Site icon מרכז האטרקציות

מתנפחים להשכרה בזול

מתנפחים להשכרה בזול

הגיע הזמן לצאת מהקופסא! מתנפחים להשכרה בזול משדרגים את האירוע שלכם וגם מבטיחים הנאה לכל שכבות הגילאים. מתנפחים אלו מתאימים לאירועי חברה בשילוב ילדי החברה, מתאימים לימי הולדת ואפילו למבוגרים. אם אתם חוששים שהמוזמנים שלכם יהיו סגורים הדרך הטובה ביותר לגרום לכולם להרגיש פתוחים היא על ידי שילוב מתנפחים באירוע שלכם, הגיל בכלל לא משנה!

 

כל סוגי המתקנים

אם אתם מתלבטים איזה סוג מתקן יתאים לאירוע שלכם חשוב לדעת שיש לכם הרבה אפשרויות, ובטוח יש אפשרות אשר תואמת את האירוע שלכם. הדרך הנכונה ביותר לבחור את המתקן שיתאים לכם הוא על ידי שילוב המתקן בהתאם לקונספט של האירוע. יש מתקנים לכל הגילאים, ויש סוגים רבים של מתקנים. החל מטרמפולינות, מתנפחים ומתנפחי מים כמו "המטביע" שכולנו מכירים. מתנפחים להשכרה בזול מתאימים לערבי גיבוש, המתקנים מעצמם יגרמו לאורחים שלכם להתנהג כמו ילדים, לא לחשוב על מה יהיה או איך אני נראה.

מתנפחים לאירועים – יתרונות

מתנפחים להשכרה בזול חייבים להיות דרך חברה מקצועית, רק אז תוכלו ליהנות מכל היתרונות שיש למתקנים להציע לכם.

 

אירוע צבעוני

היתרון הראשון של מתנפחים להשכרה בזול הוא שאתם יכולים ממש "לצבוע" את האירוע שלכם. המתקנים הם למעשה מעין עיצוב שונה וייחודי לאירוע שלכם. תוכלו להקים את המתקן בכל מקום בו תבחרו, לא משנה אם מדובר על רחבת אולם אירועים מסודר או בפארק פתוח ללא צורך בהשכרת המקום. אם הקונספט של האירוע שלכם הוא ספורט אקסטרים יש לנו את המתקנים המתאימים עבורכם. אם הקונספט שלכם הוא אירוע קיצי, לנו יש מתקני מים איכותיים אשר מתאימים לכל שכבות הגילאים.

 

מתאים לכולם

רבים נוטים לחשוב שמתקני מתנפחים מתאימים לשכבות גילאים צעירות, אבל תתפלאו לדעת שרבים מהלקוחות שלנו הם למעשה אנשים מבוגרים אשר שוכרים את המתקנים עבור ימי הולדת, אירועי חברה או ערבי גיבוש. כמו כן, יש מתקנים אשר מתאימים לכל שכבות הגילאים ומושכרים בעיקר עבור גיבוש משפחתי, מתקנים תחרותיים אשר אתם כמשפחה מתחלקים לקבוצות ועוברים את המתקן ביחד. 

 

חבילות מוזלות

לא פשוט למצוא מתנפחים להשכרה בזול, אבל בעזרת החבילות שלנו תוכלו בהחלט ליהנות מהמתקנים במחיר מצחיק. כמו כן, יש לנו הטבות והנחות לכבוד חגים או הזמנות גדולות. במקום לשכור מתקן אחד בודד תוכלו לשכור חבילה במחיר שכל אחד יכול לעמוד בו. מגוון החבילות שלנו רחב ועובד לפי קונספטים שונים. תוכלו גם לכלול בחבילות שלכם דוכני אוכל, מוזיקה ועוד.

שובר שגרה

היתרון הגדול ביותר של מתנפחים להשכרה בזול הוא שאתם לא צריכים לשלם הרבה בשביל לשבור את השגרה. מי כמונו הישראלים יודעים עד כמה השגרה שוחקת כאן. במיוחד כאשר מדובר על אירועי חברה, מתקנים אלו נועדו כדי להפיח חיים באירוע שלכם, נועדו כדי להעניק לכם את האפשרות לשבור את השגרה שלכם, לצאת מהכלים קצת ולהוציא אנרגיות ממש כמו ילדים. אם מדובר על אירוע עבור ילדים, השכרת מתקנים אלו גם שוברים שגרה וגם מעניקים תעסוקה בטוחה לילדים שלכם, עדיף מאשר להיות עמוק בתוך הטאבלטים. 

 

כמה זה עולה לי?

המחיר אותו תשלמו עבור השכרת מתנפחים אינו יקר, אך משתנה בהתאם למספר פרמטרים. הגורם הראשון אשר משפיע על המחיר הוא התאמת המתנפחים לגילאים. מתנפחים לילדים יהיו זולים יותר מאשר מתנפחים למבוגרים.

המחיר אותו תשלמו עבור השכרת מתנפחים לילדים יהיה החל מ-80 ש"ח למתקן. אנו מציעים לכם לבחור בחבילות אשר כוללות מספר מתקנים ועמדות אוכל, המחיר יהיה החל מ-500 ש"ח עבור החבילה. מתקני מים יהיו מעט יקרים יותר מאשר המתקנים הסטנדרטיים ויתחיל החל מ-140 ש"ח.

מתקנים למבוגרים יתחילו החל מ-120 ש"ח ויכולים להגיע למחיר של כ-800 ש"ח עבור מתקני כדורגל מים גדולים אשר מגיעים לגודל של 15 מטר. המחיר כולל גם מפוח חשמלי אשר תוך מספר דקות יקים את המתקן ללא כל מאמץ. תוכלו לבחור בין הובלה והתקנה או לעשות זאת באופן עצמאי. זכרו, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור בחברה מקצועית אשר תלווה אתכם לאורך כל הדרך ותעזור לכם להחליט איזה מתקן עדיף לכם. בחרו בחברה מורשה בעל רישיון אשר תבטיח את תקינות המתקנים.

