Site icon מרכז האטרקציות

מה חשוב לדעת על השכרת מתנפחים גדולים?

השכרת מתנפחים גדולים מאפשרת הנאה בכל מפגש שבו המטרה היא לבדר את המשתתפים. ניתן לשכור מגלשת מים גדולה ליום ההולדת של ילד או לבחור מתנפחים למפגשים משפחתיים או מפגשים גדולים אחרים. המתנפחים מספקים אטרקציה מדהימה לילדים ומבוגרים.

קל למצוא חברה שמשכירה ציוד לאירועים, ומאפשרת, בין היתר, גם השכרת מתנפחים גדולים, אבל יש כמה שיקולים חשובים שכדאי לזכור לפני שאתם שוכרים את המתנפחים. אין ספק בכלל כי השכרת מתנפחים גדולים תאפשר לכם להנות ממגוון של פעילויות ולא תשאיר לא את הילדים ולא את המבוגרים אדישים.

משטח שטוח וחלק

אם המטרה היא השכרת מתנפחים גדולים, יש לקח בחשבון את השטח שבו המתנפחים מתוכננים להתקנה. המשטח אינו חייב להיות ברמה מושלמת, אבל חשוב שלא יהיה תלול מדי. דשא אידיאלי להתקנת מתנפחים, אבל ברוב המקרים ניתן להתקין אותם גם על בטון שטוח או אספלט.

סוג המשטח יקבע את סוג העוגנים המשמשים לקיבוע מוצרי השכרת מתנפחים גדולים, וחשוב לוודא שאין צינורות מים או קווי שירות אחרים מתחת.

גודל מתנפחים גדולים להשכרה ומקום פנוי

השכרת מתנפחים גדולים זמינה בגדלים שמתאימים למסיבת יום הולדת גדולה של פעוט או לדגמים מותאמים אישית. המתנפחים אידיאליים גם לאירועי תאגידים, מפגשי קבוצות, מפגשים משפחתיים ואירועים אחרים. מומלץ לשאול את נציגי חברת השכרת ציוד לאירועים לגבי מגבלות המשקל והקיבולת המרבית של כל מתנפח על מנת לוודא שהוא מתאים למפגש שלכם.

לחברה שמציעה שירותי השכרת מתנפחים גדולים יש מידות זמינות למתנפחים בכל הגדלים. יש לוודא שהמתנפח מתאים אבל גם שיש מספיק מקום סביבו על מנת שאנשים יוכלו להשתמש בו בבטחה תוך מתן מקום רב לפעילויות אחרות. אל תשכחו לקחת בחשבון את הגובה של המתנפח.

חלק מהדגמים הגדולים במיוחד עשויים להגיע לגובה של עד שלושים מטרים, לכן כדאי לוודא שאין מכשולים כמו קווי חשמל או ענפי עצים שיפגעו במוצרי השכרת מתנפחים גדולים.

ציוד שנדרש להתקנת מתנפחים

בניגוד למתנפחים הסטנדרטיים בגינה, שמשתמשים בהם במשך ימים, השכרת מתנפחים גדולים דורשת חשמל על מנת לנפח אותם ולהשתמש בהם. בשל הגודל שלהם, הם צריכים להיות מחוברים לחשמל על מנת שהמפוחים בפנים יוכלו לשמור אותם מנופחים ובטיחותיים באופן מושלם.

חברה שמציעה שירותי השכרת ציוד לאירועים לא רק שתספק לכם את המתנפחים ותתקין אותם, אלא נציגי החברה תספק את כבלי ההארכה המתאימים כחלק משירות ההשכרה שלכם כדי לוודא שהם פועלים בבטחה. אם המיקום שלכם אינו קרוב מספיק למקור חשמל, נציגי החברה יוודאו שיהיו זמינים גנרטורים להשכרה.

זמינות השכרת מתנפחים גדולים בעלויות סבירות

ניתן למצוא אפשרויות השכרת מתנפחים גדולים רבים במחירים סבירים, שמספקים הנאה מושלמת להתכנסויות שונות לכל הסוגים של הפעילויות.

כשלוקחים בחשבון את כל השיקולים, קל לבחור מתנפחים שיהפכו את האירוע שלכם למהנה ובלתי נשכח לכולם. למידע נוסף על התהליך, צרו קשר עם צוות השכרת ציוד לאירועים עוד היום!

כמה עולה להשכיר מתנפחים גדולים?

העלות של השכרת מתנפחים גדולים משתנה ותלויה בכל מיני מאפיינים כמו למשל:

  1. כמות המתנפחים – יש הבדל אם בוחרים להשכיר רק מתנפח אחד או כמה מתנפחים. כמובן שמומלץ לבחור את המתנפחים בהתאם לגודל האירוע וגילאי הקהל שלכם. אם מגיעים לאירוע גם ילדים קטנים וגם ילדים גדולים אז שווה לבחור למשל שני מתנפחים שישרתו את שתי קבוצות הגילאים.
  2. סוג המתנפחיםמתנפחי אקסטרים למשל או מתנפחי מים למשל עולים יותר בהשוואה לטרמפולינות רגילות. לכן, חשוב וכדאי להגדיר תקציב לפני שאתם בוחרים מתנפחים.
  3. ציוד נוסף – הרבה פעמים מפיקי ומתכנני אירועים בוחרים להשכיר בנוסף למתנפחים ציוד נוסף כמו למשל אוהלים להשכרה, גנרטור,  פתרונות הצללה אחרים, סכו“ם, צלחות, כלים וכדומה.

המחירים להשכרת מתנפחים גדולים נע בין 1,800-5,000 ש“ח.

רוצים לקבל מידע נוסף על השכרת מתנפחים גדולים ? דרך האתר Halomot4u תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם ולהזמין את המתנפחים הכי שווים שיש כדי להפוך את האירוע שלכם לייחודי, צבעוני, יוצא דופן ובלתי נשכח. בנוסף, אנו מספקים לקהל לקוחותנו ציוד לאירועים בהתאמה אישית ובהתאם לצורך שלכם. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

Exit mobile version