Site icon מרכז האטרקציות

רעיונות של אטרקציות לבת מצווה בבית שהמתבגרת שלכם ממש תאהב

לא תמיד קל לתכנן מסיבת בת מצווה, לכן הסוד הוא לבחור כמה אטרקציות לבת מצווה בבית, ולהניח למתבגרת שלכם ולאורחיה להאמין שהם הגיעו למסיבת בת המצווה האולטימטיבית. משחקי אירועים קלאסיים זמינים עם ייעוץ של מומחי ארגון אירועים, וכדאי להעלות את הרף ולהמציא רעיונות למסיבת בת מצווה שמתאימה למתבגרים.

גם אם המתבגרת שלכם אינה אוהבת יותר לשחק עם חיות ממולאות, בלונים וגיבורות על, מסיבת בת המצווה שלה היא עדיין אירוע חשוב מבחינתה ומבחינת חברותיה וחבריה. למרבה המזל, ניתן להוריד קצת את הלחץ בתכנון האירוע המושלם עם כמה רעיונות של אטרקציות לבת מצווה בבית, לתכנון אירוע מותאם אישית להעדפותיה.

למה כדאי להפיק בת מצווה בבית ואילו רעיונות לאטרקציות יש?

הפקת בת מצווה בבית היא פתרון מעולה גם באופן כללי, וגם כאשר אנחנו רוצים להיות מותאמים לעידן הקורונה, עידן שבו פחות מתאים להפיק אירועים גרנדיוזיים ומרובי משתתפים. לכן, אם נבחר להפיק בת מצווה בבית, המתכונת אמנם תהיה יותר מצומצמת מצד אחד, אבל נוכל להוזיל עלויות ויחד עם זאת להזמין את החברים שבאמת הכי קרובים לילדה שלנו. לפני שנציג בפניכם אילו אטרקציות לבת מצווה בבית יכולות להתאים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בהפקה המושלמת.

להקשיב למתבגרת

זהו טיפ שאולי נשמע מובן מאליו, אבל מומלץ לשוחח עם כלת בת מצווה ולהבין אילו רעיונות של אטרקציות לבת מצווה בבית יש לה, את מי היא מעוניינת להזמין, כמה חברים וחברות, ועל איזה סוג אירוע היא חולמת.

חשוב לזכור שזו אינה המסיבה שלכם, לכן למרות שהרעיון שלכם על עוגות מפוארות והקרנת סרטונים עשויה לרגש אתכם, יתכן שזהו אינו ה"ווייב" שהמתבגרת שלכם מחפשת. הורים מכירים את בנותיהם טוב יותר מכל אחד, לכן מומלץ לתכנן אטרקציות לבת מצווה בבית שנוגעות לאזור הנוחות שלה, ולתכנן אירוע שייזכר מכל הסיבות הנכונות.

מומלץ להניח למתבגרת לבטא את הרעיונות שלה למסיבת בת המצווה שלה, ויחד איתה אתם בהחלט יכולים לתכנן את האירוע המושלם.

המפתח הוא לחשוב על דינמיקה שתתאים לכולם

תכנון אטרקציות לבת מצווה בבית מתחיל עם חשיבה על הדינמיקה של האורחים המוזמנים, שכן ברור שזה בונוס אם כולם יסתדרו! לפעמים פחות זה יותר; המתבגרת צריכה לקבל את ההרגשה שהיא אינה צריכה בהכרח להזמין קבוצה גדולה, ולהסביר לה שהאירוע יהיה פשוט יותר לניהול אם יש לכם מספר קטן יותר של אורחים, במיוחד כשהמסיבה נערכת בבית.

מתבגרות משתוקקות לקבל עצמאות ולכן ההורים צריכים להימנע מהשתלטות על האירוע, ולהניח להן את המקום הראוי לתכנון האירוע שלהן. יחד עם זאת, יש להימנע גם מחוסר מעורבות מוחלט, והמפתח הוא מציאת האיזון הנכון בין עצמאות המתבגרת בתכנון אטרקציות לבת מצווה בבית, לבין סיוע בקבלת החלטות חשובות.

