Site icon מרכז האטרקציות

חיבוק עוטף של דוב

קרדיט תמונה: freepik

אין יותר מתוק לילדה מאשר לקבל כמתנת יום הולדת בובת דובי ענק. דובי כזה שהיא תוכל לחבק ולעטוף בעת משחק, בזמן השינה ועם הקימה בבוקר. דובים הינם אולי אחת מהבובות המועדפות והאהובות על ילדים, אבל לא רק- נהוג לקנות בובת דובי יוקרתית וענקית לבת הזוג או לאחות קטנה, ובכך להגשים חלום ישן ומתוק במיוחד.

אם גם אתם רוצים להגשים חלום קטן ומתוק לבת הזוג לקראת יום האהבה, לאחות קטנה לכבוד יום הולדתה ה8 או לבתכם הקטנה שרק התחילה להוציא שיניים, תוכלו לקנות לה בובת דובי ענק מהאתר עדן דובים!

 

מה תוכלו להשיג דרך האתר?

יש אמנם בשוק לא מעט חברות שמוכרות בובות דובים, אבל לא כולם איכותיות ונעימות למגע. יש כאלה שהמחיר שלהם אולי ייראה לכם מפתיע, וגם בקטלוג התמונות המוצר ייראה לכם מרשים למדי, אך למעשה זה רק למראית העין והבובות עצמן כמעט ולא מנופחות בבד ובחומר מילוי. מה גם שהטקסטורה שלהם לא ממש נעימה למגע, ויוצא שיצא שכרכם בהפסד.

בקניה של בובת דובי ענק למכירה באתר אתם יכולים להיות בטוחים כי אתם מקבלים מוצר איכותי העשוי מ100% חומרים מלאים ועמידים. הבובה רכה ומלטפת וגם לאחר זמן היא שומרת על איכותה הראשונה, במידה ושומרים עליה על פי הכללים וההוראות של היצרן. המוצר מגיע סגור ואטום בניילון והמשלוח מגיע עד אליכם הביתה!

 

אילו דובים אנו מציעים לכם?

האתר עדן דובים מבין את הרצונות של הלקוחות לגבי הדובי האופטימלי, ולכן הוא מציע מגוון גדול של דובים בגדלים שונים ובצבעים ססגוניים ונעימים למראה. ניתן לבחור מבין גדלים שונים כאשר הקטן ביותר בגודל של חצי מטר והגדול ביותר בגודל של עד שלושה מטרים! הצבעים משתנים בין הדובים השונים וניתן למצוא לבנים, וורודים, חומים בהירים וכהים, צהובים ועוד. מחיר הדובים נע בין 200 עד 700 שקלים, תלוי בגורמים כמו גודל, צבע, טקסטורה ואלמנטים אחרים. דובי ענק למכירה שהוא גם איכותי, גם יפהפה וגם נעים למגע תמצאו רק אצלנו!

 

פרטי ההזמנה מהאתר

אפשר להזמין את הדובים המועדפים עליכם בכל שעה ביום. ניתן ליצור קשר טלפוני או לבצע את ההזמנה דרך האתר. האתר של חברת עדן דובים מאובטח ובטוח למדי לשימוש. אפשר לבצע את העסקה בפרטי אשראי, בביט או באמצעות העברה בנקאית. המשלוח אמור להגיע עד חמישה ימי עסקים לכל כתובת בארץ. חושבים לשנות את ההזמנה ולבחור דובי בצבע אחר? אין בעיה – כל עוד לא יצא המשלוח (ותהיה לכם דרך לעקוב אחרי מצב המשלוח) תוכלו להחליף את הצבע. אפשר גם לשלוח חזרה ולשלם על משלוח כפול על מנת לשנות את הצבע של הדובי.

אז אם אתם מחפשים מתנה נפלאה לבת הזוג, לאחות קטנה אהובה או לבתכם הקטנה – תוכלו למצוא דובים נהדרים באתר עדן דובים!

 

 

Exit mobile version