Site icon מרכז האטרקציות

ג'ימבורי להשכרה לימי הולדת לאירוח מושלם

מתנפחים ליום הולדת

לילדים מגיעה מסיבת יום ההולדת הטובה ביותר, ואפשרות ג'ימבורי להשכרה לימי הולדת עם משחקים ומוזיקה מציעים את המסיבות הטובות ביותר ליום ההולדת של ילדיכם, מגילאי שנה עד שש שנים. ניתן להשכיר סוגים שונים של ג‘ימבורי לימי הולדת וכל מה שאתם מארגני או מפיקי האירוע צריכים לבדוק זה שהג‘ימבורי מתאים לגילאים של המוזמנים ושהמתקן בטיחותי וראוי לשימוש.

ג'ימבורי להשכרה לימי הולדת מציע מגוון חבילות למסיבת יום הולדת כדי לספק פתרונות בהתאמה לכל הגילאים ותחומי העניין של כל ילד. תוכלו לבחור מתוך מסיבת משחק, מוזיקה או אומנויות, וכל אפשרות מתוכננת להיות שובבה ומהנה במאת האחוזים עבור ילדכם ואורחי מסיבת יום ההולדת שאתם עורכים.

מסיבות ימי הולדת בלתי נשכחות

חבילת סטנדרטית של ג'ימבורי להשכרה לימי הולדת היא שעה וחצי, וכוללת משחק חופשי, פעילויות מהנות בהנחיית מדריך, וכיבוד. ילדים בכל הגילאים ייהנו לשחק על הציוד הצבעוני בג'ימבורי ולהשתתף בפעילויות המהנות של המקום, עם פעילויות מוזיקליות ומשחקים.

מטעמי בטיחות, ההורים מתבקשים בחום שלא לערוך מסיבות ימי הולדת ליותר מעשרים ילדים, וכל הילדים צריכים להיות מתחת לגילאי חמש. כמו כן, דרישות המקום הן שכל הילדים המשתתפים יהיו מלווים במבוגרים כל הזמן.

משך ההשכרה

חבילת ג'ימבורי להשכרה לימי הולדת מחויבת לפי שעה, בדרישות מינימום או מקסימם. זה בסדר גמור אם אתם צריכים רק את אזור המשחקים למשך שעה או שעתיים. אם אתם מעוניינים שהילדים יוכלו לשחק, לאכול, לפתוח מתנות ואז לחזור לשחק, החבילה תחויב בתוספת בגלל כמות השעות הדרושות להשכרת המתחם והמתקנים.

מומלץ לבחון את התקציב ולהתייעץ עם בעלי המקום לגבי הערכות על מנת להחליט מה הכי מתאים למסיבה שלכם. ג'ימבורי להשכרה לימי הולדת נקבע לפי שעות פרטניות לכל אירוע, ללא הפחתת הבילוי כשהילדים עוברים לפעילויות אחרות. ניתן גם לשכור חללים פרטיים עם הקפדה על שעות בתשלום, מכיוון ששוכרים אחרים עשויים להופיע מיד אחריכם.

מחירון ג'ימבורי להשכרה לימי הולדת

עלות ג'ימבורי להשכרה לימי הולדת מתחילה בתעריף בסיסי של 900 ₪ לתשעים דקות של כיף לעשרים ילדים, והילד שלכם יהיה כוכב המסיבה. ההשכרה כוללת שני מדריכים שמנחים את המסיבה, כולל הקמה, ניקיון וכל השירותים הדרושים, עם אפשרויות הזמנה בהתאמה אישית.

חבילה מתקדמת של ג'ימבורי להשכרה לימי הולדת עולה 1,530 ₪ וכוללת מסיבה פרטית של שעתיים לכמות של עד עשרים ילדים, עם עיצובים בהתאמה אישית. החבילה כוללת שקיות הפתעות שבתוכן מדבקות ג'ימבורי, כדורי חוף, ודפי צביעה עם צבעים. ניתן להוסיף פריטים נוספים בעלות נוספת או להביא פריטים משלכם.

