Site icon מרכז האטרקציות

מדריך השכרת מתנפח מגלשת מים

מגלשות מים להשכרה

כמעט כל אחד שרוצה להפיק אירוע כזה או אחר, בין אם זו יומולדת 14 לילד שלנו ובין אם אירוע עסקימדריך השכרת מתנפח מגלשת מים לאירועים פרטיים ומסיבות מסוגים שונים לגיבוש העובדים שלנו, מעוניין שזה יהיה אירוע ייחודי, איכותי ובלתי נשכח. אז כדי להשיג את זה אנחנו חושבים על רעיונות, על פעילויות, מדברים עם ספקים ועם אנשים שאנחנו מכירים כדי שהאירוע בהחלט יהיה מוצלח. אחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות השכרת מתנפח מגלשת מים.

השכרת מתנפח מגלשת מים זמינה בהתאמה למסיבות או לאירועים. אטרקציית מסיבות זו מאפשרת תחרות ידידותית מהנה בין האורחים שלכם. המתנפח הזה מאפשר פעילות מהנה של גלישות והקפצות מצחיקות בדיוק כמו במתנפחים מקפיצים, אז כדאי שתכינו את מצלמות הטלפונים שלכם לצילום סרטוני וידיאו ותמונות נהדרות. מומלץ לבחור חברה שמספקת ציוד לאירועים שמציעה שירות מסור וידידותי, עם הקפדה על שמירת כל הנחיות הבטיחות, וניסיון רב שנים בתחום ומגוון אפשרויות של השכרת מתנפח מגלשת מים לאנשים פרטיים או לארגונים, למיקום בבתים או באזורים ציבוריים.

לאילו אירועים השכרת מתנפח מגלשת מים יכול להתאים?

נהוג לחלק את סוגי האירועים לשניים. הסוג הראשון אלו הם אירועים פרטיים כמו ימי הולדת למשל. אם אתם מפיקים יום הולדת לילד או לבת שלכם בשיא עונת הקיץ, השכרת מתנפח מגלשת מים יכול להיות כמו פתרון מוצלח ונחמד מאוד. זו ההזדמנות של כל הילדים לפרוק אנרגיות, להיות אחד עם השני ולעשות המון כייף.

ניתן גם לשלב תחרויות ומשחקי מים מסוגים שונים ולהכניס עוד קצת עניין לתוך האירוע. עוד אירוע ממשפחת האירועים הפרטיים אליו ניתן להשכיר מגלשת מים זה כל המסיבות למיניהן. למשל, אם אתם מפיקים מסיבת רווקים לחבר‘ה שכל מה שהם אוהבים זה לצחוק ולהיות ביחד, זו יכולה להיות פעילות כייפית ומדליקה מאוד. ניתן לשלב השכרת מתנפח מגלשת מים גם לאירועים כמו מסיבות סיום בסוף שנה בגנים ובבתי ספר וגם בתיכונים, בחתונות קיץ מדליקות שבהן יש בריכת שחיה וקייטנות למשל שמתקיימות בעונת הקיץ. גם בחג השבועות, אם אתם מארחים את כל המשפחה ויש לא מעט ילדים שמגיעים, זו יכולה להיות אטרקציה מדהימה וכייפית שתאפשר מצד אחד לילדים להנות, ומצד שני למבוגרים לאכול מהמטעמים של החג ולשתות יין לבן איכותי בשקט ובשלווה. הסוג השני של האירועים אלו הם אירועים עסקיים. למשל אם אתם מפיקים אירוע גיבוש לעובדים שלכם והם מגיעים עם הילדים, מה יותר כייף מזה? כמובן שיש מגלשות מים שמתאימות למבוגרים, אבל הן צריכות להיות גדולות, ארוכות וחזקות מאוד.

המיקום המתאים להתקנת המתנפח

השיקול הראשון שיש לקחת בחשבון לפני השכרת מתנפח מגלשת מים הוא חלל שבו הוא יותקן. אם אתם מתכננים להתקין את המתנפח באזור קטן כמו גינת הבית, הקפידו למדוד תחילה את השטח על מנת שתוכלו לבחור מתנפח שמתאים בנוחות.