רוצים לחגוג לילד שלכם אירוע שהוא יזכור לתמיד? מתנפחי מים הם אחת השיטות הטובות ביותר לכך. השכרת מתנפחי מים הופכת את האירוע שלכם לייחודי בין אם מדובר על יום הולדת או אפילו על חתונה. הטיפ החשוב ביותר בהשכרת מתנפחי מים היא להתאים את המתקנים לאורחים. 

 

מהם מתנפחי מים להשכרה?

נפתח בזה שמתנפחי מים להשכרה מתאימים גם למבוגרים וגם לילדים. הם הופכים את האירוע שלכם לייחודי ומספקים לאורחים שלכם תעסוקה כיפית במיוחד. ובואו נודה באמת- איזה מבוגר לא אוהב להרגיש שוב כמו ילד?  

את מתנפחי המים תוכלו למקם היכן שתרצו, כאשר חשוב מאוד לפעול לפי הוראות הבטיחות. לדוגמא, במידה ומתנפחי המים מיועדים לאירוע של ילדים, כדאי לא למקם אותם במישור גבוה, על מנת לאפשר כניסה בטוחה וזהירה למתקן. 

מתנפחי מים להשכרה ניתנים לשימוש גם באולמות אירועים, כאשר הם ממוקמים בדרך כלל ברחבה בחוץ. 

מתנפחי מים להשכרה- ייעוץ

מתנפחים להשכרה הוא שירות שניתן על ידי מספר חברות מובילות בארץ. חשוב לבחור בחברה מקצועית שתשכיר לכם מתנפחי מים איכותיים שעומדים בכל תקני הבטיחות השונים. החשיבות של תקני הבטיחות עולה פי כמה וכמה כאשר מדובר במתנפחי מים שישמשו ילדים. 

אחד הדברים החשובים ביותר לפני השכרת מתנפחי מים היא לקבל ייעוץ. ייעוץ לפני ההשכרה יכול למנוע פציעות של המשתתפים באירוע, לכן חשוב מאוד לעשות זאת נכון.

חשוב בראש ובראשונה להתאים את המתקן למספר האנשים באירוע וכמובן לגילאים שלהם. 

חשוב לעקוב אחר כל אמצעי הבטיחות שהחברה מסבירה לכם עליהם ולוודא כי החברה ממנה מתבצעת השכרת המתנפחים פועלת עם רישיון וכי כל המתנפחים עומדי בתקנים. שימו לב כי כל מתנפח חייב לעבור בדיקות שונות כל תקופת זמן מסוימת שיאשרו את תקינותו המוצר. 

 

מתנפחי מים להשכרה עם קונספט

ניתן לשכור מתנפחי מים בקונספטים שונים כך שיתאימו לאווירה של האירוע שלכם וישרתו אותה. תוכלו לבחור במתנפחי מים בקונספטים מיוחדים כמו הישרדות, מתנפחי אקסטרים, משחקי כדור ועוד. במידה ואתם לא בטוחים מה הקונספט המתאים ביותר לאירוע שלכם, תוכלו להתייעץ עם המומחים שלנו שיעזרו להתאים את הקונספט לאירוע ולהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. 

 

מתנפחי מים להשכרה- לאיזה גילאים? 

כפי שציינו קודם, תוכלו לשכור מתנפחים לכל מטרה. בין אם מדובר ביום הולדת של הילד הקטן שלכם, אירוע בת מצווה, חתונה או כל דבר אחר שתבחרו לשדרג אותו עם מתנפחי מים. אז לאילו גילאים תמצאו מתנפחים?

גילאים 0-4 מתנפחים אלה יהיו קטנים יחסית ולא יתנשאו לגובה רב. הם בטוחים, מגודרים וניתנים לשימוש במקומות חיצוניים (חצר הבית/ גן שעשועים ועוד). במתקנים אלה אתם יכולים להיות רגועים שהילדים בטוחים ולא יכולים ליפול מהמתקן. בדרך כלל הגיל בו מתחילים לשכור מתנפחי מים הוא גיל 3. 
גילאי 4 ומעלה מתנפחים בגדלים בינוניים. גם מתקנים אלה נחשבים לבטוחים לילדים- הם לא יוכלו לקפוץ או ליפול מחוץ למתקן. מתנפחים אלה ניתנים לשימוש במקומות חיצוניים. 
מתנפחים גדולים המתנפחים הגדולים, או הרב גילאים, מתאימים למגוון רחב של גילאים כולל ילדים מגילאי 3. מתקנים אלה ניתנים לניפוח ולהפעלה עצמאית, כך שאתם יכולים לחסוך את העלות של הפעלת המתקן על ידי אדם חיצוני. 
מתנפחי מים ומגלשות מתנפחי מים ומגלשות מים כיפיות שמתאימות גם לילדים וגם למבוגרים. יש מתנפחים המשלבים מסלולים, אתגרים, תחרויות, יציבות ועוד. ניתן לבחור במתנפחי מים בקונספט מסוים לפי בחירתכם. מתנפחי מים מתאימים לאירוע קיץ ומשדרגים כל מסיבה. 

מתנפחי מים להשכרה- כמה זה עולה?

אין מחיר קבוע עבור מתנפחי מים להשכרה. המחיר מושפע מגורמים שונים כמו סוג המתקן, גודל המתקן, משך זמן ההשכרה, האם יש צורך באיש הפעלה חיצוני, האם אתם צריכים הובלה ועוד.  

על מנת להוזיל את המחיר כמה שאפשר אנו ממליצים לכם לבחור בחבילות מים מיוחדות ולא במתנפח בודד. בדרך כלל המחיר אותו תשלמו עבור מתקן בודד ינוע בין 80 עד 300 ש"ח עבור מתקן, לא כולל עלויות הובלה, במידת הצורך. כאשר מדובר על חבילות של כמה מתקנים תוכלו לחסוך לעצמכם מאות שקלים. 


