Site icon מרכז האטרקציות

מתנפחים עם מים להשכרה

מתנפחים עם מים להשכרהמתנפחים עם מים להשכרה

רוצים להקים פארק מים אגדי ממש בחצר הבית? אנחנו כאן כדי להגשים את החלום שלכם. מתנפחים עם מים להשכרה מבטיחים לכם הנאה צרופה במחירים מצחיקים. אם גם אתם חולמים לקפוץ במתנפחים כמו הילדים שלכם נגלה לכם סוד, גם לכם יש את האפשרות לקפוץ ביחד איתם. חברות מקצועיות היום יציעו לכם מגוון רחב של מתנפחים אשר מתאימים לכל גיל.

 

מתנפחים לאירועים מיוחדים

היתרון הגדול של מתנפחים עם מים להשכרה הוא שאתם יכולים לשלב את קונספט האירוע יחד עם הבחירה שלכם. אתם למעשה לא מתחייבים לכלום, תוכלו בכל אירוע לשכור דגמים אחרים. לכל אירוע יש את הקונספט המיוחד שלו, אם מדובר על קונספט שמתאים לימי הולדת לילדים ובין אם מדובר על אירועי חברה. אנחנו כאן כדי לכוון אתכם לבחירה הנכונה ביותר עבורכם. ברגע שתתנו לנו את כל הנתונים הרלוונטים נוכל לצמצם את מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם. יש היום סוגים שונים של מתקני מים המתחלקים למספר קטגוריות: מתנפחים עם מים למבוגרים, מתנפחים עם מים לילדים, מתנפחים עם מים משולבים, מתנפחים עם מים לפעילויות אקסטרים ומתנפחים עם מים לכל המשפחה. 

חשוב שאתם תהיו ספציפיים עם הקונספט אותו אתם בוחרים. ישנה חשיבות גדולה גם למיקום בו אתם מתכוונים לנהל את האירוע. לכל מתנפח עם מים צריך שיהיה מקור מים זמין ונקודת חשמל עבור המפוח. עליכם לציין את גודל השטח עליו תוכלו לפרוש את המתנפח. יש היום מתקני מים (למבוגרים בעיקר) שיכולים להתפרש על שטח בסדר גודל של מעל עשרה מטרים. גם אם אתם חוששים שהמתקן לא יתאים לשטח שלכם או למיקום בו אתם נמצאים ציינו זאת בפנינו ונוכל לחשוב על פתרונות יחד. לדוגמא, כאשר אין לכם מקור חשמל זמין תוכלו לשכור גנרטור. 

 

מהו השטח אותו אני צריך?

גודל השטח אותו אתם צריכים הוא בהתאם למספר המתקנים וגודלם. חשוב לשמור על רווח בין מתקן למתקן ולזכור שבעיקר בקרב ילדים אנחנו רוצים לשמור על מרווח גדול ככל שניתן כדי שלא יווצר עומס במקום אחד. בעיקרון, כל שטח יכול להכיל בתוכו מתקן מתנפח עם מים, גם בחצר הבית תוכלו למצוא מתקנים שיתאימו לכם. אנו כמובן לא ממליצים ואף אוסרים להתקין מתקני מים על גגות ללא גדר גבוהה או כל מקום אחר אשר יכול לסכן את המשתמשים. 

 

מתנפחים עם מים להשכרה לעומת רכישה

אז מה כדאי לכם? לשכור או לרכוש? אין ספק, מתנפחים עם מים להשכרה היא הוצאה הרבה יותר זולה מאשר רכישה של המוצרים. כאשר אנחנו מדברים על השכרה של מתנפחים המחירים יכולים לנוע החל מ-80 ש"ח ועד לכמה מאות שקלים. יש מתנפחים אשר המחיר שלהם גבוה יותר בגלל המימדים הגדולים ובגלל שהם מתאימים לשכבות מרובות יותר של הגילאים. 

