Site icon מרכז האטרקציות

היכרות עם השכרת מתנפח קיר טיפוס

מתנפחים גדולים להשכרה

בחמש השנים האחרונות נחשפנו לאחד הטרנדים שכבשו את העולם ואת מסכי הטלוויזיה והיא תכנית הנינג‘ה הבלעדית. מטפסים, רצים, שחיינים ורקדנים ניסו את מזלם על המסלול הקשה ביותר בעולם במטרה להפוך לנינג‘ות ומה שהתחיל בתור ריאליטי מסורתי הפך למגרשי נינג‘ה ומכוני נינג‘ה הפזורים להם ברחבי הארץ. עוד ועוד בני נוער ומבוגרים התמכרו לטרנד החדש והחלו להתאמן על קירות טיפוס ברחבי הארץ. אם גם אתם מעוניינים להפוך את האירוע שלכם לייחודי, חלומי ובלתי נשכח, השכרת מתנפח קיר טיפוס היא בול מה שאתם מחפשים.

חברה שמספקת אפשרויות השכרת ציוד לאירועים משיקה עכשיו סוג חדש של מתנפח שמאפשר בילוי מדהים באירועים: הכירו את אפשרות השכרת מתנפח קיר טיפוס. לקיר זה, בעיצוב מתקדם, יש שלושה סוגי מסלולים שונים, שכל אחד מאופיין בצבע אחר, כדי לציין את רמת הקושי. בחרו את רמת הקושי שמתאימה בהתאם לקהל שמגיע לאירוע שלכם ואם צריך תוכלו גם לשלב כמה מתקנים כמובן בהתאם לצורך שלכם.

הקיר תוכנן על ידי מטפסי צוקים מקצועיים, ומתנפחים אלו ניתנים להתאמה אישית לפי העדפה. למתחילים, הכי טוב להתחיל עם האחיזה הירוקה הקלה והארגונומית מבין שלושת המסלולים. הרמה הבאה והבינונית באפשרות השכרת מתנפח קיר טיפוס מוצגת על ידי הצבע הצהוב, בעוד שהחזקות של הצבע האדום קטנות יותר וממוקמות באופן שמקשה מאוד על הטיפוס.

שיטה מהנה לטיפוס על קיר

קיר טיפוס מתנפח כולל התקנה מקצועית במקום האירוע, עם מלווה מטעם החברה שמוודא שכל מי שמטפס על הקיר מבצע צעדים נכונים, ולא נופל נפילה מסוכנת.

השכרת מתנפח קיר טיפוס זמינה בגודל סטנדרטי של חמישה מטרים על שלושה מטרים, וניתן להתאים את הקיר באופן מלא על מנת להתאים לגודל השטח, עם אפשרות התקנה לפסגה אנכית ואופקית.

אטרקציה אמיתית באירוע!

ניתן לבחור אפשרויות השכרת מתנפח קיר טיפוס עם אחיזות שמשמשות על קירות טיפוס אמיתיים, בניגוד לחומר הקצף הזול יותר המשמש ברוב קירות הטיפוס המתנפחים. קירות טיפוס מתנפחים איכותיים נותנים לכם תחושה של קיר סלע אמיתי עם הגובה וציוד הטיפוס שלו, אבל גם נותנים לכם את הניידות הקלה של מוצר מתנפח.

מומלץ לבחור את אפשרויות ההשכרה האלו היום על מנת להוסיף מתנפח אטרקטיבי מרגש לאירוע שולכם וכדי לגרום אושר ליותר אורחים מבוגרים וצעירים. השכרת מתנפח קיר טיפוס מאפשרת בוודאות שימוש בקרנבלים גדולים, אירועי חברה, אירועי התרמה, אירועי בתי ספר, והקיר נהדר עבור אירועי תשלום לפי משחק.

האירוע שלכם בולט

השכרת מתנפח קיר טיפוס מאפשרת אכלוס שני מטפסים בבת אחת, וכל מטפס מלווה על ידי אחראי מקצועי על מערכת המיגון של הקיר.

