Site icon מרכז האטרקציות

פעילויות למסיבת רווקות

קרדיט תמונה: freepik

מסיבת רווקות היא לפעמים ה"ערב הפרוע" האחרון רשמית שנשאר לכלה המיועדת, בו מותר לה להשתגע, להתנהג עוד כמה שעות אחרונות כרווקה (פחות או יותר…) ולהנות מאהבת החברות שלה אליה.

בדרך כלל החברות הקרובות הן אלה שמארגנות לכלה המיועדת את מסיבת הרווקות שלה, בה ישתתפו מוזמנות קרובות יותר או פחות אל הכלה.
ישנם אינספור רעיונות, אפשרויות, משחקים, הפעלות ואפילו מפעילים שיעזרו לכם לתכנן מסיבת רווקות כך שתתאים בדיוק לכלה, לקהל המוזמן, לתקציב, לרמת ההשתוללות שתירצו במסיבה, וכדומה. הנה כמה טיפים חשובים במיוחד שאספנו עבורכן בנוגע להפעלות ותכניות למסיבת הרווקות הבאה שתארגנו:

אם את מתכננת להזמין מפעיל או מפעילה

יש אינספור פעילויות למסיבת רווקות שתוכלי להזמין למסיבת הרווקות שלך.
תוכלי להזמין הרצאה או הפעלה חווייתית שאינה קשורה לעניין הנישואין (למשל הפעלה בתחומי האמנות, רפואה משלימה, או כל נושא אחר שיעניין את המשתתפות ואת כלת השמחה), או בתחומים "לוהטים" יותר, כמו זוגיות, יחסים וכדומה.

מפעילים ומפעילות ניתן למצוא בשפע אבל נמליץ לך לחפש אחת (או אחד) שתשמעי עליה המלצות ממכרים וכזו שתרגישי חיבור אליה בשיחה הטלפונית. עלויות מפעיל כזה נעות בין 500 ל-1000 ש"ח לערב בממוצע, ומשך הפעילות בדרך כלל בין שעה לשעתיים.

כמובן שבתחום המפעילים חשוב להזכיר את האפשרות של חשפן ולו רק בגלל שאחרי הכול, זו מסיבת רווקות.
הופעתו של חשפן נמשכת בדרך כלל כשעה וחצי ועלותו בין 500 ל – 1500 ש"ח.  יש חשפנים שהולכים יותר רחוק (כלומר יוצרים מגע עם חלק מהבנות, וכדומה) ויש שפחות . לכן מומלץ מאוד, בכל הנוגע להופעת חשפן, להציב גבולות ברורים מראש, במיוחד על פי העדפות (שתבררו בקפידה מראש) של בעלת השמחה והמשתתפות האחרות.

אם את מתכננת להפעיל בעצמך

שפע של הפעלות למסיבת רווקות שתוכלי לארגן בעצמך יתבלו את המסיבה שאת מארגנת בהמון הומור, תחושת ביחד, כיף, ואפילו קצת חוצפה…
תוכלי לשלוט לחלוטין בתכנים, לזרום עם המשתתפות ולא פחות חשוב – לחסוך בעלויות (ואם כבר יש מספיק תקציב – אולי לבזבז אותו אחרת, למשל לארגן לכלה המיועדת משהו חדש, משהו ישן, משהו כחול ומשהו מושאל…).

משחקי מסיבה ישנים כמו החבילה עוברת, טריווייה בנושא הכלה / החתן / נישואין, משחקים שיישענו על חפצים וזיכרונות מילדותה של הכלה המיועדת, ואפילו אמת או חובה הישן והטוב, כולם יעשו את העבודה נפלא.
כל זמן שיש לך כמה חברות טובות, מצב רוח מתאים וקצת אלכוהול – תוכלי לארגן הפעלות מפנקות, מפתיעות, שובבות, מעניינות, שישימו את כלת השמחה בראש הפעילות ויחגגו לה את הערב האחרון כרווקה, כהלכתו.

בכל מיקרה

אל תשכחי לארגן מיקום נוח ומתאים של המסיבה, לדאוג לכיבוד, שתייה, ואם מתאים אז גם אלכוהול. וודאי בכל דרך אפשרית שלא פספסתם מוזמנות שחשוב לכלה שיגיעו, ואז… נשאר רק להגיע ולהשתולל!

לעוד רעיונות בקרי באתר team-bride.co.il

Exit mobile version