Site icon מרכז האטרקציות

מתי כדאי לחפש בריכה להשכרה לאירוע

בריכה להשכרה לאירועמי שמארגן אירוע בחצר או בחלק החיצוני של בית וחיק הטבע במהלך חודשי הקיץ לא תמיד יעלה בדעתו לחפש בריכה להשכרה לאירוע וכך לשדרג את ההנאה שהאורחים שלו יחוו באירוע. ישראל היא הרי מדינה כל כך חמה ולחה ובקיץ צריך לדאוג שאירוע שיתאים לתנאי מזג האוויר. אחת הדרכים הטובות ביותר היא לארגן מסיבה רטובה עם בריכה מושכרת להנאתם של האורחים. כיום אפשר להשיג מבחר גדול של בריכות שיתאימו לכל אירוע, תוואי שטח או אופי של אורחים.

הבשורה הגדולה של אירוע עם בריכה

בקיץ יש רק שתי אפשרויות לארגון אירועים – מקום ממוזג היטב או בריכה להשכרה לאירוע. כך הבריכה מצננת את האורחים והם לא חווים חום ולחות בלתי נסבלים. הרבה אנשים ישראלים אוהבים ים, בריכה או מים בכל הזדמנות שיש להם ולכן מסיבת בריכה תהיה מתאימה במיוחד. לא חייבים לשם כך שתהיה בריכה בחצר של הבית הפרטי ואפשר לשכור בריכה לצורך האירוע בלבד, בריכה שלאחר מכן תחזור לבעליה.

מתי להזמין בריכה להשכרה לאירוע?

אפשר לומר שבכל אירוע האורחים ייהנו ויתרגשו מבריכה שתהיה שם ותחכה להם. יום הולדת עם בני המשפחה המורחבת, יום הולדת בגילאים מגוונים (תוך בחירה מושכלת של גודל ועומק הבריכה כמובן), בר או בת מצווה ומסיבת רווקים או רווקות. בריכה עם מים היא דבר שכל אחד כאן בארץ אוהב ולכן הבריכה תשדרג כל אירוע ללא יוצא מן הכלל. חשוב לזכור שכאשר מזמינים בריכה להשכרה לאירוע חייב תמיד להיות לידה מבוגר בהשגחה, ללא קשר לגילאי המשתמשים בה.

איך מגיבים כשרואים בריכה להשכרה לאירוע?

אין ספק שלפני שמגיעים לאירוע יש התרגשות גדולה. מחכים כבר להיפגש עם מי שחוגג ולשמוח איתו, מצפים לפגוש אנשים שכבר הרבה זמן לא התקיים איתם מפגש וכמובן עצם השמחה עצמה שבטח מביאה איתה הרבה זיכרונות ונוסטלגיה. בריכה להשכרה לאירוע תטרוף את הקלפים ואין לתאר את העיניים הגדולות שייפתחו כשהאורחים ייראו את הבריכה ויבינו שהמים שבה מחכים רק להם. מצד אחד יהיה רמז בכך שיגידו להם להצטייד מראש. מצד שני – השמחה עדיין תהיה גדולה.

איך בריכה להשכרה לאירוע יכולה לשנות את האירוע כולו

כאשר מזמינים אנשים לאירוע יכול להיות שיש להם רעיון או מחשבות בראש מה עומד לקרות ומה הם עומדים לחוות. כאשר הם יקבלו עדכון על כך שכנראה מדובר במסיבת בריכה – הם כבר יצפו למשהו שונה לחלוטין וההתרגשות תהיה גדולה. הם יידעו שמה שהם רגילים לחוות בדרך כלל לא יתקיים ובמקום זה הם ייהנו מבריכה שיהיו בה מים צוננים ונעימים שאפשר יהיה לטבול בה עם החברים ובני המשפחה שיוזמנו גם הם. 

מה כוללת שכירת בריכה לכבוד ארגון אירוע?

חשוב לברר לעומק את הנושא של מחיר הבריכה ולוודא מה הוא כולל. חשוב לשים לב למידות של הבריכה, לצורה שלה וכמובן מה שבאמת חשוב מאד – העומק של הבריכה. יש ספקי שירות שישכירו בריכות עם מתנפחים כאלה ואחרים כמו אבובים או גלגלים ויש כאלה שיספקו גם סולם או גיגית לניקוי הרגליים לפני הטבילה בבריכה. חשוב לברר לעומק מה המחיר כולל ומה לא על מנת להתארגן בצורה הטובה ביותר ולדעת שמגיעים לאירוע הכי מוכנים שאפשר.