קיר מתנפח בטוח יגרום לאירוע שלכם להתבלט בין האירועים השונים שהאורחים שלכם מוזמנים אליהם, והוא מציע אטרקציה אמיתית בחיפוש אחר ריגוש האורחים.

עלות השכרת מתנפח קיר טיפוס

השכרת מתנפח קיר טיפוס מאפשרת חוויה אתגרית ומהנה באירועים, והקיר זמין בעלות שמתחילה ב-600 ₪ ומשתנה בהתאם לגודל הקיר ורמות הקושי המועדפות. ניתן להשכיר קירות טיפוס מתנפחים שמתאימים לילדים קטנים, לבני נוער ולמבוגרים, עם אפשרויות השכרה ותפעול עצמאיות שמוזילות את עלות ההשכרה.

אפשרויות השכרת מתנפח קיר טיפוס מותאמות לגילאים השונים, וניתן לשכור קיר טיפוס מתנפח בהתאמה לילדים בגילאי 0-3, או קירות טיפוס אקסטרים להשכרה, כמו גם קירות טיפוס מתנפחים צבאיים בעלות של 1,800 ₪, עם שירותי מפעיל מקצועי במקום האירוע, למשך שלוש שעות.

המחיר כולל שתי רתמות טיפוס בשילוב עם שתי חסימות ידניות. יש אפשרות להוספת שתי דפנות טיפוס נוספות, עם שתי רתמות ומכסים ידניים תמורת 600 ₪ נוספים.

רוצים לקבל מידע נוסף על השכרת מתנפח קיר טיפוס? דרך האתר Halomot4u תוכלו להתרשם ממגוון עצום של פתרונות אירוח וציוד לאירועים ברמה הכי גבוהה שיש. מתקני ג’ימבורי להשכרה, מתקני בנג’י, שלל מתנפחים, אוהלים לאירועים ועוד. הכל כדי שהאירוע שלכם יהיה איכותי, מקצועי ובלתי נשכח. צוות האתר ישמח ללוות אתכם בתהליך הבחירה ולסייע לכם בכל שאלה ובקשה. הציוד שלנו מחזיק בתו תקן, בטיחותי לשימוש, מתוחזק כפי שצריך, נקי ואסתטי. אז השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

 

יתרונות ג'ימבורי להשכרה

משפחות שמעוניינות לערוך אירועים  לילדים במתחם מהנה, השתמש ברחת המשחקים המקורה בכל ימות השנה מבלי לדאוג למזג האוויר.

חוץ מזה, מערך הציוד שמגיע עם ג'ימבורי להשכרה משתנה ומוסיף התרגשות ואתגרים לילדים בכל הגילאים. המתחם מציע גם הזדמנות מצוינת להורים ולילדיהם להכיר חברים חדשים באמצעות שילוב של אירועים שונים. זה בדיוק הזמן לנפח מתנפח מהמם כמו ג‘ימבורי ולאפשר לכל הילדים להשתולל, לקפוץ ולהוציא אנרגיות ולכם המבוגרים, לנשנש איזה משהו ופשוט לנוח. בשורות הבאות תגלו את כל מה שצריך לדעת על ג‘ימבורי להשכרה כמו סוגי מתקנים, אילו פעילויות ניתן לקיים בתוך הג‘ימבורי, כמה זה אמור לעלות לכם ועוד.

חבילות השכרה מיוחדות

ניתן לערוך אירועים מהנים וייחודיים לימי הולדת או בחגים, וליהנות משפע פעילויות, ואטרקציות בהנחיית מדריכים מקצועיים. אפשרות נוספת היא שכירת המתחם עם המתקנים בסופי שבוע אחר הצהריים כדי לערוך את מסיבת יום ההולדת הראשון עד הרביעי של ילדים. הזמנת ג'ימבורי להשכרה בזמנים אלו מגובה בהנחה מיוחדת.

המסיבה כוללת שעה וחצי של פעילויות על המתקנים בהנחית מנחה מיוחד לג'ימבורי. כל ציוד המסיבה, כמו המפיות, הצלחות והכפיות, יכול להיכלל בחבילת ההשכרה. כל ילד מקבל שקית מתנה לקחת הביתה, וילד יום ההולדת יקבל מתנה מיוחדת. רוב המסיבות מתוכננות להכיל עד עשרים משתתפים.

