Site icon מרכז האטרקציות

חבילת אטרקציות לבת מצווה: רעיונות מעולים שיפתיעו את המתבגרת שלכם וחבריה

אטרקציות זולות לבת מצווה

בחירה נכונה של חבילת אטרקציות לבת מצווה הופכת את מסיבת בת המצווה לאירוע בלתי נשכח. מאמר זה מציג כמה רעיונות נפלאים לאטרקציות לבת מצווה שתוכלו להשתמש בהם ולהפתיע את המתבגרת שלכם וחבריה. רעיונות אלו מוצעים על ידי בעלי אולמות או גני אירועים ומכסים את כל השלבים באירוע, כולל בחירת העוגה, הקייטרינג, עיצוב המקום, ונושא האירוע.

מועדון משחקים

אין אירוע יותר מרגש מאשר תכנון פעילות מהנה למתבגרים, כפי שניתן למצוא באולם אירועים שמציע חבילת אטרקציות לבת מצווה שהופכת את האולם למועדון משחקים.

אכן, מומלץ לשמור את הרעיון הזה ברשימת העדיפות העליונה שלכם בזמן תכנון מסיבת בת המצווה של בתכם.

הפעלת יצירות אמנות

האירוע יכול לכלול מופע אמנותי ומשחקי תחרויות. אם למתבגרת יש נטייה לאומנויות, או שהיא חובבת אומנויות, ואם יש לה חוג חברות וחברים חובבי אמנות, השקיעו את מחשבותיכם בארגון מופע שקשור לאמנות ובחרו חבילת אטרקציות לבת מצווה שכוללת הכנת יצירות אמנות.

כך, למשל, מכיוון שבני נוער מחוברים לטלפונים שלהם, הם בהחלט ישמחו להשתתף במסיבת בת מצווה שמאפשרת להם ליצור את דמויות האימוג'ים האהובות עליהם, עם קישוטים, תחפושות, ועיצובים שונים.

מסיבת תחרות בישול

מתבגרים רבים מתנסים היום בבישול, וזה יכול להיות רעיון נפלא לערוך בין המשתתפים תחרות בישול. אם

המתבגרת שלכם אוהבת את הרעיון, כדאי לבחור חבילת אטרקציות לבת מחווה שכוללת הפעלות בישול, כולל פרסים להכנת המנות הטובות ביותר.

מסיבת מוזיקה

מסיבה מוזיקלית יכולה לשדרג את האירוע אם היא נכללת באפשרויות חבילת אטרקציות לבת מצווה שכוללת גם שירותי תקליטן מקצועי. הכינו רשימה של שירים מכל ז'אנר מועדף, והתקליטן יסייע לכם לבחור את רשימת ההשמעה המתאימה ביותר שתלווה את האירוע מתחילתו ועד סופו, כך שהמשתתפים, המבוגרים והצעירים, ייהנו ולא יעזבו את רחבת הריקודים.

אפשר להפוך את כל אולם האירועים למועדון דיסקו, וכלת בת המצווה, עם חברותיה וחבריה ייהנו ממסיבה במועדון ייחודי שנראה אמיתי. חוץ מזה, חבילת האטרקציות כוללת גם מקלות זוהרים וחפצים מגניבים להעשרת האווירה.

מסיבת תחפושות

חבילת אטרקציות לבת מצווה כוללת אפשרויות של תחפושות ייחודיות ומקוריות שיהפכו את האירוע למסיבת תחפושות מבוססת נושא, או שתוכלו לבחור תחפושות פופולריות שאהובות על מתבגרים.

היו מוכנים עם המצלמות שלכם על מנת לצלם את התחפושות האטרקטיביות, וליצור זיכרונות שיישארו לתמיד.

עלות חבילת אטרקציות לבת מצווה

חבילת אטרקציות לבת מצווה עשויה להתחיל בעלות של 3,500 ₪, ולהשתנות בהתאם למרכיבי החבילה, גודלה, ותנאי בעלי אולם האירועים. ניתן לבחור עמדות צילומי סלפי עם מסכים צבעוניים, דוכני הפעלות, עמדות טיפוח, משקפי מציאות מדומה, או כל אטרקציה שאהובה על המתבגרת שלכם וחבריה.

בעלי אולם אירועים מציעים חבילת אטרקציות לבת מצווה עם שפע הפעלות ופתרונות ייחודיים שיתאימו היטב לנושא האירוע שתבחרו. נציגי האולם מקפידים ליצור חבילות מעודכנות ומשודרגות שכוללות את מיטב החידושים הזמינים היום בתחום האטרקציות לאירועים לבני נוער.

מומלץ לבחור אולם או גן אירועים שיש לו מוניטין מצוין בתחום, שמציע אטרקציות איכותיות, כולל לימוזינה, או כרכרה, כניסות מפוארות, ופתרונות גם למבוגרים.

ממה מושפעת העלות של חבילת אטרקציות לבת מצווה?

  1. סוג האטרקציות – אין מה לומר, יש אטרקציות אשר נחשבות ליקרות יותר ויש אטרקציות הנחשבות ליותר זולות. אטרקציות נחשבות ליקרות יותר הן אולם באולינג וחדר בריחה למשל, סדנת ספא מפנקת, עמדות מולטימדיה של מציאות מדומה ועמדת מראה סלפי. לעומת זאת, אטרקציות הנחשבות לזולות יותר הן כל מיני סדנאות שאפשר לשלב כמו למשל סדנת שוקולד או סדנת אפיה, מתנפחים וכדומה.
  2. כמות המוזמנים – ככל שיש יותר מוזמנים לבת המצווה שלכם ככה המחיר או העלות של בת המצווה וגם של האטרקציות לרוב עולה.

כמובן שיש עוד דברים שמשפיעים על העלות הסופית כמו הספקים שאנחנו בוחרים, סוג האוכל שיוגש באירוע וכדומה.

טיפים להפקת בת מצווה מושלמת

Exit mobile version