מי לא אוהב מתנפחים בכלל ומתנפחי מים בפרט? בין אם מדובר בילדים ובין אם מדובר במבוגרים, מתנפחים מים יכולים לשדרג כל אירוע ולהפוך אותו לחלום. חברות רבות מעניקות מתנפחים מים להשכרה שמתאימים לכל הגילאים במחירים נוחים. 

מתנפחים מים להשכרה לאירועים מיוחדים

פעם, הילדים היו משחקים בחוץ, מהבוקר עד הערב לא היה מה שיחזיר אותם הביתה. חוץ מהמנוחה בין 2 ל-4 כמובן. היום, הילדים יושבים הרבה בבית. הטכנולוגיה והמסכים מאפשרת להם לשחק עם חברים מבלי לצאת מהבית. השכרת מתנפחים יכולה להיות הסיבה של הילדים לעזוב את המסכים. כמו כן, בזכות המתנפחים הייחודיים שמתאימים לכל גיל, תוכלו להנות יחד עם הילדים שלכם על המתקן (וגם בלי הילדים שלכם). 

מתנפחים מים להשכרה עם קונספט

מתנפחי מים להשכרה מגיעים במגוון צורות ועיצובים הכוללים קונספטים ייחודיים כך שתוכלו להתאים את המתנפח לאירוע. תוכלו לבחור במתנפחי מים בקונספטים של ימי הולדת וקונספט של אירוע חברה, מתנפחים שמתאימים רק לילדים, רק למבוגרים או גם וגם. תוכלו לבחור בקונספטים מיוחדים כמו הישרדות, מתנפחי אקסטרים, משחקי כדור ועוד. 

חשוב להבין שאתם לא מתחייבים לכלום. תוכלו בכל אירוע לשכור דגמים אחרים. לכל אירוע יש את הקונספט המיוחד שלו ותוכלו להתאים את מתנפחי המים לכך. 

אם אתם בוחרים במתנפחי מים עם קונספט אז חשוב להיות ספציפיים עם הקונספט שאתם בוחרים. 

במידה ואתם לא בטוחים מה הקונספט המתאים ביותר לאירוע שלכם, תוכלו להתייעץ עם המומחים שיעזרו להתאים את הקונספט לאירוע ולהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. אנחנו כאן לכוון אתכם לבחירה הנכונה ביותר עבורכם. 

מתנפחים מים להשכרה- מיקום המתקן

כאשר שוכרים מתנפחי מים יש לקחת בחשבון כי למיקום המתקן יש חשיבות גדולה. לכל מתנפח צריך שיהיה מקור מים זמין ונקודת חשמל זמינה שתשמש עבור המפוח. אם אתם חוגגים ביער לדוגמא ומזמינים את המתנפח לשם, חשוב לדאוג לגנרטור. 

כמו כן, עליכם לציין את גודל השטח עליו תוכלו לפרוש את המתנפח, לפני הזמנתו. קיימים מתנפחי מים גדולים במיוחד, שמתאימים בעיקר למבוגרים ויכולים להתפרש על שטח של יותר מעשרה מטרים. לכן, חשוב לקחת בחשבון את גודל המתנפח ואת השטח שיש לרשותכם. 

מתנפחים מים להשכרה- מה השטח הנדרש?

קיימים מתנפחים גדולים מאוד וקיימים מתנפחים בינוניים וקטנים יחסית. לכן, אין כזה דבר "השטח הנדרש". בסופו של דבר אתם מתאימים את המתנפחים לצרכים שלכם ולמה שמתאים לכם. אתם תוכלו למצוא מתנפחים שמתאימים לשימוש גם בחצר הבית שלכם, ולכן חשוב שתדעו מה אתם רוצים ומה השטח העומד לרשותכם וחברת ההשכרה תעזור לכם להתאים את המתנפח הטוב ביותר לשם כך. 

במידה ואתם רוצים להזמין מתקנים גדולים או מספר מתקנים שונים חשוב לוודא עם חברת ההשכרה את גודל השטח הנדרש לאותם מתקנים. יש לקחת בחשבון שחשוב לשמור על רווחים בין מתנפח למתנפח על מנת שלא ייווצרו עומסים שיכולים להוביל לסכנות. 

מתנפחים מים להשכרה או לרכישה?

אנשים רבים מתלבטים האם כדאי לשכור את מתנפחי המים או שאולי כדאי לרכוש אותם. כמובן שהתשובה תלויה בתדירות השימוש במתנפחים. אם אתם מתכננים להשתמש במתנפחים באופן קבוע, או לאורך זמן רב, אולי כדאי לכם לחשוב על אופציית הרכישה. 

אך במידה ואתם מתכננים להשתמש במתנפחים באופן חד פעמי עבור אירוע ספציפי, אין סיבה לחשוב על אופציית הרכישה. קיימים מחירים נוחים מאוד להשכרת מתנפחים, כמובן בהתאם לגודל המתקן ולסוג שלו. 

מה המחירים של מתנפחים מים להשכרה?

אין מחיר קבוע עבור מתנפחי מים להשכרה כיוון שהמחיר מושפע מגורמים שונים כמו סוג המתקן, גודל המתקן, משך זמן ההשכרה, האם יש צורך באיש הפעלה חיצוני, האם אתם צריכים הובלה ועוד.  

על מנת להוזיל את המחיר כמה שאפשר אנו ממליצים לכם לבחור בחבילות מים מיוחדות ולא במתנפח בודד. כאשר מדובר על חבילות של כמה מתקנים תוכלו לחסוך לעצמכם מאות שקלים. 

  • המחיר עבור מגלשת מים ינוע בין 200 ל-550 שקלים, בהתאם לגודל המגלשה.
  • המחיר עבור מגלשת קצף ינוע בין 250 ל-600 שקלים, בהתאם לגודל המגלשה.
  • המחיר עבור מגלשת גלים ינוע בין 260 ל-600 שקלים, בהתאם לגודל המגלשה. 
  • המחיר עבור כדורסל מים ינוע בין 500 ל-800 שקלים. 
  • המחיר עבור כדורגל מים 600 ל-800 שקלים. 