חשוב לוודא שיש מספיק מקום מסביב למתנפח לפעילויות אחרות ולהצבת מתקנים נוספים. המדידות המוקדמות והתכנון הנכון מאפשרים לכם לבחור את המתנפח המתאים ביותר שיתאים היטב לשטח שברשותכם.

בחירת המשטחים המתאימים להתקנה

בשיקולי השכרת מתנפח מגלשת מים, בחירת המקום המתאים והשטח הנכון, הם שיקולים חשובים. בעוד שמתנפחים מתוכננים להיות עמידים, הם אינם בלתי חדירים, ונציגי חברת השכרת ציוד לאירועים תמליץ ברוב המקרים להתקין את המתנפח על משטח דשא, אספלט או בטון.

משטחי דשא מועדפים מכיוון שהם מאפשרים התקנת מתנפחים מסוגים שונים בקלות, ואלו משטחים בטוחים עבור משתמשי המתנפחים. נציגי חברת ההשכרה ימליצו לא למקם את המתנפח בשטח סלעי עקב סכנת ניקוב המתנפח.

גולשים ישר לתוך הבריכה

השכרת מתנפח מגלשת מים מאפשרת לגלוש על המתנפח ישירות לתוך הבריכה, וזוהי פעילות מושלמת לימי כיף של חברות וארגונים, שגורמת לכל המשתתפים, צוות ההנהלה והעובדים, לשחק בפעילויות בריכה מהנות שמעלות את מצב הרוח, משפרות את המוטיבציה ותורמות לרווחה.

עלות השכרת מתנפח מגלשת מים

השכרת מתנפח מגלשת מים זמינה במחירים שמתחילים מ-99 ₪ ועשויים להגיע עד 295 ₪, בהתאם לגודל המתקן, פרק הזמן הדרוש להשכרה, נוכחות אנשי צוות של חברת השכרת ציוד לאירועים במקום האירוע, ותנאי החברה.

המתנפחים מספקים פעילויות מאתגרות לתפעול עצמי שמאפשר להוזיל את עלויות ההשכרה, ואפשר לבחור השכרת מתנפח מגלשת מים לפעילות אקסטרים בליווי והדרכה של מומחה בתחום.

המתנפחים מתאימים לכל הגילאים, מילדים בגיל הרך ועד למבוגרים, וניתן לשכור אותם לאירועי מפגשים חברתיים, ימי הולדת, מסיבות רווקות, אירועי חברה, או כל אירוע אחר שהתוכנית שלו כוללת אטרקציות מהנות.

כמה מסקנות לסיום

חברת השכרת ציוד לאירועים מאפשרת השכרת מתנפח מגלשת מים לסוגים שונים של מפגשים קטנים או גדולים, מהנים וחווייתיים. אנשי המקצוע של החברה ידאגו להתקין את המתנפח ולפרק אותו, ותוכלו לשכור את המתקן לכל פרק זמן שדרוש לכם. על מנת למנוע עלויות גבוהות, מומלץ למצוא חברה שיש לה מוניטין מצוין בתחום.

מדריך השכרת מתנפחים עם גנרטור

חברה שמספקת אפשרויות השכרת ציוד לאירועים, מציעה סוגים רבים של מתנפחים עם גנרטור, כמו גם את המפוחים הדרושים להפעלתם. מאמר זה מסביר את מה שצריך לדעת על השימוש במתנפחים אלו. למעשה, להזמנה של מתנפחים עם גנרטור יש מגוון רחב של יתרונות עליהם נדבר במאמר הבא.

סוגי מתנפחים רבים דורשים חשמל לשימוש. המפוח זקוק לחשמל כדי להזרים אוויר ליחידה ולשמור אותו מנופח למשך כל השימוש. היוצא מן הכלל הוא מתנפחים קטנים יותר שמנופחים פעם אחת ונאטמים. בדרך כלל אלו יחידות פנימיות קטנות יותר שמיועדות לילדים קטנים.

אז מהם היתרונות של מתנפחים עם גנרטור?