חבילת השכרה מקיפה

מלווה מקצועי מטעם חברת השכרת ציוד לאירועים שנוכח באירוע ומשגיח על הילדים מייקר את חבילת ג'ימבורי להשכרה לימי הולדת לסכום של 2,320 ₪. חבילה זו כוללת:

מה חשוב לבדוק לפני שמשכירים ג’ימבורי לימי הולדת?

הדבר הראשון שאתם רוצים לבדוק זה ממי אתם משכירים. בחרו חברה מקצועית, עם המלצות, כזו שזה הניסיון שלה ולא חברה שעושה הכל. הדבר השני שאתם רוצים לבדוק הוא שהמתקן עצמו בטיחותי לשימוש, מתוחזק, מחזיק בתו תקן ונקי. בנוסף, שווה לוודא כי יש התאמה מלאה בין גיל הילדים שמגיעים ליום ההולדת למתקן עצמו. לצורך הדוגמא יש מתקנים שמתאימים לגילאי 0-2, מתקנים שמתאימים לגילאי 2-4, מתקנים שמתאימים לגילאי 4-6 וכן הלאה. כן גם לשים לב מול צוות החברה ולתאם את לוח הזמנים של התקנת המתקן ופירוקו כדי שלא תצטרכו להתעסק עם ניפוחים והרכבות.

רוצים לקבל מידע נוסף על ג’ימבורי להשכרה לימי הולדת? דרך האתר alomot4u  ריכזנו עבורכם את כל המידע הנדרש כדי שתוכלו להפיק את יום הולדת החלומות שלכם. מגוון של מוצרים, מתנפחים ואוהלים בהתאמה אישית לצרכים שלכם כך שכל שנותר לכם הוא פשוט לבחור. לייעוץ ומענה על שאלות, אתם יותר ממוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם ממש במהרה.

משפחות שמעוניינות לערוך אירועים  לילדים במתחם מהנה, השתמש ברחת המשחקים המקורה בכל ימות השנה מבלי לדאוג למזג האוויר.

חוץ מזה, מערך הציוד שמגיע עם ג'ימבורי להשכרה משתנה ומוסיף התרגשות ואתגרים לילדים בכל הגילאים. המתחם מציע גם הזדמנות מצוינת להורים ולילדיהם להכיר חברים חדשים באמצעות שילוב של אירועים שונים. זה בדיוק הזמן לנפח מתנפח מהמם כמו ג‘ימבורי ולאפשר לכל הילדים להשתולל, לקפוץ ולהוציא אנרגיות ולכם המבוגרים, לנשנש איזה משהו ופשוט לנוח. בשורות הבאות תגלו את כל מה שצריך לדעת על ג‘ימבורי להשכרה כמו סוגי מתקנים, אילו פעילויות ניתן לקיים בתוך הג‘ימבורי, כמה זה אמור לעלות לכם ועוד.

חבילות השכרה מיוחדות

ניתן לערוך אירועים מהנים וייחודיים לימי הולדת או בחגים, וליהנות משפע פעילויות, ואטרקציות בהנחיית מדריכים מקצועיים. אפשרות נוספת היא שכירת המתחם עם המתקנים בסופי שבוע אחר הצהריים כדי לערוך את מסיבת יום ההולדת הראשון עד הרביעי של ילדים. הזמנת ג'ימבורי להשכרה בזמנים אלו מגובה בהנחה מיוחדת.

המסיבה כוללת שעה וחצי של פעילויות על המתקנים בהנחית מנחה מיוחד לג'ימבורי. כל ציוד המסיבה, כמו המפיות, הצלחות והכפיות, יכול להיכלל בחבילת ההשכרה. כל ילד מקבל שקית מתנה לקחת הביתה, וילד יום ההולדת יקבל מתנה מיוחדת. רוב המסיבות מתוכננות להכיל עד עשרים משתתפים.

