Site icon מרכז האטרקציות

כל מה שצריך וכדאי לדעת על דוכני מזון לימי הולדת

דוכני מזון לימי הולדתכל מה שצריך וכדאי לדעת על דוכני מזון לימי הולדת

בגיל חמש או בגיל חמישים, דוכני מזון לימי הולדת מאפשרים לתכנן חגיגות ייחודיות. דוכני המזון מספקים היבט של ריגוש מידי והתיאבון מתעורר עם התפריטים המפנקים. חוץ מזה, הדוכנים משדרגים את האירוע בעיצוב ראוי לתיעוד באינסטגרם. 

בין אם הדוכנים מעוצבים בסגנונות מתקדמים או במראה רטרו חמוד, ובין אם הם גדולים או קטנים כשהמקום מוגבל, הזמנת דוכני מזון לימי הולדת מתאימה כמעט לכל אחד. זהו רעיון מהנה, עם לוגיסטיקה פשוטה, ומאמר זה בוחן את היתרונות שמגיעים עם הזמנת הדוכנים, כולל כמה טיפים על מנת שתוכלו ליהנות מהם באופן מושלם.

יתרונות הזמנת דוכני מזון לימי הולדת

בשנת 2021, אנשים רבים מזמינים דוכני מזון לימי הולדת, בגדלים משתנים. קייטרינג הדוכנים של היום מגיש אוכל ופינוקים באיכות גבוהה ובמחיר סביר שמתחיל מ-300 ₪ לדוכן ויכול לעלות בהתאם לכמות הדוכנים שתזמינו ומגוון התפריטים, והאיכות הגבוהה של השירות היא שמייחדת את הדוכנים מקייטרינג קונבנציונלי.אז הנה עוד כמה סיבות לכך שדוכני מזון מושלמים למסיבת יום ההולדת הקרובה שלכם:

דוכני מזון לימי הולדת מפיגים מתחים

אין ספק שמשתלם להגיש מנות ביתיות, אבל תהליך ההכנה גוזל זמן וחומרי הגלם יקרים, שלא לדבר על מאמצי הבישול וההגשה של כל האוכל. וזה לא הכול, מומלץ להתמקד באלמנטים כמו מוסיקה וקישוטים במקום לבלות את כל הזמן במטבח.

אפשרויות מטבח אינסופיות

תכנון קייטרינג בהתאמה מדויקת, או כמעט מדויקת לטעם האורחים הוא תהליך מורכב, אבל אתם רוצים לשמח את כולם. 

דוכני מזון לימי הולדת מציעים מגוון אפשרויות, מפלאפל, שניצלים וסביח בהגשה עצמית ועד פיצות אישיות. אין גבול לדמיון ולאפשרויות התפריט.

התקנה וניקוי מהירים

תכנון אירוע הוא תהליך שעשוי להיות מלחיץ, כשיש לדאוג לכל הפרטים, ואז יש לדאוג גם לניקיון אחרי שכולם עוזבים. 

עם דוכני מזון  אין את הטרחה הכרוכה בהקמה וניקוי, ונשאר לכם יותר זמן לארח את האורחים שלכם.

הם נראים נהדר!

דוכני מזון  מעוצבים באסתטיות ומגישים מנות טעימות. הם מוסיפים קסם לעיצוב המסיבה שלכם ומגיעים בכל הצורות והגדלים. ללא קשר לנושא המסיבה, רוב הסיכויים שדוכני מזון יתאימו לסגנון של כל אחד כמעט.

דוכני מזון לימי הולדת בהתאמה לכל תקציב

מה שהכי טוב בתכנון אירועים הוא שכשאתם מבינים כמה חסכתם עם הזמנת דוכני מזון, לעומת התשלום שהייתם צריכים לשלם לחברת קייטרינג רגילה, אתם מזמינים את הדוכנים בלי לחשוב פעמיים. 

בעוד שהמחירים משתנים בהתאם לכמות הדוכנים והמנות שתבחרו, הטווח הממוצע לדוכנים הוא בין 40 ל-120 ₪ לאדם.

התאמה לכל עונה

רוב האנשים אוהבים לערוך מסיבות בשטח החיצוני של ביתם בקיץ, אבל כשהאוכל המוגש הוא ללא דופי, האורחים שלכם יתלהבו מהתפריטים המותאמים גם לעונת החורף. אז זה הזמן להזמין אפשרויות בהתאמה אישית של דוכני מזון, בכל עונה בשנה.

מחירון דוכני מזון

המחיר של דוכני מזון משתנה ותלוי בסוג האוכל אותו הדוכן מייצר, כמות האנשים שאתם מזמינים לאירוע שלכם, כמות הדוכנים שאתם בוחרים, חומרי גלם אופי האירוע, שעות האירוע ועוד. להלן מחירון דוכני מזון לאירועים וימי הולדת:

מחירון דוכני אוכל לימי הולדת – נשנושים

 

מחירון דוכני אוכל לימי הולדת חלבי

 

מחירון דוכני אוכל לימי הולדת מתוקים

 

מחירון דוכני אוכל לימי הולדת שתיה

 

מחירון דוכני אוכל לימי הולדת מה כולל המחיר?

כאמור, ככל שחומרי הגלם יותר איכותיים, יש יותר סועדים, האירוע יותר ייחודי (קונספט) ושעות העבודה חריגות, ככה המחיר של הדוכן או הדוכנים יעלה. יש חברות שמספקות כל מיני מבצעים כמו למשל דוכן אחד והשני בחצי מחיר. יחד עם זאת, יש כמה מרכיבים שלא משפיעים על המחיר כמו למשל העיצוב של הדוכן באופן נעים לעין ואסתטי, הכלים שבהם האוכל יוגש, האנשים שמתפעלים את הדוכן לפני ובזמן האירוע וגם מפרקים ומסדרים את הכל. לפני שבוחרים דוכני אוכל לימי הולדת חשוב לברר היטב מה השירות כולל, על מה אתם משלמים, באילו חומרי גלם החברה עושה שימוש ורק אז להחליט.

Exit mobile version