מה המחיר של בריכה מושכרת לאירוע

אין ספק שהמחיר ייקבע על פי סוג וגודל הבריכה, האם נדרש תפעול מצידו של ספק השירות או שלא כל מלאכת התפעול מוטלת על הלקוח ששכר את הבריכה. יש ספקים שיציעו גם שירות של מציל צמוד במידה ומדובר בבריכה גדולה במיוחד וגם לזה תהיה עלות נפרדת. ברוב המקרים שכירת הבריכה תעלה בין 1000-2000 ₪ ודבר נוסף שחשוב לוודא זה המקום שיש לבריכה בחצר או במקום שבו מתקיים האירוע.

בריכה מושכרת – הנאה גדולה!

אם כבר חם כל כך בקיץ – אין ספק ששדרוג אירוע על ידי תוספת של בריכה יכול להיות לא פחות ממצוין. האורחים ישמחו שיש מי שחושבת מחוץ לקופסה ומי שאוהב מים ובריכות – ישמח לשלב בין בריכה מרעננת לבין מפגש עם חברים ובני משפחה שבוא פוגש באירוע משמח ומהנה.

דוכנים להשכרה שיהפכו אירוע למושלם!

אין מי שמארגן אירוע ולא רוצה שהוא יהיה הכי מוצלח ובלתי נשכח. בדיוק לשם כך יש עולם שלם של הפקת אירועים וגם אם מארגנים את האירוע באופן עצמאי – יש לא מעט אפשרויות לבחון, לקחת בחשבון ובחור מתוכן. דוכנים להשכרה יכולים לעשות את ההבדל בין אירוע שגרתי, רגיל ומשמים לבין אירוע שיהיה מושלם, מוצלח ומהנה במיוחד. עצם קיומם של הדוכנים הופך את האווירה להרבה יותר מיוחדת וגם האורחים ישימו לב לכך.

מה זה אומר דוכנים להשכרה?

אם רגילים למרחב שבו האורחים יושבים סביב שולחנות ומלצרים ניגשים אליהם – הרי שדוכנים זה בדיוק ההיפך. יתרה מכך, למרות שמדובר בדוכנים שמגישים לאורחים אוכל – ברוב המקרים יהיו אלה סוגים מיוחדים ומעניינים של מאכלים. למשל דוכן של נקניקיה בלחמנייה שמכינים במקום או כל מאכל אחר שהאורח רואה את ההכנה שלו. יש משהו מהפנט ומשמח כשהאורח רואה את האוכל שמכינים לו בצורה נקייה, טרייה וכמובן מעוצבת ויפה.

אילו דוכנים להשכרה ניתן להשיג כיום?

כאמור, כאשר מדברים על דוכנים שאפשר לשכור לקראת אירוע מתכוונים בדרך כלל לדוכנים של אוכל. על פי אופי וסגנון האירוע שמפיקים – כך אפשר להתאים לאירוע גם את הדוכנים – נקניקייה או המבורגר בלחמנייה, צמר גפן מתוק, צ'יפס או מטוגנים אחרים, פופקורן, דונאטס ועוד. דוכנים להשכרה יהיו תמיד מעוצבים, צבעוניים, יעמוד מאחוריהם איש מקצוע שירותי, חייכן ומנוסה שיכין לאורחים את האוכל שהם אוהבים עם חיוך גדול ועם קריצה של הומור. האורחים יידעו להעריך זאת.

התרומה של הדוכנים לאירוע

למה בכלל לחפש דוכנים להשכרה? מהסיבה הפשוטה שהדוכנים שוברים שגרה והופכים את האירוע לשונה וייחודי בנוף. במקום לחוות אירוע באותה הדרך שבה כבר מכירים ורגילים – פתאום אפשר לשנות אווירה ולחוות אירוע שונה, לטעום אוכל שמכינים אותו ממש במקום ואפשר קצת לקום מהשולחן, להסתובב בין הדוכנים ולבחור מה מתחשק לאכול בכל רגע. ילדים יכולים לגשת בעצמם ולבקש מה שהם רוצים והאווירה משוחררת, נעימה ובלתי מחויבת.

למה משמשים הדוכנים באירוע?

