Site icon מרכז האטרקציות

השכרת מתנפחים ליום הולדת

השכרת מתנפחים ליום הולדתהשכרת מתנפחים ליום הולדת

כל אירוע הוא סיבה למסיבה, אז למה שהמסיבה שלכם תהיה כמו של כולם? השכרת מתנפחים ליום הולדת היא גם זולה וגם שונה מהנוף שאנחנו מכירים. כאשר מדובר על יום הולדת עבור הילד שלכם אתם בוודאי מתלבטים אם להזמין ליצן או קוסם, בדרך כלל המחירים עבור מפעיל יהיו יקרים. במקום זה תוכלו לשכור חבילת מתנפחים שגם תגרום לילדים להנות למשך כל זמן ההפעלה וגם לחסוך בלא מעט כסף. 

 

שתזכו לשנה הבאה!

היופי של השכרת מתנפחים ליום הולדת הוא שאין הגבלת גיל. כן, בדיוק כמו שאתם שומעים, גם אם אתם חוגגים יום הולדת 18 תוכלו לשכור מתנפחים שמתאימים לגילאי המוזמנים. היום רוב המבוגרים חוגגים ימי הולדת במסעדה, אולי באיזה פארק, שמים מוזיקה ורוקדים, הגיע הזמן לשבור את השגרה. מתנפחים למבוגרים מתאימים לפעילויות בהתאם לקונספט של האירוע. אם אתם חובבי אקסטרים וספורט תוכלו לשכור מתנפחי מים, מגרש כדורגל באורך של כ-15 מטר ולשחק בו למעלה מ-10 אנשים. אין ספק שאת היום הולדת שלכם השנה יזכרו לעוד הרבה שנים.

כאשר מדובר על ימי הולדת לילדים הקונספט הוא מעט שונה. יש לכם מגוון רחב של אפשרויות בחירה. תוכלו לבחור בחבילה כוללת של מתנפחים, השכרת ציוד מוזיקה, מפעיל ואפילו דוכני אוכל. זאת אומרת שבעזרת שיחת טלפון אחת תוכלו לקבל את החבילה המלאה עבור יום ההולדת של הילד שלכם. השכרת מתנפחים לילדים היא מעט שונה, יש להבדיל בין האפשרויות. אם אתם חושבים שלא תצליחו להתאפק ותרצו לקפוץ גם אתם במתנפחים יש אפשרות לבחור מתנפחים לכל הגילאים, פעילות מגבשת לכל המשפחה והחברים.

השכרת מתנפחים ליום הולדת – מחיר

יש מגוון רחב של אפשרויות בחירה כאשר מדובר על השכרת מתנפחים ליום הולדת. ניתן לבחור בין טירה מתנפחת, בית שעשועים, ג'ונגל, הישרדות, מתנפח משולב, מתנפחים בצורת חיות, מתנפחי מים ועוד. המחירים משתנים בהתאם לבחירה שלכם. המחירים עבור השכרת מתקן בודד מתחילים מ-80 ש"ח ומגיעים לכ-300 ש"ח. כאשר מדובר על מתנפחים למבוגרים המחיר מעט שונה, עבור השכרת מתנפח גדול הכולל בתוכו מים המחיר יכול להגיע לכ-800 ש"ח. 

המחיר כולל בתוכו גם מפוח חשמלי אשר באמצעותו תנפחו את המתקנים. 

ההמלצה שלנו היא לבחור בחבילות מתאימות לקונספט של האירוע. תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי לגבי הבחירה ולהכיר את כל האופציות. החבילות שלנו כוללת מספר מתנפחים במחיר של אחד. מחיר החבילות יכול להתחיל מ-500 ש"ח ועד 2,500 ש"ח עבור חבילות אשר כוללות דוכני אוכל, מוזיקה ולמעשה הפעלה של כל יום ההולדת. תוכלו גם לשכור בובת ענק של גיבור שהילד שלכם מעריץ. האפשרויות פרוסות לפניכם, אנחנו כאן כדי לכוון אתכם לבחירה הנכונה.