בת מצווה בסגנון ספלאש

זהו אירוע בת מצווה שמתאים לקיץ ותלוי מאוד במזג האוויר שמאפשר את תכנון מסיבת בת המצווה בגינת הבית. אם תרצו, ניתן לקנות די בזול בריכת שכשוכים בדולה, כמה מתנפחים כיפיים ומגלשות מתנפחות.

למשחקי אטרקציות לבת מצווה בבית ניתן לארגן משחקי בריחה, והאורחים יכולים להביא איתם אביזרים לשחייה, מגבות ובגדים להחלפה. מבחינת המזון שיוגש, ניתן לפרוס על הדשא מגבות חוף גדולות ולערוך פיקניק, שלאחריו יוגשו גלידות לכולם!

ספא בת מצווה בבית

מדובר באחת האטרקציות הכי מבוקשות והכי מדליקות בשנים האחרונות. הבנות יוכלו לחוות ולהנות את חווית הטיפוח מא‘ ועד ת‘. טיפולי פדיקור ומניקור לילדות, כאשר כל ילדה בוחרת את צבע הלק שהיא הכי אוהבת, טיפולי פנים עם מוצרים טבעיים לעור, ואפילו מסז‘ים מפנקים. אפשר לשלב גם סדנא ייחודית שקשורה לנושא כמו למשל יוגה, מדיטציה, מיינדפולנס או סדנת יצירה מהממת.

בת מצווה בבית עם גרפיטי

אפשר להקים קיר גריפיטי עליו הילדות יציירו, לשלב כל מיני מוצרים כמו כובעים, חולצות ותיקים, שכל נערה מכינה את היצירות שלה במגוון של צבעים ודוגמאות.

כמובן שיש עוד המון אפשרויות להפקת בת מצווה בבית כמו סדנת אפייה, סדנת פיצה, סדנת קולנוע לילדות הצעירות וכל שנותר לכם הוא פשוט לבחור.

מחירון בת מצווה בבית

ניתן לשכור מחברת השכרת ציוד לאירועים חבילות בסגנון הכול כלול, שמאפשרות תכנון אירועים עם אטרקציות לבת מצווה בבית בסגנון אירוע במועדון או באולם אירועים. בהתאם לכמות המוזמנים, לתכנון אירוע באמצע השבוע לכמות של עד חמישים מוזמנים, העלות עומדת על סך של 8,900 ₪.

לימי סוף השבוע, העלות של אטרקציות לבת מצווה בבית מתחילה מ-8,900 ₪ ויכולה להגיע עד 9,980 ₪. המחירים כוללים מלצרים שמגיעים לאירוע ומגישים ארוחות למבוגרים, בסגנון מנות שף, ודוכני אוכל למתבגרים בסגנונות המאכלים האהובים עליהם.

ניתן להזמין גם צלם מקצועי, תקליטן ומפעיל שמתמחה בתכנון אטרקציות לבת מצווה בבית, שינחה את האירוע וייצור שפע מדהים של הפעלות ומשחקים, בעלויות שאינן יקרות, כולל שירותי קייטרינג.

רעיונות אטרקציות לבת מצווה קטנה

בתכנון אין בכלל ספק כי אחד האירועים הכי חשובים והכי משמעותיים בחיים שלנו היא בת מצווה, זה הסימן שלנו שהבת, זו שעד לא מזמן הייתה ילדה קטנה וחמודה, הפכה לה בין יום (או שלא), לנערה בוגרת או עצמאית.  כמעט כל נערה חולמת על בת מצווה מושקעת, יפה, מרגשת, בלתי נשכחת, כזו שהיא תוכל להזמין אליה את החברות הכי טובות, בני המשפחה והאנשים שהיא הכי אוהבת ואוהבים אותה. זהו יום בו היא תהיה במרכז תשומת הלב ויש לזה כמובן גם דרישה ועלינו לחשוב איך לתכנן את האירוע מא‘ ועד ת‘. בתכנון אטרקציות לבת מצווה קטנה בגינת הבית, או בתכנון נושא לאירוע, חשוב שהאטרקציות יהיו יותר מ'מגניבות'. הגיע הזמן לתכנן אירוע מחוץ לקופסא. מאמר זה מציג משאב שמספק נקודת פתיחה בחיפוש אחר רעיונות לאירוע בת המצווה.

