Site icon מרכז האטרקציות

רעיונות אטרקציות לבת מצווה באולם

עיצוב בלונים ליום הולדת

אין בכלל ספק כי אחד האירועים הכי משמעותיים עבור כל משפחה שמגדלת ומחנכת את הילדים שלה במדינת ישראל הוא אירוע הבת מצווה. אירוע אשר מסמל את הגיעתה של ילדתנו הקטנה למצוות, מילדה לבוגרת ועצמאית. אז נכון, הזמן טס שנהנים והנה אנחנו מוצאים את עצמנו מתכננים את הפקת בת המצווה של בתנו בת -12. משפחות רבות בוחרות להפיק את האירוע באולם ומחפשות רעיונות לאטרקציות. כשמארחים מסיבת בת מצווה באולם, חשוב לתכנן היטב את נושא האירוע שצריך להיות מצד אחד לא ילדותי, ומצד שני מספיג מגניב. למרות שכל מתבגרת שונה, מדריך זה מציג נקודת התחלה בחיפוש אחר רעיונות לתכנון אטרקציות לבת מצווה באולם.

אטרקציות לבת מצווה באולם באולינג

אם בא לכם לחשוב קצת מחוץ לקופסא, תוכלו להפיק את האירוע באולם באולינג. משחק כייפי, מדליק, תחרותי שמאפשר להוציא אנרגיה וגם להתחרות בהנאה גדולה כל כך אחד בשני. למעשה, אולם באולינג או המיקום המושלם למסיבת בת המצווה. אירוע בסגנון זה מאפשר תכנון מגוון אטרקציות לבת מצווה באולם, כולל הופעת אמן מודרני שבטוח ירשים את המתבגרת שלכם, ומקום הבילוי הזה כולל גם מגוון רחב של אפשרויות כיבוד וקייטרינג שיתאימו לאורחים המבוגרים והצעירים.

אפשר לשכור את כל האולם או להזמין מראש מסלולים, ויש אפשרות לחדרים פרטיים לאירועים, כמו גם מסלולי באולינג פרטיים יותר. ניתן להזמין אוכל ושתייה ישירות מהמסלולים, או שתוכלו להזמין את הכיבוד לאירוע מהמסעדה שבאולם, ולתכנן ארוחת ערב לפני פעילות הבאולינג. שאתם בוחרים להפיק את בת המצווה באולם באולינג, חשוב לשים לב האם כל האולם נמצא לרשותכם או רק חלקו וכמה מוזמנים מגיעים למסיבה. כמובן שיש עוד כל מיני אטרקציות שאפשר לשלב באולם הבאולינג, בין אם זה מכונת פופקורן, בין אם זה קריוקי ואפילו יש אולמות באולינג המשלבים גם חדרי בריחה.

שפע אטרקציות לבת מצווה באולם

אתם יכולים גם להזמין את הקבוצה לאולם שהבעלים שלו מציע מגוון פעילויות שונות, או לאפשר לבני הנוער לחגוג עם חבריהם בחדרי הקריוקי הפרטיים.

בנוסף, ניתן לשכור מכונות משחקי וידיאו או לקנות חבילות אטרקציות לבת מצווה באולם שכוללות באולינג, לייזר ומשחקי הפעלות, מה שהופך את האירוע לעשיר בפעילויות שיימשכו כל הערב.

מסיבת דיסקו

כמעט כל המתבגרים מעוניינים לחגוג באירוע שמאפשר להם להשתולל ולרקוד בחופשיות. בחירת אפשרויות אטרקציות לבת מצווה באולם שמתוכנן כמועדון דיסקו, מאפשר לכם לשדרג את האירוע עם צלמים מקצועיים שיצלמו את כל הרגעים הבלתי נשכחים.

שירותים נוספים שתוכלו להוסיף כוללים תקליטן להגברת האווירה, עמדות צילום סלפי, מכונות משחקים ורחבת ריקודים מוארת בנורות LED על מנת להאיר את הערב שלכם, ולגרום למתבגרת שלכם לצעוק בשמחה 'מושלם'!

בת מצווה במסעדה

לבני נוער שמעדיפים אטרקציות לבת מצווה באולם בסגנון פשוט, קיימת אפשרות לערוך את האירוע במסעדה שהמתבגרים אוהבים. זוהי אלטרנטיבה צנועה ומתוחכמת שמאפשרת אינטראקציות נעימות בין משתתפי האירוע.

אתם יכולים לבחור תפריט בהתאמה אישית להעדפות הקולינריות של המבוגרים והצעירים, ולהוסיף הקרנת סרט.

