Site icon מרכז האטרקציות

עיצוב בלונים ליום הולדת

עיצוב בלונים ליום הולדתעיצוב בלונים ליום הולדת

יום הולדת חוגגים רק פעם אחת בשנה, ולכן אין דרך יותר טובה לציין את המאורע השנתי הזה באמצעות קישוטי בלונים חגיגיים ושמחים. מאז ומתמיד בלונים נועדו לסמל חגיגות ואירועים מיוחדים ושמחים, ביניהם גם ימי הולדת במהלכם מוענקים לחוגג יום ההולדת זר בלונים צבעוני ומרשים, וכן בלונים בגדלים וצבעים שונים משמשים גם לקישוט ולהוספת חגיגיות לאווירה השמחה של מסיבת יום ההולדת.

לכן אם אתם או אחד מהאנשים הקרובים לכם חוגג יום הולדת, תוכלו להפתיע, לרגש ולשמח אותו או אפילו את עצמכם באמצעות הזמנת עיצוב בלונים ליום הולדת. ישנן חברות רבות ומקצועיות המתמחות בעיצוב של סידורי בלונים לימי הולדת ואירועים נוספים, ובהמשך המאמר הנוכחי ניתן לכם מידע מקיף על הנושא כמו סוגים של עיצובי בלונים לימי הולדת, היתרונות של הזמנת בלונים מעוצבים וכן עלויות של שירותים אלו. 

למה כדאי להזמין עיצוב בלונים ליום הולדת?

כיום ניתן למצוא בלונים בכל חנות שמוכרת אביזרים וקישוטים לימי הולדת, אך לרוב מדובר על בלונים גנריים אותם יש לנפח ולסדר לבד כדי לקשט את מקום המסיבה, להכין זר בלונים או לתלות את הבלונים באמצעות חוט כדי ליצור שרשרת בלונים. 

במקום להתעסק עם ניפוח של עשרות בלונים, ניתן פשוט להזמין עיצוב בלונים ליום הולדת דרך חברה המתמחה בסידורי ועיצובי בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע ומסיבה. חברה כזו תדע כיצד להכין מבלונים בגדלים, צורות וצבעים שונים סידורי בלונים מרשימים ודקורטיביים שיקשטו כל מקום בהם יוצבו, או ישמחו כל אחד שחוגג יום הולדת.

קישוט בהפתעה של חדרים עם בלונים

אחת מהאפשרויות של עיצוב בלונים ליום הולדת היא באמצעות סידור וקישוט חדרים בהפתעה של חוגגי יום ההולדת, כך שבכניסתם אל החדר הם ימצאו שלל בלונים מעוצבים שיוסיפו ליום החגיגי והמיוחד שלהם. ניתן להזמין עיצובי בלונים בהפתעה לבתים פרטיים, חברות ומשרדים וכל מקום אחר בו רוצים להפתיע אדם אהוב עם קישוטים מקוריים ומשמחים.

הכנת סידורי בלונים מעוצבים

כפי שהוזכר קודם, בחנויות ניתן לרכוש בצורה עצמאית בלונים סטנדרטיים אותם יש לנפח לבד באמצעות הפה או מכשיר ניפוח ידני. כאשר בוחרים להזמין שירות של עיצוב בלונים ליום הולדת, ניתן לבצע הזמנה אישית של בלונים מיוחדים בהזמנה אישית בכל גודל, צורה וצבע שרוצים. כך ניתן לבקש שיכינו עבורכם סידורי בלונים מרשימים וייחודיים עם בלונים שלא ניתן למצוא בכל חנות כמו דמויות מצוירות אהובות, דמויות של אביזרים שונים עשויים מבלונים ואפילו מספרים ואותיות שיוצרים כיתוב של יום הולדת שמח. 

משלוחי בלונים מעוצבים ומרגשים

בנוסף להזמנה של סידורי בלונים מעוצבים לימי הולדת, ניתן גם להזמין סידורי בלונים מרגשים שישלחו במתנה לאנשים שאוהבים. זוהי דרך מקורית ונהדרת לשמח אנשים שנמצאים רחוק ביום ההולדת שלהם, וגם להעניק להם מתנה מקורית וחגיגית שתישמר גם לאחר שיום הולדתם יסתיים כיוון שבלונים איכותיים מאבדים מנפחם רק לאחר כמה ימים.

הכנת עיצובי בלונים למסיבות יום הולדת

אפשרות נוספת ונפוצה הכלולה בהזמנת עיצוב בלונים ליום הולדת היא קישוט דקורטיבי של מקום המסיבה, כך שניתן להזמין בעלי מקצוע מנוסים שיגיעו לקשט את המקום בו החלטתם לחגוג יום הולדת על פי קונספט מסוים שתבחרו. לדוגמה עבור מסיבת יום הולדת של ילדים ניתן להוסיף סידורי בלונים מעוצבים במקום בו היא תיערך, כאשר הבלונים יהיו מעוצבים בהתאם לאופי של המסיבה – עם בלונים בצבע כחול לבנים או ורוד לבנות, דמויות וקישוטים בסגנון נסיכות, חדי קרן, אבירים, גיבורי על וכל קונספט אחר שילדי המסיבה ירצו לעשות.

מה העלות של עיצוב בלונים ליום הולדת?

לפני שמזמינים עיצוב בלונים ליום הולדת חשוב לזכור כי מדובר על עלויות משתנות של השירותים הללו, כיוון שכל עיצוב וסידור בלונים נעשה בהתאמה אישית ועל פי ההעדפה של כל מזמין. לכן עיצובי בלונים הכוללים בלונים מיוחדים כמו בלונים בהדפסה אישית, בלונים מאירים עם נורות לד ובלונים בדמויות ייחודיות יהיו יקרים יותר לעומת עיצובים פשוטים יותר הכוללים שימוש בבלוני הליום סטנדרטיים.

ניתן לומר כי העלות הכללית של עיצובי בלונים לימי הולדת נעה בממוצע בין 250 ₪ ועד 1500 ₪, כאשר פרמטרים כמו סוג בלון, גודל ומורכבות הכנת סידורי הבלונים וכן הזמנה של בלונים מיוחדים משפיעים על העלות הסופית של העיצוב.

Exit mobile version