזיקה עכשווית וקאברים, נגן סקסופון, גיטריסט, מתופף, כנריות או כל מופע מוזיקלי שמתחשק לכם. תוכלו להזמין אמן ישראלי מוכר או לבחור מבין שלל זמרים מוכשרים המופיעים באירועים, שהם אולי לא כל כך מוכרים, אך עדיין מנוסים מאוד בלשמח אנשים ביום החשוב שלהם.

מחיר הזמנת נגן נע בין 1,300 ש"ח , מופע יווני יעלה לכם 4,000 ש"ח , מופע צ'לו יעלה לכם 1,000 ש"ח ומופעים של להקות וזמרים יכולים להגיע גם ל-12,000  ש"ח  ועד 20,000 ש"ח למופע, תלוי כמה תרצו להשקיע, ייתכן שאם חסכתם בעלות השכרת האולם, תהיו מעוניינים להשקיע את הכסף בהזמנת הזמר הנערץ על בתכם או המופע שידהים את האורחים.

אטרקציות לבת מצווה הנערכת בבית- עיצוב הבית לאירוע

מאחר שבחרתם לערוך את האירוע החגיגי בבית, חשוב מאוד לעצב אותו באופן שיקנה לבית אווירה חגיגית ומסיבתית, תוכלו לשדרג את החלל עם פרחים, בלונים,  להזמין קיר פרחים , קיר הוליווד, לכתוב את השם של כלת האירוע באותיות מפרחים או אורות בוהקים, לדאוג לסידורי בלונים, להזמין קונפטי, בועות סבון, אביזרים שניתן לחלק לאורחים כמו כובעים, חולצות ועוד.

מחירי קיר הוליווד החל מ-1,300 ש"ח, מחירי קיר פרחים מתחילים מ-1200 ש"ח, תוכלו לשדרג את הקיר עם אורות, אותיות של שם כלת האירוע מפרחים מתחיל מ-800 ש"ח, אותיות מעץ החל מ-1900 ש"ח . עלות סידורי בלונים החל מ-1100 ש"ח.

 

אטרקציות נוספות

 אם אתם גמישים בתקציב תוכלו להזמין רקדניות, ריקודים לטיניים, רקדנית בטן או רקדניות היפ הופ  אם יש לכם חצר גדולה, תוכלו להזמין בובות ענק, מופעי אורות ואקרובטיקה. תוכלו להפריח בלונים או קונפטי תוך כדי הריקודים, להזמין מייצגים שונים. ניתן להזמין עמדות צילום שיתעדו את האורחים שלכם ויתנו להם מזכרות  על גבי מגנטים, תוכלו להקליט באולפן שיר שילווה אתכם עם הכניסה לאירוע, להיכנס בריקוד המשתלב ביחד עם הרקדנים המקצועיים,  להזמין תותחי עשן, זיקוקים,  להזמין עמדות מולטימדיה וקונסולות משחק ועוד רעיונות רבים, הכל תלוי בתקציב ובגודל החלל, כמות האורחים  וכו'.

המחירים של האטרקציות נעים בין  1200 ש"ח עבור רקדניות, 2,900 ש"ח עבור מגנטים ומחזיקי מפתחות לאורחים,  3000 ש"ח עבור מופע אורות , 1500 ש"ח עבור עמדות משחקים,  2,300 ש"ח עבור מופע אקרובטיקה, 1,400 ש"ח עבור תותחי עשן ועוד.

לסיכום, אירוע בת המצווה לא חייב להיעשות מאולם אירועים מפואר ויקר, אתם יכולים להחליט שאתם עושים אירוע אינטימי, קטן, בפנים או בחוץ, לשדרג את החלל באמצעות קישוטים, בלונים ופרחים, להזמין די ג'י, עמדות צילום ומגנטים, להזמין קייטרינג מעולה שייתן בדיוק את התבלין שאתם צריכים לאווירה, להזמין אמן שיפתיע את האורחים ואולי אפילו את כלת בת המצווה, להביא הפעלות, משחקים וקונספט שיגרום לאירוע האינטימי והקטן להיות אירוע גדול ומדהים שכולם יזכרו וידברו עליו.

השאירו כאן את הפרטים שלכם ותוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים כדי לחגוג את האירוע מבלי להיגרר להוצאות מנופחות.

Exit mobile version