פעילויות באירועי ג'ימבורי

הורים יכולים לבחור את הנושא המועדף על ילדיהם ולתכנן את האירוע בהתאם. חבילות השכרה שונות מאפשרות יצירת חוויה ייחודית מותאמת אישית שכוללת הכול, החל מהקמת מתקני המסיבה ועד לניקיון. כמה נושאים כוללים את הפעילויות הבאות:

במהלך המסיבה, הילדים משחקים על מחצלות, זוחלים במנהרות ומשתמשים במצנח שניתן לרוץ תחתיו ולפוצץ בו בועות. המסיבה עשויה לקבל גם ביקור של ליצן, והנהלת המקום מספקת מראש גם הזמנות שאפשר לשלוח למסיבה, כחלק מחבילת ג'ימבורי להשכרה. כמובן שאפשר לשלב סוגים שונים של פעילויות ואטרקציות בהתאם לגילאים של הילדים כמו למשל דוכני מזון מדליקים, סדנת שוקולד, אטרקציה לניפוח בלונים ועוד.

עלות ג'ימבורי להשכרה

המחירים של ג‘ימבורי להשכרה משתנים ותלויים בין השאר בסוג הג‘ימבורי שתבחרו, בגודל שלו, בחברה שתספק לכם את השירות, במשך זמן ההשכרה והאם תבחרו בחבילה שלמה שכוללת מוצרים נוספים או לא. בכל אופן, עלות ג'ימבורי להשכרה מתחילה מ-40 ₪ וכוללת חבילות אטרקטיביות מיוחדות להפעלה על 6 מתקנים, בעלות שיכולה להגיע עד 200 ₪. ההשכרה כוללת שימוש במתנפחים שמתאימים לאירועים לילדים, ומתקנים צבעוניים בכל הגדלים. כי הילדים מעוניינים להשתולל, להוציא אנרגיה ולשחק, והמתקנים בג'ימבורי הם הפתרונות המושלמים.

אפשרות נוספת של ג'ימבורי להשכרה היא תמחור לפי ילדים. בשיטה זו, מסיבת יום הולדת בג'ימבורי עשויה לעלות כ-40 ₪ עד 60 ₪ לילד. כך שעבור מסיבה של עשרים ילדים, תצטרכו להקציב בסביבות 800 ₪ עד 1,400 ₪.

חבילת השכרה כוללת

אם אתם מעוניינים להפוך את המסיבה שלכם לחבילה מקיפה, שכוללת את העיצוב, האוכל והמשקאות, ג'ימבורי להשכרה יעלה 800 ₪ עד 1,000 ₪ נוספים. כל חבילה מאפשרת להזמין עד עשרים משתפים. בחלק מהאפשרויות, עלות ההשכרה עומדת על 1,200 ₪ עבור שעה וחצי של מתחם שכולל הכול.

עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון כוללות אוכל, עוגה ומשקאות. חבילת ג'ימבורי להשכרה עשויה לכלול גם הזמנת פיצות ועוגות בתוספת תשלום, ובממוצע עוגת יום הולדת תעלה בסביבות 80 ₪, בעוד שהפיצות יעלו 40 ₪ לפיצה. קישוטים, כגון מפות שולחן, בלונים ושקיות הפתעה עשויים לעלות בין 120 ל-160 ₪ נוספים.

רוצים לקבל מידע נוסף על ג‘ימבורי להשכרה? רוצים להבין אילו מתקנים יש לנו במלאי, איך להתאים את סוג הג‘ימבורי לגילאי הילדים, כמה זה אמור לעלות ואפילו אולי לשלב ציוד נוסף שיכול להתאים לצרכים שלכם ולמאפייני האירוע? דרך האתר Halomot4u תוכלו להתרשם ממגוון רחב של פתרונות לכל סוגי האירועים. נשמח לסייע לכם וללוות אתכם שלב אחר שלב בתהליך. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר וביחד ניצור עבורכם את האירוע המושלם.

Exit mobile version