Site icon מרכז האטרקציות

בובות ענק לאירועים

בובות ענק לאירועיםבובות ענק לאירועים

יש לכם אירוע בקרוב? חוששים שהקהל לא ירקוד? רוצים לארגן מסיבת יום הולדת לילד שאף אחד לא ישכח? בובות ענק לאירועים מפיחות חיים בכל סוג אירוע. על מנת שתוכלו להפוך את האירוע שלכם לייחודי עליכם לצאת מהקופסא, השינויים הקטנים ביותר יכולים להפוך אירוע סטנדרטי למשהו בלתי נשכח. אז איך זה עובד?

 

איך זה עובד?

יש לכם מגוון רחב של אפשרויות בחירה, זה היתרון הראשון. תוכלו לעיין בגלריה באתר או להתייעץ עם אנשי השירות במקום ולבדוק אילו בובות יכולות להתאים לאירוע שלכם. מתוך המבחר שלנו תוכלו למצוא בובות ענק עבור ילדים, בובות שיכולות להגיע לגודל של 3.5 מטר. הבובות זזות ורוקדות בעזרת המפעיל, כאשר אתם שוכרים בובה עבור האירוע אתם לא משלמים רק על הבובה אלא גם על שעות העבודה של המפעיל. הבובה למעשה תתנהל כמו אורח מן המניין, תרקיד את האורחים שלכם ותגרום לכם לצחוק עד דמעות.

האם זה רק עבור ילדים?

בובות ענק לאירועים יכולות להתאים לילדים, זה נכון. במחשבה ראשונה, נדמה כי מה הקשר בין בובות לבין אירועים למבוגרים? תתפלאו לדעת, אבל בכל מבוגר אחראי יש את הילד הקטן שרוצה לפרוץ החוצה. מתוך ניסיון של שנים, בובות ענק לאירועים כמו חתונות ואפילו אירועי חברה משדרגות את האירוע פי כמה וכמה. זה אפילו לא משנה מה מסמלת הבובה, בין אם זה בובה של דורה ובין אם זה בובה של עכבר. אם יש לכם אייקון מיוחד לעסק או קונספט שנון לאירוע תוכלו להתאים את הבובה לפי הקונספט שלכם. 

 

בובות ענק לאירועים מתאימות לכל סוגי האירועים. תחשבו על זה לבד, לפעמים לא נעים לנו לרקוד ברחבה, אנחנו לא באמת מרגישים משוחררים. כאשר יש לנו מול העיניים בובה שמושכת אותנו לרקוד ולהתפזר ברחבה אנחנו אוטומטית נרגיש משוחררים יותר. התפקיד של הבובות אינו רק בשביל האורחים, אלא גם בשבילכם. יש הרבה בעלי אירועים אשר חוששים שהרחבה תישאר ריקה, לכן הם מביאים רקדנים סמויים. התפקיד של רקדנים סמויים הוא באמת להיות אורחים מן המניין, אף אחד לא יודע שהתפקיד האמיתי שלהם הוא להרקיד את כל המוזמנים. במקום לשלם עבור רקדנים סמויים תביאו בובה אשר תקפיץ את האירוע במכוון. ככה אתם נהנים משני העולמות במחיר אחד.

 

כמה עולה לשכור בובה לאירוע?

המחיר עבור השכרת בובה משתנה בהתאם לגודל הבובה ומשך זמן ההשכרה, המחיר גם מושפע מאם בחרתם לשלב באירוע גם מפעיל או שאתם מתחפשים לבד. השכרת בובות ענק לאירועים לא חייבת להיות על ידי מפעיל בלבד. המחיר אותו תשלמו עבור השכרת בובה יכול לנוע בין 80 עד 300 ש"ח להשכרה של 24 שעות. ברגע בו תרצו גם מפעיל המחיר יעלה בכ-150 ש"ח עד 300 ש"ח. יש לציין, כאשר אנו מדברים על מפעילים אנו מתכוונים לאנשי במה מקצועיים אשר עברו את ההכשרה המדויקת כדי להרים את האירוע שלכם ולהפוך את האירוע שלכם לחוויה חד פעמית. 

 

ערך מוסף לכל בובה

כל בובה שאתם בוחרים מביאה איתה ערך מוסף ואינה נמצאת רק בשביל הנוי. אם לדוגמה בחרתם להביא צלם מגנטים מן הראוי שהוא יעבוד ללא הפסקה (בכל זאת, שילמתם לו…). הבובה יכולה להיות אטרקציית צילום בפני עצמה. יש לנו גם בובות אלכוהול אשר יקפיצו את הרחבה, בובות בצורה של משקאות אלכוהוליים. הערך המוסף יכול להבליט את החברה עצמה אותה אתם משווקים, יכולה להבליט את הקונספט של האירוע ואף יכולה לגרום לילדים להרגיש יותר בטוחים בתוך אירועים הומי אדם. =

תמונה אחת שווה אלף מילים

ברגע בו תבחרו לשכור בובת ענק לאירוע שלכם כמובן שכל האורחים ירצו להצטלם איתה, בין אם דרך הצלם אותו שכרתם או צילומי סלפי. כל תמונה היא עוד זיכרון מהאירוע שלכם. התמונות מעצימות את הזיכרונות מהאירוע שלכם, במיוחד תמונות של שעות הלילה המאוחרות. כאשר מדובר על אירוע לילדים התמונות יהיו הרבה יותר סנטימנטליות ובעלות ערך חשוב לילד. לכן, יש השפעה ניכרת לחברה ממנה אתם בוחרים לשכור או לקנות את בובת הענק לאירוע. חשוב לבחור בחברה מובילה עם מגוון רחב של אפשרויות.

Exit mobile version