Site icon מרכז האטרקציות

השכרת מתנפחים לגילאי 3 ומעלה לאירוע שלכם

נציגי חברת השכרת ציוד לאירועים דורשת נוכחות זמינה של מתכנני האירוע כדי שניתן יהיה להדגים באופן אישי את המיקום בו תרצו למקם את המתנפחים שהזמנתם. במקרים רבים, המתקינים מתקינים מוצרים שהוזמנו עם השכרת מתנפחים לגילאי 3 ומעלה בדיוק במיקום המבוקש.

יחד עם זאת, קיימים מקרים שבהם נהג ההובלה של החברה צריך להדגים שיטות בטיחות לשימוש במגלשות, ולהתקין את המתנפחים בבטיחות תוך התחשבות בקווי חשמל והשטח הזמין. במהלך התקנת מוצרי השכרת מתנפחים לגילאי 3 ומעלה, נציגי החברה יספקו את כבלי ההארכה ואת הציוד להתקנה על פני השטח.

שיקולי התקנה מיוחדים

חשוב ליידע במדויק את נציגי חברת השכרת ציוד לאירועים על משטחי ההתקנה, כמו למשל על דשא או אספלט, או בתוך הבית, מכיוון שכל משטח דורש ציוד שונה להתקנה.
בשלב זה, כשנציגי החברה מבינים את מיקום הציוד, הם מוודאים שהחשמל נמצא במרחק בטוח ומתקינים את כל מוצרי השכרת מתנפחים לגילאי 3 ומעלה.

מועד התקנת מתנפחים לגילאי 3 ומעלה

מתכנני האירוע נדרשים להיות נוכחים במקום האירוע עם הגעת המובילים מטעם חברת השכרת ציוד לאירועים. נציגי החברה נוקטים בכל המאמצים על מנת להגיע כמה שיותר קרוב למועד האיסוף המוצע שלכם, אבל חשוב שתבינו שמועד ההגעה הוא משוער. לא ניתן להבטיח הגעה בשעה מדויקת.

נציגי החברה קובעים את לוחות הזמנים של משלוחי השכרת מתנפחים לגילאי 3 ומעלה בסביבות שלושה ימים לפני האירוע, כך שאם יש להם אירועים נוספים באותו יום, וניתן לחזות את תנאי מזג האוויר, ניתן יהיה לשער לוחות זמנים מיוחדים.

שיקולים שעשויים להשפיע על לוחות הזמנים

נציגי חברת השכרת ציוד לאירועים בהחלט ינקטו בכל המאמצים הנדרשים מצידם להגיע למקום האירוע בדרך כלל בתוך שעה לפני האירוע, אבל חשוב לזכור כי בהתאם לשעה ביום ולעונה בשנה, קיימים זמנים שבהם נציגי החברה יגיעו כשעתיים עד שלוש שעות לאחר סיום האירוע, כדי לפרק מוצרי השכרת מתנפחים לגילאי 3 ומעלה.

חשוב להקפיד לתכנן את לוח הזמנים של האירוע בהתאם כך שמתכנני האירוע יהיו זמינים עד שנציג החברה יחזור כדי לפרק את המתנפחים. בשלב זה, כל עוד נציגי החברה מפרקים את הציוד, אתם חופשיים לעזוב את המקום. נציגי החברה ינקטו בכל המאמצים על מנת לוודא שהצוותים יהיו במקום האירוע בזמן.

עלות השכרת מתנפחים לגילאי 3 ומעלה

מחירי השכרת מתנפחים לגילאי 3 ומעלה משתנים ונקבעים בהתאם לסוגי המתנפחים:

מתנפח אתגרון. עולה בין 450 ₪ ל-550 ₪.

מתנפחים להשכרה במתחם ג'ימבורי. עולים בין 450 ₪ ל-600 ₪.

מתנפחים בסגנון ג'ונגל. עולים 340 ₪.

מתנפחים בסגנון בוב ספוג עם מגלשת מים. עולים 450 ₪.

השכרת מתנפחים לגילאי 3 ומעלה בסגנון ספארי. עולים בין 350 ₪ ל-450 ₪.

מתנפחים בסגנון ליצן. עולים 350 ₪.

מתנפחים עם משטחי הקפצה. עולים 250 ₪.

איך בוחרים חברה מקצועית המתמחה בהשכרת מתנפחים לגילאי 3 ומעלה?

ובכן, יש כמה דברים חשובים שכדאי לשים אליהם לב. קודם כל בדקו עם עצמכם האם אתם רוצים להזמין מתנפח אחד או יותר מזה. אם יש 10 מוזמנים, מתנפח אחד בהחלט יספיק, אם יש 20 מוזמנים, שווה לשקול כבר שני מתנפחים וכן הלאה, רק כדי לא ליצור הוגן. חשוב לוודא כי המתנפחים אותם אתם מזמינים מחזיקים בתו תקן, כי הם מתוחזקים כמו שצריך ומוכנים לשימוש עבור ילדים. אנו ממליצים לכם לדאוג שתמיד יהיה מישהו שיפקח על המתקן בזמן הפעילות. בדקו האם אתם צריכים גם להזמין גנרטור ביחד עם המתנפח.

מחפשים חברה מקצועית שתספק לכם השכרת מתנפחים לגילאי 3 ומעלה? דרך האתר Halomot4u תוכלו להתרשם ממגוון של מתנפחים מתאימים לגילאים הללו ואף לשלב ציוד נוסף בהתאם לגודל האירוע, סוג האירוע והצרכים שלכם. בין אם אתם מפיקים יומולדת ובין מסיבת סוף שנה לילדים שעולים כעת לטרום חובה או חובה, המתנפחים שלנו יתנו לכם מענה מושלם ויהפכו את האירוע כולו לצבעוני, ייחודי ויוצא דופן. מגוון של מתנפחים מכל הסוגים מחכים לכם אצלנו. כעת כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם עם מענה על כל השאלות.

Exit mobile version