Site icon מרכז האטרקציות

מי מציע מתנפחים לילדים להשכרה?

מתנפחים לילדים להשכרהמי מציע מתנפחים לילדים להשכרה?

התחום של הפקת אירועים הגיע אט אט גם לאירועים קטנים יותר כמו ימי הולדת או מפגשים משפחתיים. אם בעבר לא היה צריך לחשוב יותר מדי על תוכנית אומנותית או על דרך להעסיק גם את הילדים שבחבורה – הרי שכיום יש רעיון גורף ומצוין לכל אירוע – לחפש מתנפחים לילדים להשכרה. אין ילד שלא אוהב את המתקנים המתנפחים האלה והם מביאים איתם לאירוע הרבה צבעוניות, שמחה והתרגשות. כשהילדים עסוקה – ההורים הרבה יותר נהנים.

 

מתי מחפשים מתנפחים לילדים להשכרה?

יש אינספור אירועים שאפשר לחשוב עליהם כמתאימים לשכור בהם מתקנים מתנפחים. מכיוון שיש כיום לא מעט סוגים, גדלים וצורות של מתנפחים – אפשר גם להתאים את המתנפח לאופי או גיל הילדים שאמורים לקפוץ עליו או למקום שבו מתקיים האירוע. מתנפחים לילדים להשכרה מתאימים בכל יום הולדת, התכנסות משפחתית, אירוע משמח ומסיבה. כך הילדים עסקים בקפיצה ולא צריך למצוא להם דרך אחרת להיות עסוקים.

איך בוחרים מתנפחים לילדים להשכרה?

מה שהכי חשוב בנושא של מתנפחים לילדים לאירועים זה האיכות של המתנפח וכמובן הווידוא שהוא תקין לחלוטין ואין בו שום תקלה. מכיוון שאוויר אמור לזרום פנימה ולנפח אותו – הרי שכל פגם או חור קטנטן יכולים להוציא את המתנפח משימוש ולכן חשוב לוודא שאין שום פגם ושהמתקן באיכות גבוהה ככל האפשר. גם החוזק והעמידות של הבד או האריג שמהם עשוי המתנפח חשובים מאד בשל השימוש הפיזי האינטנסיבי שיעשו בו לא מעט ילדים.

 

לבחור נכון ספק של מתקנים מתנפחים

מי שמתכנן אירוע לבטח רוצה שלא תהיינה שום תקלות ושהאורחים שלו ייהנו ויחזרו הביתה עם חוויות חיוביות. מכאן שיש חשיבות גבוהה ממי שוכרים את המתקנים. חשוב לפנות אל ספק מקצועי שכבר יש לו ניסיון רב בעולם של אספקת אטרקציות ומתקנים לאירועים ומסיבות, שהוא מכיר סוגים של אירועים ויכול לתת עצות והמלצות איך לשדרג את האירוע ולהפוך אותו אפילו למוצלח יותר. מכיוון שיש לא מעט סוגים של מתנפחים – אפשר יהיה לקבל ייעוץ והכוונה בבחירה הכי נכונה.

 

למה לשים לב כששוכרים מתקנים מתנפחים?

כאמור, חשוב להקדיש תשומת לב לבחירה מושכלת של הספק. אחרי שנבחר הספק ויודעים איזה מתנפח יתאים לאירוע או המסיבה שמארגנים – חשוב לפרוס אותו על הרצפה מבעוד מועד ולבחון היטב שאין חורים, פנצ'רים או קוצים שנתקעו בו באירוע הקודם. במידה ומתאפשר – כדאי אפילו לנפח אותו כדי לוודא שהוא שלם ותקין לפני האירוע עצמו. ברוב המקרים מי שמספק מתנפחים לילדים להשכרה עושה זאת בעצמו אחרי שהלקוח מחזיר אך כדאי בכל זאת ליתר ביטחון.

אילו סוגים שונים של מתנפחים אפשר למצוא כיום?

מכיוון שכאשר מחפשים מתנפחים לילדים להשכרה רוצים שהם יהיו מיוחדים, יפים ומושכים – חשוב להכיר את הסוגים השונים לפני הבחירה. יש מתנפחים קטנים שמתאימים גם לגינה קטנה או לפעוטות ותינוקות, יש מתקנים גדולים יותר בצורה של טירה או חיה ענקית ויש גם כאלה שמשלבים בתוכם טיפוס על חבל, מגלשה גדולה או מבוך. כך יש לילדים שלל פעילויות מהנות שהם אוהבים והם יכולים לבחור מה לעשות. אם יש מספיק מקום – אפשר וכדאי לשכור כמה מתנפחים.

 

הערך המוסף של מתנפחים לילדים להשכרה

למתקנים המתנפחים יש כמה וכמה יתרונות. ראשית, כפי שצוין – הם מספקים לילדים תעסוקה וכך ההורים או המבוגרים יכולים ליהנות בכיף ובשקט בלי הצורה להעסיק את הילדים ולוודא שהם לא משועממים. שנית – לאחר האירוע הילדים יהיו כל כך עייפים כך שכל המשפחה תוכל לנוח מעט בלי לעשות תוכניות נוספות. וכמובן היתרון הגדול ביותר של ההנאה והשמחה של הילדים לקפוץ עם בני המשפחה או החברים שלהם במהלך האירוע.

 

מה המחיר של השכרת מתקנים מתנפחים?

ברוב המקרים השכרת מתנפחים לא עולה הרבה ואין ספק שזה מוסיף לכדאיות הגדולה שלה. מתקן קטן יעלה בערך200-300 ₪ כולל המפוח שינפח אותו ומתנפחים גדולים יותר יעלו יותר, בהתאם. ברוב המקרים מחיר של 1000 ₪ בערך יספק לאירוע כמה וכמה מתקנים מתנפחים להנאת הילדים וללא ספק מדובר בהוצאה כדאית במיוחד שתשדרג את האירוע ותהפוך אותו להרבה יותר מוצלח.

Exit mobile version