Site icon מרכז האטרקציות

איך בוחרים מופע סטנד אפ לאירוע חברה?

קרדיט תמונה: freepik

בחברות וארגונים במהלך השנה יש מגוון אירועים בלתי פורמאליים שאינם קשורים בהכרח לעבודה עצמה. זה קורה בחגים וציון אירועים מיוחדים וגם כאשר מארגנים אירוע חברה. אחד המופעים הכי פופולאריים באירועי חברה הוא הסטנד אפ. הסיבה שכולם מזמינים סטנד אפ כי זה מופע מצחיק, משחרר שמאפשר לעובדים לצחוק על הבדיחות הפרטיות שרק הם מכירים עם חבריהם לעבודה. כדי שמופע סטנד אפ באמת יגשים את המטרה הזו, עליכם לדעת איך לבחור מופע סטנד אפ שיתאים לארגון שלכם. במאמר הבא נסביר איך תעשו זאת בצורה נכונה.

 

לבחור סטנדאפיסט שכותב מופע במיוחד עבורכם

כיום יש המון סוגים של סטנדאפיסטים, חלקם מופיעים בעיקר במקומות גדולים וחלקם מתמחים באירועים. כאשר אתם בוחרים סטנדאפיסט לאירוע פרטי, אתם רוצים לדעת שמדובר באחד שכבר הופיע מול חברות וארגונים אחרים ושהוא יודע לכתוב עבורכם מופע שמתאים בדיוק לבדיחות הפרטיות שיש לכם בארגון. חשוב לוודא זאת כבר בשיחת הטלפון מהסיבה שיש סטנדאפיסטים שיש להם מופע קיים והוא לא בהכרח מתאים עבור הארגון שלכם ואופי העובדים שלכם.

 

לראות דוגמאות למופעים שעשה בעבר

אחד הדברים שיעזרו לכם להחליט האם סטנדאפיסט מסוים מתאים לארגון שלכם, הוא לראות דוגמאות של מופעים שעשה בעבר. תוכלו לבקש ממנו שישלח לכם סרטונים או לחילופין להיכנס ליוטיוב ולחפש דוגמאות למופעים שלו. כאשר רואים דוגמאות אמיתיות, זה הופך את הבחירה ליותר מוחשית. תוכלו להבין מה אופי הבדיחות והאם הן נמצאות בהלימה לעובדים.

למה הכוונה הלימה של המופע עבור העובדים? הרי רבים מאיתנו יאמרו כי הומור זה הומור והוא מתאים לכולם. דבר זה אינו נכון, יש לבחון את אופי הבדיחות. אם יש לכם עובדים צעירים מאוד, בדיחות על ילדים פחות יתאימו. אם יש לכם קהל מבוגר ומסורתי או דתי, בדיחות עם אופי מיני יכולות להרוס אירוע שלם. לכן תמיד חשוב לדעת מה אופי הבדיחות של אותו סטנדאפיסט.

 

המלצות מארגונים אחרים

המלצות של ארגונים אחרים הם ללא ספק נקודה מאוד חשובה. ניתן לבקש מהסטנדאפיסט חברות וארגונים שהוא הצחיק בעבר. המלצה יכולה להוות עבורכם אינדיקציה מאוד גדולה על שאלות כמו: האם העובדים נהנו מהמופע? האם תזמינו סטנד אפ כזה שוב? מה היה התהליך מול הסטנדאפיסט ואיך הייתה הדרך ליצירת הבדיחות המותאמות עבורכם? כל אלו שאלות מכוונות שעשויות לתת לכם המלצה הרבה יותר רחבה המאפשרת באמת לדעת האם לסגור מופע עם סטנדאפיסט מסוים.

 

לסיכום, סטנד אפ הוא מופע סופר מצחיק שיכול להיות נהדר עבור אירועי חברה. חשוב מאוד לשים לב שאתם בוחרים את הסטנדאפיסט שהכי מתאים עבור העובדים שלכם. ציינו בשיחת הטלפון שאתם מעוניינים במופע שכתוב מחדש עבורכם, בקשו לראות דוגמאות ואל תתביישו לבקש המלצות מארגונים אחרים.

Exit mobile version