ניתן למצוא היום אטרקציות לבת מצווה קטנה במחירים שמתחילים ב-800 ₪ ומגיעים עד 3,500 ₪, בהתאם לתקציב וההעדפות שלכם. המחירים לאטרקציות משתנים ותלויים בכמות המשתתפים, בסוג האטרקציה שתבחרו ובעוד כל מיני דברים קטנים. הנה כמה מהאטרקציות לבת מצווה קטנה, כזו שהרבה בנות יעדיפו על פני אירוע גרנדיוזי.

החלקה על הקרח 

אם נמאס לכם מהרעיונות הנפוצים לתכנון אטרקציות לבת מצווה קטנה ואתם מעוניינים לתכנן אירוע קצת שונה וכמובן מגניב, מתחם החלקה על הקרח יארח את האירוע שלכם! היום יש ברחבי הארץ כמה מתחמים בהם אפשר להחליק על הקרח בהנאה מרובה. הפעילות מתאימה לבנים ובנות גם יחד וזה גיל מושלם להתחיל למי שעדיין לא ניסה את אחת האטרקציות הכי מגניבות, לא רק כאן בישראל, אלא בכלל בעולם. 

החלקה על הקרח היא פעילות שקיימת למעלה משלושים שנים, ומספקת גישה בלעדית למתחם החלקה על הקרח במרכז הארץ. בין אם אורחי בת המצווה הם מתחילים או מומחים, זאת תהיה אטרקציה שכולם יאהבו.

מתחם החלקה על הקרח מארח אירועי בת ובר מצוות בכל ימות השנה, עם חבילות אירועים שכוללות אטרקציות לבת מצווה קטנה, כניסה למתחם והשכרת ציוד החלקה, אוכל, שתייה וממתקים, אזור מסיבות מעוצב, הדגמה מקצועית של החלקה על הקרח במשך רבע שעה ומנחה אירועים. כל זה תמורת 100 ₪ לילד בלבד! כמובן שניתן לשלב עם האטרקציה הזו פעילויות נוספות כמו למשל אוכל אחרי הפעילות לילדים. אם תרצו לדאוג להסעה מסודרת מנקודת איסוף ולהחזיר את הילדים בבטחה הביתה, תתנו להורים הרבה מאוד שקט נפשי אבל גם, תצטרכו להיפרד מעוד כמה מאות שקלים. 

אירוע בת מצווה באולם באולינג

אולם באולינג מושלם לחגיגת אירוע בת מצווה בגישה מקורית. זה מסוג האטרקציות שכולנו עוד זוכרים מהילדות שלנו. תחרות כייפית ונחמדה שגם היא, בשונה מאטרקציות רבות אחרות, מתאימה גם לבנים אבל גם לבנות! רעיונות כמו באולינג עוסקים בבניית פעילות סביב אירוע בת המצווה, כחלופה או כתוספת לחגיגה הביתית הקלאסית. האולם כולל מגוון אטרקציות לבת מצווה קטנה והפעלות מודרניות שבטוח ירשימו את המתבגרת שלכם, וזהו מקום בילוי שכולל גם מגוון רחב של פעילויות פרט לבאולינג.ניתן להזמין מסלולים מראש, וקיימת אפשרות לחדרי אירועים פרטיים כמו גם מסלולי באולינג פרטיים. ניתן להזמין אוכל ומשקאות ישירות ממתחם המשחקים או שתוכלו להשתמש בשירות הקייטרינג של האולם להזמנת ארוחת ערב לפני האירוע. יש גם מתחמי באולינג שמשלבים אטרקציות נוספות כמו חדרי בריחה, חדר קריוקי וכדומה. 

