Site icon מרכז האטרקציות

מתנפחים גדולים להשכרה

מתנפחים גדולים להשכרהמתנפחים גדולים להשכרה

מי לא אוהב לקפוץ, לרוץ לשחק ולהנות בלי דאגות על הראש? ממש כמו ילדים. מתנפחים גדולים מאפשרת לעשות זאת. גם מבוגרים יכולים "לחזור אחורה בזמן" על ידי המתנפחים ולשחק בכיף. מתנפחים גדולים להשכרה יכולים לשדרג כל אירוע, גם אם מדובר על אירוע חברה או על גיבוש עובדים, מה שיכול להיות אירועים לא מאוד כיפיים. יש סוגים שונים של מתנפחים גדולים להשכרה. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מתנפחים גדולים להשכרה- גם למבוגרים?

התשובה היא כן! זה נכון שהמחשבה הרווחת בקרב רוב האוכלוסייה היא שאירוע עם מתנפחים הוא אירוע שמתאים לילדים אך זה לא נכון בכלל. תופתעו לגלות שקיימים מתנפחים גדולים שמתאימים גם למבוגרים. יש חברות השכרה שמתאימות אטרקציות ומתנפחים במיוחד למבוגרים.  

המתנפחים הגדולים מתאימים למבוגרים בעיקר בזכות היכולת שלהם לשאת משקלים גדולים. אך לא רק. כאשר אתם חושבים על מתנפחים אתם מדמיינים מקפצה גדולה שאחרי דקה של קפיצה כבר לא יהיה לכם את הכוח להמשיך. אך זה לא נכון בכלל. קיימים מתנפחים במגוון צורות וקונספטים ייחודיים שיכולים להתאים במיוחד למבוגרים. לדוגמא, מתנפחים בסגנון אקסטרים, הישרדות או ווייפאאוט. במתנפחים אלה אתם יכולים לבצע תחרויות שיהפכו את המשחקים למעניינים ויגבשו בין משתתפי האירוע. תוכלו לבחור בכדור אוויר ענק אליו נכנסים ומתגלגלים, מתנפחים מסוג נינג'ה, מתנפחי מים, קירות טיפוס ועוד. בואו נגיד שאין סוף לאפשרויות ואתם יכולים לבחור את המתקן המתאים ביותר לאירוע שלכם ולאורחים שלכם. 

מתנפחים גדולים להשכרה- החשיבות של הבטיחות

כאשר מבצעים השכרה של מתנפחים בכלל ומתנפחים גדולים בפרט חשוב מאוד לוודא כי הם עומדים בתקני הבטיחות השונים. קיימות חברות רבות המעניקות שירותי השכרה של מתנפחים לכן חשוב לוודא כי אתם שוכרים את המתנפחים מחברה מקצועית הפועלת עם רישיון. כמו כן, וודאו כי המתנפחים עברו את הבדיקות הנדרשות וכי הם עומדים בתקני הבטיחות השונים.

 

מלבד כך, חשוב מאוד לנהוג באמצעי הבטיחות בעלייה למתקנים-

 

מתנפחים גדולים להשכרה או רכישה?

האם כדאי לשכור את המתנפחים או לרכוש אותם? התשובה לשאלה זו תלויה בתדירות השימוש שלכם במתנפחים. אם מדובר על שימוש חד פעמי או אפילו על תדירות יחסית גבוהה של פעם בחודש התשובה היא חד משמעית- השכרה עדיפה על רכישה. המתנפחים הגדולים הם יקרים יותר מהמתנפחים האחרים. כמו כן, הם מצריכים מקום אחסון גדול כיוון שתופסים הרבה חלל. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שההפעלה שלהם לא תמיד פשוטה והם מצריכים איש הפעלה חיצוני, לכן במידה ותרכשו אותם יכול להיות מצב בו לא תצליחו להפעיל אותם בכוחות עצמכם. 

