Site icon מרכז האטרקציות

זה הזמן לשים את המסכים בצד! מתנפחי מים לנוער

עיצוב בלונים ליום הולדת

כל הורה לילד בגילאי 7 ומעלה מבין עד כמה נושא המסכים מורכב בעידן שלנו. אז אפשר להגביל, אפשר לנסות ”לפתות“ אותם עם דברים אחרים אבל זה לא פשוט ואפילו מאתגר. אחד הדברים שכן עוזרים לנו לאפשר לילדים שלנו להוציא אנרגיה ולשכוח לכמה שעות את המסכים אלו הם מתנפחי מים לנוער. מצד אחד מדובר במתקנים שמתאימים לגיל של הילדים ובני הנוער, מצד שני מה יותר כייף ממים זורמים בכל מקום. מתנפחי מים לנוער מתאימים למגוון של אירועים כמו ימי הולדת, מסיבות קיץ, קייטנות, ימי גיבוש לקבוצות, מסיבות סיום ועוד. כל שנותר לכם הוא פשוט לבחור את המתקן הנכון.

 

אז איך בוחרים?

יש כל כך הרבה סוגים של מתנפחים מים לנוער ביניהם מגלשות מים ענקיות, מתקני מים הכוללים קיר טיפוס ובריכת שחיה קטנה, מתנפחי מים בכל מיני עיצובים של דמויות מגניבות, פארק מים עם תותחי מים ועוד. חשוב לבחור את מתנפחי מים לנוער בהתאם לגודל החצר, כלומר המרחב שיש ברשותכם כדי למקם את המתקן וגם בהתאם לגילאים של הילדים. כלומר, יש הבדל בין מתקני מים מתנפחים שמתאימים לגילאי 9-11 לבין מתקנים שמתאימים לגילאים יותר גדולים למשל 12-16.

מה היתרונות של מתנפחי מים לנוער?

להשכרת מתנפחי מים לנוער לאירועים יש כמה יתרונות מרכזיים.

✔️ הוצאת אנרגיה – כבר דיברנו על נושא המסכים וכמה הילדים ובני הנוער של היום צריכים את הטריגר הזה שיוציא אותם החוצה. זה בדיוק מה שמתנפחי מים לנוער עושים, גורמים לבני הנוער לשים הכל בצד ופשוט להיות ילדים לכמה שעות. זה בדיוק הרגע לשים את הפייסבוק, האינסטגרם והיוטיוב על השתק, להזיז את הווצא‘אפ וכל ההתכתבויות הצדה ופשוט להשתולל ולהוציא אנרגיה.

✔️ מה יותר כייף ממתקנים ומים? השילוב בין מתקן לבין מים הוא שילוב מנצח שפשוט גורם לילדים ובני הנוער להינות באמת.

✔️ גיבוש – זה הזמן ליצור אינטרקציות חדשות, לאפשר לבני הנוער להכיר אחרים שהם לא מכירים או לחזק את הקשרים שכבר יש להם. המתקנים מתאימים גם למבוגרים ולכן אפשר ליצור בעזרת המתנפחים סוג של תחרות.

✔️ Valu4money- בתמורה לסכום שתשלמו תוכלו לשדרג את האירוע שלכם בכמה רמות ולהפוך אותו לייחודי, כייפי ובלתי נשכח.

כמה עולה מתנפחי מים לנוער?

העלות של מתנפחי מים לנוער משתנה ותלויה קודם כל בהחלטה האם אתם רוצים להשכיר את המתנפחים או שאתם רוצים לרכוש אותם. כמובן, שאם מדובר באירוע חד פעמי או אפילו באירוע שאתם מקיימים פעם בשנה, שווה להשכיר. אם יש יותר מ-10 בני נוער שמגיעים לאירוע שלכם, אולי שווה לחשוב אפילו לשלב כמה מתנפחים, ניתן גם לבחור במתנפח נוסף שהוא לא מתקן מים ואז להוזיל קצת עלויות. העלות להשכרת מתנפח מים נעה בין 1,000-3,000 ש“ח תלוי בגודל המתנפח ובחברה אותה תבחרו.

איך בוחרים חברה מקצועית להשכרת מתנפחי מים לנוער?

ובכן, יש כמה דרכים לבחור חברה מקצועית להשכרת מתנפחי מים לנוער. דרך אחת היא פשוט לשאול אנשים שאתם מכירים שכבר הזמינו מתנפח כזה. תוכלו לשאול שכנים למשל בקבוצת הווטצ‘אפ השכונתית, או להעלות פוסט מסודר לרשת החברתית פייסבוק באחת או יותר מהקבוצות הרלוונטיות. אם אתם לא מוצאים המלצה שהיא באמת שווה, כדאי לבדוק ברשת האינטרנט ולהשוות בין כמה חברות המתמחות בהשכרת ציוד לאירועים. כדאי לבדוק לפני שבוחרים:

  1. רמת זמינות – וודאו שיש התאמה בין זמינות המתנפח שאתם רוצים להשכיר לאירוע שלכם לבין הפניות שלו בחברה. בנוסף, כדאי לבדוק גם לגבי הזמינות בנוגע לשירות כלומר לוודא שצוות החברה מעביר אליכם את המתנפח בזמן, דואג לנפח לכם אותו לפני האירוע ולקחת אותו בסיום.
  2. מקצועיות – בחרו חברה מקצועית שזו ההתמחות שלה.
  3. תקינות – וודאו שהמתקן תקין ומתוחזק.