מגוון הפעלות

תוכלו להזמין את הקבוצה לזירה עמוסה בכיף של הפעלות, או לגרום למשתתפים להפגין את כישוריהם בחדרי הקריוקי הפרטיים. 

חוץ מזה, יש גם משחקי מחשב אייקוניים וניתן לקנות חבילות אטרקציות לבת מצווה קטנה שכוללות באולינג, הפעלות שונות ומשחקי מחשב, מה שמקל מאוד למלא את האירוע.

מסיבת ריקודים

כל המתבגרים מעוניינים באירוע שכולל ריקודים באווירה חופשית. ניתן לשכור מתחם דיסקו שמאפשר להשתמש בו על מנת לשפר את האירוע הביתי שתוכנן. לאירוע בת מצווה, מתחם ריקודים כולל אטרקציות לבת מצווה קטנה כמו למשל צלם מקצועי שלוכד את כל הרגעים הבלתי נשכחים. 

שירותים אחרים שאתם יכולים להוסיף כוללים תקליטנים להגברת האנרגיות, אביזרי צילום, ואפילו תאורת לד כדי להאיר את האירוע שלכם. כמובן שמסיבה כזו דורשת מחשבה גם מעבר, צריך לחשוב על המוזיקה, על מה שמתאים לילדים בגיל הזה, על מקום ראוי ואפילו אולי לחשוב על עמדת צילום עם מגנטים. 

מסיבה בפארק מים

פארק מים הוא יעד נהדר לתכנון אטרקציות לבת מצווה קטנה. הפארק כולל מגלשות מים ענקיות, מתנפחים, אפשרות להירגע ליד הבריכה, או הנאה מישיבה בפינות רגועות. 

באופן החשיבה של מתבגרים, אירוע בת מצווה בפארק מים יהיה חוויה מושלמת שמפוצצת בהרפתקאות באוויר הפתוח. 

לסיכום, יש המון אפשרויות שמדובר באטרקציות לבת מצווה קטנה וכל שנותר לכם, הוא פשוט לבחור. חשבו על תקציב, תבינו עם הנסיכה שלכם מה הכי בא לה ומעניין אותה, תנו לה כמה אופציות וקבלו החלטה. 

אטרקציות לבת מצווה הנערכת בבית

בין אם החלטתם לחגוג את אירוע בת המצווה באינטימיות מבחירה ובין אם מדובר באילוץ כלכלי,  עדיין יש כמה שדרוגים שניתן לעשות כדי להפוך את האירוע לבלתי נשכח, מקייטרינג מעורר חושים, בר מתוקים, הזמנה של בר עם שייקים, דוכן עם פיצות  ועד מסיבות קונספט בסגנון  FOOLMOON עם די ג'יי , אורות אולטרא בצבעי סגול/כחול. תוכלו לשדרג את החלל הביתי הנבחר בבלונים, קישוטי פרחים, להביא אמן אורח , להכין הפעלות מקוריות , כמו משחקים ועוד.

אירוע בת המצווה הוא אירוע חשוב המסמל את תחילת ההתבגרות  וכניסה לעולם הנעורים, זה ידוע שיש היום רצון לבלוט ולייצר אירוע שיתעלה על אירועים קודמים, תוך שמתנהלת תחרות, גם אם סמויה וישנו לחץ חברתי בין חברי הכיתה. ארגון של אירוע בבית יכול להיות יתרון, שכן תוכלו להעשיר את האירוע באטרקציות ופעילויות בכסף שחסכתם על השכרת אולם אירועים.

 

איך ניתן לארגן מסיבת בת מצווה בבית?