השכרת מתנפחים גדולים היא עדיפה מכמה סיבות. מבחינת המחיר תוכלו לשכור מתנפחים בהטבות ובהנחות שמגיעים במחירים די נוחים. כמו כן, לא תאלצו לאחסן את המתנפחים ולקנות עבורם מפוח, גנרטור וכלים נוספים שמגיעים עם ההשכרה. בנוסף, במידה ואתם שוכרים כמה פעמים בשנה, תוכלו כל פעם לשכור מתנפח אחר וכך להנות ממתקנים אחרים בכל אירוע. 

מה המחיר של מתנפחים גדולים להשכרה?

המחיר של מתנפחים גדולים להשכרה משתנה בהתאם לגורמים שונים כמו כמות המתקנים, אורך זמן ההשכרה, גודל המתקן, סוג המתקן, קונספט ייחודי, האם יש צורך בגנרטור, האם יש צורך באיש הפעלה חיצוני, עלויות הובלה שמשתנות בהתאם למיקום שלכם ועוד. בדרך כלל המחיר ינוע סביב כמה מאות שקלים בודדים עבור מתקן. יש לקחת בחשבון שלעתים יכולות להיות עלויות נלוות. לדוגמא, במידה ואתם מתכננים לערוך את האירוע בטבע, יהיה עליכם להוסיף כסף עבור גנרטור שיהווה את מקור החשמל. יש מתקנים שיעלו כמה מאות שקלים בודדים כמו כדורים מתנפחים ויש מתקנים שיעלו יותר כמו מתקני אקסטרים איכותיים. לרוב ההשכרה תהיה לפי יום. כאשר מדובר על שימוש ארוך או קצר יותר המחיר יכול להשתנות בהתאם.

מתנפחים גדולים להשכרה

עבור כל אירוע באשר הוא, שברצונכם לשדרג ולהפוך למיוחד מהרגיל, נמליץ בהחלט על השכרת מתנפחים לאירוע, ואם אפשר גדולים ככל שניתן. ומדוע? מאחר שהשכרה של מספר מתנפחים גדולים, אפילו שניים או שלושה, יכולה בקלות להפוך את האירוע שלכם מרגיל וסטנדרטי למדהים וחווייתי. מתנפחים גדולים להשכרה מתאימים עבור כל אירוע, עבור כל הגילים וכל סוגי האירועים ויצרו לכם אירוע מיוחד, קופצני, ומהנה במיוחד. 

מתנפחים גדולים להשכרה ניתן להציב כמעט בכל מקום, הן במקום אותו שכרתם במיוחד עבור באירוע והן בחצר ביתכם, אם תרצו בכך. שימת לבכם כי ישנם סוגים רבים וגדלים שונים של מתנפחים, כך שאין כל בעיה להציב אותם גם בחצר בית שאיננה גדולה. התענוג הגדול הוא שבאמצעות דבר כה פשוט, תוכלו לקבל את האירוע האידיאלי שתמיד חלמתם עליו. וזאת באותה נשימה לצד פעילות פיזית וספורטיבית, בטוחה, מהנה ויוצאת מגדר הרגיל. 

מתנפחים גדולים להשכרה עבור כל אירוע וכל מאורע

אם בעבר היה סטנדרט רגיל של אפשרויות בחירת מתנפחים לאירועים, היום השפע הוא גדול במיוחד ורחב במלוא הדרו, וללא ספק יספק לכם חוויה של חגיגה לעיניים בנוסף לחוויה של כיף והנאה. אירוע אשר מתהדר בחוויה של מתנפחים גדולים להשכרה הוא אירוע מיוחד ומרגש, שלצד הנראות הייחודית שתרשים מאד את אורחיכם, גם תספק לכם חוויה שונה ומרתקת. כיום, ניתן לבחור האם לבחור מתנפחים גדולים להשכרה לפי קונספט מסוים או שמא באופן חופשי המאפשר הנאה מכל העולמות. אם תבחרו למשל בקונספט מסוים, תוכלו לבחור מספר מתנפחים ממשפחה מסוימת, בתחום או צבע מסוים, כמו לדוגמה סגנון טבע, גיבורי על בעלי חיים. כמובן, שמגוון המתנפחים יכול ויתאים לכל סוג של אירוע, ולכל הגילים.

