Site icon מרכז האטרקציות

מתנפחי מים למכירה

מתנפחי מים למכירהיש לכם חצר בבית? חבל שהיא שוממת. הגיע הזמן לגרום לילדים שלכם להשתחרר מהמכשירים הסלולריים, לצאת ממסך הטלוויזיה ולהתחיל להזיז את הגוף. מתנפחי מים למכירה עומדים בתקציב של כל משפחה, והופכים את המשפחה שלכם להרבה יותר מגובשת. מתנפחי מים לא חייבים לתפוס הרבה מקום, תוכלו לבחור במתקן אחד בודד או מספר מתקנים שיהפכו את החוויה שלכם למעצימה.

 

רכישה דרך אתרי מסחר בחו"ל – חכם או לא?

יש היום אתרי מסחר רבים בחוץ לארץ אשר יציעו לכם מתנפחי מים למכירה. יש שתי בעיות עיקריות בבחירה הזאת. הבעיה הראשונה היא שמתנפחי מים למכירה מחייבים אתכם גם באביזרים אשר נלווים למתקן עצמו, כמו מפוח ולעיתים גם גנרטור. תוכלו להמתין להזמנה מספר שבועות אך כאשר היא תגיע אתם תבינו שיש לכם עוד הוצאות לפניכם. הבעיה השניה היא שאתם לא באמת יודעים מי מוכר לכם את המוצר. מתנפחי מים למכירה חייבים לעבור בדיקת תקינות תקופתית. מדובר על מתקן ידידותי סך הכל, אבל ללא בדיקת תקינות אתם יכולים לקבל מוצר לא תקין אשר עלול לפגוע בכם. חברה מקצועית אשר מכבדת את עצמה תעביר את המוצרים שלה בדיקת תקינות לפני שהם יוצאים אל הלקוח, וכמובן תסביר ללקוח את כל אמצעי הבטיחות ואופן השימוש במוצר. 

מהם הגורמים אשר משפיעים על המחיר?

כדי באמת שתוכלו להבין על מה אתם מוציאים כסף וכמה עליכם להכיר את כל הגורמים אשר משפיעים על המחיר הכללי של העסקה שלכם.

 

גודל

ככל שהמתקן יהיה יותר גדול כך המחיר יעלה. יש היום מגוון רחב של מתקני מים אשר תוכלו למקם בחצר שלכם, אך יש גם מתקנים אשר דורשים שטח גדול יותר. היתרון הוא שאתם תמיד יכולים לקפל את המוצר ככה שהמקום שהוא תופס אינו נצחי. ככל שיש יותר שימוש בחומר גלם כך המחיר גדל, יש הבדל בין מגרש כדורגל עם מים לילדים מאשר מגלשת קצף. 

 

מוצרים נלווים

עליכם לקחת בחשבון את העלויות אשר נלוות לעסקה. הדבר הראשון הוא האם אתם רוצים משלוח. המשלוח אינו יקר בהכרח, ייתכן ומדובר על הוצאה נוספת של עשרות שקלים בודדים. ניתן גם לאסוף את המוצר באופן עצמאי באמצעות רכב פרטי. ההוצאה השניה שלכם תהיה מפוח חשמלי, הרי אתם לא מתכוונים לנפח את המתקן לבד… מפוח חשמלי עוד כמה מאות שקלים, אך ניתן גם לשכור אותו או לרכוש בזול מהחברה ממנה אתם רוכשים את המוצר. ההוצאה האחרונה שיכולה להפתיע אתכם היא עבור גנרטור. במקרה בו אין לכם מקור חשמל זמין בשביל לנפח את המוצר (אם אתם במדבר לדוגמא או בפארק), עליכם יהיה לרכוש או לשכור גנרטור אשר באמצעותו תחברו את המפוח.

ניתן גם לרכוש מפוח ידני אך משך זמן ההתקנה יתארך בכמה דקות והדרישות הפיזיות יתעצמו. 

 

מים

כאשר מדובר על מתנפחי מים למכירה המחיר אוטומטית גדל. יש מתנפחים סטנדרטיים אשר המחירים שלהם יכולים לנוע בטווח נמוך יותר של עשרות שקלים עד מאות שקלים בודדים, כאשר מדובר על מתנפחי מים למכירה המחיר עולה בכמה אחוזים, לא משנה שאי אפשר לעמוד בו. 

גילאים

כפי שציינו, יש מגוון רחב של מתנפחי מים למכירה לכל הגילאים. המחירים עבור גילאים צעירים יהיו נמוכים יותר ויתחילו בכ-80 עד 600 ש"ח ומעלה. המחירים עבור מתקני מים למבוגרים או לכל המשפחה יהיו החל מ-140 ש"ח בדרך כלל. 

 

מחירון ילדים

המחיר אותו תשלמו עבור מתקני מים שמתאימים לחצר מתחיל החל מ-80 ש"ח עד 1,200 ש"ח.

המחיר אותו תשלמו עבור מתקני מים ניידים מתחיל החל מ-80 ש"ח עד 300 ש"ח.