יש היום חברות הפקה שניתן להיעזר בהן שמציעות סיוע בארגון האירוע מראשיתו כדי שאתם תוכלו בעיקר ליהנות מהערב ולא לדאוג לכל הארגונים , חברות הפקה יכולות לארגן לכם מסיבות קונספט כגון מסיבת גרפיטי, להביא אמנות רחוב, רקדני ברייקדאנס, אמן היפ הופ, לערוך מסיבות קצף ובועות סבון ועוד. כמו כן אתם יכולים להותיר את השליטה בידיים שלכם, למצוא הרבה מידע על אטרקציות ולארגן את המסיבה בעצמכם בהתאם לתקציב שתבחרו, במאמר זה נציע לכם מספר אטרקציות שיכולות להתאים לחגיגות בת מצווה הנערכת בבית.

הלב של האירוע- הדי ג'י 

אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבחור די ג'י שידאג להפקה המוזיקלית של האירוע שלכם, חשוב לבחור מישהו מקצועי , מנוסה ובעל המלצות שיתאים לאופי האירוע והסגנון המוזיקלי שאתם אוהבים, בין אם אתם בעניין של מוזיקה מזרחית, ראפ, פופ, רוק או מוזיקה ישראלית, הדי ג'י יהיה אחראי ללב האירוע, הריקודים ויהיה אחראי לנהל את האירוע, ליצור אינטראקציה עם הקהל, לשלהב אותו לרקוד בעיקר כשמדובר באירוע אינטימי וקטן, האנרגיות של הדי ג'י חשובות ליצירת האווירה שאתם מחפשים.

מחיר די ג'יי לבת מצווה בבית פרטי נע בין  1500 – ל-  2000 ש”ח. 

 

אטרקציות לבת מצווה הנערכת בבית- קייטרינג ואוכל

שני הדברים הכי חשובים ליצירת אירוע מוצלח הם אוכל ומוזיקה טובה, אז אחרי שדאגתם לדי ג" שירקיד את החברים שלכם לצלילי המוזיקה שבחרתם, אתם צריכים לבחור אוכל איכותי ומשובח. אתם יכולים להחליט שאתם מזמינים עמדת סושי, עמדת סביח או שווארמה, אוכל תאילנדי, גריל ובשרים על האש, דוכן המבורגרים, נקניקיות או פיצות או שילוב של כמה דוכנים שונים. אתם צריכים להתחשב בקהל המוזמנים, האם מדובר בקהל טבעוני, מה הם אוהבים, עד כמה הם פתוחים לאוכל אסייתי או האם הם אלרגיים לחלב. 

אתם צריכים להתאים את כמות האוכל למספר האורחים וכמובן בהתאם לתקציב שלכם. דוכני אוכל יכולים להיות יקרים, אוכל תאילנדי מוקפץ יכול לעלות כ-4000 ש"ח, אוכל מקסיקני  מתחיל מ- 3,600 ש"ח,  עמדת סושי תעלה לכם  5,600 ש"ח. עמדות עם בשרים הן הכי יקרות ונעות בין 5,600 ש"ח ל-6,500 ש"ח.

מעבר לדוכני אוכל תוכלו להזמין קייטרינג אסאדו, לפנק את האורחים בפיתות עם עראיס, פוקצ'ות טריות מהטאבון עם בשרים על הגריל, סלטים, נתחי בשר  שלמים או משופדים  או להזמין קייטרינג מסוג אחר לפי טעמכם, בין אם אתם רוצים ארוחה מרובת מנות או בסגנון מזנון, אוכל של תבשילים או אוכל רחוב שקל לחטוף בביס, תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות לפי התקציב שלכם. אחרי המנה העיקרית וודאי תרצו לפנק את האורחים שלכם  בקינוחים , תוכלו להזמין בר קינוחים מגוון עם מקרונים, פבלובות, סברינות, קאפקייקס , קינוחי מוס, עוגיות , טארטלטים ועוד, כולל עוגת 2 קומות, קאפקייס ממותגים, סוכריות שוקולד ועוד.

תוכלו להזמין דוכן פופקורן וחטיפים, דוכן דונאטס, דוכני פירות ועוד. עמדת פופקורן עולה כ-2500 ש"ח , עמדת מילקשייק 2900 ש"ח, עמדת גלידה אמריקאית תעלה לכם  3,000 ש"ח, עמדות וופל בלגי 2800 ש"ח, מיני מגנום ב-2700 ש"ח, דונאטס החל מ-2500 ש"ח וקינוח צ'ירוס  ב- 2800 ש"ח.