מתנפחי מים להשכרה

הנה הגיעה לה התקופה החמה בשנה, תקופת הקיץ. אם החלטתם לארגן מסיבה או אירוע, ומתחשק לכם לפנק את האורחים שלכם באטרקציה שונה ומקפיצה אנו חייבים לספר לכם על האטרקציה המטריפה של מתנפחי מים להשכרה. מתנפחי מים בכל הצורות, הצבעים והגדלים שיעשו לכם את האירוע ויגרמו לאורחים שלכם לא לשכוח את המסיבה הזו לזמן רב. באמצעות התקנה באירוע של מתנפחי מים להשכרה תיצרו עבורכם ועבור האהובים שלכם אירוע נפלא וחוויה שלא תישכח.

מתנפחי מים להשכרה לכל הגילים

האמונה הרווחת היא כי מתנפחי מים להשכרה מתאימים למסיבות או אירועים עבור ילדים גרידא. אך אנחנו כאן על מנת להגיד את האמת- לא כך הדבר! והרי, מי מאיתנו לא אוהב להיזכר ברגעים האלו, כשהיינו ילדים, וכל מה שהכי רצינו היה להמשיך ולרבוץ בבריכה יחד עם מתנפחי המים לאורך כל היום. מתנפחי מים להשכרה מתאימים לכולם, לכל הגילים ולכל סוגי האירועים. החל מימי הולדת, מסיבות, אירועי בר/ בת מצווה בבריכה, מסיבות רווקים או מסיבות רווקות וכל מסיבה אשר תוכלו לחשוב עליה, שיכולה להתקיים בקונסטלציה של בריכה או מים.

ואם טרם גיבשתם תכנית לחגיגות האירוע שלכם, ואתם תוהים מה יהיה הכי מהנה ונכון, אנו מציעים שכעת תשקלו את האופציה של אירוע מים עם מתנפחי מים להשכרה. והרי, מה כיף יותר מאשר יום קיץ חם, בשילוב של בריכה, מגוון מתנפחי מים גדולים וקטנים, רביצה ושיזוף ואפילו מלחמת מים. כן, גם עבור הבוגרים שבכם.

מתנפחי מים להשכרה בכל הצבעים ומכל המינים

ישנם כל מיני סוגים שונים של מתנפחי מים אותם תוכלו לשכור ולעשות בהם שימוש באירוע שלכם, כך שיהפכו לאירוע הכי טוב ומהנה שיש. והרי, אין דבר משמח יותר מלכייף בבריכה עם החברים הכי טובים, המשפחה הקרובה והאנשים שאנחנו הכי אוהבים. מגוון הבחירה הוא גדול במיוחד, ונע החל ממתנפחי מים קטנים, כמו למשל סירות, גלגלי מים ובובת מים מתנפחות. וכמובן עד מתנפחי המים הגדולים והכיפיים שכולנו מחכים להם: מגלשה מתנפחת גדולה וצבעונית אשר מחליקים ממנה היישר אל תוך המים או בובות מתנפחי ענק שניתן לרבוץ עליהן ולהשתזף שעות בבריכה.

דגשים להשכרת מתנפחי מים באירוע

רבים אינם יודעים אך גם השכרה של מתנפחי מים לאירוע שלכם מצריכה את תשומת לבכם למספר דגשים חשובים. שכן, מדובר באירוע שבו משתתפים רבים שקופצים, רוקדים ומפזזים ולכן מתקני המים חייבים להיות בטיחותיים ועמידים. לכן, הקפידו לבחור בחברה מקצועית ומיומנת כך שתוכלו להגיע לאירוע בשקט ובשלווה, ולסמוך עליה בעיניים עצומות שהאירוע יתנהל בצורה הטובה ביותר וללא כל תקלה.

מעבר לכך, כמובן שחשוב לתת את הדעת למספר דגשים נוספים. כמו למשל, אם מדובר באירוע ילדים, דאגו כי באירוע יהיו לפחות 2 מבוגרים אחראים. שכן, ילדים נוטים להשתולל, לקפוץ ולהתשתובב רבות. ודבר נוסף, הקפידו כמובן לבשר למשתתפים מבעוד מועד כי מדובר באירוע מים ולכן יש להצטייד בהתאם, מבחינת מגבת, בגדים להחלפה וכדומה.

ודבר נוסף, כאשר אתם יוצרים קשר עם החברה נותנת השירות דאגו כמובן לעדכן אותה בכל הפרטים הטכניים, כך שזו האחרונה תוכל ליצור עבורכם את חווית הזהב והאירוע האידיאלי בעבורכם. שכן, לכל פרט כזה ישנה השפעה גדולה במיוחד על אופי האירוע וכמובן על החוויה עמה תצאו בסופו של דבר. כך לדוגמה לחברה המבצעת יהיה חשוב לדעת מהו מספר המשתתפים, גילי המשתתפים, אופי האירוע וסוג האירוע. מעבר לכך, ישנה אפשרות חשובה ביותר לבחירה והיא קונספט האירוע. שהרי, לחברה המבצעת ישנם מתנפחי מים בכל הצבעים והצורות, והיא תשמח לבצע בעבורכם התאמה מושלמת בהתאם לקונספט האירוע אם ישנו כזה.

לאחר שהגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים ליצור אירוע מים, בתוספת של מתנפחי מים להשכרה, דעו תחילה כי הגעתם להחלטה הנכונה שבוודאות תיצור עבורכם יום מהנה ומיוחד. לאחר מכן, ביחרו את אנשי המקצוע המתאימים עבורכם, אשר יסייעו לכם בהקמת אירוע מהאגדות. הבחירה הנכונה תהיה כמובן בחירה שתשלב בתוכה את כל הפרמטרים המנויים במאמר זה, ועוד אחרים, שבסופו של דבר ייצרו בעבורכם את החוויה המושלמת. רק לאחר סיום כל הארגונים, ובטרם היציאה לאירוע, אל תשכחו לקחת איתכם, המארגנים, את בגדי הים.