 

מחירון השכרה:

מחירון ההשכרה הינו מחיר ממוצע בשוק. יש לוודא מול החברה אותה בחרתם האם יש לה דילים מסוימים או סוגים שונים של מתקנים. בדרך כלל, תהיה לכם את האפשרות לבחור בחבילת מתקנים במחיר מוזל.

המחיר אותו תשלמו עבור מגלשת מים ינוע בין 240 עד 550 ש"ח

המחיר אותו תשלמו עבור מגלשת קצף ינוע בין 240 עד 570 ש"ח.

המחיר אותו תשלמו עבור מגלשת גלים ינוע בין 260 עד 600 ש"ח

המחיר אותו תשלמו עבור כדורסל מים ינוע בין 500 עד 800 ש"ח

המחיר אותו תשלמו עבור כדורגל מים 600 עד 800 ש"ח

מהו המתקן האהוב עלינו? 

המתקן האהוב עלינו ביותר הוא מגרש הכדורגל, מדובר על פעילות אקסטרים שיכולה להתאים לכל משפחה. את מגרש הכדורגל אנו מנפחים בעזרת מפוח חשמלי ותוך 5 דקות יש לכם מגרש כדורגל ביתי. חשוב לא לעלות למתקן עם חפצים חדים בכיסים, טלפונים, שרשראות או כל דבר אשר יכול לפגוע בכם או במוזמנים האחרים.

בעבר כשאנחנו היינו ילדים כל מה שההורים שלנו היו צריכים בשביל להעסיק אותנו היו אבנים ומקלות. היום הילדים יותר שקועים במכשירים הניידים, משחקים בינם לבין עצמם. תנו לילדים שלכם טעימה מהילדות שאתם חוויתם, הרחק מהמסכים. השכרת מתנפחים עם מים להשכרה יכולה להיות פעילות שחוזרת על עצמה, פעילות מגבשת אשר ממריצה את הגוף. 

מתנפח מים ענק

אין שום דבר שהופך מסיבת יום הולדת של ילד או אירוע מיוחד לחוויה בלתי נשכחת מאשר השכרת מתנפח מים ענק, עם מסלול מכשולים, מגלשות או מסך מתנפח ענק. אם הילד או הילדה שלכם נולדו בעונת הקיץ החמה, אם אתם מחפשים אטרקציה מגניבה שתפעיל את כל הילדים ותשמח את כולם, כזו שתחזיק הרבה יותר מעמד רק מכמה דקות בודדות, מתנפח מים ענק זה בדיוק מה שאתם מחפשים. יש כל מיני סוגים של מתנפחי מים החל מבריכות שחיה בדוגמת מתנפח, דרך מגלשות מים ענקיות, מתקן מים מתנפח הר מגה, מתנפח ”צונאמי“, מתקן מים קפיצה, מגלשת טיטניק ועוד. 

קיימים המון מתנפחי מים בסוגים שונים, וחברות שמייצרות מתנפחים לילדים ולמבוגרים, אבל חשוב לבחור את החברה שמאפשרת את השכרת הציוד הטוב ביותר לאירוע שלכם. בחירת חברה מקצועית המתמחה בהשכרת מתנפחים עם דגש על מתנפחי מים, תהפוך את האירוע שלכם לייחודי, יוצא דופן, בלתי נשכח וגם תמנע מכם התעסקות בכל מה שקשור לתפעול המתנפח. 

מתנפח מים ענק עם מסלולי מכשולים, מגלשות ושפע אפשרויות מהנות

נציגי חברת השכרת ציוד לאירועים יסייעו לכם להשיג מתנפח מים ענק מהסוג הטוב ביותר, עם מגלשות, מסלול מכשולים, משחקים ואפשרויות מהנות רבות אחרות. בין אם אתם צריכים מכונת פופקורן, משטחי הקפצה ושקיות הפתעה, מסך קולנוע או בית מתנפח, נציגי החברה ימליצו לכם על הציוד המתאים ביותר לאירוע שלכם.

