Site icon מרכז האטרקציות

מגלשת מים מתנפחת

מגלשת מים מתנפחת

מגלשת מים מתנפחת יכולה להפוך את האירוע שלכם מאירוע שגרתי לאירוע מיוחד ובלתי נשכח. 

בין אם מדובר בילדים ובין אם מדובר במבוגרים, מגלשת מים יכולה לשדרג כל אירוע ולהפוך אותו לחלום. חברות רבות מעניקות מגלשת מים מתנפחת להשכרה שמתאימה לכל הגילאים במחירים נוחים. 

 

מגלשה מתנפחת לאירועים מיוחדים

מגלשת מים היא למעשה מתקן מתנפח. היא מגיעה במגוון צורות וגדלים ומתאימה לכל מטרה. תוכלו לבחור מגלשת מים במגוון קונספטים שונים כך שיתאימו לאווירה של האירוע שלכם וישרתו אותה. 

את מגלשת המים תוכלו למקם היכן שתרצו, כאשר חשוב מאוד לפעול לפי הוראות הבטיחות. לדוגמא, במידה במדובר באירוע שמתאים לילדים, כדאי לא למקם את מגלשת המים במישור גבוה, על מנת לאפשר כניסה בטוחה וזהירה למתקן. 

מגלשת מים ניתנת לשימוש גם באולמות אירועים, כאשר היא ממוקמת בדרך כלל ברחבה בחוץ. 

מגלשת מים מתנפחת עם קונספט

מגלשת מים מתנפחת מגיעה במגוון צורות ועיצובים הכוללים קונספטים ייחודיים כך שתוכלו להתאים את המגלשה לאירוע. תוכלו לבחור במגלשת מים בקונספטים של ימי הולדת או קונספט של אירוע חברה, מגלשת מים שמתאימה רק לילדים, רק למבוגרים או גם וגם. תוכלו לבחור בקונספטים מיוחדים כמו הישרדות או אקסטרים, תוכלו לבחור בעיצובים מיוחדים כמו נסיכות, מטוסים, מכוניות, טירות ועוד. 

חשוב להבין שאתם לא מתחייבים לכלום. תוכלו בכל אירוע לשכור דגמים אחרים. לכל אירוע יש את הקונספט המיוחד שלו ותוכלו להתאים את מגלשת המים המתנפחת לכך. 

אם אתם בוחרים במגלשת מים עם קונספט אז חשוב להיות ספציפיים עם הקונספט שאתם בוחרים. במידה ואתם לא בטוחים מה הקונספט המתאים ביותר לאירוע שלכם, תוכלו להתייעץ עם המומחים שיעזרו להתאים את הקונספט לאירוע ולהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. אנחנו כאן לכוון אתכם לבחירה הנכונה ביותר עבורכם. 

 

מיקום המתקן

כאשר שוכרים מגלשת מים יש לקחת בחשבון כי למיקום המתקן יש חשיבות גדולה. מגלשות מים מצריכות מקור מים זמין ונקודת חשמל זמינה שתשמש עבור המפוח. אם אתם חוגגים בחיק הטבע לדוגמא, חשוב לדאוג לגנרטור. 

כמו כן, עליכם לציין את גודל השטח עליו תוכלו לפרוש את מגלשת המים המתנפחת, לפני הזמנתה. 

 

מה השטח הנדרש?

קיימות מגלשות מים מתנפחות גדולות מאוד, קיימות כאלה בינוניות וכאלה קטנות יחסית. בסופו של דבר אתם מתאימים את המגלשה המתנפחת לצרכים שלכם ולמה שמתאים לכם. אתם תוכלו למצוא מגלשת מים שמתאימה לשימוש גם בחצר הבית שלכם, ולכן חשוב שתדעו מה אתם רוצים ומה השטח העומד לרשותכם וחברת ההשכרה תעזור לכם להתאים את מגלשת המים המתנפחת המתאימה ביותר לשם כך. 

במידה ואתם רוצים להזמין מספר מתקנים שונים חשוב לוודא עם חברת ההשכרה את גודל השטח הנדרש לאותם מתקנים. יש לקחת בחשבון שחשוב לשמור על רווחים בין מתנפח למתנפח על מנת שלא ייווצרו עומסים שיכולים להוביל לסכנות. 

מגלשת מים מתנפחת להשכרה או לרכישה?

