Site icon מרכז האטרקציות

השכרת מתנפח נינג‘ה

שאנחנו בוחרים להפיק אירוע, אנחנו רוצים שהוא יהיה מדהים, יוצא דופן ובעיקר שגם אנחנו וגם האורחים שלנו יהנו ויזכרו אותו בתור חוויה ייחודית. יש המון דרכים יצירתיות להפוך אירוע לכזה. הבשורה של שנת 2022 בתחום האירועים היא השכרת מתנפח נינג‘ה או אפילו הפקת אירוע נינג‘ה מטורף שההשראה שלו מגיעה מהתכנית שכבשה את העולם. זה הזמן לאתגר את הילדים שלכם עם מכשולים מגניבים במיוחד שעוזרים לפתח את החושים ואת החוויה להכי עוצמתית שיש.

תרבות הנינג‘ה כבר לגמרי כאן

בחמש השנים האחרונות, נכנסה לעולם וגם כאן לישראל תרבות הנינג‘ה. תכנית הריאליטי בהנחייתם של רותם סלע ואסי עזר בשילוב הפרשנים המדהימים ירדן ג‘רבי – אלופת העולם בג‘ודו וניר רסקין – פרשן ספורט מוכר וידוע כבשה את המסכים של כולנו. בהמשך ראינו כיצד מקימים עוד ועוד כוכבי נינג‘ה מתחמים מדליקים, מערבים את הילדים בתוך החוגים ועכשיו הנינג‘ה נכנסת גם לעולם האירועים.

 

הפקת אירועי נינג‘ה איך זה עובד?

בעיקרון יש כמה אפשרויות. אפשרות אחת היא לבחור מתחם נינג‘ה הקרוב לאזור המגורים שלכם ושם לקיים את האירוע שלכם, בין אם זה יום הולדת או מסיבת סיום. האופציה השנייה והיותר זולה היא השכרת מתנפח נינג‘ה אותו תוכלו למקם בחצר או בפארק. מדובר במתנפח מאוד מיוחד שמתאים למגוון של גילאים. בנוסף, אם האירוע שלכם משלב כמה קבוצות גיל, כמו למשל חתונה עם ילדים, תוכלו לשלב עוד מתנפחים וככה להתאים את האירוע עבור כולם. המסלול שלנו תוכנן במטרה ליצור חווית נינג‘ה ייחודית ויוצאת דופן. חשבנו על כל פרט כדי שהילדים יוכלו להנות, להוציא הרבה מאוד אנרגיה, לבוא באינטרקציה אחד עם השני וגם לשמור על הגוף שלהם.

 

השכרת מתקני נינג‘ה פרטים טכניים

השכרת המתקן כולל מסלול נינג‘ה גדול עם עשרות מטרים של מכשולים. בנוסף, ניתן להנות מצוות אדיב שילווה אתכם ואת הילדים שלכם לאורך כל האירוע. ניתן גם לשלב מוזיקה שתתנגן ברקע בזמן האירוע ותכניס אנרגיות מעולות ווייב חיובי. כשאתם בוחרים חברה המתמחה בהשכרת מתקני נינג‘ה, חשוב לבדוק שהצות אחראי על ההתקנה, על התפעול של המתחם, כדי שתוכלו להיות בראש שקט ונקי לאורך כל האירוע. השכרת מתקני נינג‘ה היא פעילות שיכול להתאים למגוון של אירועים ולא רק לימי הולדת כמו למשל אירועי חברה אותם מפיקים ביחד עם הילדים, אירועי קיץ, קייטנות, מסיבות ועוד. אין ספק כי השכרת מתנפח נינג‘ה היא פתרון מעולה שתהפוך כל אירוע לייחודי, יוצא דופן ובלתי נשכח.

 

מה חשוב לבדוק שבוחרים להשכיר מתקן נינג‘ה?

השכרת מתנפח נינג‘ה מחייבת בדיקה יסודית. קודם כל, שווה לבדוק שהמתקן עבר בדיקות של מכון התקנים ושהוא מחזיק בתו תקן. חשוב שתשכירו מתקן מחברה עם ביטוי. בנוסף, עוד דבר ששווה לבדוק לפני שאתם בוחרים חברה כזו או אחרת הוא האם שולחים לכם צוות שיהיה עם הילדים בזמן האירוע ויעזור להם עם המתקן, זה חשוב בעיקר כדי לשמור על הסדר ועל הבטיחות. יש גם חברות שמספקות שירותי ניפוח ופירוק, לכן את כל הדברים האלה כדאי לבדוק לפני.

השכרת מתנפח נינג‘ה מחיר

המחיר של השכרת מתנפח נינג‘ה מאוד תלוי באם אתם בוחרים מתקן מתנפח אחד או שאתם מפיקים אירוע נינג‘ה שלם או הולכים על מתחם נינג‘ה לאירוע שלכם. בכל אופן שווה לברר מול נציגי החברה ואפילו אם יש לכם את הזמן, כדאי להשוות בין כמה חברות כאלה. המחירים נעים בין 900-2,000 ש“ח עבור השכרת השכרת מתנפח נינג‘ה.

 

איך כדאי לבחור חברה מקצועית המתמחה בהשכרת מתנפחי נינג‘ה?

יש כמה דרכים באמצעותן ניתן לבחור חברה מקצועית המתמחה בהפקת אירועי נינגה וב-השכרת מתנפח נינג‘ה.  בכל מקרה מה שאנחנו ממליצים לכם הוא לתאם עם החברה שבה אתם מעוניינים כמה שיותר מוקדם וזאת משום שיש ביקוש אדיר לאירועים האלה.

  1. פייסבוק ואינסטגרם – יש כל מיני דפים שנפתחו על ידי חברות הפקה המתמחות בתחום הזה של הנינג‘ה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להיכנס לכמה דפים של כמה חברות ולהתחיל לברר. מומלץ לשאול שאלות כמו מה סוג המתקן שהן מציעות, לאילו גילאים זה מתאים, האם הוא מחזיק בתו תקן, מה השירות בדיוק כולל (למשל הרכבה ופירוק), כמה זה עולה וכדומה.
  2. גוגל – ניתן גם לחפש בגוגל ולנסות לברר באופן כזה על חברות זהות ולקבל מידע דרך האתרים או דפי הנחיתה השונים. תמיד אפשר גם להשאיר את הפרטים שלכם ולראות האם חוזרים אליכם תוך זמן קצר עם מענה על אותן שאלות.
  3. המלצות – אם אתם מכירים אנשים שחגגו לאחרונה אירוע נינג‘ה, תוכלו פשוט להתייעץ איתם ולברר הכל.
Exit mobile version