אם אתם חוששים מההתקנה עצמה או שאתם קצרים בזמן ולא יכולים לבוא לאסוף את המתקנים יש לנו אפשרויות הובלה והדרכה עבורכם. יש לכם את האפשרות לבקש הובלה או להגיע באופן עצמאי כדי לאסוף את המתנפחים ואת המפוח. אין לכם ממה לחשוש, המתנפחים שלנו, גדולים ככל שיהיו יכולים להתקפל ולהיכנס לרכב סטנדרטי ללא כל בעיה. 

למה חשוב לבחור בחברה מקצועית?

השכרת מתנפחים ליום הולדת נשמעת כמו דבר כיפי, אך ללא ליווי של חברה מקצועית אתם יכולים להיפצע. כל חברה מקצועית מחזיקה ברישיון תקינות המוצרים שלה. בדיקות המתנפחים צריכה להתבצע אחת לכמה חודשים, ולאחר כל פעם שהלקוח מחזיר את המוצר. בדיקה שגרתית יכולה למנוע פציעות ועוגמת נפש עבור הלקוח. כמו כן, חברה מקצועית תעניק לכם הכוונה מקצועית ואת כל אמצעי הבטיחות אשר אתם חייבים להכיר ולהעביר הלאה. יש את האפשרות לשכור גם את שירותיו של מפעיל.

את ההזמנה מומלץ לבצע מספר שבועות לפני מועד האירוע, ככל שתצרו איתנו קשר מוקדם יותר ככה יהיה מגוון רחב יותר של אפשרויות פתוחות עבורכם. ההזמנה יכולה להיות טלפונית, כמו כן הייעוץ. תוכלו לעיין באתר ולראות את כל האפשרויות שיש לנו להציע לכם. אם אתם מעוניינים בחבילות מסוימות או מתלבטים לגבי הבחירה שלכם אל תהססו לדבר איתנו, אנחנו כבר נכוון אתכם לבחירה הנכונה ביום לאירוע שלכם.

יום הולדת הוא נושא רציני, במיוחד עבור ילדים. זה יום חשוב מאוד עבורם והם רוצים לנצל אותו באופן מושלם, עם חגיגה כיפית, שתספק להם ולחברים שלהם חוויות מרגשות. מתנפחים ליום הולדת יכולים להיות הפתרון המושלם לכך. 

 

מהם מתנפחים ליום הולדת?

מתנפחים הם מתקנים שמאפשרים לילדים לשחק, להשתולל, לטפס ולקפוץ, כמובן בצורה בטוחה שלא תסכן אותם. המתנפחים מגיעים במגוון צורות, גדלים, עיצובים וקונספטים ייחודיים. תוכלו לבחור במתנפחים בצורות מסוימות כמו מטוסים או טירות כך שהמתקן יתאים לאופי הילד שלכם ולאופי החגיגה שהוא רוצה. 

מתנפחים להולדת ניתנים למיקום בחצר הבית, בטבע או בפארקים ציבוריים, לפי בחירתכם. 

המתנפחים הצבעוניים, יעסיקו את החוגגים במשך שעות כך שכל מה שתאלצו להוסיף לחגיגה יהיה כיבוד ומוסיקה כיפית. 

פתרון זול לחגיגה מרשימה

המתנפחים מספקים לכם חגיגת יום הולדת מרשימה וכיפית. הילדים שמגיעים לחגיגה רואים את המתנפחים הצבעוניים והמרשימים מרחוק וכבר מתמלאים באנרגיות המתאימות לחגיגה המושלמת. המתנפחים יספקו לחגיגה שלכם אווירה של קרנבל שיותיר את כל הילדים עם סיפוק עצום מחגיגה מרשימה. 

כמו כן, בעוד שאטרקציות לימי הולדת יכולות להיות יקרות מאוד, השכרת מתנפחים נחשבת לפתרון זול וכזה שמספק לילדים תעסוקה מושלמת. 

 

מה המחיר של מתנפחים ליום הולדת?

קשה לענות באופן חד משמעי מה המחיר של מתנפחים, כיוון שהמחיר מושפע מגורמים שונים. בין הגורמים שישפיעו על המחיר תמצאו את סוג המתקן, גודל המתקן, משך זמן ההשכרה, הובלה, איש הפעלה חיצוני ועוד. 

