Site icon מרכז האטרקציות

מדריך השכרת מתנפחים עם גנרטור

חברה שמספקת אפשרויות השכרת ציוד לאירועים, מציעה סוגים רבים של מתנפחים עם גנרטור, כמו גם את המפוחים הדרושים להפעלתם. מאמר זה מסביר את מה שצריך לדעת על השימוש במתנפחים אלו. למעשה, להזמנה של מתנפחים עם גנרטור יש מגוון רחב של יתרונות עליהם נדבר במאמר הבא.

סוגי מתנפחים רבים דורשים חשמל לשימוש. המפוח זקוק לחשמל כדי להזרים אוויר ליחידה ולשמור אותו מנופח למשך כל השימוש. היוצא מן הכלל הוא מתנפחים קטנים יותר שמנופחים פעם אחת ונאטמים. בדרך כלל אלו יחידות פנימיות קטנות יותר שמיועדות לילדים קטנים.

אז מהם היתרונות של מתנפחים עם גנרטור?

  1. לא צריך להתעסק כן נפוח לא נפוח – ברגע שיש לכם גנרטור שאליו המתנפח מחובר לאורך כל האירוע, אתם לא צריכים להתעסק עם שום דבר. המתנפח נפוח, פועל, פעיל והילדים נהנים ומשתוללים לאורך כל האירוע.
  2. המחיר נגיש – בדרך כלל חברות המשכירות ציוד לאירועים כמו למשל מתנפחים מספקות שירות השכרת גרנטור ביחד עם המתנפח ואז אתם יכולים לחסוך לעצמכם את כל הבלאגן ולהנות ממחיר נוח ולא פחות חשוב מיומולדת משגעת.
  3. אין צורך לחפש נקודת חשמל – עם גנרטור אתם לא צריכים לחפש נקודת חשמל ולא רק זה, אתם גם לא צריכים לדאוג שמא תהיה תקלה במערכת החשמלית. רק מחברים את המתנפח לגנרטור, מנפחים ובזה הסיפור נגמר.

מתנפחים גדולים פועלים על חשמל

סוגים שונים של מפוחים משתמשים בחשמל בשיעורים שונים בהתאם לגודל המנוע. יש כמה חישובים פשוטים שאתם יכולים לבצע על מנת לקבוע בכמה חשמל תשתמשו, וכמה יעלה להפעיל מוצרי השכרת מתנפחים עם גנרטור במשך שעה, או במשך היום.

יש לחבר מתנפחים לחשמל כדי לנפח אותם. מלבד מתנפחים קטנים של ילדים, שמותקנים באזורים מקורים, לכל המתנפחים יש מפוח שצריך לחבר לחשמל על מנת לשמור על המתנפח מנופח. מפוח מתנפחים זקוק לכוח מתמשך, ופועל במשך כל פרק הזמן שבו המתנפח נמצא בשימוש.

חיבור מתנפחים למקורות חשמל

רוב המתנפחים להשכרה מגיעים עם מפוח שמדורג ל-115 וולט. ניתן לחבר מפוח מדורג לשקע ביתי רגיל, ואם אין שקע זמין, האפשרות הבאה הטובה ביותר היא השכרת מתנפחים עם גנרטור שמייצר את המתח הנכון.

חברה שמספקת ציוד השכרה לאירועים מאפשרת שימוש בכבל מאריך באורך חמישים מטרים שבדרך כלל מספיק. יש להקים את המתנפח בטווח של חמישים מטרים משקע חשמל, ומפוח אחד קטן יכול לפעול ללא בעיה.

הקפדה על אמצעי זהירות

התקנת מוצרי השכרת מתנפחים עם גנרטור מחייבת הקפדה על כללי הזהירות, ויש כמה אמצעי זהירות שיש לנקוט בהם. מומלץ להשתמש בכבל מאריך לכל מתנפח מעל חמישים מטרים. חוטים מאריכים יעבדו מצוין עבור כל מתנפח מתחת לגובה חמישים מטרים.

מומלץ שקע ייעודי, אבל בבתים רבים אין שקע מתאים בחלק החיצוני של הבית. שקע ייעודי פירושו רק שלשקע אין שום מרכיב אחר במעגל שמשתלב איתו, כך שיש לו מפסק משלו בפאנל שלכם. אם מנתקים פשוט את כל שאר הרכיבים באותו מעקל כמו השקע המשמש למפוח, אין סיכון של עומס יתר על המעגל, והוא יתפקד כמעגל ייעודי שיפעיל רק את המפוח.

עלות השכרת מתנפחים עם גנרטור

השכרת מתנפחים עם גנרטור זמינה בחבילות שונות שכוללות את המתנפחים ואת הגנרטור, בעלות שמתחילה מ-99 ₪ ועשויה להגיע עד 299 ₪, עם אפשרויות בחירת מתנפחים מכל הסוגים, וחבילות השכרה בהתאמה אישית.

כך, למשל, ניתן לשכור מתנפחים שמתאימים לילדים בגילאי 0-3, כולל מתנפחי אקסטרים ומתנפחים לשימוש במים. אפשרויות השכרת מתנפחים עם גנרטור מתאימות לאירועי ימי הולדת ומאפשרים תכנון אירועים מרגשים עם מתנפחים שזמינים עם מפוחים שמחוברים ישירות לגנרטור שנכלל בחבילת ההשכרה.

רוצים לקבל מידע נוסף על מתנפחים עם גנרטור? חברת Halomot4u מספקת מגוון רחב של שירותים ומוצרים להשכרה לאירועים, כך שאתם יכולים לחסוך זמן יקר ולהנות משירות מנצח. כל שעליכם לעשות הוא להבין איזה מתנפח או אילו מתנפחים מתאימים לסוג האירוע ולקהל שאתם מזמינים. זהו, משם זה כבר אנחנו דואגים להכל. נתאם זמן שתרצו שהמתנפחים יגיעו ואנחנו גם נדאג לחבר את המתנפח לגנרטור במידת הצורך. צרו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

 

Exit mobile version