Site icon מרכז האטרקציות

תא צילום לאירועים או מגנטים לאירועים?

קרדיט תמונה: freepik

כאשר בוחנים אטרקציות שונות לאירועים חובה לקחת בחשבון את כל האפשרויות. קיימון המון אטרקציות שוות, לכל אטרקציה יש את הפלוסים ואת המינוסים שלה. איך תוכלו לדעת באיזה אטרקציה לבחור? יהיה עליכם לנסות להבין מה כל אטרקציה מביאה איתה. אחת מהדילמות העיקריות תהיה בין תא צילום לאירועים לבין מגנטים לאירועים. האטרקציות האלה הן בדיוק על אותו הקונספט, לכן יש כאלה שמעדיפים לבחור בניהן. מה תוכלו להשיג על ידי כל אחת מהאפשרויות האלה? ריכזנו בשבילכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שתעשו את הבחירה עצמה.

 

למה להזמין תא צילום לאירועים?

תא צילום ניצב עומד במקום מוגדר מראש, כל אחד מהאורחים יכול לגשת אליו. במקום לרדוף אחרי הצלם, האורחים הם אלה שנכנסים לתא הצילום מתי שבא להם. תא צילום לאירועים מספק את התמונות על המקום, מבלי שיהיה צורך להמתין זמן רב עד לקבלת התמונה. ישנם כאלה שעושים מגנטים, אך שוכחים לקחת אותם בסוף הערב. כאן אתם יודעים כי את התמונות תוכלו לקחת מיד כאשר תסיימו להצטלם בתוך תא הצילום. מחוץ לתא הצילום תוכלו למצוא המון אביזרים שונים שיהפכו את התמונה למיוחדת במינה. אחלה של מזכרת שתוכלו להשאיר לאורחים מהאירוע שלכם – לא משנה באיזה אירוע מדובר. אתם אלה שקובעים באיזה שלב תרצו להציב את תא הצילום בתוך האולם. 

 

מהם היתרונות של מגנטים לאירועים?

גם לזכותם של מגנטים לאירועים ניתן לזקוף כמה יתרונות שאי אפשר להקל בהם ראש. ראשית האורחים לא צריכים לעשות דבר כדי להצטלם, הצלם מגיע עד למקום שבו הם נמצאים. לעיתים רק בגלל שהצלם מציע להם להצטלם, תהיה להם תמונה מהאירוע עצמו. מעבר לכך האורחים עצמם לא צריכים לתפעל את המכשיר עצמו. הצלם הוא זה שדואג לתת להם את התמונה הכי שווה שלהם. אם תמונה אחת לא יוצאת טוב, יהיה אפשר לצלם על המקום עוד כמה תמונות. הצלם של המגנטים מלווה את האורחים לכל אורך הערב, מקבלת הפנים ועד לרגעים האחרונים של האירוע.

 

 

איך תדעו באיזה אפשרות לבחור?

אנו מבינים את ההתלבטות שלכם בין מגנטים לאירועים לבין תא צילום לאירועים. לכל אחת מהאפשרויות האלה יש פלוסים שונים, לכן תמצאו את עצמכם במצב של חוסר וודאות. את הבחירה תוכלו לעשות על סמך ההיכרות עם האורחים שלכם. הרי אתם מכירים את האורחים שלכם הכי טוב, אין סיבה שלא תדעו מה הכי יתאים להם. אם מדובר על אורחים צעירים כנראה שיהיה עדיף להזמין תא צילום לאירועים. מצד שני אם אתם מזמינים אורחים קצת יותר מבוגרים, כדאי להתמקד בצילום מגנטים. החברה שממנה תזמינו את האטרקציות השונות יכולה לעזור לכם לעשות את הבחירה המושלמת. בחירה שתהפוך את האירוע שלכם לאירוע שכולם הולכים לדבר עליו. 

Exit mobile version