  1. לא צריך להתעסק כן נפוח לא נפוח – ברגע שיש לכם גנרטור שאליו המתנפח מחובר לאורך כל האירוע, אתם לא צריכים להתעסק עם שום דבר. המתנפח נפוח, פועל, פעיל והילדים נהנים ומשתוללים לאורך כל האירוע.
  2. המחיר נגיש – בדרך כלל חברות המשכירות ציוד לאירועים כמו למשל מתנפחים מספקות שירות השכרת גרנטור ביחד עם המתנפח ואז אתם יכולים לחסוך לעצמכם את כל הבלאגן ולהנות ממחיר נוח ולא פחות חשוב מיומולדת משגעת.
  3. אין צורך לחפש נקודת חשמל – עם גנרטור אתם לא צריכים לחפש נקודת חשמל ולא רק זה, אתם גם לא צריכים לדאוג שמא תהיה תקלה במערכת החשמלית. רק מחברים את המתנפח לגנרטור, מנפחים ובזה הסיפור נגמר.

מתנפחים גדולים פועלים על חשמל

סוגים שונים של מפוחים משתמשים בחשמל בשיעורים שונים בהתאם לגודל המנוע. יש כמה חישובים פשוטים שאתם יכולים לבצע על מנת לקבוע בכמה חשמל תשתמשו, וכמה יעלה להפעיל מוצרי השכרת מתנפחים עם גנרטור במשך שעה, או במשך היום.

יש לחבר מתנפחים לחשמל כדי לנפח אותם. מלבד מתנפחים קטנים של ילדים, שמותקנים באזורים מקורים, לכל המתנפחים יש מפוח שצריך לחבר לחשמל על מנת לשמור על המתנפח מנופח. מפוח מתנפחים זקוק לכוח מתמשך, ופועל במשך כל פרק הזמן שבו המתנפח נמצא בשימוש.

חיבור מתנפחים למקורות חשמל

רוב המתנפחים להשכרה מגיעים עם מפוח שמדורג ל-115 וולט. ניתן לחבר מפוח מדורג לשקע ביתי רגיל, ואם אין שקע זמין, האפשרות הבאה הטובה ביותר היא השכרת מתנפחים עם גנרטור שמייצר את המתח הנכון.

חברה שמספקת ציוד השכרה לאירועים מאפשרת שימוש בכבל מאריך באורך חמישים מטרים שבדרך כלל מספיק. יש להקים את המתנפח בטווח של חמישים מטרים משקע חשמל, ומפוח אחד קטן יכול לפעול ללא בעיה.

הקפדה על אמצעי זהירות

התקנת מוצרי השכרת מתנפחים עם גנרטור מחייבת הקפדה על כללי הזהירות, ויש כמה אמצעי זהירות שיש לנקוט בהם. מומלץ להשתמש בכבל מאריך לכל מתנפח מעל חמישים מטרים. חוטים מאריכים יעבדו מצוין עבור כל מתנפח מתחת לגובה חמישים מטרים.

מומלץ שקע ייעודי, אבל בבתים רבים אין שקע מתאים בחלק החיצוני של הבית. שקע ייעודי פירושו רק שלשקע אין שום מרכיב אחר במעגל שמשתלב איתו, כך שיש לו מפסק משלו בפאנל שלכם. אם מנתקים פשוט את כל שאר הרכיבים באותו מעקל כמו השקע המשמש למפוח, אין סיכון של עומס יתר על המעגל, והוא יתפקד כמעגל ייעודי שיפעיל רק את המפוח.

עלות השכרת מתנפחים עם גנרטור

השכרת מתנפחים עם גנרטור זמינה בחבילות שונות שכוללות את המתנפחים ואת הגנרטור, בעלות שמתחילה מ-99 ₪ ועשויה להגיע עד 299 ₪, עם אפשרויות בחירת מתנפחים מכל הסוגים, וחבילות השכרה בהתאמה אישית.

כך, למשל, ניתן לשכור מתנפחים שמתאימים לילדים בגילאי 0-3, כולל מתנפחי אקסטרים ומתנפחים לשימוש במים. אפשרויות השכרת מתנפחים עם גנרטור מתאימות לאירועי ימי הולדת ומאפשרים תכנון אירועים מרגשים עם מתנפחים שזמינים עם מפוחים שמחוברים ישירות לגנרטור שנכלל בחבילת ההשכרה.