רוצים לקבל מידע נוסף על מתנפחי מים לנוער? דרך האתר Halomot 4u תוכלו לקבל מענה על כל השאלות ולהזמין מתנפחי מים לנוער בצורה קלה, נוחה ובטוחה. סוגים שונים של מתנפחים מחכים לכם באתר שלנו. שירות מקצועי, מתנפחים איכותיים המחזיקים בתו תקן ומתאימים לכל הגילאים. את היומולדת או האירוע הבא חוגגים עם Halomot 4u. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

רעיונות מדליקים לחגיגת בת מצווה

הנערה הצעירה בבית חוגגת בקרוב בת מצווה? אם כן, במקום להסתפק במסיבה באולם אירועים, כפי שנהגו לעשות לפני כמה וכמה שנים, למה שלא לחשוב על רעיונות מדליקים וקצת שונים? כאלה שידרגו את היום החשוב הזה ויביאו אתם לא מעט שמחה וגם כייף? אם אתם הורים לכלת השמחה ואתם מחפשים רעיונות מחוץ לקופסא או כאלה שיוסיפו עניין ליום החשוב הזה, הנה כמה מהם לפניכם:

מתקנים מתנפחים

מתקנים מתנפחים אינם שמורים אך ורק לקטנטנים שבחבורה. גם נערות צעירות ונערים יכולים לשמוח מהם. אז, אם אתם עורכים מסיבת בת מצווה בחצר הגדולה או בגן אירועים, תוכלו לשלב מתקנים מתנפחים כייפים. כמובן שצריך לדאוג להזמין אותם מחברות המתמחות בכך, לבחור גם לוקיישן מתאים ומזג אוויר שנכון לכל החגיגה הזו ובמקביל להקפיד על בטיחות רבה.

בלונים צבעוניים ויפים

לבלונים יש תפקיד חשוב ומרכזי מאד כמעט בכל חגיגה, וגם הפעם אסור לוותר עליהם. עיצוב בלונים שמתאימים למסיבת בת המצווה הוא עסק למומחים, וישנן כיום חברות המתמחות בדיוק בזה. תוכלו לקשט את המקום שבו נערכת החגיגה עם בלונים נהדר, לשלב אותם בכניסה אל הבית או אפילו לקשט איתם את חדרה של הנסיכה. אלה יכולים להיות בלונים בצורת מספרים – 12, בלונים בצורת דמויות שונות ועוד ועוד.

שולחנות של מתוקים

כולנו אוהבים מתוקים ובייחוד הילדים. שולחנות של מתוקים באירוע ישדרגו אותו משמעותית וישמחו כל ילד וילדה. אלה יכולים להיות שולחנות של שוקולדים בטעמים שונים, של סוכריות וגם של חטיפים מעניינים. זה יכול להיות אפילו מפל שוקולד, שנחשב כיום לפופולארי בלא מעט מסיבות ואירועים כמו בת מצווה ותוספות אחרות שמדרגות משמעותית את השולחן עצמו.

בוק לכלת השמחה

גיל 12 הוא בדיוק הגיל הזה שבו הופכת אט אט הילדונת לנערה. וכדי לציין את התקופה החשובה הזו וגם לתעד אותה, אין כמו בוק לכלת השמחה. אפשר להזמין צלם או צלמת שיעשו זאת עבורכם, כאלה המתמחים בצילום נערות ביומן המיוחד. אפשר להתמקד בכלת השמחה כאשר היא בסביבה הטבעית או לקחת אותה ללוקיישנים מיוחדים כדי לצלם אותה יחד עם בני המשפחה. לא לשכוח לתעד גם את האירוע עצמו, את המסיבה כולה, ולאחר מכן להדפיס את התמונות או ליצור מהן אלבום תמונות מעוצב ויפה שיישאר כמזכרת מתקופה נפלאה.

יום כיף עם החברות הכי טובות

זה הזמן לצאת יחד עם החברות הכי טובות ליום כיף. אפשר לארגן לנערות הצעירות יום ספא בבית, הכולל טיפול פנים למשל המתאים לנערות, עיצוב שיער וגם איפור אולי ואפשר לנצל זאת כדי לצאת איתן ליום חווייתי הכולל הפתעות שונות. אפשר לשלב פעילויות מים ביחד אם מזג האוויר מאפשר זאת, טיול ג'יפים או רכיבה על סוסים ועוד ועוד.

Exit mobile version