Site icon מרכז האטרקציות

כך תבחרו אולם בוטיק לאירוע מפואר

הבחירה הראשונה והחשובה ביותר שעליכם לעשות בעת תכנון אירוע, היא בחירת אולם אירועים אשר יספק לכם את המענה המושלם והמדויק, לאירוע היוקרתי עליו חלמתם. אומנם זו לא החלטה קלה, אבל על ידי המדריך המקצועי שהכנו לכם כאן, אתם בדרך הנכונה למציאת אולם בוטיק איכותי אשר יעניק לכם ולמוזמנים, חוויה יוצאת דופן.

צילום: אתר גלריה 279

אל תתפשרו על מיקום מנצח

בחירת המיקום בו תערכו את האירוע, זו תהיה ההחלטה המשמעותית ביותר שתעשו במהלך ההכנות. תחילה עליכם לבדוק מאיזה אזור בארץ רוב המוזמנים שלכם יגיעו, כך תוכלו לדעת אם אזור הצפון הוא המתאים ביותר או דווקא המרכז, ובכך תתחילו לצמצם את רשימת האפשרויות לבחירת אולם בוטיק.

בכל אזור תוכלו למצוא מגוון רחב של אולמות בוטיק, השתדלו לבחור במיקום מרכזי באותו האזור, אשר יהיה נגיש ונוח להגעה עבור המזומנים מהאזורים השונים. לאחר שצימצמתם את רשימת המקומות, הגיע הזמן לבקר בהם. חשוב לבקר בכל אולם בוטיק ממנו התרשמתם, על מנת שתוכלו להתרשם מנראות המקום, מהגודל, השירות והאווירה בעת אירוע.

 

לבחור בחוויה קולינרית

ישנה חשיבות רבה לקייטרינג אשר יוגש באירוע, לבסוף זכרו כי גם אתם בתור מוזמנים, מצפים במהלך כל היום בקוצר רוח, ליהנות ממנות משביעות וטעימות באירוע המפואר אליו תגיעו. בעת ההחלטה על האולם בו תחגגו, בדקו היטב את המטבח והמטעמים השונים אשר יוגשו במהלך האירוע, היפגשו עם השף למעבר על התפריט ותדאגו שהוא יותאם למוזמנים אם מבחינת כשרות, צמחונות ועוד.

לכל אירוע קונספט מיוחד משלו, לכן ישנה חשיבות בהתאמת תפריט הקייטרינג של אולם הבוטיק לאירוע עצמו, אם זה מבחינת סוג האירוע ומבחינת כמות האורחים. אולם בוטיק עם ניסיון וצוות מקצועי, יהיה ערוך כראוי לכל סוג אירוע. כך תוכלו להיות בטוחים, כי החוויה הקולינרית שממנה יהנו האורחים במהלך כל האירוע תהיה איכותית, מגוונת וטעימה.

 

גן ואולם במקום אחד

הוויכוח המוכר ביותר בעת בחירת אולם בוטיק, הוא אם לבחור באולם סגור או גן אירועים פתוח, זאת כמובן בהתאם למזג האוויר של אותה עונה. אך היתרון כיום, הוא שיש המון אולמות בוטיק אשר מציעים חוויה משולבת של שתי האפשרויות. גן פתוח ואולם מקורה יחדיו באותו המקום, מה שמאפשר לשנות את אופי ואווירת האירוע בקלות ומקנה גמישות מרבית בתכנון האירוע. בנוסף, כך גם למוזמנים יש את האפשרות ליהנות מגן פסטורלי ומאולם מפואר בו זמנית.

עם המדריך שהכנו לכם, תוכלו להיות בטוחים כי כולם הולכים לדבר על האירוע שלכם, במשך המון זמן. כל אירוע באולם בוטיק, הופך למפואר ואטרקטיבי הרבה יותר, בעיקר כאשר אתם זוכים למעטפת שירות בהתאמה אישית, אשר עונה על כל הדרישות והצרכים שלכם כבר מהרגע הראשון

Exit mobile version