על מנת להוזיל את המחיר כמה שאפשר אנו ממליצים לכם לבחור בחבילות מים מיוחדות ולא במתנפח בודד. בדרך כלל המחיר אותו תשלמו עבור מתקן בודד ינוע בין 80 עד 300 ש"ח עבור מתקן, לא כולל עלויות הובלה, במידת הצורך. כאשר מדובר על חבילות של כמה מתקנים תוכלו לחסוך לעצמכם מאות שקלים. לדוגמה, ניתן להשכיר שני מתנפחים ליום הולדת בכ-500 שקלים. 

 

האם קל להפעיל מתנפחים ליום הולדת?

התשובה היא כן. מתנפחים ליום הולדת הם פשוטים לתפעול. הם נכנסים בקלות לתא המטען של רכב פרטי (כמובן ללא אוויר). אין צורך להרכיב אותם אלא רק לנפח, והניפוח מתבצע בקלות במקום האירוע על ידי מפוח מתאים שמספקת חברת ההשכרה. 

כמו כן, יש מתנפחים שמצריכים איש הפעלה חיצוני. אך רוב המתנפחים ליום הולדת ניתנים לשימוש עצמי ללא צורך באיש הפעלה חיצוני.

דגשים חשובים 

לפני שאתם שוכרים מתנפחים ליום הולדת הקרוב, יש מספר דגשים חשובים שכדאי לקחת בחשבון-

תקני בטיחות

חשוב מאוד לוודא כי המתנפחים עומדים בתקני הבטיחות השונים, במיוחד כאשר מדובר ביום הולדת לילדים קטנים. קיימות חברות שונות המספקות שירותי השכרה של מתנפחים. לכן, חשוב מאוד לבחור בחברה הנכונה. וודאו כי החברה מקצועית ועובדת עם רישיון מתאים. כמו כן, וודאו כי כל המתנפחים עומדים בתקני הבטיחות השונים. חשוב לשים לב כי המתנפחים צריכים לעבור בדיקות שונות כל תקופת זמן מסוימת על מנת שיאשרו את תקינותו. 

ייעוץ

לפני  השכרת המתנפחים , חשוב לקבל ייעוץ מחברת ההשכרה ולעקוב אחר כל אמצעי הבטיחות עליהם מסבירה החברה. כמו כן, חשוב מאוד להתאים את המתקן למספר האנשים באירוע ולגילאים שלהם. הייעוץ יכול למנוע פציעות של משתתפי האירוע. 

מיקום המתקן

השכרת מתנפחים מצריכה נקודת חשמל זמינה שתשמש עבור המפוח. אם אתם חוגגים ביער לדוגמא ומזמינים את המתנפח לשם, חשוב לדאוג לגנרטור שיספק חשמל. 

שטח המקום

קיימים מתנפחים גדולים, בינוניים או קטנים, כך שתוכלו להתאים את גודל המתנפח לגודל השטח שלרשותכם. קיימים אפילו מתנפחים גדולים במיוחד, שמתאימים בעיקר למבוגרים ויכולים להתפרש על שטח של יותר מעשרה מטרים. לכן, חשוב לקחת בחשבון את גודל המתנפח ואת השטח שיש לרשותכם. עליכם לציין את גודל השטח עליו תוכלו לפרוש את המתנפח, לפני הזמנתו.

ניתן למצוא מתנפחים בגודל שמתאים גם לחצר הבית שלכם, לכן חשוב שתדעו מה אתם רוצים ומה השטח העומד לרשותכם וחברת ההשכרה תעזור לכם להתאים את המתנפח הטוב ביותר. 

במידה ואתם רוצים להזמין מתקנים גדולים או מספר מתקנים שונים חשוב לוודא עם חברת ההשכרה את גודל השטח הנדרש לאותם מתקנים. יש לקחת בחשבון שחשוב לשמור על רווחים בין מתנפח למתנפח על מנת שלא ייווצרו עומסים שיכולים להוביל לסכנות. 