מתנפחים בזול

מתנפחים בזול הם הפתרון המושלם לאירוע ייחודי. הם יכולים לעשות את ההבדל בין אירוע רגיל לאירוע בלתי נשכח עם חוויות מרגשות והמון זיכרונות. המתנפחים מתאימים גם לאירועים של ילדים וגם למבוגרים והם ניתנים להשכרה במחירים נוחים במיוחד. 

 

מתנפחים בזול- פתרון זול ואירוע מרשים

מתנפחים בזול יכולים לספק לכם את הפתרון המושלם לאירוע מרשים במחירים נוחים. משתתפי האירוע רואים את המתנפחים הצבעוניים והמרשימים מרחוק וכבר מתמלאים באנרגיות המתאימות לחגיגה המושלמת. המתנפחים יספקו לחגיגה שלכם אווירה של קרנבל שיותיר את המשתתפים עם סיפוק עצום מחגיגה מרשימה. גם אם מדובר במבוגרים, כי בואו נודה באמת, מי לא אוהב לקפוץ ולהרגיש שוב כמו ילד?

כמו כן, בעוד שאטרקציות לאירועים יכולות להיות יקרות מאוד, השכרת מתנפחים נחשבת לפתרון זול וכזה שמספק לאורחים תעסוקה מושלמת. 

מתנפחים הם מתקנים שמאפשרים לאורחי האירוע לשחק, להשתולל, לטפס ולקפוץ, כמובן בצורה בטוחה שלא תסכן אותם, במיוחד כאשר מדובר בילדים (המתנפחים מגודרים ובטוחים). המתנפחים מגיעים במגוון צורות, גדלים, עיצובים וקונספטים ייחודיים. תוכלו לבחור במתנפחים בצורות מסוימות כמו מטוסים או טירות, תוכלו לבחור במתנפחי אקסטרים בסגנון וייפאאוט לדוגמא ועוד מגוון אפשרויות כך שהמתקן יתאים לאופי החגיגה שתרצו. 

המתנפחים ניתנים למיקום בחצר הבית, באולמות אירועים, בטבע או בפארקים ציבוריים, לפי בחירתכם. 

מתנפחים בזול- כיצד מפעילים?

המתנפחים פשוטים מאוד לתפעול. הם נכנסים בקלות לתא המטען של רכב פרטי (כמובן ללא אוויר). אין צורך להרכיב אותם אלא רק לנפח, והניפוח מתבצע בקלות במקום האירוע על ידי מפוח מתאים שמספקת חברת ההשכרה. 

יש לקחת בחשבון כי מתנפחים מסוימים מצריכים איש הפעלה חיצוני. אך ברוב המקרים המתנפחים ניתנים  לשימוש עצמי ללא צורך באיש הפעלה. 

 

דגשים חשובים להשכרת מתנפחים בזול

לפני שאתם שוכרים מתנפחים בזול, יש מספר דגשים חשובים שכדאי לקחת בחשבון על מנת שהאירוע שלכם יהיה הצלחה מסחררת-

תקני בטיחות

כאשר משכירים מתנפחים בזול, חשוב בראש ובראשונה לוודא כי הם עומדים בתקני הבטיחות. מתנפחים שלא עומדים בתקני בטיחות יכולים להיות מסוכנים מאוד, לכן אל תזלזלו בכך. 

קיימות חברות שונות המספקות השכרת מתנפחים בזול, לכן חשוב לבחור את החברה המתאימה בחכמה. וודאו כי החברה ממנה אתם שוכרים את המתנפחים מקצועית וכי היא פועלת עם רישיון. חשוב לקחת בחשבון כי המתנפחים צריכים לעבור בדיקות שונות כל תקופת זמן מסוימת על מנת שיהיו מאושרים כתקינים. לכן, וודאו כי המתנפחים עברו את הבדיקות השונות וכי הם עומדים בתקני הבטיחות הנדרשים. 

ייעוץ

כאשר מבצעים השכרת מתנפחים בזול, חשוב מאוד שהחברה ממנה אתם שוכרים את המתנפחים תעביר לכם ייעוץ מתאים. חשוב מאוד לעקוב אחר אמצעי הבטיחות המוסברים בייעוץ. כמו כן, חשוב מאוד להתאים את המתקנים למספר האנשים באירוע ולגילאים שלהם. הייעוץ יכול למנוע פציעות של משתתפי האירוע. 

מיקום המתקן

השכרת מתנפחים מצריכה נקודת חשמל זמינה שתשמש עבור המפוח. אם אתם חוגגים ביער לדוגמא ומזמינים את המתנפח לשם, חשוב לדאוג לגנרטור שיספק חשמל. 

שטח המקום

קיימים מתנפחים גדולים, בינוניים או קטנים, כך שתוכלו להתאים את גודל המתנפח לגודל השטח שלרשותכם. קיימים אפילו מתנפחים גדולים במיוחד, שמתאימים בעיקר למבוגרים ויכולים להתפרש על שטח של יותר מעשרה מטרים. כמו כן, ניתן למצוא מתנפחים יחסית קטנים בגודל שמתאים גם לחצר הבית שלכם. לכן חשוב לקחת בחשבון את גודל המתנפח ואת השטח שיש לרשותכם. לפני הזמנת המתקן, ציינו בפני חברת ההשכרת את גודל השטח שלרשותכם, על מנת שהחברה תציג לכם את המתנפחים המתאימים.  

במידה ואתם רוצים להזמין מתקנים גדולים או מספר מתקנים שונים חשוב לוודא עם חברת ההשכרה את גודל השטח הנדרש לאותם מתקנים. יש לקחת בחשבון שחשוב לשמור על רווחים בין מתנפח למתנפח על מנת שלא ייווצרו עומסים שיכולים להוביל לסכנות. 

