Site icon מרכז האטרקציות

עיצוב בלונים לאירועים

עיצוב בלונים לאירועיםעיצוב בלונים לאירועים

הם צבעוניים, משמחים, מעניינים ויפים – אלו התכונות העיקריות שיש בבלונים, ולכן הם מהווים פריט קישוטי דקורטיבי ומומלץ לכל אירוע וחגיגה שנערכת. בעבר בלונים היו מוענקים בימי הולדת, או מקשטים את החלל במהלך מסיבות ימי הולדת של ילדים כדי להעצים את האווירה החגיגית והמשמחת. היום ניתן לומר כי בלונים משמשים הרבה יותר כפריט צבעוני ומשמח בימי הולדת, ולכן ניתן למצוא עיצובי בלונים לכל אירוע ומסיבה.

מה היתרונות של עיצוב בלונים לאירועים?

באמצעות עיצוב בלונים לאירועים ניתן לקשט כל מקום וחלל בצורה מקורית, מיוחדת ומעניינת שתוסיף לאווירה המרגשת של האירוע. במקום לנפח ולתלות בלונים גנריים ופשוטים ברחבי המקום, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית המתמחה בסידור ועיצוב של בלונים לאירועים בהתאמה אישית ובמקצועיות רבה.

כך ניתן לקשט את המקום בו האירוע נערך בהתאם לקונספט של האירוע, כאשר סידורי הבלונים משדרגים באופן בולט את הדקורטיביות של המקום. כיוון שכל אירוע נחגג למטרות שונות, קיימת אפשרות להזמין עיצוב בלונים לאירועים לכל סוג של אירוע עליהם נרחיב בהמשך.

עיצוב בלונים לימי הולדת

כאמור, בלונים בימי הולדת היו מאז ומעולם אלמנט שמקשט את מקום המסיבה, מתנה סמלית וחגיגית המוענקת לחוגג יום ההולדת, וגם מציין ללא מילים את היום המיוחד שכל אדם חוגג ביום הולדתו. באמצעות עיצוב בלונים לימי הולדת ניתן להזמין סידורי בלונים בעיצוב אישי, וכך לקשט את המקום בו חגיגת יום ההולדת נערכת עם בלונים גדולים וצבעוניים, בלונים בצבעים מיוחדים, בלונים המציינים מספרים ואותיות וגם מגדלי בלונים מעוצבים.

עיצובים בלונים למסיבות ברית/ה

כשחוגגים את הולדתו של הרך הנולד יחד עם משפחה וחברים, כדאי להוסיף עיצוב מתוק ומיוחד במקום בו חוגגים באמצעות עיצוב בלונים לאירועים. במקרה של סידור בלונים לברית או בריתה, יהיה מתאים למקם בכניסה למקום האירוע קשת בלונים בצבעי כחול-לבן או ורוד/סגול-לבן בהתאם למין של התינוק שנולד.

אירועי ברית/ה לרוב אינם גדולים כמו אירועים פרטיים אחרים, ולכן האירוע המרכזי שבהם יהיה הארוחה המשפחתית המשותפת שכולם אוכלים יחד ומתמוגגים מהתינוק שנכנס למשפחה. לכן באמצעות הוספת סידור בלונים מעוצב במקום האירוע, ניתן לשדרג את האווירה החגיגית והמיוחדת ולהוסיף אלמנט דקורטיבי מעניין.

עיצוב בלונים לחגיגות בר/ת מצווה

כיוון שעיצובי בלונים לאירועים הינם מותאמים באופן אישי לקונספט וסוג האירוע, סידורי בלונים לאירועי בר/ת מצווה יהיו שונים מסידורי בלונים לאירועים אחרים. בר מצווה מציין את הגיעו של הנער לגיל 13, ואילו בת מצווה נחגגת בגיל 12 של הנערה – כך שהרי זה מתבקש שהבלונים שיוצבו במהלך האירוע יהיו בלוני מספרים גדולים, המציינים את גיל המצוות שאליהם הנעירם/נערות הגיעו. נוסף לבלוני המספרים, ניתן יהיה להוסיף אליהם סידורי בלונים בצבעים שונים, ליצור מגדלים, קתות, פרחים וזרים דקורטיביים שכולם מורכבים מבלונים צבעוניים שמוסיפים לחגיגיות של האירוע.

עיצוב בלונים לחתונות

בלונים יוסיפו לאווירה השמחה והמרגשת שיש בחתונות, ולכן מומלץ להוסיף אטרקציה של עיצוב בלונים בחתונות. בשונה מסגנון עיצוב דקורטיבי של בלונים באירועים המקשטים את החלל, בלוני בחתונות יהוו אטרקציה מרכזית עבור החתן-כלה וכל המשתתפים.

משום כך הבלונים באירוע יהיו פריט קישוטי ומעניין שכל משתתף באירוע יוכל לחבוש, לענוד או להחזיק בהתאם לצורות הבלונים שכל אחד ירצה. אטרקציה של סידור בלונים בחתונה תכלול דוכן אותו יאיישו מעצבי בלונים מקצועיים, כאשר במשך הריקודים ברחבה הם ינפחו ויכינו קישוטים מיוחדים עשויים כולם מבלונים כמו כתרים, צמידים, שרשראות, דמויות ועוד שלל עיצובים צבעוניים ומשמחים שיוסיפו המון יופי וחגיגה לאירוע המרגש.

עיצוב בלונים לאירועים עסקיים

סידורי בלונים ייעודיים עבור כל סוגים של אירועים פרטיים, אך כמובן שניתן להכין גם עיצובי בלונים מרשימים וייצוגיים שיתאימו גם לאירועים עסקיים כמו אירועי חברה, אירועי השקה, כנסים, תערוכות ועוד סוגים רבים של אירועים עסקיים. כדי להתאים לאופי האירוע העסקי, חברה המתמחה בעיצוב בלונים לאירועים תדאג לתכנן ולקשט את מקום האירוע על פי הקונספט הנדרש.

נוסף לשדרוג העיצוב של המקום בו נערך האירוע העסקי, סידורי בלונים מעוצבים יכולים להתאים גם למטרות עסקיות אחרות כמו השקה ופתיחה של חנויות חדשות, פרסום של העסק על רכבים ושלטים, הבלטת דוכני מסחר ומכירה הניצבים במרכזי קניונים עמוסים ועוד.

Exit mobile version