Site icon מרכז האטרקציות

הכיף הגדול של השור הזועם להשכרה

השור הזועם להשכרה

הכיף הגדול של השור הזועם להשכרה

יש אירועים שמתוכננת בהם אווירה שמחה, קופצנית, השתתפות פעילה של האורחים ובאופן כללי, כמובן, כיף גדול. השור הזועם להשכרה הוא בדיוק התוספת שיכולה להתאים ולהכניס הרבה התרגשות ומתח בין האורחים. בכל אירוע יהיו אלה שמחשיבים את עצמם לתחרותיים והם ירצו להראות שהם טובים, שיש להם יכולות ייחודיות ושהם יכולים להמשיך לשבת על השור הזועם במשך יותר זמן מכל אורח אחר באירוע.

 

מה זה בכלל השור הזועם להשכרה?

השור הזועם הוא מתקן אלקטרוני שמדמה פעילות של רודאו במערב הפרוע. מדובר במתקן בדמות שור שעליו יושב המתחרה והשור מתחיל לזוז. בהתחלה באיטיות ועם הזמן זה הופך ליותר ויותר מהיר ואגרסיבי. המטרה – לא ליפול. מי שמפעיל את המתקן מצויד גם בשעון עצר וכך נוצרת תחרות של ממש בין המשתתפים – מי יצליח להישאר על השור הכי הרבה זמן. סביבת השור מוקפת במזרנים רכים שיספגו את עוצמת הנפילה וכך לא נגרם נזק, חלילה, לאף משתתף.

למה אנשים אוהבים את השור הזועם להשכרה?

כאשר אנשים מגיעים לאירוע הם מיד באופן אוטומטי סוקרים את המרחב ובוחנים מה יש בו שנראה לעין. זירה של השור הזועם להשכרה אי אפשר להסתיר ולכן מיד רואים שהיא שם, שהשור מוכן להפעלה ושמהפעיל ממתין שיהיו יותר אורחים שיגיעו. מיד מתפתחת ציפייה וגם מתחילות ההערכות – מי מבין החברים ינצח? למי יש או אין סיכוי בכלל? החברים, בינם לבין עצמם, עושים הימורים כאלה ואחרים שכבר בהתחלה מכניסים את האירוע כולו לאווירה מתוחה ומעניינת.

 

עבור איזה קהל מתאים לשכור מתקן של שור זועם?

מכיוון שמדובר בפעילות פיזית די אגרסיבית, הרי שהאירועים שהשור יתאים בהם הם אירועים שעומדים להגיע אליהם אורחים צעירים – מסיבות רווקים או רווקות, בר ובת מצווה וכמובן מפגשים משפחתיים רב גילאיים. תמיד יהיה מי שירצה לנצח בתחרות על השור הזועם להשכרה ואם לא יצליח – ינסה שוב ושוב עד שישיג תוצאה שתהיה מספקת עבורו. המפעיל יידע להגדיר את הכללים כך שכל מי שירצה להשתתף יוכל לעשות זאת ושבסופו של דבר כולם ייהנו מהמתקן.

מה העלות של מתקן שור זועם?

כאמור, השור הזועם להשכרה הוא מתקן מבוקש וכיפי שיכול להכניס הרבה מתח ועניין לכל אירוע ולכל התכנסות של אנשים, בין אם כולם מכירים את כולם ובין אם חלקם לא מכירים זה את זה. העלות המוערכת עומדת על כ- 2000 ₪, שכן מדובר במתקן שתופס לא מעט מקום במרחב ודורש הפעלה מקצועית. המפעיל, שמכיר את היכולות הטכניות של המתקן יידע מתי להגביר את העוצמה ומתי כדאי לעצור. מכאן שהמחיר חייב לגלם גם את ההפעלה החיצונית.

 

מה נדרש במקום האירוע בשביל מתקן של השור הזועם?

מה שבאמת חשוב וצריך לקחת בחשבון זו העובדה שהמתקן תופס לא מעט מקום בחלל, זאת בשל המזרן המתנפח שסביב השור עצמו. מכאן שלא בכל אולם אפשר למקם את המתקן והוא מתאים לאירועים שמתקיימים בחיק הטבע, בחלל הפתוח או באולמות רחבי ידיים. כך יהיה מספיק מקום, ללא צפיפות, גם למתקן עצמו וגם לקהל שייהנה להסתכל מסביב ולעודד את המתחרים. המתקן צריך להיות ממוקם כך שיהיה מספק מקום מסביבו להתהלך בחופשיות.

 

איך ישנה השור הזועם את פני האירוע?

כאמור, השור הזועם מתאים באירועים שבהם יש הכרות מסוימת בין מרבית האורחים. הם ירצו לנצח זה את זה, הם יהיו במתח רב לקראת התחרות ומיד עם ההבנה שהמתקן מיועד עבורם וממתין להם – יתחילו השיחות מתחת לפני השטח בנוגע להערכות מי הולך לנצח בגדול ומי עומד להפסיד. כאשר מדובר בחבורת צעירים שמכירים זה את זה ומרבים להיפגש – התחרות על השור הזועם יכולה להישאר איתם כחלק מההווי של החבורה שלהם לנצח.

 

להזמין שור זועם – ולהפוך את האירוע למיוחד!

אין מי שלא מארגן אירוע ולא רוצה שהאירוע שלו יהיה מיוחד, מעניין, בלתי נשכח וכמובן כזה שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליו. מתקן של השור הזועם יעשה בדיוק את זה – מעל ומעבר לכל הציפיות. אירוע שיכול היה להיות רגיל ומשמים יהפוך בן רגע לפצצת אנרגיה ומתח בזכות השור הזועם.

Exit mobile version