אפשר בעצם לומר שאין אירוע שלא יתאימו בו דוכנים. אפשר להחליט שכל האוכל שמחולק לאורחים באירוע יהיה בדוכנים ואפשר גם לשלב ישיבה סביב שולחנות עם מלצרים בנוסף לדוכנים של קינוחים או שתייה חמה בסיום הארוחה, למשל. אין ספק שאפשר יהיה להבחין בשימת הלב לפרטים הקטנים וברצון של מי שארגן את האירוע לדאוג למשהו שונה ושובר שגרה עבור המוזמנים. יש הפתעה והתרגשות גדולות באירוע שהופך להיות שונה ממה שמצפים ממנו.

כמה עולה לשכור דוכנים לאירועים?

לשאלה זו אין תשובה אחת ויחידה, שכן יש את מי שיבחר כמה דוכנים ויש את מי שרק דוכן אחד ישלים בשבילו את מה שהוא צריך באירוע. באופן כללי המחיר של דוכנים להשכרה עומד על כמה מאות שקלים לאירוע ובדרך כלל אפשר יהיה להשיג מחיר קבוע לחבילה של כמה דוכנים ביחד, מה שיוזיל באופן משמעותי את המחיר של כל דוכן בנפרד. אירוע שיש בו כמה וכמה דוכנים יהיה שמח, מרגש ומעניין ולכן תמיד כדאי להתעניין בסוגי הדוכנים שמוצעים ויכולים להתאים לאירוע.

ההשפעה של הדוכנים על מי שמוזמן לאירוע

אין ספק שכאשר מגיעים למתחם שבו מתקיים האירוע ומגלים בו דוכנים מעוצבים וצבעוניים – מיד מתפתחת סקרנות בנוגע לאופי הדוכנים ולמה שיהיה בהם. מיד עם תחילת האירוע האורחים מבינים שכאן הם עומדים לחוות חוויה חדשה, שכאן עומד להתקיים אירוע שהם לא רגילים לשכמותו. השמחה וההתרגשות, כמו גם ציפייה רבה יגרמו להם להמתין בקוצר רוח למה שעומד לקרות בדוכנים וללא ספק הם ישמחו וייהנו מהאוכל הטעים שיוכן ויוגש להם הכי טרי שאפשר.

לאילו אירועים מתאימים הדוכנים?

כאמור, בכל אירוע אפשר להחליט שיהיה מתאים שיהיו בו דוכנים – חתונות, בר או בת מצווה, ברית או בריתה וכמובן שגם אירועים עסקיים או מפגשים חברתיים ומשפחתיים. מכיוון שבכל ארגון של אירוע יש את הנושא של ארגון האוכל – הרי קבלת ההחלטה בנוגע לדוכנים תתקבל כחלק בלתי נפרד מהחלטות שקשורות באוכל שיוגש באירוע ומכיוון שהדוכנים צבעוניים, שמחים ומעניינים – הרי שהם יתאימו בכל התכנסות משמחת של אנשים שמחכים בקוצר רוח לראות אחד את השני.

רוצים לערוך אירוע ייחודי? אחת האפשרויות הטובות ביותר לכך היא לעשות מסיבת בריכה. מסיבות בריכה הן תמיד מסיבות כיפיות ומיוחדות שזוכרים לזמן רב. בנוסף תוכלו להוסיף מתנפחים ייחודיים ולשדרג את האירוע אפילו יותר. 

 

השכרת בריכה לאירוע- למה?

השכרת בריכה לאירוע הפכה לאחד הטרנדים המובילים בארץ. בין אם אתם מתכננים אירוע גדול ובין אם אתם מתכננים אירוע קטן ואינטימי, מסיבות בריכה יכולות להיות חגיגה מרשימה וכיפית במיוחד. ניתן לערוך מסיבות בריכה עבור כל מטרה- ימי הולדת, בת/ בר מצווה, חתונה, מסיבת רווקים/ רווקות, מסיבות סוף שנת הלימודים, אירועי חברה ועוד. 

כמובן שלמסיבת בריכה צריך את מזג האוויר המתאים. במידה ואתם חוגגים אירוע בחורף כנראה שלא יהיה מתאים לערוך אותו בבריכה שגם ככה אף אחד מהאורחים לא ייכנס אליה. אבל אם מדובר בעונת האביב או הקיץ, הבריכה תספק את הפתרון המושלם לצינון האורחים. כך תוכלו להנות מאווירה קיצית, רחצה במים צוננים וכיפיים, שתיית קוקטיילים על שפת הבריכה עם מוסיקה ברקע וכיבוד שיהפכו את המסיבה שלכם לחלומית. 

השכרת בריכה לאירוע- מה כדאי לבדוק?