מתנפח מים ענק מנוקה ומחוטא אחרי ל אירוע, ונציגי חברת השכרת מיוד לאירועים מתגאים במקצועיות שלהם ושומרים על המוניטין המתקדם שלהם. 

סוגי מתנפחים לאירועים ואטרקציות נוספות שאפשר לשלש

לחברה שמייצרת ומשווקת ציוד של מתקנים מתנפחים לאירועים, יש את כל מה שאתם מחפשים לאירוע הקרוב שלכם, כולל מגוון רחב של מתנפחים לילדים ולמבוגרים, כמו למשל:

אתם יכולים להתקשר להזמין את הציוד שלכם או לבצע הזמנה באינטרנט. למעשה, לפעמים יש אירועים שבהם המתנפח לא מספיק בין אם זה אירועים שמוזמנים אליהם גם ילדים וגם מבוגרים, בין אם זה אירועים שנמשכים המון שעות כמו מסיבות רווקים למשל (תתפלאו אבל גם בגילאים האלה זה כייף לקפוץ ולהשתולל בתוך המים) ובין אם אירועים מושקעים כמו בת מצווה או בר מצווה. אז שווה לשקול לשלב כמה אטרקציות ולחסוך לעצמכם הרבה כאבי ראש והתעסקות. 

מתנפח מים ענק מקפיץ את האירוע של ילדיכם

מתנפח מים ענק הוא הבחירה הפופולרית של הורים רבים שמתכננים אירועים לילדים. הם שוכרים מתקנים כיפים ובטוחים לילדים, וניתן למצוא את המתקנים בהנחות מדהימות על התעריפים הזולים של חברה שמייצרת ומשווקת ציוד לאירועים. 

כך, למשל, כשאתם שוכרים יחידות מרובות, תחסכו 80 ₪ הנחה מהעלות של כל יחידה נוספת. תשלום במזומן מזכה אתכם בהנחה אוטומטית של 10%. בנוסף למשלוח חינם למרחקים שאינם ארוכים, תוכלו לקבל גם שירות התקנה ואטרקציות נוספות לבחירה.

להיט בכל אירוע

מתנפח מים ענק הופך כל אירוע ללהיט משגע עם מבחר אטרקציות מהממות שגורמות אושר והנאה לכל המשתתפים, המבוגרים והילדים. החל מאירועי ילדים ועד ארגון אירועים למבוגרים, או כל סוג של אירוע, תוכלו לבחור מתוך מגוון ציוד מתנפחים שמספק כיף וערך. 

כל לקוח מקבל את השכרת הבטיחות הבטוחה והאמינה ביותר, כולל התקנה והסרה מקצועית, ושירות אדיב. מתנפח מים ענק מיוצר מחומרים נטולי עופרת, וכל מוצר נבדק ומסופק עם אחריות מבוטחת.

מתנפחים אינטראקטיביים מלהיבים

לצד מתנפח מים ענק, תוכלו לשכור גם מגוון מתנפחים אינטראקטיביים שמתאימים לכל האורחים ללא קשר לגילם. 

כל הציוד ידידותי לילדים וכדאי לבחור אפשרויות השכרה מחברה שיש עליה המלצות טובות. במילים פשוטות, המבחר הגדול ביותר של מגלשות, בתי הקפצה, מסלולי מכשולים, ומשחקים, יהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

בואו לא נשכח. ברוב השבוע הילדים שלנו מאוד עסוקים, הם הולכים לחוגים של אחר הצהריים, נמצאים לא מעט שעות מול המסך, אחראיים לבצע את מטלות ומשימות במידה והם בבית ספר, בקיצור אין להם הרבה מאוד זמן לצאת החוצה לאוויר הפתוח ופשוט להנות ולהיות אחד עם השני באינטרקציה. מתנפח מים ענק זו בדיוק ההזדמנות שלכם לאפשר להם לפרוק אנרגיה, להירטב כמה שבא להם, להיות ביחד, להתגבש ופשוט להנות.

לאילו אירועים מתנפח מים יכול להיות פתרון מגניב וכייפי?

Exit mobile version