מתנפחים בזול- כמה זה עולה?

המחיר מושפע מגורמים שונים כמו סוג המתקן, גודל המתקן, משך זמן ההשכרה, הובלה, איש הפעלה חיצוני ועוד, לכן לא ניתן לתת תשובה חד משמעית. 

על מנת להוזיל את המחיר כמה שאפשר אנו ממליצים לכם לבחור בחבילות מים מיוחדות ולא במתנפח בודד. בדרך כלל המחיר אותו תשלמו עבור מתקן בודד ינוע בין 80 עד 300 ש"ח עבור מתקן, לא כולל עלויות הובלה, במידת הצורך. כאשר מדובר על חבילות של כמה מתקנים תוכלו לחסוך לעצמכם מאות שקלים. לדוגמה, ניתן להשכיר שני מתנפחים בכ-500 שקלים. 

מתנפחי מים להשכרה בזול

כל אירוע חייב דרך לייחד את עצמו, לא משנה אם מדובר על יום הולדת או על חתונה באולם אירועים. הדרך שלכם לייחד את עצמכם היא באמצעות מתנפחים מיוחדים שישברו את השגרה השוחקת של המוזמנים. מתנפחי מים להשכרה בזול היא האפשרות החכמה ביותר, אתם גם לא משלמים הרבה כסף וגם מוצאים תעסוקה ייחודית למוזמנים. הטיפ החשוב ביותר הוא להתאים את המתקנים לאורחים, איך עושים את זה ומה הם מתנפחי מים? מיד תדעו הכל.

 

חבילות מתנפחי מים

מתנפחי מים להשכרה הוא שירות של מספר חברות מובילות בארץ, יש חברות טובות ויש חברות פחות מקצועיות. כדי למצוא את המחיר הזול ביותר אנו ממליצים לכם לרכוש חבילת מתנפחי מים. השכרה של מתקן בודד מתאימה בעיקר למצב בו אין כמות אנשים גדולה, כמו יום הולדת בחיק המשפחה. את מתנפחי המים ניתן למקם כמעט בכל מקום, אבל יש מספר דגשים שחשוב להכיר. כאשר מדובר על מתנפחי מים עבור ילדים רצוי למקם את המתקן במישור שאינו גבוה מדי כדי לאפשר כניסה בטוחה למתקן. 

גם אם האירוע שלכם הוא בתוך אולם אירועים עם חצר תוכלו לבקש אישור ממנהלי האירוע להתקין מתקן מתנפחי מים בסוף האירוע ברחבה בחוץ. מתנפחי מים מתאימים גם למבוגרים וגם לילדים. כדי להוזיל את המחיר כמה שאפשר אנו ממליצים לכם לבחור בחבילות מים מיוחדות. בדרך כלל המחיר אותו תשלמו עבור מתקן בודד ינוע בין 80 עד 300 ש"ח עבור מתקן, לא כולל עלויות הובלה אם בחרתם. כאשר מדובר על חבילות של כמה מתקנים תוכלו לחסוך לעצמכם מאות שקלים. 

 

מתנפחי מים עם קונספט

אחרי שהבנו פחות או יותר מהם מתנפחי מים אנו ממליצים לכם לבחור את הקונספט המתאים לאירוע. יש חבילות מתנפחים מים להשכרה בזול עם קונספט מיוחד, כמו לדוגמה מתנפחי מים בקונספט של הישרדות, מתקני אקסטרים, משחקי כדור ועוד. אם אתם מתלבטים איזה קונספט מתאים לאירוע שלכם התייעצו עם המומחים שלנו. חשוב לפני ההשכרה לוודא עם החברה המשכירה את כל הפרטים. ברגע בו תשתפו אותנו באופי של האירוע שלכם נדע אנחנו לעזור לכם להתאים את המתקן לקונספט ייחודי. 

 

מלבד לכך, ייעוץ לפני ההשכרה יכול למנוע פציעות של המשתתפים. השכרת מתנפחי מים בזול לא פוגעת באיכות המוצר אם עושים את זה נכון. חשוב להתאים את המתקן בהתאם למספר האנשים באירוע ולגילאים שלהם. כמו כן, יש אמצעי בטיחות אשר עם ההשכרה נציין אותם בפניכם כדי לשמור גם עליכם וגם על המתקנים. והכי חשוב, בחירת החברה ממנה אתם שוכרים את המתקן חייבת להיות חברה בעלת תעודות אשר מאשרות שהחברה פועלת עם רישיון ושהמתקנים עומדים בכל התקנים. כל מתקן חייב לעבור בכל תקופה מסוימת בדיקות שונות כדי לאשר את תקינות המוצר ואת ההשכרה שלו. 

 

על פי מה נקבע המחיר?

מתנפחי מים להשכרה בזול הינם מתנפחים מקצועיים אשר מתאימים לכל שכבות האוכלוסייה. כדי למצוא מתנפחי מים להשכרה בזול עליכם להתייעץ עם חברה מקצועית. המחיר אותו תשלמו נקבע על פי מספר פרמטרים, גודל המתקן, משך ההשכרה, הובלה ועוד. המחיר אותו תשלמו עבור מתקן בודד יהיה החל מ-80 ש"ח ל-24 שעות. 

כאשר מדובר על מתנפחי מים להשכרה בזול עבור מבוגרים המחירים יעלו מעט בגלל גודל המתקן. כאשר אתם בוחרים חבילה של מספר מתקנים אתם תקבלו את השירות המלא אשר כולל מפוח חשמלי מותאם ומתקנים בסדר גודל תקין. המחירים עבור חבילות מתקנים כוללים בין 3-5 מתקנים, לעיתים גם יותר. המחיר הוא יהיה החל מ-300 ש"ח. 

המחיר של מגלשות מים נע החל מ-180 ש"ח עד 600 ש"ח.