אנשים רבים מתלבטים האם כדאי לשכור מגלשת מים או שאולי כדאי לרכוש אותה. כמובן שהתשובה תלויה בתדירות השימוש. אם אתם מתכננים להשתמש במגלשת המים המתנפחת באופן קבוע, או לאורך זמן רב, אולי כדאי לכם לחשוב על אופציית הרכישה. 

אך במידה ואתם מתכננים להשתמש במגלשת המים באופן חד פעמי עבור אירוע ספציפי, או אפילו פעם בכמה חודשים, אין סיבה לחשוב על אופציית הרכישה. קיימים מחירים נוחים מאוד להשכרת מגלשות מים מתנפחות, כמובן בהתאם לגודל המגלשה ולסוג שלה. 

 

מה המחירים של מגלשת מים מתנפחת?

אין מחיר קבוע עבור מגלשת מים להשכרה כיוון שהמחיר מושפע מגורמים שונים כמו סוג המתקן, גודל המתקן, משך זמן ההשכרה, האם יש צורך באיש הפעלה חיצוני, האם אתם צריכים הובלה ועוד.  

על מנת להוזיל עלויות מומלץ לבחור בחבילות מים מיוחדות ולא במתנפח בודד. כאשר מדובר על חבילות של כמה מתקנים תוכלו לחסוך לעצמכם מאות שקלים. 

מגלשת מים מתנפחת

יום ההולדת מגיע כל שנה, ואם הוא במקרה מגיע בעונות החמות של השנה, כלומר בקיץ, זוהי סיבה כפולה למסיבה. או שמא נדרשתם לתכנן אירוע מסיבת סיום עבור ילדיכם הקטנים, או בכלל ערב חברה בעבור העובדים שלכם ואתם מחפשים אטרקציה שוברת שגרה. אטרקציה מדהימה שתגניב לכם את האירוע, תעשה לכם ולאורחים שלכם מלא שמח ותעניק לכם מסיבה שונה ובסטייל אחר. מדובר כמובן באטרקציה המדהימה של מתנפחי מים ובפרט מגלשת מים מתנפחת. איך זה עובד? פשוט ככה, מתגלשים בבריכה, מתנפחת כמובן, לתוך בריכה עם כל האנשים שאתם הכי אוהבים. ברקע מוזיקה נפלאה שמקפיצה את המסיבה, דוכן עם האוכל שאתם הכי אוהבים והכנתם מבעוד מועד. וכיף כיף כיף.

מגלשת מים מתנפחת לכל אירוע ולכל גיל

רק תחשבו כמה שונה הייתה הסיטואציה יכולה להיות אילו הייתה בדיוק כך, רק בלי מגלשת מים מתנפחת שמקפיצה את המסיבה. המסיבה הייתה נשארת מהנה ללא ספק, אך הטאץ' המיוחד שנותנים מתנפחי המים הוא אחר ומקפיץ את המסיבה בכמה וכמה רמות. ישנה מגלשת מים מתנפחת המותאמת לילדים וגם כזו המותאמת לבוגרים. ישנן מגלשות מים מתנפחות בכל מיני גדלים, ובהתאמה עבור כל מיני סוגים של בריכות, בריכות מובנות, ארעיות, עגולות או מרובעות. 

אם האירוע שלכם מוגדר תחת קונספט מסוים, כמו שנהוג כיום, תוכלו להזמין את מתנפחי המים ומגלשת מים מתנפחת בהתאם לקונספט. כך למשל נהוג ביותר כיום קונספט טרופי למבוגרים, או קונספט גיבורי על לילדים. אנו מחזיקים כל מיני סוגים ומינים של מתנפחי מים, ובהם למשל גם מתנפחי מים ממותגים שיכולים להתאים לכל קונספט לכל אירוע. 

כאשר אתם בוחרים באירוע כה מיוחד ובאטרקציה מטריפה כמו מגלשת מים מתנפחת אתם מבטיחים לעצמם אירוע שלא ישכח, וחוויה מדהימה לכם ולאורחים שלכם. שכירה של מתנפחי מים מתנפחים עבור הבריכה, בכל הגדלים ובכל הצורות, לצד מגלשת מים מתנפחת וקוקטיילים בבריכה, וזה כל מה שמסיבת יום ההולדת או האירוע שלכם צריך.