השכרת בריכה לאירוע מצריכה בדיקה של כמה נתונים חשובים-

  • רישיון- חשוב לוודא שהמקום אותו אתם שוכרים מחזיק ברישיון עסק תקף וביטוח מלא לכל האורחים, למשך כל האירוע. 
  • כמות אנשים- לפני שאתם מתכננים את האירוע ושוכרים בריכה, חשוב לוודא שהבריכה מתאימה לכמות האורחים המתוכננת. במידה ואתם מתכננים אירוע של 100 אנשים חשוב לוודא שהבריכה מסוגלת להכיל כמות כזו מבלי עומס או תחושת צפיפות שיהרסו את האווירה. 
  • מה כלול- לא כל המקומות בהם יש בריכה מספקים מקומות ישיבה נוחים או אפשרויות לכיבוד. לכן, וודאו מראש מה כלול עם השכרת הבריכה, על מנת שתוכלו להיערך בהתאם. 
  • תוכנית האירוע- דבר נוסף שכדאי לבדוק לפני השכרת בריכה לאירוע הוא שהמקום אותו אתם מתכננים לשכור מתאים לתוכנית האירוע שלכם. לדוגמא, אם אתם מתכננים כחלק מהמסיבה לערוך קריוקי, חשוב לוודא כי המקום יכול לספק לכם את הדברים הדרושים לכך. 

 

השכרת בריכה לאירוע- איך מתארגנים לזה? 

במידה ואתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בבריכה יש להיערך בהתאם. תוכלו לערוך את האירוע ביום או בערב כאשר מתחם הבריכה נוח לשהייה ויש בו את השירותים הנחוצים כמו מקומות ישיבה נוחים, כיבוד, שירותים זמינים ועוד.

למתחם תוכלו להוסיף מה שתבחרו כך שהאירוע יהיה שלכם וייתן לכם את תחושת הייחודיות שלכם.

תוכלו לעצב את המקום בשלל סגנונות הכוללים פיזור בלונים על גבי במים, או נרות בתוך עששיות זכוכיות שתניחו ליד שפת הבריכה ויעניקו למקום עיצוב אלגנטי ורומנטי. 

השכרת בריכה לאירוע- מתנפחי מים

על מנת לשדרג את האירוע שלכם אפילו יותר, תוכלו לשכור מתנפחי מים שניתנים לשימוש במהלך הרחצה בבריכה. 

מתנפחי מים הם מתנפחים שמתאימים לשימוש במים- בבריכה או בים. הם מגיעים במגוון צורות, גדלים וקונספטים ייחודיים ומתאימים לכל מטרה ולכל גיל- בין אם מדובר באירוע של ילדים או של מבוגרים. ניתן לבחור מתנפחי מים בקונספטים שונים כך שיתאימו לאווירה של האירוע שלכם וישרתו אותה, כמו ווייפאאוט, הישרדות, מתנפחי אקסטרים, משחקי כדור ועוד. 

את מתנפחי המים תוכלו למקם היכן שתרצו, כאשר חשוב מאוד לפעול לפי הוראות הבטיחות. לדוגמא, במידה ומתנפחי המים מיועדים לאירוע של ילדים, כדאי לא למקם אותם במישור גבוה, על מנת לאפשר כניסה בטוחה וזהירה למתקן. 

כאשר שוכרים מתנפחי מים יש לקחת בחשבון כי למיקום המתקן יש חשיבות גדולה. לכל מתנפח צריך שיהיה מקור מים זמין ונקודת חשמל זמינה שתשמש עבור המפוח. לכן, במידה ואין מקור חשמל זמין חשוב לדאוג להשכרת גנרטור

כמו כן, עליכם לציין את גודל השטח עליו תוכלו לפרוש את המתנפח, לפני הזמנתו. קיימים מתנפחי מים גדולים במיוחד, שמתאימים בעיקר למבוגרים ויכולים להתפרש על שטח של יותר מעשרה מטרים. לכן, חשוב לקחת בחשבון את גודל המתנפח ואת השטח שיש לרשותכם, כאשר שוכרים בריכה לאירוע. 

על מנת להוזיל את המחיר כמה שאפשר אנו ממליצים לכם לבחור בחבילות מים מיוחדות ולא במתנפח בודד. כאשר מדובר על חבילות של כמה מתקנים תוכלו לחסוך לעצמכם מאות שקלים. 

  • המחיר של מגלשות מים ינוע בין 200 ל-600 שקלים. 
  • המחיר של משחקי כדור מים יחל ב-700 שקלים. 
  • המחיר של מתנפחי מים עם קונספט יחל מ-600 שקלים. 
Exit mobile version