רוצים לקבל מידע נוסף על מתנפחים עם גנרטור? חברת Halomot4u מספקת מגוון רחב של שירותים ומוצרים להשכרה לאירועים, כך שאתם יכולים לחסוך זמן יקר ולהנות משירות מנצח. כל שעליכם לעשות הוא להבין איזה מתנפח או אילו מתנפחים מתאימים לסוג האירוע ולקהל שאתם מזמינים. זהו, משם זה כבר אנחנו דואגים להכל. נתאם זמן שתרצו שהמתנפחים יגיעו ואנחנו גם נדאג לחבר את המתנפח לגנרטור במידת הצורך. צרו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

השכרת מתנפחי מים

רוצים אירוע מטורף שייזכר לשנים רבות? השכרת מתנפחי מים יכולה בהחלט להעניק לכם אירוע כזה. בין אם מדובר באירוע שמיועד לילדים, למבוגרים או המשלב בין ילדים למבוגרים, מתנפחי מים ישדרגו אותו ויהפכו אותו להנאה צרופה אם המון זיכרונות טובים ומצחיקים למשתתפים.

מדוע לבצע השכרת מתנפחי מים?

מתנפחי מים הם מתנפחים שמתאימים לשימוש במים- בבריכה או בים. הם מגיעים במגוון צורות ומתאימים לכל מטרה. תוכלו לבחור מתנפחי מים בקונספטים שונים כך שיתאימו לאווירה של האירוע שלכם וישרתו אותה. מתנפחי המים יכולים לספק לכם אירוע מושלם ועל הדרך לגרום לילדים שלכם לשחק בחוץ.

הילדים של פעם היו משחקים בחוץ, מהבוקר עד הערב ובדרך כלל לא היה מה שיחזיר אותם הביתה. הילדים של היום לעומת זאת, יושבים הרבה בבית. הטכנולוגיה והמסכים מאפשרים להם לשחק עם חברים מבלי לצאת מהבית. השכרת מתנפחים יכולה להיות הסיבה של הילדים לעזוב את המסכים.

השכרת מתנפחי מים- דגשים חשובים

לפני שאתם שוכרים מתנפחי מים לאירוע הקרוב, יש מספר דגשים חשובים שכדאי לקחת בחשבון-

תקני בטיחות

כל מתנפח חייב לעבור בדיקות שונות כל תקופת זמן מסוימת שיאשרו את תקינותו המוצר. החשיבות של תקני הבטיחות עולה פי כמה וכמה כאשר מדובר במתנפחי מים שישמשו ילדים.

לכן, חשוב מאוד לבחור נכון את החברה ממנה אתם שוכרים את המתנפחים. קיימות מספר חברות מובילות בארץ המספקות שירותי השכרה של מתנפחי מים. חשוב לבחור בחברה מקצועית ולוודא כי החברה פועלת עם רישיון מתאים וכי כל המתנפחים שברשותה עומדים בתקני הבטיחות השונים.

ייעוץ

לפני  השכרת המתנפחים, חשוב לקבל ייעוץ מחברת ההשכרה. הייעוץ יכול למנוע פציעות של משתתפי האירוע. חשוב לעקוב אחר כל אמצעי הבטיחות שהחברה מסבירה לכם עליהם ולהתאים את המתקן למספר האנשים באירוע וכמובן לגילאים שלהם.

מיקום המתקן

כאשר שוכרים מתנפחי מים יש לקחת בחשבון כי למיקום המתקן יש חשיבות גדולה. לכל מתנפח צריך שיהיה מקור מים זמין ונקודת חשמל זמינה שתשמש עבור המפוח. אם אתם חוגגים ביער לדוגמא ומזמינים את המתנפח לשם, חשוב לדאוג לגנרטור שיספק חשמל.

שטח המקום

קיימים מתנפחי מים גדולים במיוחד, שמתאימים בעיקר למבוגרים ויכולים להתפרש על שטח של יותר מעשרה מטרים. לכן, חשוב לקחת בחשבון את גודל המתנפח ואת השטח שיש לרשותכם. עליכם לציין את גודל השטח עליו תוכלו לפרוש את המתנפח, לפני הזמנתו.