חדר בריחה

אטרקציות לבת מצווה באולם שהופך לחדר בריחה מאפשר לכם לתכנן אירוע מרגש, במהלכו המשתתפים מתבקשים לאתר רמזים, לפתור חידות, והכי חשוב, לברוח! זהו באז ייחודי של כיף אינטראקטיבי, מבוסס היגיון, שמבדר את כל המתבגרים.

עלות אטרקציות לבת מצווה באולם

חבילת אטרקציות לבת מצווה באולם יכולה להתחיל מעלות של 4,500 ₪ ולהשתנות בהתאם להעדפות ותנאי בעלי האולם. החבילות כוללות עמדת צילום סלפי עם מסכים צבעוניים, מראה, או תא צילום. ניתן להוסיף עמדות משחק, או עמדת סנאפצ'ט, או לשכור שירותי קוסמטיקאית שתארגן פעילויות טיפוח למתבגרות, ופעילויות משחקים לבנים.

בחירת האטרקציות המתאימות תאפשר למתבגרים לחגוג את האירוע בהנאה, ואתם יכולים לבחור מתוך מגוון שלם של אפשרויות.

ממה מושפעת העלות של בת מצווה באולם?

  1. סוג האולם– יש אולמות הנחשבים לקצת יותר יוקרתיים ופנסיים, לעומת כאלה המוגדרים כאולמות סטנדרט. ככל שהאולם יותר יוקרתי, מעוצב, מכיל את כל הפסיליטיז והשיפורים בין אם זו מערכת סאונד חדשנית, תאורה בלתי רגילה או עיצוב מרהיב, ככה עלות האולם גבוהה יותר.
  2. אטרקציותסוג האטרקציות שתבחרו לשלב באירוע שלכם משפיע גם כן על העלות הסופית. למשל, יש אטרקציות שנחשבות ליותר יקרות כמו למשל טכנולוגיות מציאות מדומה שניתן לשלב בבת מצווה, לעומת אטרקציות זולות יותר כמו למשל קיר גרפיטי או סדנת שוקולד.
  3. אוכל – בעוד יש הורים שבוחרים באוכל של ילדים כמו דוכן המבורגר ועוגה מעוצבת, אחרים רוצים לשדרג קצת יותר ומשלבים כמה סוגים של דוכנים כמו למשל דוכן נקניקיות, מגשי סושי לילדים, פופוקורן, פיצה וכדומה.

ועוד כמה טיפים להפקת בת מצווה מוצלחת:

מומלץ לשתף את בתכם בכל התכנונים וההחלטות, הרי זו גם בת המצווה שלה. במידה והאירוע משלב מבוגרים ובני נוער, כדאי לבחור אולם בו יש הפרדה וליצור תוכן לשתי הקבוצות.

אטרקציות זולות לבת מצווה

בשנים האחרונות דובר רבות על חגיגות בת המצווה ונשמעה לא מעט ביקורת על האופן בו האירוע הפך לראוותני ועל האופן בו ההורים מוצאים עצמם מוציאים סכומי עתק ומתקשים לעמוד בהוצאות הכבדות, אפילו נערכו על כך לא מעט מערכונים בארץ נהדרת שהציגו כלת "בת מצווש" שקשה מאוד לספק את גחמותיה. האירועים של היום הפכו ליותר גדולים, מנצנצים, מנקרי עיניים, כשהלחץ החברתי עלול להוביל  אתכם להוצאות מיותרות, הרבה מעבר ליכולת הכלכלית שלכם.

איזה אטרקציות יוכלו לשדרג לכם את האירוע במינימום כסף? 

במאמר זה ננסה לתת לכם רעיונות לאטרקציות לאירועים זולות שיתנו מענה לחגיגות מבלי להכאיב לכם בכיס. ניתן לכם רעיונות כיצד לשדרג אולם צנוע ופשוט באמצעות קישוטים יוקרתיים, איזה אמנים ואטרקציות כדאי לכם להזמין במחיר סביר, כדי שיהפכו אירוע רגיל לאירוע מדהים שכולם יזכרו .

מופע נגנים לייב

אחת מהדרכים להפתיע את האורחים ולהנעים את זמנם, הוא להביא נגנים שיוסיפו לאווירה, ניתן להזמין כנריות שילוו את כלת בת המצווה עם כניסתה כשהיא מלווה בשתי כנריות, מה שיהפוך את הכניסה לדרמטית וזכירה, הכנריות  יכולות להשתלב במספר הזדמנויות לבחירת בעלי האירוע, הן יכולות להיות רק בפתיחה או ללוות גם את ריקוד הסלואו הראשון, הכנריות יכולות להחליף מספר שמלות במהלך הארוע, הכל לפי בחירתכם. 