מתנפחים ליום הולדת

הגיע יום הולדתכם וברצונכם לארגן אירוע יוצא דופן, כזה שתזכרו גם ביום הולדת 80 או לכל הפחות כזה שיעשה לכם ממש ממש טוב על הלב. אבל מה כבר אפשר לעשות שונה שלא עשינו בשנים קודמות? עוד אירוע בבר עם חברים או במסעדה שאנחנו הכי אוהבים. למעשה, באמצעות שכירת מתנפחים ליום הולדת, תוכלו לארגן אירוע שמעולם לא חלמתם עליו. אירוע אחר, קופצני, שונה ומיוחד. ואם תהיתם, תוכלו להציב את המתנפחים הללו לא רק במקום המיועד לכך ולא בהכרח תצרכו לשכור גם מקום עבור האירוע. אלא תוכלו בהחלט להציב את המתנפחים גם בחצר ביתכם. כך שלמעשה, כל אחד יכול ליצור אירוע יום הולדת מהסרטים.

באמצעות התקנה של מתנפחים ליום הולדת באירוע החגיגה שלכם, תוכלו ליצור בעבורכם ובעבור האהובים שלכם חוויה שלא תישכח, אירוע צבעוני ומשמח במיוחד. ולצד זאת, הנאה מפעילות פיזית וספורטיבית שכמובן חוסה תחת תקנים של בטיחות ואיכות. שכירת מתנפחים ליום הולדת מיועד בעבור כל הגילים וכל האירועים, מילדים ועד בוגרים. כמובן, שהתאמת המתנפחים מתבצעת בהתאמה לכל אירוע יום הולדת באופן ספציפי, תחת לקיחה בחשבון של כל הפרמטרים החשובים.

מתנפחים לימי הולדת עבור כל הגילים וכל האירועים

נוצרה לרוב האמונה כי מתנפחי מים להשכרה מתאימים למסיבות או אירועים עבור ילדים גרידא. אך למעשה, מי מאיתנו איננו אוהב מתנפחים או חוויות יום הולדת שונות ומיוחדות? שכירת מתנפחים ליום הולדת מתאימה לכל גיל בלי מאמץ, וכל שצריך הוא חברה מקצועית שתדע להכווין אתכם בצורה מדויקת למתנפחים המתאימים לכם ביותר. פרט לימי הולדת, ניתן כמובן לשכור את המתנפחים עבור אירועים נוספים כגון מסיבות, אירועי חברה, מסיבות רווקים או מסיבות רווקות וכל היוצא בזה. 

שכירת מתנפחים ליום הולדת בכל קונספט וצבע

בבואכם לתכנן את אירוע יום ההולדת שלכם או של ילדיכם, ניכר כי לרוב אנו מכוונים לקונספט ספציפי ומסוים שיהווה את נושא האירוע. נושאים תדירים כיום הם למשל קונספט פרחוני, זהב- ורוד לבנות, טרופי, קונספט של טבע ואף קונספטים של גיבורי על או חיות מוכרים גם הם. הן בקונסטלציה של בוגרים והן בקונסטלציה עבור ילדים. הבחירה יכולה להתבצע בהתאם לקונספט מסוים, או למי מכם שאיננו מטיב לכת, גם קצת מכל דבר.

מגוון רחב של מתנפחים אפשריים לשכירה לאירוע יום הולדת, כמו למשל מתנפחים קטנים, מתנפחים גדולים, בדמות של מתנפחי מקפצות בכל הגדלים, בובות מתנפחים או אפילו מתנפחי מים למי מכם שמעוניין לחגוג במסיבת בריכה. כל קונספט אפשרי, כל צורה שתבקשו ואין כלל ספק כי הדמויות המתנפחות לגמרי יעשו לכם את האירוע. 

החשיבות שבשכירת שירותם של מקצוענים בתחום

מאחר שמדובר באירוע שדורש תקנים של בטיחות ואיכות, וזאת על מנת לבדוק כי אף חוגג חלילה לא נפגע במהלך המסיבה, חשוב מאד לוודא כי החברה נותנת השירות שלכם מקצוענית ומיומנת. חברה מקצועית אשר תתן שירות נהדר כי כזו שמחזיקה בכלל האישורים הנדרשים לצורך הפקת אירוע מתנפחים מהסוג הנ"ל. יש לוודא כי החברה מחזיקה בביטוחים ובתקנים של איכות ובבטיחות של המתנפחים עצמם. 