ניתן למצוא מתנפחים בגודל שמתאים לשימוש גם בחצר הבית שלכם, לכן חשוב שתדעו מה אתם רוצים ומה השטח העומד לרשותכם וחברת ההשכרה תעזור לכם להתאים את המתנפח הטוב ביותר לשם כך.

במידה ואתם רוצים להזמין מתקנים גדולים או מספר מתקנים שונים חשוב לוודא עם חברת ההשכרה את גודל השטח הנדרש לאותם מתקנים. יש לקחת בחשבון שחשוב לשמור על רווחים בין מתנפח למתנפח על מנת שלא ייווצרו עומסים שיכולים להוביל לסכנות.

השכרת מתנפחי מים עם קונספט

מתנפחי מים להשכרה מגיעים במגוון צורות ועיצובים הכוללים קונספטים ייחודיים כך שתוכלו להתאים את המתנפח לאירוע. תוכלו לבחור במתנפחי מים בקונספטים של ימי הולדת וקונספט של אירוע חברה, מתנפחים שמתאימים רק לילדים, רק למבוגרים או גם וגם. תוכלו לבחור בקונספטים מיוחדים כמו הישרדות, מתנפחי אקסטרים, משחקי כדור ועוד.

חשוב להבין שאתם לא מתחייבים לכלום. תוכלו בכל אירוע לשכור דגמים אחרים. לכל אירוע יש את הקונספט המיוחד שלו ותוכלו להתאים את מתנפחי המים לכך.

אם אתם בוחרים במתנפחי מים עם קונספט אז חשוב להיות ספציפיים עם הקונספט שאתם בוחרים.

במידה ואתם לא בטוחים מה הקונספט המתאים ביותר לאירוע שלכם, תוכלו להתייעץ עם המומחים שיעזרו להתאים את הקונספט לאירוע ולהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. אנחנו כאן לכוון אתכם לבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

השכרת מתנפחים מים או רכישה?

אנשים רבים מתלבטים האם כדאי לשכור את מתנפחי המים או שאולי כדאי לרכוש אותם. כמובן שהתשובה תלויה בתדירות השימוש במתנפחים. אם אתם מתכננים להשתמש במתנפחים באופן קבוע, או לאורך זמן רב, אולי כדאי לכם לחשוב על אופציית הרכישה.

אך במידה ואתם מתכננים להשתמש במתנפחים באופן חד פעמי עבור אירוע ספציפי, אין סיבה לחשוב על אופציית הרכישה. קיימים מחירים נוחים מאוד להשכרת מתנפחים, כמובן בהתאם לגודל המתקן ולסוג שלו.

השכרת מתנפחים עם מים

השכרת מתנפחים עם מים הוא עוד אלמנט קטן שגורם לשינוי גדול. כאשר אנו בוחרים מתקן מים עבור האירוע שלנו אנחנו יכולים לשבור את השגרה המוכרת של כל האירועים. השכרת מתנפחים עם מים יכולה להתאים לכל סוגי האירועים, ניתן בקלות למקם אותם. עליכם לפנות אל חברה מקצועית כדי להבטיח שאתם עושים את הבחירה הנכונה ומקבלים את כל המידע והכלים הדרושים להתקנת המתנפח תוך שמירה על כל אמצעי הבטיחות.

השכרת מתנפחים עם מים לילדים

לילד שלכם יש יום הולדת בקרוב? למה שלא תהפכו את האירוע שלו למשהו מיוחד ומהנה עבור כל הילדים. היום אנחנו מחפשים דרכים שונות להפעיל את הילדים שלנו באירועים שונים, וזה לא משימה פשוטה. בסופו של דבר ילדים רוצים להוציא אנרגיה ומה יותר טוב להוצאת אנרגיה יותר מאשר מתקני מתנפחים? מתקני המתנפחים מותאמים לילדים, ניתן לחבר אליהם את הצינור בחצר וכך המים יצאו באופן קבוע. היתרון במתנפחים לילדים הוא שאתם יכולים להקים אותם בכל מקום. יש גדלים שונים של מתנפחים, אם אתם מתכוונים לחגוג בחצר הבית זה אפשרי. חשוב לדעת להתאים את כמות הילדים לכמות המתקנים. 30 ילדים על מתקן מים אחד יכול לגרור אסון, לכן אנו ממליצים לבחור בכמה מתקנים בגדלים ראליים לכמות המוזמנים. 

