Site icon מרכז האטרקציות

סידור פרחים שיקפיץ את האירוע

קרדיט תמונה: freepik

קישוט אירועים אינו דבר שיש להקל בו ראש. קישוט האירוע משפיע משמעותית על האווירה וייזכר לשנים רבות קדימה. כאשר אנו ניגשים לקשט אירוע ישנם כמה דברים שעליהם אנו צריכים לשים דגש אחד מהם והכי חשוב הוא סידור הפרחים.

סידור פרחים הוא חלק בלתי נפרד בעיצוב אירועים, גם אלה שפחות מחבבים פרחים מבינינו יכולים להעיד שהוספת פרחים בכמות המתאימה יוצרת מראה אסתטי יותר לחלל האירוע.

 

איך לבחור סידור פרחים לאירוע

סידור פרחים הוא כמו כתיבת סיפור. סידור הפרחים צריך להעשות בקפידה כדי שיוכל לספר לאורחים בצורה מדוייקת עלינו, על האירוע או על החברה המארחת. כאשר אנו ניגשים לבחירת סידור פרחים לאירוע יש לשים לב לכמה פרטים משמעותיים שעושים את כל ההבדל בין סידור מוצלח לסידור שאינו תואם.

 

סוג הפרחים – לסוג הפרחים אותם נבחר לסידור יש משמעות רבה. ישנם פרחים קטנים וצפופים, פרחים גדולים וצפופים, פרחים גדולים וארוכים ועוד ועוד. סידור הפרחים צריך לשלב את הפרחים הנכונים ביחד כדי ליצור מראה אסתטי ומסודר. כמובן, ישנם סידורי פרחים עם אופי פראי יותר אך גם את הסידור הפראי יש לדעת איך לעשות כדי שיראה טוב.

 

צבע הפרחים – צבע הפרחים הוא אלמנט חשוב בבחירת הפרחים בסידור. צבע מכיל בתוכו את כל התרבויות והאמונות הקשורות אליו. בחירת הצבע הנכון אינה רק עניין אסתטי אלה גם עניין תרבותי. לכל אירוע ומטרה יש צבע המקובל ופחות מקובל בו. למשל, סידור פרחים הכולל ורדים אדומים מקובל לאירוע רומנטי אך לא לאירוע עסקי או ליום הולדת לילדים. נוסף על כך, צבע הפרחים צריך להסתדר עם העיצוב הכללי של חלל האירוע.

 

סוג האירוע – סוג האירוע משפיע על אופן סידור הפרחים. אם מדובר באירוע עסקי, לרוב הסידור יהיה מאופק וייצוגי או מינימליסטי אך עם תחושה יוקרתית. כל אירוע בא עם הפרחים וכלי הסידור המקובלים בו כדי לייצר את האווירה והרושם אותו המארח רוצה לשדר לאורחים.

 

חלל האירוע – גודל החלל ועיצובו משפיע גם הוא על סידור הפרחים אותו נרצה לבחור. כדים גדולים עם פרחים ארוכים יתאימו לחללים גדולים עם תקרה גבוהה בעוד סידור בכלים נמוכים ופרחים צמודים יתאימו לחלל קטן ואינטימי יותר. נוסף על כך, חללי אירוע מגיעים עם עיצוב בסיסי האופייני להם כמו עיצוב כפרי, עיצוב אלגנטי ועוד. לכן, כאשר בוחרים את הכלים בהם נסדר את הפרחים יש להתחשב באופי המקום.

 

אמרתם סידור פרחים לאירוע, אמרתם שושי רגע של פרחים

שושי רגע של פרחים הינה חנות המתמחה בזרים וסידור פרחים מקצועי ואומנותי. בשושי רגע של פרחים תוכלו למצוא מגוון פרחים וסידורים לכל אירוע והפרחים מגיעים רעננים ישר מהמגדל אליכם. בקרו באתר חנות הפרחים שושי ותוכלו להתרשם מהמגוון הרב, להתקשר לשיחת ייעוץ ולהזמין סידור פרחים לאירוע שלכם.

Exit mobile version