עלויות ומחירים בהתאמה לכל כיס וכיס

רבים מכם בטח תוהים לעצמם כמה עולה התענוג הגדול שבשכירת מתנפחים ליום הולדת והפיכת אירוע יום ההולדת לאירוע השנה. אז למעשה, נשמח לסבר עבורכם את האוזן כי טווח המחירים גדול במיוחד ויכול ויתאים עבור כל כיס וכל תקציב. כל שתצטרכו לעשות הוא להרים טלפון ולהתייעץ עמנו, ואנו נדע להתאים עבורכם את האירוע המושלם בקונסטלציה המושלמת עבורכם ועבור התקציב שלכם. המחירים יכול וינועו ממאות שקלים בודדים ועד אלפים, כמובן, לפי גודל האירוע, מספר המשתתפים ושלל פרמטרים חשובים אחרים.

מזל טוב! החלטתם לחגוג את היום בו נולדתם במסיבה או אירוע עוצרי נשימה שילהיבו את המשתתפים ויגרמו להם לרחף באוויר, תרתי משמע. בין אם בחרתם בקונספט מסוים או שאתם מעוניינים לשכור מתנפחים באופן פרי סטייל, אנו בהחלט נשמח לקחת את זה מכאן ולסייע לכם לתכנן את האירוע השמח שלכם. כל שנשאר לכם כעת הוא לצפות בקוצר רוח ליום החשוב שלכם, ולהזמין את החברה הכי טובים, המשפחה האהובה ושלל האנשים החשובים בחייכם. 

מתנפחים ליום הולדת מחיר

הילד שלכם חוגג בקרוב יום הולדת, וכמו בכל שנה הוא מצפה ממכם ההורים לארגן לו מסיבת יום הולדת כיפית ובלתי נשכחת. בכל שנה הורים רבים "שוברים את הראש" אחר מציאת אטרקציה מדליקה ומיוחדת שתהיה במהלך יום ההולדת, ולרוב מוציאים לא מעט כסף על יום הולדת שנמשך רק כמה שעות. לכן במקום להזמין שוב פעם מפעילים ליום הולדת, תוכלו להשכיר מתקנים מתנפחים ליום הולדת ולמצוא אטרקציה שתעסיק את הילדים במהלך כל המסיבה.

כדאי לדעת כי השכרה של מתנפחים ליום הולדת מחיר הוא זול יותר לעומת הזמנה של מפעילים לדוגמה, ואין ספק שכך גם כל הילדים המשתתפים במסיבה יוכלו ליהנות מהאטרקציה בצורה שווה. כדי שתוכלו לדעת מידע נוסף על השכרה של מתקנים מתנפחים ליום הולדת, סוגי המתנפחים שניתן להשכיר וכמובן העלויות הכלולות במחיר השכרת המתנפחים – ריכזנו את כל מה שצריך לדעת בהשכרת מתנפחים ליום הולדת. 

מה היתרונות של מתנפחים ליום הולדת?

בחירה במתנפחים ליום הולדת תאפשר לכם למצוא אטרקציה נהדרת למסיבת יום ההולדת שתכננתם עבור ילדכם. מתקנים מתנפחים הם למעשה מתקני משחק עשויים חומר קשיח ועמיד כמו פוליאסטר או PVC, כך שניתן לנפח אותם, לקפוץ ולשחק עליהם בלי לחשוש שהם יקרעו או שישתחרר אוויר. תהליך ניפוח המתקנים המתנפחים הוא פשוט ומהיר באמצעות מפוח ייעודי, כך שניתן להזמין מתקנים כאלו ליום ההולדת ולנפח אותם באופן עצמאי תוך מספר דקות בודדות.