לכולם מגיע להנות

נגלה לכם סוד, לא רק הילדים שלכם צריכים להוציא אנרגיה, גם אתם. השכרת מתנפחים עם מים מתאימה לכל הגילאים, ממש מגיל שמתחילים ללכת ועד לגיל שיבה. היתרון הוא שגם אתם יכולים להרשות לעצמכם בגיל שלכם לקפוץ וליפול והכי חשוב להנות. עם זאת, השכרת מתנפחים עם מים למבוגרים חייבת להיות מותאמת. מתנפחים אלו יהיו גדולים יותר פיזית ויוכלו לשאת משקל כבד יותר. בנוסף להכל, המתנפחים יהיו יותר מאתגרים. יש סוגים שונים של מתנפחים, החל ממתנפחים שניתן לראות במסלול נינג'ה, טיפוס ועד למשחקי כדור במים. 

איפה ניתן למקם את המתקן?

כל עוד יש לכם שטח פנוי ניתן למקם את המתנפח על אותו שטח. יש למקם את המתקן על גבי משטח ישר ולדאוג לנקות את האזור לפני הקמת המתקן. יש לציין, בשביל לנפח את המתקן עליכם להחזיק במפוח אשר באמצעותו תוכלו לנפח את המתקן ללא כל טרחה. אם אין לכם מפוח תוכלו לשכור אחד דרך החברה, יש חברות אשר חלק מהשירות שלהם כולל את התקנת המתקן אצלכם. ברגע בו אין לכם חיבור חשמל עליכם לדאוג לגנרטור אשר יכול לשמור על המתקן עם לחץ אוויר תקין לאורך כל השהות. מתקני מים לרוב יהיו חייבים זרם מים קבוע כיוון שתוך כדי הפעילות תמיד המים נשפכים החוצה. חשוב לזכור, יש פיתרון להכל. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם חברה מקצועית, ספרו לחברה על המטרה שלכם ועל המיקום בו אתם מעוניינים להקים את המתקן והיא כבר תמצא את כל הפתרונות עבורכם. חברה מקצועית תעניק לכם אפשרות להקים מתקן מים גם באמצע המדבר.

אמצעי בטיחות לפני הכל

החוויה עצמה יכולה להיות מעט מסחרחרת, אבל חשוב לזכור את אמצעי הבטיחות לפני שאתם עולים על המתקן. השכרת מתנפחים עם מים גורמת לנו להשתולל, לא משנה מה הגיל שלנו. לכן, לפני שאתם עולים על המתקן חשוב לוודא מספר דברים. הדבר הראשון שאתם צריכים לוודא הוא שהכיסים שלכם ריקים, סביר להניח שתיפלו פעם או פעמיים, אם יש לכם משהו בכיס אתם עלולים להיפגע ממנו, במיוחד כאשר מדובר על דבר חד. הדבר השני שאתם צריכים לוודא הוא מהי הכמות המקסימלית שהמתקן יכול להכיל, יותר מדי אנשים על מתקן אחד יכול לגרום לקריסה של המתקן ולצפיפות אשר עלולה להוביל לפגיעות בגוף. כל אמצעי הבטיחות האלה כמובן תקפים גם לילדים שלנו, ואנחנו ההורים האחראים צריכים לוודא את כל זה. תוכלו גם לשכור מפעיל אשר הוא ידאג לכל ענייני הבטיחות והסדר.

האם יש הובלה או איסוף עצמאי?

יש לכם את שתי האפשרויות, האחת היא לדאוג להובלה דרך החברה בתוספת תשלום. האופציה השנייה שלכם היא לבוא לאסוף את המתקן מהמחסן של החברה לפני האירוע עצמו ולהחזיר אותו לפני האירוע. איסוף עצמאי הוא גמיש יותר, אנחנו לא רוצים שתהיו בלחץ ותיכנסו לפקקים איומים מרוב לחץ להחזיר את המתקן במועד שנקבע.

Exit mobile version