Site icon מרכז האטרקציות

אטרקציות גרפיטי לבר מצווה: שכירת שירותי אמן גרפיטי לשדרוג מסיבת בר מצווה

אטרקציות לאירועים

קרדיט תמונה: pexels

אם הגעתם לכאן, וודאי אתם הורים לילד שתיכף ימלאו לו 13 שנים. אין ספק כי בתור הורים שמגדלים את הילדים שלהם במדינת ישראל, גיל 13 הוא הגיל המרגש, הייחודי וזה שדורש הכי הרבה שומת לב בהיבט של הפקת יומולדת. כיף לחגוג את הרגע שבו ילד הופך לנער, עם הגיעו לגיל מצוות, אבל הורים רבים אינם בטוחים איך לגשר על הפער בין חמוד למגניב כשזה מגיע לתכנון אטרקציות לבר מצווה. מתבגרים רבים דורשים שהמסיבה שלהם תהיה מהנה, מגניבה, עם מוזיקה שהם אוהבים, במקום יפה. זה בדיוק הזמן לחגוג עם הילדים ולהעניק לו מתנת יומולדת בלתי נשכחת.

על אטרקציות גרפיטי, מה זה בעצם אומר?

שמדברים על גרפיטי לאירועים, יש כל מיני אפשרויות משום שגרפיטי הוא עולם שלם, אומנותי ומגניב בפני עצמו. הגרפיטי לקוח מאומנות הרחוב. בדרך כלל שמדובר בגרפיטי לאירוע כמו בר מצווה, החברה שבה אנחנו בוחרים מקימה דוכן מרהיב וייחודי של ציורי גרפיטי. את הגרפיטי ניתן לצייר על כל מיני ציורים כמו כובעים, חולצות, מטריות ומגבות חוף, תיקים ועוד. תוכלו להתאים את המוצרים שאתם בוחרים לילדים לפי העונה בשנה. מדובר בצביעה בטכנולוגיה ייחודית ולכן המוצרים איכותיים, עמידים במים וגם בכביסה ולמעשה כל ילד יכול לבחור את סוג הכתב, את הצבעים וגם את הציור שהוא ירצה. בנוסף, מלבד לדוכנים עצמם, ניתן להקים קיר גרפיטי לבר מצווה. מדובר בקיר ענקי של 2 מטרים לפחות שהופך לסוג של יצירת אמנות מדהימה. על קיר הילדים יוכלו לכתוב ברכות מהממות או לצייר ציורים. אין ספק כי מדובר באטרקציה מגניב ומקורית במיוחד.

התאמה אישית של אטרקציות גרפיטי לבר מצווה

על מנת להתחיל נכון, הורים שוכרים אולם או גן אירועים שמציע חבילות אטרקציות שונות לבר מצווה, עם בופה אוכל וקינוחים שמתאימים לילדים ולמבוגרים, ומתכננים נושאים שהילדים אוהבים, כמו מוזיקה, הפעלות וגימיק חדש: אטרקציות גרפיטי לבר מצווה.

התאמה אישית של אטרקציות גרפיטי לבר מצווה

אטרקציות גרפיטי לבר מצווה יכולים לשקף את תחומי העניין של ילדים בגילאי 13, וגם פיסות זיכרונות מילדותם. הקיר מציג עבודות אמנות מדהימות עם אינספור עיצובים ויצירות, והילדים ייהנו מכל רגע. אטרקציה כיפית זו מאפשרת לילדים לצייר סגנונות מדהימים של גרפיטי, עם פרטים צבעוניים, בהדרכת אמן גרפיטי.

גיל 13 הוא ציון דרך חשוב שמבדיל בין הילדות לנעורים, וחשוב שמסיבת בר המצווה תכלול אטרקציות שמזכירות את הילדות, תוך כדי היותן ידידותיות לבני נוער, ומהירות וקלות עבור הילדים והמבוגרים שייהנו מהמסיבה עם גימיק חדש ומדליק. ניתן לצייר על הקיר בצבעים אדומים, צהובים וכתומים, ולבחור עיצובים שונים שביחד יעצבו קיר גרפיטי מושלם.

הדרכה מקצועית בציורי קיר

גימיק של אטרקציות גרפיטי לבר מצווה משדרג את האירוע עם יצירות אמנות מרשימות. הילדים מוזמנים לצייר ציורי קיר יפהפיים ומגניבים על הקיר, ולומדים לצייר כל דבר! אמן גרפיטי מנוסה מלמד את הילדים ליצור קיר מופת נפלא, עם אמנות מותאמת באופן אישי; או שניתן להניח לאמן להגות סגנונות מהנים לילדים. הקיר יכול לכלול:

בהדרכת אמן גרפיטי, הילדים לומדים את השימוש בצבעים ליצירת ציורים מהנים, או שניתן להניח לאמת 'לעשות את שלו', ולהשתמש בניסיון העשיר שלו בציור על משטחים שונים שיוצבו באולם או בגן האירועים.

הדגמות אינטראקטיביות

ניתן לבקש מאמן גרפיטי להגיע לאירוע בר המצווה, ולהרשים א הילדים והמבוגרים עם יצירות אמנות אותנטיות, שיספקו תובנות על תנועת אמנות הרחוב ההולכת וגדלה. האמן מדגים את הציורים עבור הילדים והמבוגרים, וניתן לתכנן מראש אטרקציות גרפיטי לבר מצווה שיאפשרו לכולם להשתתף. ניתן ליצור יצירת אמנות גדולה, או שכל אחד יכול להכין מזכרת קטנה משלו.

הציור כולל שימוש בצבעים על בסיס מים, ולכן אין כמעט ריח, כך שאטרקציה זו מעולה לבר מצווה, אירועי חברה, הפעלות, מסיבות ימי הולדת, חתונות, ועוד. האמן יוצר, מתווה ומפקח על תהליך היצירה, וקושר את היצירה הסופית כך שניתן לצלם אותה וליהנות מהמזכרת למשך שנים ארוכות.

איך עובד שירות אטרקציות גרפיטי לבר מצווה

ניתן לשכור שירותי אמן שמספק שירותי אטרקציות גרפיטי לבר מצווה, ולבחור מתיק העבודות שלו את סגנונות הציורים המועדפים, או שניתן לבקש מהאמן להמליץ על סגנונות ציורים שלדעתו יהיו הטובים ביותר למסיבת בר המצווה.

ברגע שתהיו מוכנים לשכור את שירותי האמן, הוא יתמחר את חבילת השירות ויתחיל לתכנן את יצירות האמנות שישדרגו את האירוע. במהלך האירוע, הוא מדגים ציורי גרפיטי על הקיר, להנאת הילדים והמבוגרים, ומלמד את הילדים את טכניקות הציורים, כך שכולם יכולים להשתתף בחוויה.

העלות המשוערת של שירות אטרקציות גרפיטי לבר מצווה נעה בין 4,000-5,200 ₪ לציורים על קיר גדול. זוהי הערכה משוערת בלבד, והעלות עשויה להשתנות בהתאם לתנאי החבילה הנבחרת.

Exit mobile version