Site icon מרכז האטרקציות

מה שצריך לדעת על אוהלים לאירועים להשכרה

בתכנון עיצוב אירועים בחוץ, מומלץ לבחור אפשרות אוהלים לאירועים להשכרה להגנה מפני השפעות מזג האוויר. האוהלים מספקים יתרונות משמעותיים לאירוע הרבה יותר מאשר סתם הקמת מבנה והמשך התוכניות שלכם. מסגנונות וגדלים ועד מפרטים לחלל, אוהלים די מורכבים, אבל ההשכרה אינה חייבת להיות מורכבת.

הזמנת אוהלים לאירועים להשכרה חיונית גם אם האוהל משמש רק כגיבוי למזג אוויר סגרירי. עד כמה שההתחייבות הגדולה היא להזמין אוהל אם אתם לא יכולים להשתמש בו, הוא תמיד משמש כפוליסת ביטוח.

אוהלים לאירועים הם אפשרות שכדאי לבדוק, ומאמר זה מציג את הטיפים והפרטים שכדאי לדעת על אוהלים לאירועים להשכרה.

האם אתם צריכים אוהל?

בבחינת אפשרויות אוהלים לאירועים להשכרה, חשוב להבין את הצורך באוהל לאירוע. אחרי הכול, האוהלים אינם נחוצים עבור כל סוגי האירועים. אוהלים מתאימים לכל אירוע חיצוני שעלול להיות מופע ממזג האוויר, כמו למשל גשם או טמפרטורות קיצוניות.

אם יש סיכוי לגשם, מזג אוויר קר או חום כבד, מומלץ לשכור אוהל על מנת להפחית כל אי נוחות או הפתעות, או שלפחות תהיה תוכנית גיבוי יסודית עם אוהלים לאירועים להשכרה שזמינים בהישג יד. מלבד שיקולי מזג האוויר, אוהל דרוש גם כדי לוודא שהציוד המשמש לאירוע יהיה מוגן, וניתן לשלב את האוהל עיצוב הכללי למראה מגובש.

אוהלים לאירועים להשכרה הם חלק משמעותי מהאירוע והתקציב. התרחיש האחרון שצריך להתמודד איתו הוא בחירת חברת ההשכרה הלא נכונה.

נציג חברת השכרת ציוד לאירועים מלווה אתכם

כשתחליטו על אפשרות אוהלים להשכרה לאירועים, נציג מחברת השכרת ציוד לאירועים יגיע לסקור את האתר. הוא ימדוד את השטח הפנוי הכולל וכל שינוי בשטח, כמו למשל קרקע משופעת באיזשהו אופן, וישים לב לסוג המשטח עליו האוהל יותקן, וימדוד את כל החיבורים שתרצו להתקין בין האוהל לבין הבניין.

המלווה מטעם החברה יחפש גם חסימות עיליות, כגון ענפי עצים או קווי חשמל, ואינדיקציות של קווי שירות תת קרקעיים. חברה שמספקת אוהלים להשכרה לאירועים תפנה לחברות שירות ציבוריות על מנת שיסמנו את הקווים שלהן, אבל במקרה של שירותים פרטיים כמו גז וקווי ספרינקלרים באתר, באחריות הלקוח ליידע את החברה אם יש משהו בסביבה.

עלות אוהלים להשכרה לאירועים

אוהלים להשכרה לאירועים זמינים בחבילות אטרקטיביות מיוחדות והמחירים עשויים להתחיל מ-1,000 ₪.

אז אם אתם צריכים אוהל לאירוע, חברה שמספקת אפשרויות השכרת ציוד לאירועים מספקת את האוהלים עם כל הציוד הנלווה, במחיר משתלם, כולל השולחנות, הכיסאות, המיחם, התאורה, המצנן, המקרר, ההובלה וההתקנה.

אפשרויות אוהלים להשכרה לאירועים מתאימים גם כמתחם לניחום אבלים, הם זמינים כשהם מתוחזקים היטב, עם מזגנים וכל הציוד. השירות המהיר מתחשב ואדיב, וכולל הובלה, הרכבה ופירוק. חבילות ההשכרה עשויות להגיע עד לסכום של 799 ₪, והשירות זמין בכל הארץ.

מה חשוב שבוחרים אוהלים להשכרה לאירועים?

זה נכון שהמחיר של ההכשרה חשוב, אבל לא פחות חשוב הוא לבדוק שהאוהלים שאתם משכירים מחזיקים בתו תקן. בדקו שהאוהלים עשויים מחומרים עמידים, חזקים, בכל זאת הולכים להתארח בתוכם אנשים ונושא הבטיחות חשוב מאין כמוהו. בנוסף, כדאי לבחור חברה מקצועית המתמחה בהשכרת אוהלים לאירועים וציוד נוסף כדי שאם תצטרכו אביזרים או מוצרים משלימים, תוכלו להנות משירותים רבים תחת קורת גג אחת. בדקו מול נציגי החברה האם הם מעניקים לכם שירות הכולל הרכבה ופירוק של האוהל בהתאם ללוח הזמנים של האירוע ועל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. וודאו כי האוהל מתאים להכיל את כמות המוזמנים שהזמנתם וכי הוא ייחודי בהתאם לתקופה או העונה בשנה. במידה וחם מאוד, חשבו על פתרונות קירור מתאימים כמו מזגנים ניידים או מאווררים ובמידה וחם מאוד, חשבו על פתרונות חימום מתאימים כמו פטריות חימום למשל.

רוצים לקבל מידע נוסף על אוהלים להשכרה לאירועים? דרך האתר Halomot4u תוכלו לקבל מענה על כל השאלות שלכם. אנו משכירים את הציוד הכי איכותי לכל סוגי האירועים – פרטיים ועסקיים, גדולים או קטנים, בשטח פתוח או במקום סגור. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות!

Exit mobile version