אופציה נוספת היא להביא נגני סקסופון או כלי נשיפה אחרים, מתופפים ונגני דרבוקה שיכולים לעשות תהלוכה צוהלת ושמחה לקולות מחיאות הכפיים של הקהל המשולהב. המחירים של הנגנים נעים בין 1300 ש"ח ל 2600 ש"ח ומעלה, תלוי בכמות הנגנים, תוכלו לערוך עימם משא ומתן על מנת לנסות ולהוזיל עלויות.

אותיות פרחים לאירוע 

אטרקציה נוספת שיכולה לקשט אולם זול ופשוט ולהעניק לאולם מראה יותר מושקע ויוקרתי היא לוח אותיות העשויות פרחים. תוכלו להציג את שם כלת בת המצווה באמצעות אותיות מפרחים , תקבלו אותיות פרחים ענקיות (כ-1.5 מטר גובה) לקבלת הפנים, תוכלו לבחור את סוג הפרחים וצבעם, כאשר המחירים ישתנו בהתאם  ותוכלו אפילו להוסיף שטיח אדום למראה מלכותי .

המחירים עבור אותיות פרחים נעים בין 650 ש"ח ל-900 ש"ח. עוד אטרקציה היא אותיות לד צבעוניות, תוכלו לשלם 800 ש"ח בלבד עבור אותיות לד המחליפות צבעים.

קיר מעוצב

אם אתם מעוניינים להשקיע אף יותר, אתם יכולים לרכוש קיר שכולו פרחים , עם או בלי אורות , קיר שכולו פייטים זוהרים, קיר הוליווד עם השם שלכם ואפילו קיר אכיל עם דונאטס צבעוניים שהאורחים יכולים לשלוף ולהתענג עליהם, דונאטס במגוון טעמים ועיצובים, עם ריבת חלב, שוקולד, קצפת ועוד.

קיר נוסף הוא של פרעצל עם טעם ממכר, מתוקים ומלוחים בצבעים מפתיעים כמו ורוד או תכלת, אך מבלי לפגוע בטעם הנימוח והמתפצפץ בפה. מחיר לקיר פרחים או קיר הוליווד מתחיל מ-1200 ש"ח ומחיר לקיר עם מאכלים נע בין 1400 ש"ח ל-2000 ש"ח ומעלה.

אטרקציות לריקוד הסלואו

ריקוד הסלואו הראשון של הערב הוא מרגש, כלת בת המצווה רוקדת עם אביה או עם חבר לכיתה, בשמלה מפוארת, אל מול עיניהם המשתאות של כל האורחים באולם, בהחלט ניתן להפוך את הרגע הזה ליפה ומרשים עוד יותר עם האפקטים הנכונים. כך למשל, ניתן בזמן הריקוד להוסיף עשן, בועות סבון וקונפטי  שיעניקו למקום מראה קסום, ניתן להוסיף זיקוקים קרים ובטיחותיים המיועדים לשימוש באולמות ומשדרגים את הרגע המשמח, ניתן להוסיף בלונים מרחפים ואפילו אותיות פרחים שיזהרו בחושך בזמן הריקוד. עוד רעיון אטרקטיבי הוא פרחים צפים שידמו מקום קסום וייתן לכם תחושה שאתם מרחפים במקום אקזוטי.

עשן בלבד יכול לעלות 800 ש"ח בלבד, עשן, בועות וקונפטי כ-1000 ש"ח, הוספת פרחים צפים יעלה לכם 1300 ש"ח, אותיות פרחים לסלואו נע בין 1300 ל-1500 ש"ח, מחיר בלונים ביחד עם זיקוקים נעים סביב 1500 ש"ח.

רקדנים ורקדניות

עוד דרך לשדרג אירוע ולהפוך אותו לאירוע מדובר הוא להוסיף כמה רקדנים, ומייצגים אמנותיים.  אפשר להוסיף מייצגים אומנותיים בקבלת הפנים במהלך ריקוד הסלואו , ניתן לבחור מבין מבחר סוגי תלבושות , רקדניות יכולות לפרוץ במפתיע לרחבה בסבבי הריקודים שלאחר המנה הראשונה והשנייה

הרקדניות והרקדנים לבושים בתלבושות מרהיבות ומרשימות והם מוסיפים תבלין לרחבת הריקודים, הם ישלהבו את הקהל ויגרמו לכולם לרקוד ולמחוא כפיים ויעודדו את האורחים להישאר ברחבת הריקודים לאורך זמן. הרקדניות יכולות להיות בלבוש ברזילאי או בתלבושות ראפ, הכל לפי סגנון המוזיקה והחוויה שאתם תבחרו שאתם רוצים להעביר באירוע שלכם.