המחיר של משחקי כדור מים יהיה החל מ-700 ש"ח.

המחיר עבור מתנפחי מים עם קונספט ייחודי לאירוע יהיה החל מ-600 ש"ח.

מתנפחי מים להשכרה בזול חייבים לעמוד בכל התקנים הנדרשים. תוכלו להוזיל עלויות על ידי איסוף עצמי של המתקן. רוב החברות יציעו לכם כחלק מהשירות גם מפוח חשמלי. כאשר אין מקור חשמל זמין יהיו חברות אשר יציעו לכם גנרטור נייד אשר דרכו תוכלו לבצע כל פעולה חשמלית עבור האירוע. 

רוצים לשדרג את האירוע שלכם? הגיע הזמן לצאת מהקופסא. השכרת מתנפחים בזול מאפשרת לכם לשדרג את האירוע שלכם באופן משמעותי ומבטיחה לכם שהאירוע יהיה הנאה צרופה לכל המשתתפים. השכרת מתנפחים בזול מתאימה גם לילדים וגם למבוגרים בלי הבדל. 

 

מדוע כדאי לבצע השכרת מתנפחים בזול?

בואו נשאל את זה אחרת- למה לא לבצע השכרת מתנפחים בזול? 

מתנפחים הם מתקנים שמאפשרים לאורחי האירוע לשחק, להשתולל, לטפס ולקפוץ, כמובן בצורה בטוחה שלא תסכן אותם. המתנפחים מגיעים במגוון צורות, גדלים, עיצובים וקונספטים ייחודיים. תוכלו לבחור במתנפחים בצורות מסוימות כמו מטוסים או טירות, שמתאימים לילדים או במתנפחי אקסטרים בסגנון ווייפאאוט לדוגמא ועוד מגוון אפשרויות כך שהמתקן יתאים לאופי החגיגה שתרצו. 

השכרת מתנפחים מספקת לכם את הפתרון המושלם לאירוע מרשים במחירים נוחים, בין אם מדובר באירוע לילדים ובין אם מדובר במבוגרים, המתנפחים יספקו לאורחים תעסוקה מושלמת וזיכרונות מעולים.

כמו כן, בשונה מאטרקציות אחרות שניתן להוסיף לאירועים, המתנפחים ניתנים  להשכרה במחירים זולים במיוחד שלא יגררו אתכם להוצאות גבוהות ולא אפשריות. 

השכרת מתנפחים בזול- לאיזה גילאים? 

ניתן לשכור מתנפחים לכל מטרה ולכל גיל. בין אם מדובר ביום הולדת של הילד הקטן שלכם, אירוע בת מצווה, או אפילו חתונה. אז לאילו גילאים תמצאו מתנפחים?

 

היתרונות של השכרת מתנפחים בזול

קיימים יתרונות רבים להשכרת מתנפחים בזול. לפני ההשכרה חשוב מאוד לוודא שהחברה ממנה אתם שוכרים את המתנפחים פועלת ברישיון וכי המתנפחים עומדים בכל תקני הבטיחות. 

 

אירוע צבעוני

המתנפחים מאפשרים לכם בראש ובראשונה לצבוע את האירוע שלכם. הם צבעוניים ונראים מרחוק כך שכל האורחים שמגיעים לאירוע יבחינו בהם וייטענו באנרגיה המתאימה לחגיגה המושלמת. תוכלו  למקם את המתקן בכל מקום בו תבחרו ולהתאים את המתקנים לקונספט של האירוע. במידה ואתם לא יודעים מה המתנפחים שיתאימו לאירוע שלכם תוכלו להתייעץ עם חברת ההשכרה ולהתאים את המתקנים המושלמים לאירוע מושלם. 

 

מתאים לכולם

המחשבה הרווחת בקרב רוב האוכלוסייה היא כי אירוע עם מתנפחים הוא אירוע שמתאים לילדים. אבל תתפלאו לגלות שזה לא נכון בכלל. למעשה, אירועים רבים של מבוגרים ניתנים לשדרוג משמעותי על ידי הוספת מתנפחים. ניתן לשכור מתנפחים לחתונות, לאירועי חברה, ערבי גיבוש וימי הולדת לכל גיל. יש מתנפחים שמתאימים רק למבוגרים, יש מתנפחים שמתאימים רק לילדים וכמובן שיש מתנפחים שניתנים לשילוב וכך תוכלו להתגבש כמשפחה. 

חבילות מוזלות

כיום ניתן לשכור מתנפחים במחירים נוחים במיוחד. תוכלו למצוא מתנפחים בהטבות והנחות וכמובן להוזיל עלויות על ידי השכרת חבילות מיוחדות. במקום לשכור מתקן בודד תוכלו לשכור חבילה במחיר נוח במיוחד. החבילות מגיעות במגוון רחב של אפשרויות כולל קונספטים שונים שמאפשרים לכם להוסיף דוכני אוכל, מוסיקה ועוד. 

 

שובר שגרה

המתנפחים מפיחים חיים באירוע שלכם. הם שוברים את השגרה של האירועים הרגילים. במקום לחגוג כמו כולם אתם נהנים מאירוע מיוחד שייזכר לזמן רב ויספק לכל האורחים זיכרונות וחוויות מרגשות. המתנפחים מאפשרים לכם לצאת מהכלים ולהוציא אנרגיות, בין אם מדובר באירוע של ילדים ובין אם מדובר באירוע של ילדים. בנוסף, המתנפחים מהווים תעסוקה לאורחים שלכם. במקום לחשוב כיצד להעסיק את האורחים במשך כמה שעות, תוכלו לשכור מתנפחים שיעסיקו את האורחים עבורכם. 