ניתן לבחור מתקנים מתנפחים המיועדים לניפוח והצבה בשטח פתוח או סגור בהתאם להעדפה, גודל השטח וסוג המתנפח שמעדיפים. לרוב מתנפחים גדולים יהיו אפקטיביים יותר להצבה במקום פתוח בחוץ, ואילו מתנפחים קטנים יותר יוכלו להיות גם במקומות סגורים בבית, מרפסת או כל מקום אחר בו מעוניינים להציב מתקן מתנפח למשחק.

מתקנים מתנפחים לימי הולדת – להשכיר או לקנות?

לפני שמחליטים על סוג מתקן מתנפח מועדף ומתאים למסיבת יום ההולדת שתכננתם, יש לבחור בין השכרה או קנייה של מתנפח ייעודי. כיוון שהמתקן המתנפח נועד לשמש כאטרקציית משחק במהלך מסיבת יום ההולדת, מומלץ לשכור את המתקן לכמה שעות מבלי לחשוב על דרך ומקום אפסון לאחר סיום המסיבה.

בנוסף, השכרת מתנפחים ליום הולדת מחיר יהיה זול יותר לעומת קנייה של מתנפחים כיוון שעלות השירות כולל רק את ההשכרה של המתקן ולא רכישה שלו לתמיד. למעשה, קנייה של מתקנים מתנפחים לימי הולדת, משחק או כל מטרה אחרת תהיה אפקטיבית עבור אנשים וחברות המתעסקים באירועים פרטיים כיוון שהשימוש שלהם במתקנים המתנפחים יהיה גדול יותר, לעומת אנשים פרטיים שזקוקים למתקן מתנפח באופן חד פעמי.

סוגים של מתקנים מתנפחים ליום הולדת

כיום ניתן למצוא מגוון גדול של מתקנים מתנפחים מומלצים למסיבות וחגיגות ימי הולדת, כך שניתן להתאים כל מתקן מתנפח לגילאי הילדים המשתתפים ביום הולדת:

השכרת מתנפחים ליום הולדת מחיר – מה הם כוללים?

ההשכרה של מתנפחים תאפשר לכם לקבל מתקן מתנפח איכותי אותו תוכלו להציב במרכז מסיבת יום ההולדת, כאשר העלות של ההשכרה תכלול לרוב את המפוח שמנפח את המתקן, צינור ניפוח המתחבר אל המפוח והמתנפח וכן גם ייעוץ והדרכה במקום בנוגע לתפעול וכללי בטיחות של המתקן.

לדעת מתי כדאי למצוא השכרת ציוד ליום הולדת

ארגון של אירוע כמו יום הולדת הוא משימה שיש בה כמה וכמה פעולות לבצע. כל אירוע יום הולדת הוא תובעני וצריך למצוא בו ספקי שירות, מקום שבו האירוע יתקיים וכמובן תוכנית אומנותית מגוונת ומקורית ככל האפשר על מנת לרגש את האורחים, להפתיע אותם ולשמח אותם. יחד עם זאת ולמרות המורכבות של הארגון – תמיד אפשר וכדאי למצוא קיצורי דרך כאלה ואחרים שמורידים הרבה עומס ממי שמארגן, כמו למשל השכרת ציוד ליום הולדת.

 

איזה סוג של ציוד אפשר לשכור בארגון יום הולדת?

ציוד ליום הולדת יכול להיות אביזרים שקשורים לפעילויות שהאורחים יעשו באירוע וגם יכול להיות שולחנות, כיסאות וכלי אוכל בהשכרה. מי שלא רוצה לעשות שימוש בכלים חד פעמיים צריך לקחת בחשבון את שטיפת הכלים לאחר האירוע ולא תמיד יש לזה כוח או חשק, אך כמובן שאם מדובר בכלים של הבית אז אין ברירה. השכרת ציוד ליום הולדת יכולה לכלול השכרה של הציוד הזה והחזרתו כפי שהוא בלי לנקות או לשטוף, מה שיהפוך את הזמן שאחרי האירוע להרבה יותר קל.