דגשים לשכירת מגלשת מים מתנפחת עבור האירוע שלכם

מאחר שבכל זאת מדובר באירוע רב משתתפים, ובפעילות הנחשב פעילות ספורטיבית ואפילו פיזית (שחייה בבריכה והשתובבות סביב מתקני מים), חשוב מאד לוודא בטיחות מושלמת וחברה אשר לה כל האישורים וכל התקנים הנדרשים.

מדובר באירוע שבו משתתפים רבים שקופצים, רוקדים ומפזזים, שחים וקופצים אל הבריכה וממנה, מתגלשים ומשתוללים. ולכן מתקני המים  ובפרט מגלשת מים מתנפחת, חייבים להיות בטיחותיים ועמידים. לכן, הקפידו לבחור בחברה מקצועית ומיומנת כך שתוכלו להגיע לאירוע בשקט ובשלווה, ולסמוך עליה בעיניים עצומות שהאירוע יתנהל בצורה הטובה ביותר וללא כל תקלה ובבטיחות מופתית עבורכם ועבור האורחים שלכם.

חלק מהדגשים החשובים שלהם יש לשים לב הם למשל תנאי ביטוח, אישורים ותקנים של החברה אותה שכרתם את שירותיה. חחברה מקצועית תדע לתשאל אתכם נכונה בעניין מספר המשתתפים, גיל המשתתפים ואופי האירוע, וכך להתאים לכם את מתקני מתנפחי המים האידיאלי בעבור האירוע שלכם. 

מעבר לכך, כמובן שחשוב לתת את הדעת למספר דגשים נוספים. כמו למשל, אם מדובר באירוע ילדים, דאגו כי באירוע יהיו לפחות 2 מבוגרים אחראים. שכן, ילדים נוטים להשתולל ולהשתובב, ובכ זאת, מעבר לבטיחות המתקנים כמובן, חשוב מאד שתהיה השגחה מינימלית. כמו כן, הקפידו יידע את המשתתפים מבעוד מועד כי מדובר באירוע מים ולכן יש להצטייד בהתאם, מבחינת מגבת, בגדים להחלפה וכדומה.

אם החלטתם ללכת על זה, כלומר לשחות- אנחנו כאן בשבילכם!

אם אכן החלטתם לערוך את האירוע שלכם בסגנון של מסיבת בריכה, אנו לגמרי מברכים אתכם- כפליים! פשוט כי אין אירוע מהנה יותר מאשר אירוע בריכה מלא באנשים אהובים, אוכל טוב ואטרקציות של כיף אמיתי. אם אכן בחרתם כך, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני ונשמח לסייע בתכנון אירוע החלומות שלכם. מסיבות רווקים או רווקות, מסיבות ימי הולדת, מסיבות סיום לילדים או פשוט אירוע סופ"ש לשבירת שגרה. כל אירוע בצבע, ואנו נשמח להתאים לכם את הקונספט הנכון. לאחר שבחרתם נכונה, כל שנותר לכם הוא לחכות בקוצר רוח לאירוע הכי כיף שיהיה לכם השנה, וא לשכוח לארוז איתכם בגדי ים, מגבות והמון מצב רוח טוב. 

הכיף וההפתעה של מגלשות מים מתנפחות

ישראל היא מדינה חמה ולחה לאורך רוב ימות השנה ולכן מי שמארגן אירוע תמיד יכול לקחת בחשבון שאביזרים וציוד שקשורים במים יכולים להיות תוספת נהדרת שתתאים בול לאירוע. כיום אפשר להשיג בקלות מגלשות מים מתנפחות וכך לשדרג כל מסיבה רטובה שמתאימה לכל הגילאים. יום הולדת, מסיבת רווקות או רווקים ואפילו מפגש משפחתי שמתקיים לכבוד החג – כל אלה מתאימים להשכרה של מגלשות מים והן יכולות לשדרג את האירוע ואת ההנאה.

 

מהן מגלשות מים מתנפחות?

גם מי שאין לו בריכה בחצר יכול ליהנות משעשועי מים עם מגלשות מים מתנפחות. מדובר במגלשות שמתחברים אליהם צינורות מים שמרטיבים אותם והופכים את הגלישה שרטובה ומהנה. גם אם נדמה במחשבה האינטואיטיבית שמדובר בשעשוע שמיועד רק לילדים ומתאים להם – כדאי מאד לשנות את הלך המחשבה ולשקול לשכור מגלשות כאלה גם עבור אירוע שיהיו בו הרבה מבוגרים. כאשר חם בחוץ – המבוגרים ייהנו מאד להתרענן במגלשת מים מתנפחת.