 

השכרת מתנפחים בזול

אירוע גדול כקטן, מיוחד או סטנדרטי ככל שיהיה, יכול להפוך ברגע אחד לאירוע השנה כאשר יודעים לבצע תכנון נכון ומדויק. על מנת לבצע זאת בצורה המיטבית ההמלצה מספר אחת שלנו היא השכרת מתנפחים לאירועים. השכרת מתנפחים היא אטרקציה מדהימה, שונה ומיוחדת שיכולה להפוך בקלי קלות את האירוע שלכם למדהים במיוחד ובלי הרבה מאמץ. בוודאי תתפלאו לשמוע, אך להבדיל מבעבר, כיום מתאםשרת השכרת מתנפחים בזול ובהתאמה לכל כיס ולכל תקציב, כך שממש כל אחד וכל משפחה יוכלו ליהנות ולתכנן לעצמם את האירוע המדהים ביותר.

סוגים שונים של מתנפחים עבור כל סוגי המחירים

מתנפחים להשכרה יכולים להתאים עבור כל סוג של אירוע, עבור כל הגילים ועבור כל כמות של משתתפים, בהתאמה נכונה כמובן לפי פרמטרים אלו ועוד אחרים חשובים. באמצעות תכנון נכון תוכלו לייצר חוויה מיוחדת, פיזית ומהנה במיוחד וכן אם מדובר באירוע בוגרים- באירוע חזרה לילדות שפשוט אף אחד מהקרובים שלכם לא ישכח. 

כיום, גם אם מחליטים לתכנן אירוע גדול וגם אם האירוע הקטן ויש צורך בהשכרת מתנפחים בזול, ניתן לתכנן אירוע בסדר גודל מדהים וברמה נהדרת. כך שאפילו לא תרגישו ולו לרגע כי מדובר בהשקעה מצומצמת במיוחד. עוד נסביר, כי למי מכם שתהה לעצמו האם מוכרחים בהכרח, בנוסף לשכירת המתנפחים, לשכור גם שטח או מקום להצבתם, אנו נשמח להגיד שלא כך הדבר. אתם בהחלט יכולים להציב אותם גם בחצר בית שאיננה גדולה, כך שממש אין צורך להשקיע כספים רבים בשכירת מקום במיוחד.

גם כאשר בוחרים בהשכרת מתנפחים בזול- לא מתפשרים על איכות ובטיחות

חשוב מאד לציין שמאחר שמדובר בפעילות פיזית וספורטיבית, נדרשה מהחברה המקצועית שנותנת את השירות לנקוט באמצעי בטיחות מתאימים. חברה מקצועית ומיומנת תוודא כי לה האישורים המיוחדים, הביטוחים הנדרשים וכלל אמצעי הבטיחות והאיכות במתקנים עצמם. חשוב לציין, כי גם כאשר אתם בוחרים בהשכרת מתנפחים בזול, אין הדבר פוגע באיכות הבטיחות ובחשיבותה. כיום, וכפי שנרחיב בפסקה הבאה, ניתן לבצע השכרת מתנפחים בזול במיני טווחי מחירים, ואין הדבר פוגע או קשור בטיב האיכות או הבטיחות, אלא אך ורק מאפשר לכם ליהנות מהחוויה יוצאת הדופן הזו בכל תקציב.

טווחי מחירים שונים והשכרת מתנפחים בזול ולכל תקציב

כיום, ניתן לתכנן אירועים יפהפיים ומיוחדים, הכוללים גם אטרקציות מגניבות כהשכרת מתנפחים וזאת בהתאמה לכל כיס ולכל תקציב. ידוע כי בעבר, או לפחות כך טענה השמועה, תכנון של אירועים בסדר גודל המצריך או מאפשר השכרת מתנפחים יהיה יקר במיוחד. שהרי הוא דורש תכנון מסיבי, שכירות עבור מקום הצבת המתנפחים, תשלום עבור מתקינים ואנשי מקצוע ומפרקים בסוף האירוע וכמובן עבור המתקנים עצמם. כיום, ניתן למצוא את הכל במחיר אחד- ובמקום אחד. וכך למעשה, העלויות הרבות הללו נחסכות, ואתם גם מרוויחים אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון רב בתחום. 

כך, ניתן באמצעות שיחת ייעוץ קלילה לתכנן אירוע מדהים גם באמצעות אמצעי תקציב מעטים. בוודאי תשמחו לשמוע כי טווחי המחירים נעים בטווחים גדולים במיוחד, החל ממאות שקלים בודדים ועד כמובן לסכומים גדולים במיוחד של אלפי שקלים. הכל בהתאם לגודל האירוע, מספר המשתתפים, סוג האירוע, סוג הקונספט וכמובן טווחי גילים של המשתתפים.

ניתן לבחור בחבילות מסוימות המאגדות בתוכן מספר מסוים של מתנפחים או כוללות קונספט מסוים, וניתן לבחור לשכור מתנפחים בודדים. באמצעות תכנון ועיצוב נכון, המותאם לפי פרמטרים נכונים ובדיוק הראוי, תוכלו לתכנן את האירוע המהנה שיענה על כל צורכיכם ורצונותיכם. ובעיקר, יספק לחוגגים, בין אם אלו אתם ובין אם אלו ילדיכם הרכים- חוויה מדהימה וכיפית במיוחד.

אנו מאמינים שאירוע טוב הוא לא אירוע שתלוי בתקציב או ברמת ההשקעה הכספית שבו, ושבהחלט אפשר לייצר את אירוע החלומות שלכם גם לא בעבור תמורה גדולה במיוחד. הסוד האמיתי בתכנון נכון של אירוע הוא בשילובים הנכונים ובאמצעות גיבוש הפרמטרים המאפיינים את האירוע שלכם לכדי תכנון נכון גם באמצעות השכרת מתנפחים בזול.

מעוניינים להתחיל לתכנן את האירוע המדהים שלכם? אנו נשמח לייעץ לכם טלפונית או באמצעות פגישת ייעוץ לתכנון האירוע שלכם, ולסייע בתכנון האירוע הבא שלכם. זאת לצד חוויית שירות בלתי נשכחת.

Exit mobile version