Site icon מרכז האטרקציות

זר ענק של אהבה – לאנשים החשובים ביותר בחיינו

קרדיט תמונה: freepik

פרחים הם המתנה של הטבע איתם נוכל לעשות כל דבר – להראות אהבה, להוקיר תודה, להעריך, להנציח ופשוט לחבר בין אנשים. להעניק פרחים זו אחת הדרכים היותר טובות ואנושיות להפוך את העולם שלנו לטוב ואוהב יותר. אנו מבינים את הנושא היטב, ולכן החלטנו להעניק לכם שירות מעולה של משלוחי זרי פרחים מכל סוג ולכל צורך – זרי פרחים צבעוניים לימי הולדת, זר ורדים אדומים ענק ליום האהבה וליום הנישואין, זרים לבנים וקטיפתיים לכלה, לקבוצות וארגונים שונים ועוד.

 

אדום זה הסמל של הרומנטיקה והאהבה

רוצים לפנק את בן או בת הזוג לכבוד טו באב? מעוניינים הפעם להשקיע כמו שצריך במתנה? השקיעו על זר ורדים אדומים ענק לכבוד מי שאתם אוהבים! דווקא ביום בו אנו חושבים על זולתנו ובמיוחד על מי שאנו הכי אוהבים בעולם ומוכנים לחיות לצידו, זר ורדים אדומים ענק יעשה את העבודה ויגרום להצפה של אהבה, תשוקה ורומנטיקה שתבער בכם תמיד. כאן באתר החנות תוכלו לבצע הזמנה של זרי וורדים בצבעים שונים כמו וורוד ואדום ולבצע משלוח עד הבית בהקדם האפשרי.

 

מתי לתת את הזר, ובאילו תנאים?

את הזרים ניתן לתת ביום טו באב, ביום האהבה, ביום הנישואין וכמובן ביום ההולדת. רצוי לצרף מתנה ופתק ברכה לצד הזר, כדי שהמענק יהיה מושלם. לרוב, גברים שיודעים להשקיע אלו גברים שנותנים מגש שוקולדים מתוקים וטעימים על פי העדפתה של בת הזוג, כמו בונבוניירה מיוחדת, כזו שלא ניתן להשיג מהסופר. והכי טוב יהיה גם לצרף מכתב אהבה כדי להראות במילים עד כמה אתם מחוברים ואוהבים, עד כמה האהבה לבן או בת הזוג היא דבר שבלתי ניתן לשבירה ועד כמה הם חשובים לכם. לזר, לשוקולדים ולברכה ראוי גם לצרף מתנה קטנה בעלת אופי אישי לבן או בת הזוג, משהו שהיה רוצה לקבל במיוחד.

 

זרים לכבוד אנשים שאוהבים

זר ורדים אדומים ענק אפשר להביא גם לעוד אנשים מלבד בני ובנות הזוג – אפשר לתת אותו ביום האם לכבוד האמא הכי יקרה בעולם, למשל. ניתן גם להגיש אותו לבת שלנו או האחות שחוגגת אירוע מיוחד כמו בת מצווה או יום הולדת. זרים בצבעים אחרים ניתן גם כמובן למצוא כאן, בגדלים שונים ובכמויות משתנות על פי בחירתכם והעדפתכם. המחיר של כל זר תלוי הן בסוג הפרח ויוקרתו, והן בכמות של כל יחידה בזר.

זרים מיוחדים לאנשים שאוהבים יכולים להיות לכבוד אח שמתגייס או קרוב משפחה שמקבל עלייה בדרגת קצונה, לכבוד קבלה לתפקיד חדש בעבודה, זר לחתן וכלה, זר פיוס לאדם שאיתו הייתם מסוכסכים ועכשיו אתם רוצים לחדש את הקשר ולהתפייס בצורה מלאה, זר הוקרה לאדם שנפרד ממקום העבודה שלו במשרדכם ועוד.

כאן תוכלו לקבל כל סוג של זר לכל מועד ועניין, זר ורדים אדומים ענק וצמחים לבית בחנויות פרחים  צרו עכשיו קשר והזמינו דרכנו את זר הפרחים או אגרטלי הפרחים המרהיבים ביותר במחירים שווים ביותר!

 

Exit mobile version