 

שדרוג האירוע באמצעות אמן או מופע

מעבר לדי ג'י, יש באפשרותכם לגרום לאירוע שלכם לבלוט ולהיות מיוחד על ידי הזמנת אמנים, שתוכלו להתאים לקונספט המסיבה שבחרתם, אם יכולים להזמין להקה שמופיעה עם שירי שנות ה-80, מופע יווני, מופע לטיני, מופע דאנס, מופע עם מוזיקה עכשווית וקאברים, נגן סקסופון, גיטריסט, מתופף, כנריות או כל מופע מוזיקלי שמתחשק לכם. תוכלו להזמין אמן ישראלי מוכר או לבחור מבין שלל זמרים מוכשרים המופיעים באירועים, שהם אולי לא כל כך מוכרים, אך עדיין מנוסים מאוד בלשמח אנשים ביום החשוב שלהם.

מחיר הזמנת נגן נע בין 1,300 ש"ח , מופע יווני יעלה לכם 4,000 ש"ח , מופע צ'לו יעלה לכם 1,000 ש"ח ומופעים של להקות וזמרים יכולים להגיע גם ל-12,000  ש"ח  ועד 20,000 ש"ח למופע, תלוי כמה תרצו להשקיע, ייתכן שאם חסכתם בעלות השכרת האולם, תהיו מעוניינים להשקיע את הכסף בהזמנת הזמר הנערץ על בתכם או המופע שידהים את האורחים.

אטרקציות לבת מצווה הנערכת בבית- עיצוב הבית לאירוע

מאחר שבחרתם לערוך את האירוע החגיגי בבית, חשוב מאוד לעצב אותו באופן שיקנה לבית אווירה חגיגית ומסיבתית, תוכלו לשדרג את החלל עם פרחים, בלונים,  להזמין קיר פרחים , קיר הוליווד, לכתוב את השם של כלת האירוע באותיות מפרחים או אורות בוהקים, לדאוג לסידורי בלונים, להזמין קונפטי, בועות סבון, אביזרים שניתן לחלק לאורחים כמו כובעים, חולצות ועוד.

מחירי קיר הוליווד החל מ-1,300 ש"ח, מחירי קיר פרחים מתחילים מ-1200 ש"ח, תוכלו לשדרג את הקיר עם אורות, אותיות של שם כלת האירוע מפרחים מתחיל מ-800 ש"ח, אותיות מעץ החל מ-1900 ש"ח . עלות סידורי בלונים החל מ-1100 ש"ח.

 

אטרקציות נוספות

 אם אתם גמישים בתקציב תוכלו להזמין רקדניות, ריקודים לטיניים, רקדנית בטן או רקדניות היפ הופ  אם יש לכם חצר גדולה, תוכלו להזמין בובות ענק, מופעי אורות ואקרובטיקה. תוכלו להפריח בלונים או קונפטי תוך כדי הריקודים, להזמין מייצגים שונים. ניתן להזמין עמדות צילום שיתעדו את האורחים שלכם ויתנו להם מזכרות  על גבי מגנטים, תוכלו להקליט באולפן שיר שילווה אתכם עם הכניסה לאירוע, להיכנס בריקוד המשתלב ביחד עם הרקדנים המקצועיים,  להזמין תותחי עשן, זיקוקים,  להזמין עמדות מולטימדיה וקונסולות משחק ועוד רעיונות רבים, הכל תלוי בתקציב ובגודל החלל, כמות האורחים  וכו'.

המחירים של האטרקציות נעים בין  1200 ש"ח עבור רקדניות, 2,900 ש"ח עבור מגנטים ומחזיקי מפתחות לאורחים,  3000 ש"ח עבור מופע אורות , 1500 ש"ח עבור עמדות משחקים,  2,300 ש"ח עבור מופע אקרובטיקה, 1,400 ש"ח עבור תותחי עשן ועוד.