בקונסטלציה של מתנפחים גדולים להשכרה ישנן אפשרויות מגניבות במיוחד לבחירה, כמו למשל מתנפחי קפיצה גדולים, מתנפחי משחק עם אפשרות לשיתוף של משחקי כדור או משחקים המובנים במתנפחים עצמם, מתנפחי בובות ענקיים ועוד ועוד. 

החשיבות שבשכירת שירותם של מקצוענים בתחום

כאשר אתם מבקשים לתכנן אירוע או מסיבה גדולה, ומתכוונים לתכנן אירוע מתנפחים להשכרה, חשוב מאד לשים לב כי אתם שוכרים שירותה של חברה מקצוענית, מיומנת ובעלת ניסיון בתחום. זאת מאחר שמדובר באירוע שדורש תקנים של בטיחות ואיכות, כיוון שמדובר באירוע המשלב פעילות פיזית וספורטיבית רבה שאף יכולה להיות מסוכנת אם אין התייחסות מספקת לתנאים אלו. לצד זאת, יש לוודא כי לחברה הנ"ל ישנם האישורים הנדרשים להפעלת מתקני מתנפחים מסוג זה, וכן את הביטוחים הנדרשים לשם הפעלת אירוע שכזה. כמובן, שסביר להניח שחברה מקצועית ואיכותית, לא תקל ראש בנתונים אלו ותספק לכם ראש שקט בתכנון האירוע.

מעבר לכך, שכירת שירותיה של חברה מקצועית אשר תעניק לכם את השירות הטוב ביותר, תאפשר לכם ליהנות מהאירוע בשלווה, מבלי הצורך לשים פעמיכם לאפשרות של תקלה או בעיה. וכך, כל שישאר לכם הוא פשוט ליהנות מהאירוע המשמח אותו אתם חוגגים. 

 התאמת גודל האירוע עבור כל תקציב

להבדיל מבעבר, כיום ניתן בקלות ליצור אירוע מדהים גם באמצעות אמצעי תקציב מעטים. טווחי המחירים נעים בטווחים גדולים במיוחד, החל ממאות שקלים בודדים ועד כמובן לסכומים גדולים במיוחד של אלפי שקלים. הכל בהתאם לגודל האירוע שלכם, מספר המשתתפים, סוג האירוע והאם בחרתם בקונספט מסוים או שלאו.

יש לצין, שעבור מתנפחים גדולים להשכרה התקציב כמובן שונה מזה של מתנפחים קטנים, אך הוא עדיין יכול בהחלט להתאים לכל כיס, בקונסטלציה הנכונה. על מנת להבין יותר, נשמח לייעץ לכם טלפונית או באמצעות פגישת ייעוץ לתכנון האירוע שלכם, ולייצר עבורכם את החוויה הטובה ביותר, הן מבחינת התאמה לתקציב והן מבחינת חוויית האירוע.

אם הגעתם עד לכאן סביר להניח שאתם בהחלט מתכוונים לקחת צעד קדימה בכל הקשור לתכנון האירוע שלכם. באמצעות תכנון נכון ויעיל נוכל לסייע לכם לתכנן אירוע יפהפה ומיוחד בצורה קלילה ונעימה. אנו מאמינים שאירוע טוב שיזכר כחוויה מדהימה הוא אירוע שנהנים בו וכמה שיותר, ואם אפשר גם לא מפסיקים לזוז ולשמוח, בכל גיל ועבור כל מאורע. כעת, כל שנותר לכם הוא להרים טלפון ולתת לנו לתכנן עבורכם את האירוע הנפלא ביותר.

Exit mobile version