Site icon מרכז האטרקציות

מתקנים מתנפחים להשכרה

מתקנים מתנפחים להשכרה

מתקנים מתנפחים להשכרה

בכל חגיגת יום הולדת או כל מסיבה אחרת מחפשים אחר אטרקציה כיפית ומיוחדת שתהווה את מרכז העניין של האירוע, במיוחד אם מדובר על חגיגות ומסיבות ימי הולדת לילדים. כיוון שילדים זקוקים לפרוק כמה שיותר אנרגיות כדי ליהנות מהמסיבה בה הם משתתפים, כדאי שתכירו את האפשרות של השכרת מתקנים מתנפחים להשכרה שיהיו תוספת נהדרת לכל מסיבת יום הולדת שחוגגים.

כיום ניתן למצוא מגוון חברות ומקומות המאפשרות להשכיר למספר שעות מתנפחים מסוגים סוגים, וכדי שתוכלו לדעת לבחור נכון את המתנפח והחברה המקצועית ביותר ממנה תשכירו את האטרקציה – ריכזנו במאמר הנוכחי את כל המידע שצריך לדעת כל מתקנים מתנפחים להשכרה.

מהם מתקנים מתנפחים?

לפני שנרחיב על הנושא של מתקנים מתנפחים, טווח הגילאים שהאטרקציה הזו מתאימה להם וכן סוגים של מתנפחים מומלצים, נפרט בקצרה על המהות של המתקנים המתנפחים והיתרונות שלהם. מדובר על מתקן גדול העשוי פוליאסטר הניתן לניפוח ומשחק, כך שקיימים בו תכונות חוזק וגמישות המאפשרות לנפח אותו וגם לקפוץ ולהשתולל עליו ללא חשש לקריעה של החומר.

כיום ניתן למצוא מגוון ענק של סוגי מתקנים מתנפחים המשמשים כאטרקציה מהנה לכל הילדים. ובהמשך נרחיב על סוגי המתקנים שניתן להשכיר.

מה היתרונות של מתקנים מתנפחים להשכרה?

כיוון שמתקנים מתנפחים מיועדים למשחק עליהם, הגודל של רוב המתקנים המתנפחים הוא גדול מאוד כדי לאפשר מספיק מקום משחק לכמה ילדים בו זמנית. משום כך השטח שהמתקן המתנפח תופס הוא גדול, וכמובן מיועד לרוב להצבה בשטחים פתוחים וגדולים כמו מדשאות כך שנפילה מהמתקן תיבלם על ידי מצע דשא רך.

באמצעות השכרה של מתקנים מתנפחים ניתן לחסוך את הצורך במציאת מקום מתאים להצבה של המתנפח, הן במצב מנופח והן במצב סגור כיוון שבשני מצבים אלו המתקן תופס מקום רב. כך ניתן להשכיר אטרקציה של מתנפח למספר שעות בלבד, ולקבל יחד עם המתקן את מכשיר הניפוח הייעודי ואבזור נלווה נוסף ההכרחי לניפוח המתקן.

לאילו גילאים מתקנים מתנפחים מתאימים?

המשחק על גבי המתקנים המתנפחים יכול להתאים לטווח רחב של גילאים, הן עבור קטנטנים ופעוטות בגילאי שנתיים ועד ילדים גדולים יותר בגילאי 12 ואפילו בני נוער שאוהבים לקפוץ ולהשתולל. יחד עם זאת יש לשים לב איזה מתקן מתנפח משכירים ומהי הגבלת המשקל שהוא יכול לשאת, כיוון שכל מתנפח מיועד לכמות מסוימת של ילדים שיכולים לקפוץ ולשחק עליו במקביל.

כיוון שהמקנים מתנפחים באמצעות לחץ אוויר ומפוח ייעודי, יש לשמור על כללי הבטיחות במהלך משחק על המתנפח. חשוב להימנע מעלייה על מתנפחים עם נעליים, וכן כל פריט אחר שעשוי להזיק למתנפח וליצור בו בלאי או חור. 

מתקנים מתנפחים לפעוטות

כאמור, סוגי המתנפחים הם מגוונים כך שניתן למצוא מתקנים מתנפחים להשכרה לכל גיל ומטרה. גם פעוטות יכולים ליהנות ממשחק על המתנפח באמצעות בחירה של מתנפח המתאים לגילם, שלרוב הוא יהיה מתנפח בגובה נמוך יחסית כך שהם יוכלו לעלות עליו בקלות וגם החשש מנפילה מתמעט.

דגמי המתנפחים שניתן להשכיר מגוונים גם הם, כך שניתן למצוא מתקנים מתנפחים בצורות, גדלים וקונספטים שונים שקטנטנים יאהבו במיוחד כמו מתנפחים עם מגלשות, מתנפחים עם בריכות כדורים בתוכם, מתנפחים בצורה של חיות ועוד סוגים אחרים.

מתקנים מתנפחים לילדים

מתנים מתנפחים להשכרה יוכלו להיות הפתרון הטוב ביותר למסיבות ימי הולדת של ילדים, כאשר המתקן המתנפח יהיה האטרקציה המרכזית של המסיבה. מתנפח ליום הולדת יהיה לרוב מתקן גדול ורחב בעל משטח קפיצה מרכזי בו הילדים יכולים לשחק ולהשתולל, כאשר דפנות המתנפח סגורות או מרושתות ומגנות על הילדים מנפילה החוצה.

ישנם מתקנים מתנפחים משולבים עם מגלשות, חורי זחילה, עמודי טיפוס ועוד אלמנטים נוספים ומיוחדים שיגרמו לילדים ליהנות מהמתנפח במהלך כל המסיבה. ניתן ומומלץ להשכיר מתנפחים בדמויות וצורות שונות על פי העדפת הילד כמו מתקן מתנפח בצורה טירה, חד קרן, ספינה, רכב ועוד המון אפשרויות נוספות.

מתקנים מתנפחים אתגריים

סוג נוסף של מתקנים מתנפחים שיכול להתאים גם לבני נוער אלו הם מתקנים אתגריים, המשלבים משטח קפיצה מהנה יחד עם אלמנטים אתגריים כמו חבלי טיפוס, עמודי תלייה ונדנוד, קירות טיפוס וגם מתקנים מתנפחים המשלבים משחקים אהובים כמו כדורסל, כדורגל ועוד.

Exit mobile version