לסיכום, אירוע בת המצווה לא חייב להיעשות מאולם אירועים מפואר ויקר, אתם יכולים להחליט שאתם עושים אירוע אינטימי, קטן, בפנים או בחוץ, לשדרג את החלל באמצעות קישוטים, בלונים ופרחים, להזמין די ג'י, עמדות צילום ומגנטים, להזמין קייטרינג מעולה שייתן בדיוק את התבלין שאתם צריכים לאווירה, להזמין אמן שיפתיע את האורחים ואולי אפילו את כלת בת המצווה, להביא הפעלות, משחקים וקונספט שיגרום לאירוע האינטימי והקטן להיות אירוע גדול ומדהים שכולם יזכרו וידברו עליו.

השאירו כאן את הפרטים שלכם ותוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים כדי לחגוג את האירוע מבלי להיגרר להוצאות מנופחות.

רעיונות אטרקציות לבת מצווה קטנה

בתכנון אין בכלל ספק כי אחד האירועים הכי חשובים והכי משמעותיים בחיים שלנו היא בת מצווה, זה הסימן שלנו שהבת, זו שעד לא מזמן הייתה ילדה קטנה וחמודה, הפכה לה בין יום (או שלא), לנערה בוגרת או עצמאית.  כמעט כל נערה חולמת על בת מצווה מושקעת, יפה, מרגשת, בלתי נשכחת, כזו שהיא תוכל להזמין אליה את החברות הכי טובות, בני המשפחה והאנשים שהיא הכי אוהבת ואוהבים אותה. זהו יום בו היא תהיה במרכז תשומת הלב ויש לזה כמובן גם דרישה ועלינו לחשוב איך לתכנן את האירוע מא‘ ועד ת‘. בתכנון אטרקציות לבת מצווה קטנה בגינת הבית, או בתכנון נושא לאירוע, חשוב שהאטרקציות יהיו יותר מ'מגניבות'. הגיע הזמן לתכנן אירוע מחוץ לקופסא. מאמר זה מציג משאב שמספק נקודת פתיחה בחיפוש אחר רעיונות לאירוע בת המצווה.

ניתן למצוא היום אטרקציות לבת מצווה קטנה במחירים שמתחילים ב-800 ₪ ומגיעים עד 3,500 ₪, בהתאם לתקציב וההעדפות שלכם. המחירים לאטרקציות משתנים ותלויים בכמות המשתתפים, בסוג האטרקציה שתבחרו ובעוד כל מיני דברים קטנים. הנה כמה מהאטרקציות לבת מצווה קטנה, כזו שהרבה בנות יעדיפו על פני אירוע גרנדיוזי.

החלקה על הקרח 

אם נמאס לכם מהרעיונות הנפוצים לתכנון אטרקציות לבת מצווה קטנה ואתם מעוניינים לתכנן אירוע קצת שונה וכמובן מגניב, מתחם החלקה על הקרח יארח את האירוע שלכם! היום יש ברחבי הארץ כמה מתחמים בהם אפשר להחליק על הקרח בהנאה מרובה. הפעילות מתאימה לבנים ובנות גם יחד וזה גיל מושלם להתחיל למי שעדיין לא ניסה את אחת האטרקציות הכי מגניבות, לא רק כאן בישראל, אלא בכלל בעולם. 

החלקה על הקרח היא פעילות שקיימת למעלה משלושים שנים, ומספקת גישה בלעדית למתחם החלקה על הקרח במרכז הארץ. בין אם אורחי בת המצווה הם מתחילים או מומחים, זאת תהיה אטרקציה שכולם יאהבו.

