Site icon מרכז האטרקציות

דוכני מזון להשכרה

דוכני מזון להשכרהבכל אירוע חברתי אליו מוזמנים אנשים מצפים לקבל אוכל מוכן טעים ומספק, בין אם מדובר על אירועים פרטיים גדולים כמו חתונות ובר/ת מצווה, אירועים עסקיים ואירועי חברה וגם מסיבות קטנות וביתיות כמו חגיגות ימי הולדת בבית או במתנ"ס השכונתי. כיוון שזוהי הציפייה הבסיסית ביותר של כל אחד שמוזמן לאירוע, וכן כי ידוע שאוכל מקרב בין אנשים, חשוב לדאוג גם לבטן של המוזמנים לאירוע שלכם באמצעות הגשת אוכל טעים שיעמוד בציפיות של ילדים ומבוגרים.

הכנת אוכל לעשרות אנשים כרוכה כמובן בעבודה רבה, שזוהי טרחה גדולה ומשמעותית כשאר בנוסף לכך יש לארגן את כל הדברים הנלווים לאירוע המתוכנן כמו מציאת מקום מרווח לחגוג בו, עיצוב וקישוט  המקום, שליחת הזמנות לכולם, מציאת אטרקציות והפעלות ועוד ארגונים רבים אחרים. משום כך קיים פתרון מהיר, זמין ויעיל של דוכני מזון להשכרה עליו נרחיב בשורות הבאות.

מהם דוכני מזון?

דוכני מזון הם למעשה דוכנים ניידים המשמשים להכנה והגשה של אוכל, כאשר הדוכן עצמו משמש בעיקר לחימום האוכל על מנת להגיש מזון לאנשים בצורה מהירה ויעילה. משום כך דוכני המזון יהיו לרוב כאלו המגישים חטיפים ונשנושים שתמיד כיף לאכול כשנמצאים באירוע חברתי, וכן לעיתים גם דוכני מזון משודרגים יותר המציעים לאורחים מנות אוכל מלאות וגדלות, בין אם מדובר על אוכל חם או קר על פי בחירה אישית. 

משום שמדובר על פתרון זמין, מהיר ונוח הן עבור מתכנני האירוע והן עבור המוזמנים קיימת אפשרות להשכיר דוכני מזון למשך כל שעות האירוע במקום לעמול שעות רבות על הכנת כמויות אוכל מגוון שישביע את האורחים.

מתי כדאי להשכיר דוכני מזון?

כיוון שדוכני המזון מעניקים אלטרנטיבה יעילה להגשת אוכל מנחם וטעים לאורחים, מומלץ לבחור דוכני מזון להשכרה לכל אירוע חברתי שמתכננים לערוך מחוץ לבית כמו מסיבות ימי הולדת לילדים ומבוגרים, מסיבות כיתה, מסיבות סיום, מסיבות רווקים ורווקות, אירועי חברה וימי גיבוש ואפילו אירועים משפחתיים שנערכים במתחם פרטי או שטח פתוח ולא אולם אירועים בו האוכל כלול בהזמנת המקום.

מהם היתרונות של דוכני מזון להשכרה

כאמור, אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר בהשכרת דוכני מזון הוא החיסכון בזמן ומאמץ בהכנת אוכל לאורחים בצורה עצמאית. בנוסף לכך, הכנה והגשה של אוכל שמכינים לבד עשויים לעלות הרבה כסף מבחינת רכישת חומרי גלם, נסיעות ממקום למקום לרכישת חומרי גלם, לקיחת חופש מהעבודה כדי לעמול על הכנת המנות וכו'. כאשר בוחרים להשכיר דוכני מזון, ניתן להתאים את עלות ההשכרה לגובה התקציב שקבעתם ולחסוך כסף ומאמץ בצורה יעילה יותר, שלא לדבר על החיסכון בכלים שתצטרכו לשטוף לאחר הכנת האוכל לאירוע/מסיבה שתכננתם.

סוגים של דוכני מזון להשכרה

כיום ניתן למצוא מגוון ענק של דוכני מזון להשכרה שיכולים להתאים לכל קונספט של אירוע, ואילו כמה סוגים בולטים בדוכני המזון הפופולריים באירועים שונים:

כיצד לבחור דוכני מזון איכותיים שיתאימו לאירוע שלכם?

היצע דוכני המזון שניתן לשכור הוא גדול, ולכן מומלץ לבחור את דוכני המזון שיתאימו לסגנון האירוע שתכננתם לחגוג. עבור מסיבות ואירועים קטנים ניתן להסתפק בדוכני מזון המגישים חטיפים, נשנושים או אפילו מכונות ברד קרות בעונת הקיץ, ואילו עבור אירועים גדולים יותר כדאי לשקול הזמנה של דוכני מזון משודרגים עם מנות אוכל משביעות.

אין מי שמארגן אירוע ולא רוצה שהוא יהיה הכי מוצלח ובלתי נשכח. בדיוק לשם כך יש עולם שלם של הפקת אירועים וגם אם מארגנים את האירוע באופן עצמאי – יש לא מעט אפשרויות לבחון, לקחת בחשבון ובחור מתוכן. דוכנים להשכרה יכולים לעשות את ההבדל בין אירוע שגרתי, רגיל ומשמים לבין אירוע שיהיה מושלם, מוצלח ומהנה במיוחד. עצם קיומם של הדוכנים הופך את האווירה להרבה יותר מיוחדת וגם האורחים ישימו לב לכך.