מחירי הרקדנים נעים בין 1200 ש"ח ל-2500 שח ומעלה, תלוי בכמות הרקדנים והמיצגים האמנותיים שתבחרו. חוץ מרקדנים תוכלו להזמין גם הולכי קביים גבוהים אשר יפתיעו את האורחים עם תלבושות ססגוניות ומושקעות , הדמויות הולכי קביים גבוהות מהלכות יכולים להוסיף לארוע שלכם אופי, הם יכולים לבצע עבורכם פעלולי קרקס, ג’אגלינג עם כדורים, להצחיק ולשעשע את האורחים .

המחיר עבור הולכי הקביים נע סביב 1600 ש"ח ומעלה.

פירות

אטרקציה נוספת היא להגיש פירות באופן מקורי לאורחים שלכם, לא עוד מגשי פירות משעממים, אלא עץ פירות, פירות המוגשים במגדל אייפל, על גלשן, פירות על ספינה ועוד דרכים מקוריות נוספות, שאתם יכולים להתאים לאופי האירוע ולפי התחביבים שלכם. 

המחירים נעים בין 1500 שח עבור גלשן או קייאק עמוס בפירות טרופיים צבעוניים ומעוררי תיאבון,  2600 ש"ח עבור מגדל אייפל או עץ פירות ואפילו 3000 ש"ח עבור ספינת פירות ענקית.

עמדות מקוריות 

אתם יכולים להביא עמדות מולטימדיה וקונסולות משחק סוני פלייסטיישן, עמדת מציאות מדומה לחוויה וירטואלית, כאשר כל עמדה כוללת משקפת VR, מבחר משחקים כמו  צניחה חופשית, רכבות הרים,  זומבים, מערב פרוע (משחקי יריות מאתגרים), הליכה על קורה .

 מחירי עמדות עם משחקים נעים בין 1200 ש"ח ל-1500 ש"ח ומעלה. 

 ניתן לשדרג ארוע גם עם כרכרה או בר עם קינוחים מתוקים, שיכילו עשרות סוגי קינוחים כגון: מקרונים, פבלובות, סברינות, קאפקייקס, קינוחי מוס, עוגיות, קינוחי כוסות, טארטלטים ועוד, כולל עוגת 3 קומות קאפקייס ממותגים, סוכריות שוקולד ועוד ועוד. כאשר המחירים נעים סביב 1500 ש"ח. 

עוד עמדה סופר אטרקטיבית היא עמדת המבורגרים , עם צ'יפס ותוספות, העמדה מגיעה עם שני אנשי צוות במחיר שנע סביב 2000 ש"ח . עמדת גריל בשרי כבר תעלה לכם 5,000 ש"ח, עמדת דים סאם 2300 ש"ח ועוד עמדות אוכל מגוונות  עם פופקורן, פיצות ועוד.

עמדות צילום סלפי ומגנטים

אירוע לא יכול להיות שלם בלי לתעד אותו ואת האורחים שלכם, אין כמעט בית בישראל שבו לא תראו מקרר מלא מגנטים מאירועים, תוכלו להזמין צלם מגנטים שידפיס לכם תמונות במקום עם מבחר מסגרות שתבחרו, אנשי מקצוע שיתעדו אתכם ואת האורחים ויעשו עבורכם צילומי אווירה.

יש עמדות צילום אינטראקטיבית עם מסכי רקע לפי בחירה, תאי צילום  עם מגוון אביזרי צילום כגון: משקפיים, כובעים ועוד. כמו כן יש עמדות לצילומי סלפי , כמו סלפי רינג או מראת סלפי המאפשרת לאורחים להצטלם ולקבל מגנט גדול ואיכותי באופן מיידי!

המחירים נעים בין 1500- 1800 ש"ח למראת סלפי, סלפי רינג  תעלה לכם 1600 ש"ח  ומחיר לתאי צילום ינועו סביב 1900 ש"ח ומעלה.

מצאתם אטרקציה שאתם חייבים באירוע שלכם? אז למה אתם מחכים, הקדימו כבר עכשיו להשאיר פרטים ונציגים יחזרו אליכם עם כל הפרטים ועם מחירים אטרקטיביים.

Exit mobile version