Site icon מרכז האטרקציות

משחקי מים לימי הולדת

משחקי מים לימי הולדתמשחקי מים לימי הולדת

אחד מהילדים שלכם הוא מילידי אוגוסט? נצלו את החום שיש בעונה הזו כדי לחגוג לו מסיבת יום הולדת כיפית ומרעננת במיוחד, באמצעות משחקי מים לימי הולדת שתוכלו להכין אפילו לבד! כל ילד שנולד בתקופת החופש הגדול יודע כמה זה מאכזב לחגוג את יום ההולדת עם פחות חברים כמו שחברים אחרים נוהגים לחגוג, כיוון שבתקופה הזו אין בית ספר והרבה ילדים נמצאים בעיסוקים אחרים רחוקים מהבית כמו חופשה עם המשפחה, טיסה לחו"ל, קייטנות או בילויים אחרים שמאלצים אותם לבטל את הגעתם למסיבת יום ההולדת.

לכן זו הזדמנות מושלמת עבורכם ההורים להכין לילדכם מסיבת יום הולדת איכותית ומהנה במיוחד, שתצליח להעביר את האכזבה של הילד מכך שלא כל החברים שלו הגיעו למסיבה. כדי שתוכלו לדעת כיצד לארגן לו יום הולדת מוצלח וכיפי במיוחד, ריכזנו עבורכם כמה המלצות של משחקי מים לימי הולדת שכדאי לשלב במסיבה.

מלחמת מים

במשחק המים הזה יש את כל הדברים שילדים הכי אוהבים: ריצה מהירה, התחבאות, זריקת בלוני מים, הירטבות והמון השתוללות. במלחמת המים הזו הילדים ישחקו בעזרת זריקה של בלוני מים אחד על השני, כך שמדובר על מסיבה שהיא גם צבעונית וגם מרעננת במיוחד בעונה החמימה בשנה. רצוי לחלק את הילדים לקבוצות, כך שיהיה מרכיב תחרותי ומגבש במהלך המשחק.

מתנפחים ומגלשות מים

אפשרות נוספת למשחקי מים מדליקים וסוחפים היא להזמין מתקנים מתנפחים שיש בהם מים. מתקנים כאלו ייעודיים למשחק עם מים, כיוון שיש בהם פתחים ייעודיים בהם זורמים מים באופן קבוע ומאפשרים משחק מהנה ומרענן עם בגדי ים. לרוב מתנפחי מים יהיו עם מגלשות מים אתגריות ומהנות, כך שזוהי דרך נהדרת לילדים לשחק וליהנות בחוץ בעונה החמה בשנה.

קליעה למטרה

משחק מאתגר ומגבש שכדאי לערוך בזוגות או קבוצות, כאשר המטרה של כל ילד/קבוצה היא לקלוע עם אקדח מים למטרה מסוימת המוצבת רחוק ממנו. לדוגמה ניתן להציב כמה כוסות פלסטיק חד פעמיות אחת על גבי השנייה, כך שפגיעה של סילון המים שיוצא מאקדח המים יפיל אותן מיד. 

פיניאטה מרעננת

בכל יום הולדת נהוג לתלות בובה מנייר בה מתחבאים המון ממתקים טעימים, כאשר הילדים צריכים להכות בבובה עם מקל עד לנפילה והוצאת כל הממתקים ממנה. כאשר חושבים על משחקי מים לימי הולדת, ניתן לשדרג את הרעיון של המשחק באמצעות תלייה של פיניאטות מרעננות עשויות בלונים עם מים. כך ניתן לתלות על גבי חוטים גבוהים בלונים צבעוניים שיש בהם מים, ועל הילדים לפוצץ אותם כדי לזכות בממתקים כפרס.

כמובן שהממתקים לא יוכלו להיות תלויים יחד עם המים, ולכן הענקת הממתקים תיערך לאחר הצלחת המשימה של פיצוץ הבלונים המנופחים.

משחקי אתגר עם קרח

רעיון למשחק מים המשלב הנאה, אתגר וגם אסטרטגיה באמצעות שימוש באלמנטים קפואים המתחבאים במרכז של קוביות קרח גדולות. לצורך המשחק יש להכניס לתוך כוסות חד פעמיות או כוסות סיליקון צעצועים קטנים מסוגים שונים כמו כדור קטן, אקדח מים, בובות של חיות וכו' ולמלא את הכוסות במים ולהכניס להקפאה. לאחר שהמים קפאו יחד עם הצעצועים בתוכם יש לשחרר את קוביות הקרח מהכוסות, ולתת לילדים שינסו בכל דרך אפשרית להוציא את הצעצוע מתוך הקרח.

זהו משחק שיסייע לילדים לחשוב בדרכים יצירתיות, לעבוד בשיתוף פעולה ולהיות אסטרטגיים כדי להשיג את הצעצוע המעניין שמחכה להם בתוך הקרח ובמיוחד כדי למלא את יצר הסקרנות שלהם.

מרוץ שליחים

אם אתם מחפשים רעיונות של משחקי מים לימי הולדת שניתן לעשות בחלוקה לקבוצות, כדאי שתכירו את הרעיון למשחק של מרוץ שליחים עם מים שיבטיח את ההנאה וההירטבות של כולם במשחק! ממש כמו מרוץ השליחים המקורי, גם במשחק הזה על כל קבוצה להעביר אחת לשנייה חפץ מסוים כדי לעבור בקו הסיום של המרוץ. במקרה הזה החפץ יהיה כוס או קערה מלאה מים כאשר על כל ילד להעביר לחבר קבוצתו את המים במלואם מבלי לשפוך אותם במהלך המרוץ.

מסלול מכשולים

משחק נוסף ואטרקטיבי למסיבות ימי הולדת עם משחקי מים יהיה שילוב של כל המשחקים שציינו לעיל, כאשר האטרקציה המרכזית של המסיבה תהיה מסלול מכשולים גדול עם המון משחקי מים. תוכלו לשלב כמה משחקי מים לימי הולדת או את כולם שעל כל הילדים לעבור בהצלחה, על מנת שיוכלו להתקדם בהמשך המסלול עד לסיומו.

Exit mobile version