Site icon מרכז האטרקציות

מחממים לכם את החורף כמו שצריך, עם פטריות חימום מדהימות

קרדיט תמונה: freepik

החורף הגיע – ואיתו הקור! האם זה אומר שבפעם הבאה שאתם רוצים לשבת לקפה במרפסת עם החברים והמשפחה תצטרכו לשבת בפנים ולא בחוץ בגינה? ברור שלא! בשביל זה יש אמצעי חימום ייעודיים לחימום מרחב פתוח – פטריית חימום חשמלית!

חם בחוץ ממש כמו בפנים

יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות שאתר החנות כלבו בר אילן, רק צריך לבוא ולראות. בחירת מחממי מרפסת יכולה להיות אמנם משימה לא פשוטה כיוון שיש כל מני דגמים, צורות ודגמים שונים שיכולים להיות או לא להיות בגינה ובחצר שלכם. רכישה של פטריית חימום חשמלית לסביבה חיצונית הינה השקעה לטווח הארוך, לחורף הזה וגם לאלו שיהיו אחריו, לכן גם מבחינת עמידות ועוצמה לאורך זמן זה משהו שצריך לתת עליו את הדעת.

פטריית חימום אפקטיבית – לחורף חם ובריא גם בחוץ!

פעם היינו רגילים שחימום לחורף כולל אך ורק סביבה פנימית – חימום בהסקה מרכזית, אח, תנור חימום לחדרים, רדיאטורים ומפזרי חום הינם חלק משגרת חיינו בחורף. אך אנשים רבים לא יפספסו את ההזדמנות לשהות גם בסביבה חיצונית ולהנות מאווירה חמימה. כיום זה אפשרי, עם פטריית חימום חשמלית לחצר הבית ולגינות חיצוניות.

גם בחורף מקיימים אירועים בסביבה חיצונית – חתונות, אירועי שמחות בימים חורפיים בשעות שלא יורד גשם, ירידים, מופעי תרבות ועוד. לשם כך הומצאה פטריית חימום חשמלית שתעניק סביבה חמימה ונעימה תחת כיפת השמיים. חשוב מאוד כאשר באים לרכוש פטריית חימום שכזו לבדוק את רמת הבטיחות שלה והיציבות לבל תיפול חלילה ותזיק למשתתפים. אחרי הכל, באירועים המוניים נדרשת תשומת לב רבה לנושאי בטיחות כמו חימום וקליחה בחשבון של סיכונים כמו התלקחות, התחשמלות ושריפה חלילה.

כיצד לחשב עוצמת חימום של פטרייה על פי שטח?

אחד השיקולים הראשוניים שאתם צריכים לקחת בחשבון זה עוצמת החימום כנתון התלוי בשטח אותו נדרש לחמם. יש כל מני דרכים לחשב את עוצמת החימום הדרושה כתלות בשטח במ"ר. למשל, אחת מהדרכים היא לחשב את ה-BTUs הנדרשים עבור חימום החלל הנתון – מכפילים את השטח הנתון ב-20, והעוצמה שנדרשת לפטרייה היא מה שיוצא.

פטריות חימום ניתן להשיג בכל מני סוגים שעובדים על דלקים שונים, כמו גז, פרופאן נוזלי וחשמל. הנפוצה והמומלצת ביותר היא חשמל. פטרייה המונעת על ידי חשמל תנורי חייבת כמובן להיות מחוברת לשקע כדי לעבוד. חלק מהפטריות תואמות לשקעים באספקה של עד 120 וולט, ואילו אחרים דורשים שקע 240 וולט. פטריות חשמליות הן אידיאליות עבור מי שמחפש לשמור על קיימות, כיוון שהן לא פולטות חומרים כימיקלים בהפעלתן. שימו לב- דגמים מסוימים עשויים לדרוש התקנה מקצועית.

כאן תמצאו כל מה שאתם צריכים לגינה ולבית

מחפשים לחמם את הימים הקרים באמצעות פטריית חימום חשמלית, כזו שתעניק לאורחים שלכם תחושה נעימה וחמימה כמו בבית? זו ההזדמנות שלכם לרכוש אחת כזו במחיר מצוין דרך חנות האתר כלבו בר אילן. אנו מתחייבים לתת לכם את השירות המקצועי והיעיל ביותר לחיפוש מוצרים חיוניים לבית ולגינה!

 

 

Exit mobile version