באילו אירועים מתאים להזמין מגלשות מים מתנפחות?

כאמור – כל אירוע, של ילדים או מבוגרים כאחד, יכול להיות מתאים גם למגלשות מתנפחות. הם צבעוניות, ססגוניות, יפות והן מכניסות את כל הנוכחים לאווירה של קיץ וכיף. לעיתים קרובות לא באמת צריך אפילו תירוץ כמו אירוע או מסיבה ומגלשת מים יכולה להפוך יום שבת משפחתי שגרתי ליום של כיף רטוב ומהנה. המגלשות מתאימות לשימושים בפארקים רחבי ידיים או בגינות של בתים פרטיים והן מביאות איתן הרבה מאד הנאה.

 

איך לבחור את המגלשות המתאימות?

על מנת לבחור מגלשת מים מתנפחת מה שבאמת חשוב זה לדעת את המידות והגודל שלה, הן במצב סגור והן כאשר היא פתוחה ומחכה לשימוש. חשוב לוודא שיהיה מקום לא רק למגלשה המתנפחת עצמה אלא גם למפוח שינפח אותה וידאג שהיא תהיה כל הזמן מלאה באוויר. חשוב לשים לב לגנרטור שצריך גם כן להיות ממוקם בקרבת מקום או לשקע חשמל שיש בגינה. במידת הצורך אפשר לעשות שימוש יעיל ומושכל בכבל חשמל מאריך.

 

סוגים וצורות של מגלשות מים

כיום אפשר להשיג מגוון רחב של מגלשות מים מתנפחות וחשוב להכיר את הסוגים השונים על מנת לבחור את המגלשה שתהיה הכי מתאימה לכל שימוש, לכל אירוע או לכל סיטואציה. יש מגלשות גדולות וגבוהות במיוחד שמומלץ לעשות בהן שימוש בסמוך לבריכת מים ויש כאלה עם אגן מים קטן בקצה שלהן. העיצוב גם הוא ניתן לבחירה – צבעוני ומשמח או כזה שיש לו צורה של חיה או טירת אבירים, למשל, מה שיתאים במיוחד להתכנסות שעומדים להיות בה הרבה ילדים.

 

מה העלות של מגלשות מים?

המחיר של השכרת המגלשה נקבע על פי משך ההשכרה (כלומר כמה ימים יהיה בה צורך) וכמובן הגודל שלה. ברוב המקרים העלות של מגלשה בודדת ליום אחד תעמוד על כמה מאות שקלים. במידה ומדובר באירוע של הרבה משתתפים במקום פתוח או בבריכה – לבטח אפשר יהיה לקבל הצעת מחיר לחבילה של כמה מגלשות מים מתנפחות שונות כך שיהיה גיוון וכל משתתף יוכל ליהנות במגלשות שהוא הכי אוהב.

ההפתעה והשמחה שמביאות איתן המגלשות

אי אפשר לתאר את השמחה של הילדים הצעירים למראה המגלשה הרטובה שמחכה להם. הם יעשו כל מה שהם צריכים על מנת להתארגן כמה שיותר מהר ולגשת אליה לגלוש. הם יוכלו לגלוש להנאתם וכמובן גם להתחרות עם החברים שלהם. אין ספק שבישראל כל בילוי רטוב הוא בילוי מהנה שכיף לקחת בו חלק ולכן המגלשות הופכות כל אירוע קיץ למיוחד, מהנה שבעתיים וכמובן כזה שתהיה לו הצלחה רבה.

למה לשים לב כשרוצים לשכור מגלשות מים

מה שבאמת חשוב זה לוודא שהמגלשה תקינה ושאין בה שום חורים או פגמים שיגרמו ליציאת אוויר. חשוב לבדוק זאת עוד לפני שאוספים אותה למקום של האירוע וכך להיות בטוחים שלא תהיינה שום תקלות במהלך האירוע עם האנשים שמחכים ומצפים כבר להגיע. דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא לפנות לספק שירותים מוכר ומוביל בעולם התוכן של הפקת אירועים ואספקת אטרקציות ומתקנים לשדרוג מסיבות ואירועים מכל הסוגים ולכל הגילאים.

https://www.youtube.com/watch?v=vBCYQJgf12

Exit mobile version