Site icon מרכז האטרקציות

אטרקציות לבר מצווה מחירים שלא תאמינו שאפשר להשיג

מתקנים מתנפחים להשכרה

אין בכלל ספק שבתור משפחות שמקיימות חיים במדינת ישראל, בין האירועים הכי משמעותיים עבור כל זוג הוריםטרקציות לבר מצווה מחירים יכולים להיות זולים, מהנים ומושקעים. ועבור רוב הבנות הוא אירוע בת המצווה. אירוע שבו הילדה הקטנה שלנו שרק לפני כמה שנים נולדה, פתאום הופכת  לנערה מתבגרת שלוקחת על עצמה ועל הדברים שלה אחריות. זה הזמן להפיק אירוע ייחודי, מקסים, צבעוני, מרגש ובלתי נשכח. כמובן, שבכל בת מצווה כדאי לשלב גם אטרקציות שמכניסות לאירוע עניין, צבעוניות, כייף והרבה שמחה. למעשה, אטרקציות לבר מצווה מחירים יכולים להיות זולים, מהנים ומושקעים. אפשר למצוא אולם או גן אירועים במחירים משתלמים, או לערוך את אירוע בבית, ולהגיש מזונות ומשקאות בדוכני מזון שזמינים במחירים משתלמים על ידי חברת השכרת ציוד לאירועים.

כשמתכננים נכון את האירוע, בני הנוער יכולים להעסיק את עצמם במשך שעות, גם ללא צורך במבוגרים או מדריכים מקצועיים שיפעילו אותם. השיקול היחיד שיש לתת עליו את הדעת הוא תכנון תקציב מתאים של אטרקציות לבר מצווה מחירים שאפשר לעמוד בהם.

המפתח הוא תכנון נכון

עם שפע הציוד שניתן לשכור מחברה שמתמחה בתחום, ניתן לעמוד בכל סעיפי תכנון תקציב של אטרקציות לבר מצווה מחירים, במיוחד אם מצמצמים את רשימת האורחים ומזמינים יותר מתבגרים ופחות מבוגרים, מה שמאפשר לתכנן את העלויות ללא השקעת סכומים גבוהים.

נכון שקל מאוד לתכנן מסיבת בר מצווה לפי נושאים, אבל הנה כמה טיפים ורעיונות שיסייעו לכם להפוך את האירוע שלכם לנהדר מבחינת המתבגר וחבריו, עם שפע אטרקציות לבר מצווה מחירים שמתאימים לתקציב שהגדרתם מראש.

נפגשים בגינת הבית

עיקר תכנון אטרקציות לבר מצווה מחירים זולים הוא להפוך את גינת הבית לגן אירועים גדול, צבעוני ומזמין. נציגי חברת השכרת ציוד לאירועים מביאים את כל האביזרים והריהוט הדרושים לכם לאירוע, עד הבית, וניתן גם לשכור שירותי הקמת דוכני מזון, במות לקריוקי, ומתחמי הפעלות.

חשוב להקפיד לפרט את כל הדרישות ההעדפות בהזמנת השירות, ולהתייעץ עם נציגי החברה לגבי רעיונות יצירתיים נוספים. עדיף לשכור איש צוות מחברת השכרת הציוד שיהיה נוכח באירוע כדי שיפקח על התנהלות תקינה של האירוע, עם מניעת שיבושים.

מלווים ופיקוח

מומלץ להפעיל את האינטואיציה ההורית כדי להחליט אם בני הנוער מבוגרים מספיק להישאר לבד בבית או אם יש צורך במלווים. כדי להחליט נכון, יש לקחת בחשבון את גודל האירוע וגודל הבית, ולא להניח לקבוצת מתבגרים לרוץ חופשי ללא השגחה ברחבי הבית והגינה, במיוחד אם הבית ממוקם בסמוך לכביש עם תנועה סואנת.

למקרה של צורך בסיוע בתכנון אטרקציות לבר מצווה מחירים משתלמים, מומלץ להתייעץ עם נציגי השירות של חברת השכרת ציוד לאירועים, ולשאול אם אפשר לשכור שירותי נציג החברה שילווה את האירוע, ושיהיה מוכן אפילו לסייע בהפעלת המתבגרים.

כך שבמקום להניח פשוט למתבגרים להשתולל בבית ובגינה, מומלץ לתת להם מטרות עם הפעלות ומשחקים יצירתיים.

מגוון אפשרויות של פעילויות

מומלץ לנצל את כל השירותים והמגוון העשיר של אטרקציות לבר מצווה מחירים ייחודיים עם רעיונות משגעים שחברת ציוד לאירועים מציעה לתכנון פעילויות מהנות שונות באירוע בר המצווה שלכם.

כך, למשל, ניתן להקים דוכן הפעלות בסגנון גיבורי על, ולארגן משחקים קבוצתיים בסגנונות של סרטים אהובים, או לארגן משחק כדורגל או כדורסל קבוצתי, עם תחרויות נושאות פרסים שווים.

טיפים לבחירת אטרקציות המתאימות לבת מצווה

  1. התייעצו עם הילדה שלכם – סופר חשוב ואפילו רצוי להתייעץ איתה, הרי זו היומולדת שלה ורק שלה. לכן, לפני שאתם בוחרים אטרקציות, מחליטים על מיקום, שווה לשבת איתה ולחשוב ביחד מה מעניין אותה ומה היא הייתה רוצה שיהיה ביום החשוב ביותר עבורה.
  2. לפצל או לא לפצל זו השאלה- בעיקרון קיימות שתי אפשרויות. אפשרות אחת היא בעצם להפיק בת מצווה אחת לכולם. כלומר להזמין לאותו אירוע גם את בני המשפחה שלנו וגם את החברים של הילדה מבית הספר. חשוב לזכור שלפעמים יש עוד חברים וחברות שהיא תרצה להזמין כמו חברים של חברים משותפים שלנו, שכנים, ילדים שהיא מכירה מהחוגים אליהם היא הולכת וכדומה. לכל בחירה יש יתרונות וחסרונות אבל זה משהו שצריך לחשוב עליו.
  3. מיקום – אחד הדברים הכי חשובים שאתם צריכים להחליט לגביו הוא המיקום של האירוע ואז לפי זה תוכלו לבחור את שאר האטרקציות.

 

מחירי חבילות אטרקציות לבר מצווה

אטרקציות לבר מצווה מחירים של חבילות השכרת ציוד עשויות להתחיל ב-3,500 ₪ ולהגיע עד 6,100 ₪, בהתאם לגודל החבילה והצורך בנציג שירות שיהיה נוכח באירוע להקמת הדוכנים והאוהלים, או בשכירת מדריך שיפעיל את בני הנוער.

כך, למשל, ניתן לבחור אפשרויות של אטרקציות לבר מצווה מחירים מדהימים לחבילות שכוללות הצבת מסכים צבעוניים, עמדות צילומי סלפי, עמדת סרטוני טיקטוק, תא צילום, ועמדות משחקי כדורגל, סנוקר, הוקי, פינג פונק, סימולטור מרוצים, קונסולות משחקים, ומשקפי מציאות מדומה.

ניתן לשדרג את האירוע עם הזמנת חבילות שכוללות פארטי בוקס ליצירת חוויית בר מצווה שהאורחים הצעירים והמבוגרים לא ישכחו עוד הרבה זמן.

Exit mobile version