Site icon מרכז האטרקציות

מתנפחים לבריכה להשכרה – שדרוג לבילוי מושלם!

מתנפחים לבריכה להשכרה

מי שיש לו בריכה לבטח מכיר את הציפייה והרצון לארח חברים או בני משפחה וכמובן לשהות בבריכה כמה שיותר זמן במהלך ימי הקיץ החמים. יש את מי שאוהב את המים בבריכה ככה כמו שהם ויש מי שיחפש לשדרג את השהייה המרעננת במים כמו למשל עם מתנפחים לבריכה להשכרה. בזכות מתנפחים אלה אפשר יהיה לשחק וליהנות והבילוי יהיה הרבה יותר מהנה ומיוחד. כיום אפשר להשכיר אינסוף דגמים וסוגים של מתנפחים וכדאי להכיר אותם.

 

אילו סוגים של מתנפחים לבריכה להשכרה אפשר להשיג כיום?

כתלות בגודל הבריכה, בעומק של המים ובאופי המתרחצים ייבחרו גם המתקנים המתנפחים. יש מי שמספיקים לו כמה גלגלים או אבובים שיש בהם חור לבקבוק שתייה קרה ויש את מי שיש לו בריכה גדולה במיוחד ויחפש מתנפחים לבריכה להשכרה שמתאימים לילדים כמו מגלשות גדולות, מתקנים אתגריים או סולמות וחבלים שבקצה שלהם קופצים למים. יש הרבה מה לדעת ולקחת בחשבון וכאשר מבינים אילו מתנפחים קיימים ומגדירים מי יעשה בהם שימוש – קל יותר לבחור ולשכור.

 

כמה עולה לשכור מתנפחים לבריכה להשכרה?

גם כאן אין תשובה אחידה, אם כי אפשר להבין שככל שיהיה מדובר במתקן מתנפח גדול יותר – כך המחיר יהיה גבוה יותר. כאשר מדובר על בריכה גדולה במיוחד שאפשר להביא אליה כמה מתקנים מתנפחים ולקיים מסיבה או אירוע של ממש – ייתכן ואפשר יהיה להשיג חבילה של כמה מתקנים מתנפחים, אולי חלקם יתחברו זה לזה ויהפכו לפארק מים של ממש. ברוב המקרים בסכום לא גדול של כמה מאות שקלים אפשר יהיה ליהנות עם מתנפחים בבריכה ולהפוך כל בילוי למיוחד במינו.

 

איך בוחרים נכון את המתנפחים שמתאימים לבריכה?

כאמור, על מנת לבחור את המתקנים המתנפחים שיהיו הכי מתאים צריך לחשוב על כמה פרמטרים חשובים – ראשית, מה גודל הבריכה והאם נדרש להשאיר בה מקום גם לטבילה בלי לעשות שימוש במתנפח. שנית, מי אמור לעשות שימוש במתנפח – ילדים, בני נוער או אנשים מבוגרים? ולבסוף חשוב לקחת בחשבון גם מה אופי ההתכנסות – בני משפחה שכולם מכירים זה את זה, מפגש של חברים מהכיתה או הזמנה של כמה קרובים למפגש משודרג ושונה ממה שעושים בדרך כלל.

 

מתנפחים בבריכה – לשמחה והפתעה

אי אפשר לתאר במילים את ההתרגשות שתאחז באורחים שיגיעו לבריכה ויגלו את מה שהכינו עבורם מבעוד מועד – מתנפחים לבריכה להשכרה. הם יידעו שחשבו עליהם, שרצו לשמח אותם מאד, שרצו לדאוג להם לבילוי חדש ומקורי וכמובן שהשקיעו מחשבה בהתכנסות המתוכננת על מנת שלא תהיה שגרתית ורגילה. הילדים לא יוכלו לחכות להתחיל לשחות בבריכה ולקפוץ למים מהמתנפחים וגם המבוגרים ייהנו לנסות וישמחו לראות את הילדים מבלים היטב.

 

מתי כדאי להזמין מתנפחים לבריכה?

אם כבר יש בריכה זמינה – אין ספק שלא באמת צריך סיבה או תירוץ להזמנת מתנפחים לבריכה להשכרה. האירוע יכול להיות יום הולדת, מפגש משפחתי, חברים שמזמינים באופן אקראי לשבת חמה וכמובן מסיבת הפתעה שבה באמת מחפשים את הרעיונות המקוריים לשמח ולהפתיע לא רק את מי שחוגג אלא גם את מי שמגיע לקחת חלק בשמחה הגדולה. ברגע שחושבים על הרעיון מספיק זמן מראש – הרי שאפשר יהיה לברר אילו מתנפחים יהיו הכי נכונים ומתאימים עבור כל סיטואציה.

 

ממי מזמינים מתנפחים לבריכה?

יש חשיבות למצוא את ספק השירות שייתן גם שירות מצוין וגם, כמובן, פריטים איכותיים. המתנפחים חייבים להיות ברמה גבוהה, תקינים וללא שום פגם. במידת האפשר כדאי לפתוח ולנפח אותם לפני שמשנעים אותם למקום ההתכנסות על מנת לוודא שלא תהיה שום תקלה ושלא ייצא מהם האוויר. חשוב לקבל תדריך מפורט בנוגע לשימוש בהם ולא תמיד יהיה צורך באיש מקצוע שיפעיל את המתנפחים. 

 

למה לשים לב?

מה שבאמת חשוב לשים אליו לב זה ההמלצות שיש אודות החברה שממנה מזמינים את המתנפחים, שיש לא מעט אנשים שכבר קיבלו מהם שירות טוב וממליצים עליו ושלבטח המפגש עם האנשים האהובים והמתנפחים המושכרים יהיה מהנה, מפתיע, מרגש ובלתי נשכח. כך עוד ועוד אנשים ירצו לשחזר את ההנאה ולשכור מתנפחים בפעם הבאה שיארגנו אירוע בבריכה בעצמם.

Exit mobile version