Site icon מרכז האטרקציות

איפה מוצאים מתנפחים למכירה בזול?

מתנפחים למכירה בזולמתנפחים למכירה בזול

מתקנים מתנפחים הם כיף גדול ולא רק עבור ילדים. יש בהם משהו שובב, צבעוני ומשמח ויש סיבה למה אנשים מחפשים כאלה בשביל כל אירוע שלהם. כיום כבר פחות מחפשים לשכור מתנפחים והמגמה היא למצוא מתנפחים למכירה בזול, כאלה שנשארים בבעלותו של אותו אדם שמשתמש בהם ואז יכול לשלוף אותם מהמחסן בכל אירוע שהוא מארגן. המתנפחים כיום איכותיים מאד, עמידים והתפעול שלהם קל ופשוט. מכאן שהם יכולים להתאים בשלל סיטואציות ואירועים.

 

למה דווקא מתנפחים למכירה בזול?

אם כבר יודעים שעומדים לעשות שימוש רב במתנפחים הרי שאין סיבה בהכרח שהמחיר שלהם יהיה גבוה. התקופה הנוכחית היא כזאת שאפשר להשיג בה כל מה שצריך וסביר מאד להניח שזה יהיה במחירים טובים ואטרקטיביים. כאשר מדברים על מתנפחים למכירה בזול לוקחים גם בחשבון שבעבר המחיר של מתנפחים היה גבוה במיוחד וכיום המצב שונה מאד. מכיוון שהמתנפחים מתאימים לאירועים עם ילדים בשלל גילאים – הרי שקנייה בזול היא השקעה לטווח ארוך.

מתי כדאי לעשות שימוש במתנפחים?

מי שחיפש ומצא מתנפחים למכירה בזול יכול לעשות בהם שימוש בכל פעם שאמורים להגיע אליו הביתה ילדים בכל הגילאים. אמנם צריך לשים לב לסוג או גודל המתנפח שקונים אך באופן גורף אפשר לומר שגם ילדים שנחשבים לבוגרים יותר יאהבו לקפוץ במתנפחים וייהנו מאד לשחק בהם. ימי הולדת הם הזדמנות מצוינת להפתיע את הילדים ולשמח אותם עם המתנפחים וכמובן גם אירועים משפחתיים שאמורים להשתתף בהם הרבה ילדים.

 

הצד העסקי של מתקנים מתנפחים

מתנפחים למכירה בזול מתאימים מאד למי שמעוניין להקים עסק של השכרת מתקנים מתנפחים ללקוחות. כך הוא יחזיר לעצמו את ההשקעה תוך פרק זמן קצר וללא ספק המתנפחים שהוא מציע יהיו מבוקשים ופופולריים מאד בקרב הורים, משפחות ומי שאמון על אירועים דרך בתי ספר ורשויות מקומיות. את המתנפחים אפשר להציב בכל אירוע המתקיים בשטח רחב ידיים ואפשר ליהנות מהם גם כשמעט קר, כל עוד לא יורד גשם שוטף.

 

איך בוחרים מתנפחים למכירה בזול?

חשוב מאד שמחיר טוב וכדאי לא יבוא על חשבון של איכות ועמידות לאורך זמן. מתנפחים חייבים להיות תקינים כל הזמן ואף אחד לא יכול לקחת את הסיכון לנפח מתקן שלא בטוח שהוא תקין במאת האחוזים. כאשר בוחנים מתנפח לפני קנייה חשוב לבדוק מאילו חומרי גלם הוא עשוי, לוודא שאפשר להניח ולהפעיל אותו במגוון רחב של משטחים או אזורים וכמובן לוודא שהתפעול שלו אינו מסובך מדי. 

מתי כדאי לעשות שימוש במתקנים מתנפחים?

כאמור – אין באמת טווח גיל מסוים שבו הקפיצה על מתקנים מתנפחים מתאימה לילדים ולכן הם יכולים להוות אטרקציה אמיתית בכל אירוע, התכנסות או מפגש. הם מתאימים ומבוקשים באירועים של ועדי כיתות או גנים, במסיבות סיום בבתי הספר וכמובן בימי הולדת שמתקיימים בבתים פרטיים בחצר שמאפשרת חיבור למשאבת האוויר. אם רוצים להקים מתנפח בפארק ציבורי או גינה חשוב לוודא שזה מותר על ידי הרשות המקומית.

 

איך מתפעלים מתקנים מתנפחים?

המתנפחים יהיו בדרך כלל מקופלים בצורה מסוימת כך שהם לא יתפסו הרבה מקום בזמן שבו אין בהם שימוש. כאשר רוצים להשתמש בהם צריך לפרוס אותם על הקרקע כך שיש מספיק מקום מסביבם, לחבר אל פתח האוויר את המשאבה וכמובן לחבר את המשאבה עצמה לשקע החשמל. בהיעדר שקע – צריך לחבר את המשאבה לגנרטור וחשוב להצטייד בו מבעוד מועד. לאחר שמפעילים את המפוח – תוך כמה דקות המתנפח יהיה מוכן להגעת הילדים הקופצניים.

 

סוגים שונים של מתנפחים

אם כבר מחפשים לקנות נתקן מתנפח חשוב להכיר את הסוגים, הגדלים והצורות השונים. כך אפשר לבחור מתנפח שיהיה בו שימוש נרחב ויתאים למגוון רחב של אירועים או לקוחות (במקרה ומדובר בקנייה לצורך עסק של אטרקציות לאירועים, למשל). כך אפשר להיות בטוחים שהמתנפח יהיה בשימוש רב, שהילדים יאהבו אותו מאד והוא יספק להם לא מעט זמן של הנאה רבה בעת הקפיצה. ללא ספק הילדים ייהנו בכל אירוע שבו יהיה מתקן מתנפח והוא יהווה את מקור הכיף והשמחה שלהם.

Exit mobile version