Site icon מרכז האטרקציות

שולחנות משחק לאירועים

שולחנות משחק לאירועיםשולחנות משחק לאירועים

אתם מתכננים אירוע, יוצרים בדמיונכם את האירוע המושלם, מרמת הפרטים הקטנים עד רמת האוכל והנאת האורחים שלכם בסוף הערב. כחלק מהחוויה, אתם גם לעיתים חושבים לעצמכם, מה אני יכול לעשות שימנף את האירוע שלי להיות האירוע האידיאלי? כזה שיספק לי, ולאורחים שלי, ולחוגג האירוע, חוויה שלא תישכח? אנו שמחים להודיעכם כי יש באמתחתנו את הפתרון המושלם: שולחנות משחק לאירועים. מגוון רחב של שולחנות משחק, שיכולים להתאים בקלות ככפפה ליד עבור האירוע המושלם שאתם מדמיינים: השכרה של שולחנות כדורגל, שולחנות הוקי אוויר, שולחנות ביליארד ואפילו פינג פונג. חגיגה שלמה של כיף, ובאירוע שלכם!

השכרת שולחנות משחק – לכל אירוע ולכל גיל

חווית שולחנות המשחק היא כה נהדרת מאחר שהיא למעשה פשוטו כמשמעו מתאימה עבור כל גיל ובכל סיטואציה. השכרת שולחנות משחק לאירועים תעניק לכם חוויה שונה ומיוחדת באירוע החשוב שלכם, היא פתרון מושלם לתעסוקה ולמעשה הבעיה היחידה שלכם תהיה, כיצד ומתי להפסיק את האירוע ואיך להגיד לאורחים בנימוס שהגיע הזמן ללכת.

היופי הוא שניתן לשכור את שולחנות המשחק בהתאם לאירוע, בהתאם לגילי האורחים וכן לקונספט. כך למשל, עבור מסיבת יום הולדת לילדיכם יותאמו שולחנות כדורגל ושולחנות הוקי אוויר, למשל. בעוד שעבור אירועים בוגרים יתאימו יותר שולחנות פינג פונג או ביליארד. תוכלו לבחור לשכור שולחנות בודדים או כחבילה מסוימת, כך שהדבר ישתלם עבור התקציב ועבור האירוע שלכם באופן מדויק.

מחירים ועלויות של שולחנות משחק לאירועים- לא מה שחשבתם

מי מכם שמעוניין לבצע את השדרוג הכה מהותי הזה בעבור האירוע שלו, בוודאי חשב כי שולחנות המשחק שמורים רק למי שיכול לשלם והרבה. אך למעשה, ממש לא כך הדבר. תשמחו בוודאי לשמוע, שהשכרה של שולחנות משחק לאירועים יכולה להתאים ממש לכל כיס. ואף לעיתים, תהיה אפילו זולה יותר מכל השכרת שירות של מפעיל, בדרן, זמר או כל דבר כזה או אחר שיכול לייחד את האירוע שלכם. המחירים מתחילים החל מ-100 ש"ח לשולחן בודד ועולים ככל ששולחן המשחק גדול יותר וכמובן ככל שמשכירים יותר ויותר שולחנות משחק. 

כאמור, ניתן לבחור לשכור שולחן בודד, וניתן לבחור בחבילות שולחנות משחק לאירועים שיכללו כמה שולחנות או אף קונספטים של ממש! כך למשל, ניתן ליצור קונספט של ערב קזינו, קונספט של גן ילדים, קונספט עליסה בארץ הפלאות עם שולחנות שחמט או גולף לדוגמה, ועוד רבים וטובים.

כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את ההסדר שהכי מתאים לכם, מבחינת אופי האירוע, הקונספט או מבחינת כמות השולחנות הרצויים. בשלב השני תוכלו לבחור באיסוף עצמי או שאנחנו נביא את השולחנות עד אליכם וגם נבצע התקנה במידת הצורך, כמובן.

אירוע בלתי נשכח באמצעות השכרת שולחנות משחק לאירועים

בעבר, כאשר היה צורך להפיק אירוע גרנדיוזי ומיוחד, בסדר גודל שונה וייחודי, היה צורך מהותי במחשבה מחוץ לקופסה, יציאה מהשגרה, בזבוז של כספים רבים ואפילו למטיבי לכת- בשכירת שירותיו של איש מקצוע. כיום, תכנון אירוע הוא אחד הדברים הפשוטים ביותר, ואף מבלי לצורך לתת את המושכות למביני דבר. כל שצריך הוא יצירתיות, דמיון ורצון להפוך את האירוע לדבר הטוב הבא שלא תוכלו לשכוח. 

שדרוג האירוע שלכם יכול להתבצע באופן קליל ואיכותי, רק באמצעות בחירות נכונות. כאשר אתם בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים, הקונספט הנכון ואופי האירוע. מכאן, הכל כבר יתגלגל והאירוע שיווצר יהיה ללא ספק בלתי נשכח. כך גם הקונספט המיוחד של השכרת שולחנות לאירועים, הוא פשוט, הוא מתבצע בקלות, וכל שצריך הוא את המקצוענים שיעשו את העבודה בשבילכם ויעניקו לכם את השירות שיבנה לכם אירוע נהדר.

החבר'ה המקצוענים ידברו איתכם, יבינו מהו האירוע המבוקש ומה אתם למעשה צריכים על מנת ליצור את אירוע החלומות שלכם. כך מבחינת אופי שולחנות המשחק המתאימים, כמות שולחנות המשחק הרצויה וכמובן הקמה של שולחנות המשחק באירוע עצמו בצורה המיטבית. לאנשים שלנו חשוב יותר מכל- שאתם תקבלו את האירוע המושלם, ולכן יש צורך מהותי בבחירה בדיוק של קהל היעד והצורך שלו טרם האירוע ובהתאמת שולחנות המשחק לפי נתונים אלו. כך לדוגמה, אירוע יום הולדת לגילי שש לבנים יהיה שונה מאירוע לאותם הגילאים עבור בנות. בנוסף, אנשי המקצוע ידעו להתאים את הסט המושלם של שולחנות המשחק גם לתקציב שלכם, ובהתאמה מיטבית לכל כיס.

 

Exit mobile version