המחיר אותו תשלמו עבור מתקני מים גדולים ושיתופיים מתחיל החל מ-140 ש"ח עד 2,000 ש"ח.

 

מחירון מבוגרים

המחיר אותו תשלמו עבור מתקני מים למבוגרים או לכל המשפחה מתחיל החל מ-140 ש"ח עד 3,200 ש"ח ומעלה.

מוטב לציין, לא כל המתנפחים דורשים ממכם שטח גדול. יש מתנפחי מים למכירה כמו כדור ענק מתנפח אשר אתם נכנסים לתוכו או שהוא מקיף אתכם. המוצר אינו תופס מקום והוא מתאים לשימוש בבריכות גדולות ובים. 

מתנפחי מים יכולים לשדרג כל אירוע ולהפוך אותו מאירוע שגרתי לאירוע בלתי נשכח. אתם יכולים למצוא מתנפחי מים שמתאימים לכל אירוע בין אם אתם חוגגים יום הולדת ובין אם אתם רוצים להוסיף מתנפחי מים לחתונה שלכם. עוד על מתנפחי מים במאמר הבא. 

 

מהם מתנפחי מים?

מתנפחי מים הם מתנפחים שמתאימים לשימוש במים- בבריכה או בים. הם מגיעים במגוון צורות ומתאימים לכל מטרה. תוכלו לבחור מתנפחי מים בקונספטים שונים כך שיתאימו לאווירה של האירוע שלכם וישרתו אותה. תוכלו לבחור במתנפחי מים בקונספטים מיוחדים כמו ווייפאאוט, הישרדות, מתנפחי אקסטרים, משחקי כדור ועוד. 

את מתנפחי המים תוכלו למקם היכן שתרצו, כאשר חשוב מאוד לפעול לפי הוראות הבטיחות. לדוגמא, במידה ומתנפחי המים מיועדים לאירוע של ילדים, כדאי לא למקם אותם במישור גבוה, על מנת לאפשר כניסה בטוחה וזהירה למתקן. 

מתנפחי מים להשכרה ניתנים לשימוש גם באולמות אירועים, כאשר הם ממוקמים בדרך כלל ברחבה בחוץ. 

שימו לב כי המתנפחים מתאימים הן לילדים והן למבוגרים. הם הופכים את האירוע שלכם לייחודי ומספקים לאורחים שלכם תעסוקה כיפית במיוחד. 

חברה להשכרת מתנפחי מים

אחד הדברים החשובים ביותר בהשכרת מתנפחים הוא בחירת החברה ממנה אתם שוכרים את המתנפחים. קיימות מספר חברות מובילות בארץ המספקות שירותי השכרה של מתנפחי מים. 

חשוב לבחור בחברה מקצועית ולוודא כי החברה פועלת עם רישיון וכי כל המתנפחים עומדי בתקני הבטיחות השונים. שימו לב כי כל מתנפח חייב לעבור בדיקות שונות כל תקופת זמן מסוימת שיאשרו את תקינותו המוצר. החשיבות של תקני הבטיחות עולה פי כמה וכמה כאשר מדובר במתנפחי מים שישמשו ילדים. 

שימו לב, שלפני השכרת מתנפחים חשוב מאוד לקבל ייעוץ מחברת ההשכרה. הייעוץ יכול למנוע פציעות של משתתפי האירוע ולכן חשוב לבצע את ההשכרה כמו שצריך. חשוב לעקוב אחר כל אמצעי הבטיחות שהחברה מסבירה לכם עליהם ולהתאים את המתקן למספר האנשים באירוע וכמובן לגילאים שלהם. 

כמו כן, במידה ואתם לא בטוחים מה הקונספט המתאים ביותר לאירוע שלכם, תוכלו להתייעץ עם החברה שתעזור לכם להתאים את הקונספט לאירוע ולהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

 

לאיזה גילאים מתאימים מתנפחי מים? 

כפי שציינו קודם, תוכלו לשכור מתנפחים לכל מטרה. בין אם מדובר ביום הולדת של הילד הקטן שלכם, אירוע בת מצווה, חתונה או כל דבר אחר שתבחרו לשדרג אותו עם מתנפחי מים. אז אילו מתנפחים קיימים לאיזה גילאים?

מה המחיר של מתנפחי מים?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי. האם אתם רוצים לקנות מתנפחי מים או לשכור מתנפחי מים? כמובן שרכישה יכולה להיות משתלמת יותר במידה ותעשו שימוש במתנפחים לטווח הארוך, אך אם אתם רוצים להשתמש במתנפחים באופן חד פעמי תספיק לכם השכרה. כמו כן המחיר מושפע מגורמים שונים כמו סוג המתקן, גודל המתקן, משך זמן ההשכרה, האם יש צורך באיש הפעלה חיצוני, האם אתם צריכים הובלה ועוד.  

על מנת להוזיל את המחיר כמה שאפשר אנו ממליצים לכם לבחור בחבילות מים מיוחדות ולא במתנפח בודד. כאשר מדובר על חבילות של כמה מתקנים תוכלו לחסוך לעצמכם מאות שקלים. 

Exit mobile version