פעילויות באירועי ג'ימבורי

הורים יכולים לבחור את הנושא המועדף על ילדיהם ולתכנן את האירוע בהתאם. חבילות השכרה שונות מאפשרות יצירת חוויה ייחודית מותאמת אישית שכוללת הכול, החל מהקמת מתקני המסיבה ועד לניקיון. כמה נושאים כוללים את הפעילויות הבאות:

במהלך המסיבה, הילדים משחקים על מחצלות, זוחלים במנהרות ומשתמשים במצנח שניתן לרוץ תחתיו ולפוצץ בו בועות. המסיבה עשויה לקבל גם ביקור של ליצן, והנהלת המקום מספקת מראש גם הזמנות שאפשר לשלוח למסיבה, כחלק מחבילת ג'ימבורי להשכרה. כמובן שאפשר לשלב סוגים שונים של פעילויות ואטרקציות בהתאם לגילאים של הילדים כמו למשל דוכני מזון מדליקים, סדנת שוקולד, אטרקציה לניפוח בלונים ועוד.

עלות ג'ימבורי להשכרה

המחירים של ג‘ימבורי להשכרה משתנים ותלויים בין השאר בסוג הג‘ימבורי שתבחרו, בגודל שלו, בחברה שתספק לכם את השירות, במשך זמן ההשכרה והאם תבחרו בחבילה שלמה שכוללת מוצרים נוספים או לא. בכל אופן, עלות ג'ימבורי להשכרה מתחילה מ-40 ₪ וכוללת חבילות אטרקטיביות מיוחדות להפעלה על 6 מתקנים, בעלות שיכולה להגיע עד 200 ₪. ההשכרה כוללת שימוש במתנפחים שמתאימים לאירועים לילדים, ומתקנים צבעוניים בכל הגדלים. כי הילדים מעוניינים להשתולל, להוציא אנרגיה ולשחק, והמתקנים בג'ימבורי הם הפתרונות המושלמים.

אפשרות נוספת של ג'ימבורי להשכרה היא תמחור לפי ילדים. בשיטה זו, מסיבת יום הולדת עם בובות ענק ובתוך ג'ימבורי עשויה לעלות כ-40 ₪ עד 60 ₪ לילד. כך שעבור מסיבה של עשרים ילדים, תצטרכו להקציב בסביבות 800 ₪ עד 1,400 ₪.

חבילת השכרה כוללת

אם אתם מעוניינים להפוך את המסיבה שלכם לחבילה מקיפה, שכוללת את העיצוב, האוכל והמשקאות, ג'ימבורי להשכרה יעלה 800 ₪ עד 1,000 ₪ נוספים. כל חבילה מאפשרת להזמין עד עשרים משתפים. בחלק מהאפשרויות, עלות ההשכרה עומדת על 1,200 ₪ עבור שעה וחצי של מתחם שכולל הכול.

עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון כוללות אוכל, עוגה ומשקאות. חבילת ג'ימבורי להשכרה עשויה לכלול גם הזמנת פיצות ועוגות בתוספת תשלום, ובממוצע עוגת יום הולדת תעלה בסביבות 80 ₪, בעוד שהפיצות יעלו 40 ₪ לפיצה. קישוטים, כגון מפות שולחן, בלונים ושקיות הפתעה עשויים לעלות בין 120 ל-160 ₪ נוספים.

רוצים לקבל מידע נוסף על ג‘ימבורי להשכרה? רוצים להבין אילו מתקנים יש לנו במלאי, איך להתאים את סוג הג‘ימבורי לגילאי הילדים, כמה זה אמור לעלות ואפילו אולי לשלב ציוד נוסף שיכול להתאים לצרכים שלכם ולמאפייני האירוע? דרך האתר Halomot4u תוכלו להתרשם ממגוון רחב של פתרונות לכל סוגי האירועים. נשמח לסייע לכם וללוות אתכם שלב אחר שלב בתהליך. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר וביחד ניצור עבורכם את האירוע המושלם.

Exit mobile version