Site icon מרכז האטרקציות

מתנפחים להשכרה בחריש – כל מה שצריך לדעת

הגיע הרגע ואתם מתכננים את האירוע הגדול לילד או לילדה שלכם, כיתה או לקבוצת חברים ומשפחה. כיום במסיבות יום הולדת רבות נהוג להציע גם איזשהו תוכן נוסף מלבד כיבוד ודשא או גינה, במיוחד ככל שעולה גילם של האורחים. פעמים רבות נתעניין באטרקציות כמו מתנפחים להשכרה בחריש גם לאירועים מסוגים אחרים כמו מסיבת פתיחת או סוף שנה, מסיבת כיתה, אירוע גיבוש, אירוע סגור בבריכה המקומית ועוד. מתנפחים להשכרה בחריש הם גם אטרקציה צבעונית וכיפית לילדים וגם פעילות אקטיבית, בריאה ומבורכת בעידן המסכים. אם כל זה נשמע לכם בדיוק מה שאתם מחפשים נשמח לתת לכם את כל המידע הרלוונטי על מתנפחים להשכרה בחריש כדי שתוכלו לתכנן את החגיגה המושלמת.

למי מתאימים מתנפחים להשכרה בחריש?

מתנפחים להשכרה בחריש יכולים להתאים לכל חגיגה של ילדים ואפילו של מבוגרים שמתקיימת בשטח פתוח. אידאלית צריך גם חיבור לחשמל כדי לחבר את המפוח שמנפח את המתנפח אבל אם אין נקודת חשמל בסביבה תוכלו ברוב המקרים לשכור גם גנרטור. מתנפחים קיימים במגוון גדלים ומידות כך שתוכלו לבחור את המתנפח המתאים ביותר עבור האורחים שלכם, בין אם הם ילדים יותר גדולים או פחות. תמיד כדאי להתייעץ עם החברה ממנה תחליטו לשכור את המתנפחים כדי לוודא לאיזה גיל הם מתאימים.

מה היתרונות של מתנפחים להשכרה בחריש?

היתרון במתנפחים להשכרה בחריש שהם מהווים אטרקציה מאד צבעונית וחגיגית בכל אירוע, ומרבית הילדים אם לא כולם מאד נהנים מהם. בזכות גודלו והמראה הצבעוני, המתנפח הוא לרוב מרכז האירוע גם ברמת תוספת ססגונית ומעוצבת לאירוע. ילדים מאד אוהבים להשתולל במתנפחים, המתנפחים מאפשרים להם ליהנות מפעילות אקטיבית וחברתית יחד עם חוגגים נוספים. הם מתאימים לטווח רווח של גילאים כך שגם אם מוזמנים ילדים ואחים הם לרוב ימצאו את עצמם קופצים ומבלים יחדיו בהנאה. ישנם גילאים שהמתנפחים מאפשרים משחק כמעט עצמאי של הילדים ולעיתים דורשים השגחה צמודה.

 

 

איזה סוגי מתנפחים להשכרה בחריש יש?

איזה סוגי אטרקציות לימי הולדת יש מלבד מתנפחים להשכרה בחריש?
פעמים רוב אם תבחרו בחברה למתנפחים להשכרה בחריש תוכלו לקבל מאותה החברה שירותים נוספים. חברות רבות מציעות גם דוכני מזון לחגיגה לחגיגה שלכם כמו פופקורן, נקניקיות, צמר גפן מתוק וכדומה. תוכלו להזמין גם מפעיל שיפעיל את השימוש במתנפחים וגם יפעיל את הילדים בפעילויות חברתיות.
מה כדאי לדעת לפני שבוחרים חברת מתנפחים להשכרה בחריש?
כמו בכל תחום ישנן חברות רבות המציעות מתנפחים להשכרה בחריש. תמיד הכי טוב וכדאי לבחור בחברה שקיבלתם עליה המלצה באופן אישי ממכרים, חברים לכיתה וכדומה. אם אין כזו נסו למצוא חברה שיש לה ביקורות חיוביות ברחבי הרשת. לפני שאתם יוצרים קשר עם החברה כדאי שתוודאו מה אתם צריכים שיספקו לכם. אם תצטרכו גם גרנטור או משלוח, לא כל החברות מציעות את כל השירותים.

החלטנו להזמין מתנפחים, איך זה עובד?

 

כמה יעלו לי מתנפחים להשכרה בחריש?

המחיר של המתנפחים משתנה בהתאם למתנפח הספציפי שתבחרו. ישנם מתנפחים להשכרה בחריש בעלות של 120 ₪, לדוגמה כשמדובר בבריכת כדורים קטנה, וניתן להגיע גם למחירים של 500-600 ₪ כשמדובר במתנפח מורכב וגדול יותר עם יותר אביזרים. בעת ההשכרה יש לוודא אם עליכם לשכור גם בתשלום נוסף גנרטור. אם תחליטו להצמיד למתקן מפעיל יש על כך תשלום נוסף. כמו כן אם תרצו לקבל את המתנפחים במשלוח ישנה עלות נוספת. כמובן שאם תזמינו כמה מתנפחים תשלמו עבור כל מתנפח בנפרד אבל פעמים רבות חברות של מתנפחים להשכרה בחריש יציעו לכם חבילות שונות הכוללות מגוון שונה של מתנפחים ותוספות.

 

מחירון מתנפחים להשכרת בחריש

בעיקרון אין בכלל ספק שאחד הדברים שהכי משפיעים על הבחירה שלנו בחברה כזו או אחרת המשכירה ציוד ואטרקציות לאירועים פרט לאיכות ולמקצועיות של החברה זה גם המחיר. המחיר של מתנפחים להשכרה בחריש משתנה ותלוי בסוג המתנפח, בגודל שלו (למשל לרוב מתנפח גדול, יעלה הרבה יותר בהשוואה למתנפח קטן), בזמן ההשכרה (ככל שתרצו להזמין את המתנפח ליותר שעות, ככה המחיר נוטה לעלות) ובמחיר שהחברה מספקת וגם בהאם אתם משלבים בתוך האירוע שלכם אטרקציות נוספות. למשל, יש אנשים שמפיקים אירוע ורוצים לשלב גם מתנפח לילדים הגדולים יותר, גם מתנפח לילדים היותר קטנים, גם דוכני מזון ואולי אפילו אטרקציות נוספות וזה כמובן דברים שמשפיעים על המחיר. בנוסף, אם תרצו לתפעל את המתנפח בצורה עצמאית, תשלמו פחות בהשוואה לאם יבוא מישהו מטעם החברה, ינפח את המתנפח בזמן, ישגיח על הילדים בזמן האירוע וכמובן  יוציא ממנו את האוויר בסוף האירוע ויחזיר אותו בחזרה. להלן מחירון מתנפחים להשכרה בחריש.

 

לסיכום, אין ספק בכלל כי מתנפח לאירועים נחשב לאחת האטרקציות הכי מגניבות ושוות שאפשר לבחור. כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור חברה מקצועית המתמחה בהשכרת מתנפחים ואטרקציות נוספות לאירועים, להשוות מחירים, לבדוק את רמת המקצועיות של החברה, לוודא כי המתנפח אכן תואם את הצרכים והמטרות של האירוע, שהוא מתאים לגיל של הילדים ורק אז להזמין מתנפח שישדרג את האירוע שלכם ויגרום לילדים להשתולל ולכייף לאורך כל היום.

 

 

Exit mobile version