מתחם החלקה על הקרח מארח אירועי בת ובר מצוות בכל ימות השנה, עם חבילות אירועים שכוללות אטרקציות לבת מצווה קטנה, כניסה למתחם והשכרת ציוד החלקה, אוכל, שתייה וממתקים, אזור מסיבות מעוצב, הדגמה מקצועית של החלקה על הקרח במשך רבע שעה ומנחה אירועים. כל זה תמורת 100 ₪ לילד בלבד! כמובן שניתן לשלב עם האטרקציה הזו פעילויות נוספות כמו למשל אוכל אחרי הפעילות לילדים. אם תרצו לדאוג להסעה מסודרת מנקודת איסוף ולהחזיר את הילדים בבטחה הביתה, תתנו להורים הרבה מאוד שקט נפשי אבל גם, תצטרכו להיפרד מעוד כמה מאות שקלים. 

אירוע בת מצווה באולם באולינג

אולם באולינג מושלם לחגיגת אירוע בת מצווה בגישה מקורית. זה מסוג האטרקציות שכולנו עוד זוכרים מהילדות שלנו. תחרות כייפית ונחמדה שגם היא, בשונה מאטרקציות רבות אחרות, מתאימה גם לבנים אבל גם לבנות! רעיונות כמו באולינג עוסקים בבניית פעילות סביב אירוע בת המצווה, כחלופה או כתוספת לחגיגה הביתית הקלאסית. האולם כולל מגוון אטרקציות לבת מצווה קטנה והפעלות מודרניות שבטוח ירשימו את המתבגרת שלכם, וזהו מקום בילוי שכולל גם מגוון רחב של פעילויות פרט לבאולינג.ניתן להזמין מסלולים מראש, וקיימת אפשרות לחדרי אירועים פרטיים כמו גם מסלולי באולינג פרטיים. ניתן להזמין אוכל ומשקאות ישירות ממתחם המשחקים או שתוכלו להשתמש בשירות הקייטרינג של האולם להזמנת ארוחת ערב לפני האירוע. יש גם מתחמי באולינג שמשלבים אטרקציות נוספות כמו חדרי בריחה, חדר קריוקי וכדומה. 

מגוון הפעלות

תוכלו להזמין את הקבוצה לזירה עמוסה בכיף של הפעלות, או לגרום למשתתפים להפגין את כישוריהם בחדרי הקריוקי הפרטיים. 

חוץ מזה, יש גם משחקי מחשב אייקוניים וניתן לקנות חבילות אטרקציות לבת מצווה קטנה שכוללות באולינג, הפעלות שונות ומשחקי מחשב, מה שמקל מאוד למלא את האירוע.

מסיבת ריקודים

כל המתבגרים מעוניינים באירוע שכולל ריקודים באווירה חופשית. ניתן לשכור מתחם דיסקו שמאפשר להשתמש בו על מנת לשפר את האירוע הביתי שתוכנן. לאירוע בת מצווה, מתחם ריקודים כולל אטרקציות לבת מצווה קטנה כמו למשל צלם מקצועי שלוכד את כל הרגעים הבלתי נשכחים. 

שירותים אחרים שאתם יכולים להוסיף כוללים תקליטנים להגברת האנרגיות, אביזרי צילום, ואפילו תאורת לד כדי להאיר את האירוע שלכם. כמובן שמסיבה כזו דורשת מחשבה גם מעבר, צריך לחשוב על המוזיקה, על מה שמתאים לילדים בגיל הזה, על מקום ראוי ואפילו אולי לחשוב על עמדת צילום עם מגנטים. 

מסיבה בפארק מים

פארק מים הוא יעד נהדר לתכנון אטרקציות לבת מצווה קטנה. הפארק כולל מגלשות מים ענקיות, מתנפחים, אפשרות להירגע ליד הבריכה, או הנאה מישיבה בפינות רגועות. 

באופן החשיבה של מתבגרים, אירוע בת מצווה בפארק מים יהיה חוויה מושלמת שמפוצצת בהרפתקאות באוויר הפתוח. 

לסיכום, יש המון אפשרויות שמדובר באטרקציות לבת מצווה קטנה וכל שנותר לכם, הוא פשוט לבחור. חשבו על תקציב, תבינו עם הנסיכה שלכם מה הכי בא לה ומעניין אותה, תנו לה כמה אופציות וקבלו החלטה. 

Exit mobile version