Site icon מרכז האטרקציות

אטרקציות לבת מצווה זולות: רעיונות מגניבים לפעילויות ומשחקים

אטרקציות לאירועים

קרדיט תמונה: pexels

מחפשים אטרקציות לבת מצווה זולות? רוצים להפיק אירוע שכולם יזכרו אבל לא רוצים לקרוע את הכיס? בפוסט הבא תקבלו את כל המידע הרלוונטי לגבי האטרקציות השוות ביותר, אטרקציות זולות שיאפשרו לכם להפיק אירוע יחודי ובלתי נשכח?

החשיבות של הפקת בר מצווה מדהימה

מתבגרות אוהבות מסיבות בת מצווה תוססות ועמוסות בפעילויות. יש היום כל כך הרבה אטרקציות ובכל יום יוצאים עוד ועוד רעיונות לאטרקציות בכל מיני מחירים. הסיבה שכדאי להזמין אטרקציות לבת מצווה זולות היא משום שגם ככה מדובר בהפקה ייחודית שאנחנו משקיעים בה המון מחשבה ואנרגיה, בין אם זה באוכל שיוגש, במקום שבו נקיים את האירוע, בבגדים, בצילומים ויש גם בנות שחולמות לטוס למקומות כמו יורודיסני, ולכן דווקא בבחירת האטרקציות כן ניתן לחסוך כסף.

אז איך בכל זאת בוחרים אטרקציות לבת מצווה זולות ואילו אפשרויות יש?

תכנון בת המצווה המושלמת היא משימה שיכולה להיות מורכבת. יש לתכנן ולארגן בקפידה אטרקציות לבת מצווה זולות שהמתבגרת תאהב, כי הבעת האושר על פניה בסוף הערב היא התגמול החשוב ביותר.

מסיבות בת מצווה הן הרבה יותר מעוגות ומתנות. האירוע צריך להיות מלא חיים עם נושאים שונים, אטרקציות לבת מצווה זולות ומהנות, ועיצוב נהדר של המקום. מאמר זה מציג כמה רעיונות מדהימים לפעילויות ומשחקים למסיבות בת מצווה בתעריפים משתלמים.

בת מצווה בסגנון קרנבל

מסיבת קרנבל בגינה האחרונה הפכה להיות להיט בקרב בני נוער בשנים האחרונות. אפשר לארגן את האירוע בגינת הבית, בגינה ציבורית, או בפארק. אם האירוע מתוכנן לגינת הבית, ניתן לשכור מחברה שמספקת ציוד לאירועים, רהיטי גינה, אוהלים לתכנון אטרקציות לבת מצווה זולות, בלונים וסרטים בצבעים שונים.

ניתן לשכור גם שולחנות וכיסאות, עם מפות בהירות, וכל סוגי הריהוט לאוהלים, לדוכני מזון ולעיצוב אווירה של קרנבל. כך, למשל, ניתן לשכור מטריה גדולה ועליה לתלות בלונים קטנים וצבעוניים, עם סרטים משתלשלים מראש המטרייה.

גם המבוגרים וגם הצעירים נהנים מהאווירה, הפעילויות והאוכל

מומלץ להשתמש בבדים צבעוניים ושמיכות קלות לציפוי הדוכנים, ולתלות אותם עם חבלים. כדי לתכנן אטרקציות לבת מצווה זולות, ניתן לתכנן כמה משחקי יצירה עם מדריכים מקצועיים, ולשכור שירותי מלצרים שיסתובבו בין האורחים, המבוגרים והצעירים, ויחלקו:

מסיבת בת מצווה בסגנון אינסטגרם

אם המתבגרת וחבריה מתעדים כמעט כל רגע מחייהם באינסטגרם, זאת ההזדמנות לשכור שירותי מומחה רשתות חברתיות שידריך את המתבגרים במהלך האירוע על שיטות שונות ומתקדמות לשימוש באינסטגרם, כך שמסיבת בת המצווה תהפוך להיות האירוע המרגש והמסוגנן ביותר של השנה!

האירוע יכול להתקיים בבית, או באולם או בגן אירועים. חברה שמשכירה ציוד לאירועים מאפשרת לשכור ציוד כגון אביזרי צילום, משקפי תלת ממד, אייקוני אינסטגרם להדפסה לבבות ומבחר סמלי אימוג'י אהובים, כמו גם עטיפות קאפקייקס להדפסה ותמונות אינסטגרם להדפסה של כל האורחים.

מסיבת בת מצווה בסגנון קריוקי

אם המתבגרת שלכם חובבת מוזיקה, ניתן לתכנן מסיבת בת מצווה בסגנון קריוקי, בסלון הבית. ניתן לשכור מחברת ציוד לאירועים מכונת קריוקי, מספר שירים פופולריים, מכונת ערפל, פנסי דיסקו, וזרקורים.

בסלון הבית, ניתן לפרוס שטיח גדול וכרות רצפה, ולהקים במה מאולתרת. מאחורי הבמה ניתן לתלות וילונות על מנת לשדרג אטרקציות לבת מצווה זולות בעיצוב אותנטי.

מומלץ להוסיף אביזרים מהנים, כמו פאות ומשקפי שמש, ולחלק לאורחים כדי לדמות במה בסטייל. בעוד שבני הנוער שרים ונהנים, המבוגרים מגישים לאורחים מגשים נדיבים של מאכלים ומשקאות בסגנונות חטיפים שמתאימים לצעירים, ומנות שאהובות על מבוגרים. ניתן גם להציב תא צילום ולעצב אותו עם אביזרי צילום כמו כובעי מסיבות, מסכות ואביזרים מהנים.

הפקת בת מצווה שהיא בעצם מסיבת תחפושות

אמנם לא כל יום פורים אבל ילדים וילדות בכל גיל אוהבים מאוד להתחפש. תוכלו להפיק בת מצווה בסגנון פורים, למרות שהחגיגה לא מתקיימת ממש על חג הפורים. אפשר גם ללכת על קונספט מסוים כמו אבירים ונסיכות, תחפושות בסגנון דמויות כמו פוקימון וחבריו, תחפושות בקונפסט של סרטי דיסני או כל רעיון אחר שהילדים מתחברים אליו.

עלויות חבילות אטרקציות לבת מצווה זולות

ניתן לשכור שפע אפשרויות אטרקציות לבת מצווה זולות ומגניבות, בחבילות שונות שמתחילות מ-899 ₪, עם זמינות שירותים בכל הארץ. חברת השכרת ציוד לאירועים מספקת שפע אטרקציות מקוריות וחדשניות, כמו עמדות מולטימדיה, תאי צילום, דוכני הפעלה, ושפע אטרקציות לבחירתכם, כולל הזמנות בהתאמה אישית.

כך, למשל, ניתן לשכור גם מסכים צבעוניים, מראת סלפי, עמדות משחקים כגון כדורגל, סנוקר, הוקי, פינג פונק, סימולטור מרוצים, קונסולות משחקים, ועמדת סנאפצ'ט. המגוון העשיר של האפשרויות כולל שפע אטרקציות לבת מצווה זולות בהתאמה לאירועים בכל גודל ובכל מקום.

Exit mobile version