מה זה אומר דוכנים להשכרה?

אם רגילים למרחב שבו האורחים יושבים סביב שולחנות ומלצרים ניגשים אליהם – הרי שדוכנים זה בדיוק ההיפך. יתרה מכך, למרות שמדובר בדוכנים שמגישים לאורחים אוכל – ברוב המקרים יהיו אלה סוגים מיוחדים ומעניינים של מאכלים. למשל דוכן של נקניקיה בלחמנייה שמכינים במקום או כל מאכל אחר שהאורח רואה את ההכנה שלו. יש משהו מהפנט ומשמח כשהאורח רואה את האוכל שמכינים לו בצורה נקייה, טרייה וכמובן מעוצבת ויפה.

אילו דוכנים להשכרה ניתן להשיג כיום?

כאמור, כאשר מדברים על דוכנים שאפשר לשכור לקראת אירוע מתכוונים בדרך כלל לדוכנים של אוכל. על פי אופי וסגנון האירוע שמפיקים – כך אפשר להתאים לאירוע גם את הדוכנים – נקניקייה או המבורגר בלחמנייה, צמר גפן מתוק, צ'יפס או מטוגנים אחרים, פופקורן, דונאטס ועוד. דוכנים להשכרה יהיו תמיד מעוצבים, צבעוניים, יעמוד מאחוריהם איש מקצוע שירותי, חייכן ומנוסה שיכין לאורחים את האוכל שהם אוהבים עם חיוך גדול ועם קריצה של הומור. האורחים יידעו להעריך זאת.

התרומה של הדוכנים לאירוע

למה בכלל לחפש דוכנים להשכרה? מהסיבה הפשוטה שהדוכנים שוברים שגרה והופכים את האירוע לשונה וייחודי בנוף. במקום לחוות אירוע באותה הדרך שבה כבר מכירים ורגילים – פתאום אפשר לשנות אווירה ולחוות אירוע שונה, לטעום אוכל שמכינים אותו ממש במקום ואפשר קצת לקום מהשולחן, להסתובב בין הדוכנים ולבחור מה מתחשק לאכול בכל רגע. ילדים יכולים לגשת בעצמם ולבקש מה שהם רוצים והאווירה משוחררת, נעימה ובלתי מחויבת.

למה משמשים הדוכנים באירוע?

אפשר בעצם לומר שאין אירוע שלא יתאימו בו דוכנים. אפשר להחליט שכל האוכל שמחולק לאורחים באירוע יהיה בדוכנים ואפשר גם לשלב ישיבה סביב שולחנות עם מלצרים בנוסף לדוכנים של קינוחים או שתייה חמה בסיום הארוחה, למשל. אין ספק שאפשר יהיה להבחין בשימת הלב לפרטים הקטנים וברצון של מי שארגן את האירוע לדאוג למשהו שונה ושובר שגרה עבור המוזמנים. יש הפתעה והתרגשות גדולות באירוע שהופך להיות שונה ממה שמצפים ממנו.

כמה עולה לשכור דוכנים לאירועים?

לשאלה זו אין תשובה אחת ויחידה, שכן יש את מי שיבחר כמה דוכנים ויש את מי שרק דוכן אחד ישלים בשבילו את מה שהוא צריך באירוע. באופן כללי המחיר של דוכנים להשכרה עומד על כמה מאות שקלים לאירוע ובדרך כלל אפשר יהיה להשיג מחיר קבוע לחבילה של כמה דוכנים ביחד, מה שיוזיל באופן משמעותי את המחיר של כל דוכן בנפרד. אירוע שיש בו כמה וכמה דוכנים יהיה שמח, מרגש ומעניין ולכן תמיד כדאי להתעניין בסוגי הדוכנים שמוצעים ויכולים להתאים לאירוע.

ההשפעה של הדוכנים על מי שמוזמן לאירוע

אין ספק שכאשר מגיעים למתחם שבו מתקיים האירוע ומגלים בו דוכנים מעוצבים וצבעוניים – מיד מתפתחת סקרנות בנוגע לאופי הדוכנים ולמה שיהיה בהם. מיד עם תחילת האירוע האורחים מבינים שכאן הם עומדים לחוות חוויה חדשה, שכאן עומד להתקיים אירוע שהם לא רגילים לשכמותו. השמחה וההתרגשות, כמו גם ציפייה רבה יגרמו להם להמתין בקוצר רוח למה שעומד לקרות בדוכנים וללא ספק הם ישמחו וייהנו מהאוכל הטעים שיוכן ויוגש להם הכי טרי שאפשר.

לאילו אירועים מתאימים הדוכנים?

כאמור, בכל אירוע אפשר להחליט שיהיה מתאים שיהיו בו דוכנים – חתונות, בר או בת מצווה, ברית או בריתה וכמובן שגם אירועים עסקיים או מפגשים חברתיים ומשפחתיים. מכיוון שבכל ארגון של אירוע יש את הנושא של ארגון האוכל – הרי קבלת ההחלטה בנוגע לדוכנים תתקבל כחלק בלתי נפרד מהחלטות שקשורות באוכל שיוגש באירוע ומכיוון שהדוכנים צבעוניים, שמחים ומעניינים – הרי שהם יתאימו בכל התכנסות משמחת של אנשים שמחכים בקוצר רוח לראות אחד את השני.

Exit mobile version