Site icon מרכז האטרקציות

בחירת הסוג המתאים של מתנפחים לבריכה למסיבת רווקות

אטרקציות זולות לבת מצווה

מסיבת רווקות היא אחת המסיבות החשובות והמשמעותיות עבור כל אישה שנמצאת לפני האירוע החשוב ביותר בחייה. החתונה. מסיבת רווקות אמורה להיות כייפית, משמחת, מצחיקה, מסוג האירועים שאף אחת לא רוצה לשכוח. אם אתן חוגגות לחברה הטובה שלכן את מסיבת הרווקות שלה בעונת הקיץ, אין כמו מסיבת בריכה כייפית ומפנקת שבה כולכן תוכלו להשתולל ביחד. יחד עם זאת מתנפחים לבריכה הם תוספות פופולריות בשנים האחרונות, למסיבות רווקות ואירועים שונים, הסיבה לכך היא שהם מספקים שעות של כיף, צחוקים והתרגשות.

אז כשאתן מחפשות שיטה מנצחת שתהפוך את המסיבה שלכם לבלתי נשכחת, השיטה הטובה ביותר שאתם יכולים לנקוט בה היא שכירת מתנפחים לבריכה למסיבת רווקות, אבל  חשוב לדעת לבחור את הסוג המתאים.

בבחירת האפשרויות, אתן עשויות להיות מופתעות!

כשאתן מחפשות מתנפחים לבריכה, גודל הבריכה הוא שיקול אחד שיקבע את סוג הבריכה המתאימה. הבריכות זמינות במגוון רחב של גדלים, וההמלצה של חברה שמספקת ציוד לאירועים היא לרכוש בריכה עם מספיק כוח לפעול במשך שעות ארוכות.

יש לחשב כמה נשים יהיו בבריכה, כדי לבחור את הגודל המתאים, ולוודא עם חברת ההשכרה את העלות של בחירת תוספות שונות של מתנפחים לבריכה למסיבת רווקות, כמו למשל מגלשת מים או מתקנים מקפיצים, שעשויים להיות זמינים עם תשלום נוסף.

סוגי מתנפחים לבריכה למסיבת רווקות

כשהמטרה היא שכירת מתנפחים לבריכה למסיבת רווקות שכוללים מקנים מקפיצים, מגלשה מתנפחת, או מתקן ניתורים קטן או גדול עם מסלול מכשולים, חשוב לבחור את חברת השכרת הציוד לאירועים שיש לה מוניטין מצוין בתחום.

חברה שמתמחה בתחום תספק לכן את הציוד, מתקני הקפצה, מתנפחים לבריכה למסיבת רווקות, מפוח, כבלים מאריכים וגנרטור, וכל הציוד יגיע בחבילת שירות אחת. החברה מספקת שירות נהדר שישדרג את המסיבה שלכן, עם מגוון ציוד מהנה שיאפשר לכל הנשים במסיבה לחזור להיות ילדות לכמה שעות.

הגדלים המתאימים של מתנפחים בסוגים שונים

גודל מתקני מתנפחים לבריכה למסיבת רווקות הוא שיקול חשוב שיש לקחת בחשבון. במקרה של קושי בהבנת הגדלים המתאימים, ניתן פשוט להתייעץ עם צוות השכרת הציוד, להסביר את גודל האירוע ולקבל תשובות מדויקות ומלאות לגבי גדלי המתנפחים הזמינים בסוגים השונים.

כשהמטרה היא בחירת מתקני הקפצה לבריכה לכמה נשים בלבד, כשמזג האוויר עשוי להיות קריר מעט, קיימות אפשרויות אחרות, כמו למשל בחירת מתנפחים שמתאימים לשימוש בתוך הבית. צוות השירות של חברת ההשכרה יסייע לכן לבחור את הסוגים המתאימים.

אביזרים נלווים למתנפחים

מתנפחים לבריכה למסיבת רווקות מגיעים עם מגוון רחב של אביזרים נלווים, והמלצת נציגי חברת השכרת ציוד לאירועים היא להשיג את האביזרים בגודל הנכון למסיבת הרווקות שלכן, על מנת שהמסיבה תהיה מאופיינת בשפע של אטרקציות מהנות שישדרגו את המסיבה.

היתרון בבחירת חברת השכרה שיש לה שנים ארוכות של ניסיון בתחום הוא שהיא מאפשרת השכרת מתקנים מקפיצים במגוון סוגים, עם שפע אביזרים, בעלויות סבירות. בדרך כלל, ניתן למצוא מתקני הקפצה קטנים עם שפע אביזרים שמשדרגים את גודל המתקנים, אבל חשוב לקחת בחשבון את כל השיקולים בהתאם למאפייני המסיבה.

הצורך בכבלים מאריכים

יש לקחת בחשבון את המיקום של מתנפחים לבריכה למסיבת רווקות, ולחשב את הקרבה מהגינה לבית. כשהמרחק אינו ארוך, ניתן להשתמש בכבל מאריך לשקע חיצוני, שיתאים היטב, ויפעיל את הכוח של מתקני ההקפצה ללא בעיות במשך כל המסיבה.

מומלץ לקחת בחשבון גם אפשרות של השכרת גנרטור גדול שיאפשר את המשך הפעלת המתקנים, כשאי אפשר לחבר אותם לשקע חשמל, כך שהמתקנים יוכלו להמשיך לפעול ללא תקלות במשך כל המסיבה.

עלות מתנפחים לבריכה למסיבת רווקות

מתנפחים לבריכה למסיבת רווקות זמינים בנקודות מחירים משתנות בהתאם לחברות השכרת הציוד לאירועים, וניתן למצוא מתנפחים שונים במחירים שמתחילים מ-42 ₪ ועד 68 ₪ לבריכה חזקה, בהתאם לגודל הנבחר.

בבחירת חבילה שכוללת בריכה, מתקני הקפצה שונים, ואביזרים נלווים, ניתן לבחור חבילות השכרה חסכוניות.

טיפים נוספים להפקת מסיבת רווקות מוצלחת

  1. תאריך – מכיון ולרוב שמפיקים מסיבת רווקות מדובר בלא מעט בנות, כדאי לקבוע שני תאריכים ולראות באיזה מהן רוב הבנות בוחרות. יהיה קשה עד בלתי אפשרי למצוא מועד שמתאים לכולן, אבל כן חשוב להפגין סוג של גמישות. כמובן שהתאריך צריך להיות בסמוך למועד של החתונה וגם בהתאם למה שמתאים לכלה עצמה.
  2. רוצות לחסוך? כל אחת מביאה משהו– אם התקציב שלכם יחסית מוגבל ובכל זאת אתן רוצות להשכיר וילה עם בריכה או מקום סגור רק בשבילכן שיש בו בריכה, שווה להחליט מראש מה כל אחת מביאה למסיבה עצמה בהיבט של כיבוד, אלכוהול, קינוחים וכדומה. לעומת זאת, אם יש לכן תקציב פנוי, כן שווה להזמין חברת קייטרינג. היום ניתן להוזיל עלויות ולמשל לבחור במגשי אירוח לאירועים.
  3. מוזיקה כמובן שכדי שהמסיבה תהיה מוצלחת ובאווירה טובה, כדאי לדאוג למוזיקה מקפיצה ואנרגתית.
Exit mobile version