ההקלה של השכרת ציוד ליום הולדת

כאמור, ארגון יום הולדת הוא אירוע מתגלגל בעצמו שלעיתים קרובות מתחיל הרבה זמן לפני המועד עצמו. צריך לבחור את היום והשעה, את המקום, להכין מראש רשימת מוזמנים וכמובן להודיע להם מבעוד מועד, לבחור אטרקציות או פעילויות כתוכנית אומנותית וכמובן להתעסק בכל מה שיהיה קשור לאוכל באירוע – כיבוד קל, חטיפים או אפילו ארוחה שלמה. בכל שלב שבו אפשר למצוא השכרת ציוד ליום הולדת הרי שזו תהיה הקלה גדולה הן על הארגון והן על ההתנהלות באירוע עצמו.

 

החשיבות של השכרת ציוד ליום הולדת?

אנשים כיום מחפשים (ובצדק) קיצורי דרך שבזכותם הם יוכלו גם ליהנות בתקופת הארגון של האירוע וכמובן בזמן שהוא מתרחש. הם רוצים לסגור הכל כמה שיותר מוקדם ולדעת שהכל מוכן לקראת האירוע. חשוב שלא לשכוח שארגון יום ההולדת מתבצע במקביל לניהול עבודה, משפחה ותחביבים ולא כל הזמן שבעולם עומד לרשותו של מארגן האירוע. מכאן שכל קיצור דרך שיקל עליו, בין אם לפני, בזמן או אחרי האירוע – יהיה משמעותי ומקדם מאד, גם אם יעלה כסף.

 

איזה ציוד אפשר לשכור לקראת יום הולדת?

יש הרבה על מה לחשוב כאשר מתחילים לארגן אירוע של יום הולדת. אפשר לשכור שולחנות, כיסאות ומפות מעוצבות, אפשר לשכור כלי אוכל וכלי הגשה (כולל כוסות יין, פלטות לחימום ועוד), אפשר לשכור מתקנים ואטרקציות עבור האורחים כמו שולחנות משחק, מתקנים מתנפחים או אפילו בריכה וכמובן שכל השכרת ציוד ליום הולדת בצורה זו תקל על ארגון האירוע, שכן מי ששוכרים ממנו יגיע בסוף האירוע לקחת את הכל בחזרה וכך יורד עומס עצום ממי שארגן את האירוע.

מתי לברר פרטים אודות ציוד שניתן להשכרה?

הבירורים אודות ציוד ליום הולדת שאפשר לשכור צריכים להתחיל בשלב מוקדם ככל האפשר בהפקת האירוע, גם על מנת לדעת בדיוק מה מתאים ואפשרי להשכרה וגם על מנת לקבוע מבעוד מועד. במידה ומארגנים אירוע בתקופה שנחשבת למבוקשת – הרי שלא כדאי להתמהמה ומומלץ מאד לבצע הזמנה ולסגור עסקה כמה שיותר מהר ומוקדם. כך אפשר להיות רגועים שיש דברים מהותיים שכבר נקבעו וכך אפשר לעבור הלאה לטפל בקטגוריה הבאה של ארגון יום ההולדת.

 

מה המחיר של השכרת הציוד?

התשובה לשאלה זו אינה אחידה, שכן היא תלויה בהרבה משתנים – איזה סוג של ציוד שוכרים, מה הכמות של הציוד והאביזרים, האם נדרש שינוע מטעם חברת ההפקה והאם צריך גם לשריין מפעיל או איש מקצוע שיגיע ויהיה נוכח באירוע מטעם החברה עצמה. בעולם הפקת האירועים אפשר כיום למצוא חבילות שכוללות כמה סוגים של ציוד במחירים משתלמים של בין 1000-2000 ₪.

 

ההקלה של השכרת הציוד

אי אפשר שלא להתפעל מאירוע שבו מי שארגן אותו מצא לעצמו קיצורי דרך על מנת שלא לעבוד קשה. מי שיתכנן את האירוע הבא אחריו בהחלט יכול לשחזר את אותם קיצורי דרך על ידי מציאת הדברים שהוא יכול להוריד מעצמו ולשכור את השירותים של אנשי מקצוע.

https://www.youtube.com/watch?v=xpotbq2CXB

Exit mobile version