Site icon מרכז האטרקציות

בריכה להשכרה ליום הולדת

בריכה להשכרה ליום הולדתעונת הקיץ החמה מעודדת אתכם לחפש אחר רעיונות איכותיים ובעיקר מרעננים איתם תוכלו לחגוג את יום ההולדת, ולכן כדאי שתכירו את האפשרות להשכרת בריכה גדולה ומפנקת בה תוכלו לחגוג עם משפחה וחברים אהובים. בריכה להשכרה ליום הולדת מאפשרת לכם להפיק מסיבת יום הולדת איכותית ומושקעת, וגם לנצל את מזג האוויר החמים לשכשוך במים הקרים יחד עם כל הקרובים אליכם.

כדי שתוכלו לבחור בריכה להשכרה שתמלא אחר העדפות והרצונות שלכם ממסיבת יום ההולדת, ריכזנו בשורות הבאות את כל המידע שכדאי לדעת בחיפוש אחר בריכה להשכרה לימי הולדת.

למה כדאי לשכור בריכה ליום הולדת?

ימי הולדת הם תירוץ מצוין למסיבה, במיוחד אם ימי ההולדת נחגגים בימי הקיץ החמים בהם גם מבוגרים וילדים נהנים לרוב מתקופה של חופש מהעבודה או לימודים. לכן כשמשכירים בריכה ליום הולדת בקיץ, ניתן לתכנן חגיגה גדולה לרוב ללא כל תכנון מקדים אלא רק למצוא בריכה להשכרה איכותית המציעה אבזור מתאים למסיבה שתכננתם.

אם מדובר על מסיבת יום הולדת לילדים, כדאי למצוא בריכה מתאימה לגילאי הילדים המשתתפים וכן שירותי הצלה במקום. לשם כך ניתן למצוא בריכה פרטית להשכרה המיועדת לימי הולדת לילדים, ולברר על תוספת תשלום בנוגע לקבלת שירותי מציל מוסמך כי לרוב בריכות פרטיות אינן כוללות את שירותי ההצלה. אפשרות נוספת היא לשכור לכמה שעות את הבריכה העירונית, שכונתית או כל בריכה ציבורית אחרת בה כבר נמצא מציל, ולהחליט האם רוצים שהבריכה תהיה סגורה רק למוזמני יום ההולדת או שכולם יוכלו להיכנס ויוקצה מתחם ייעודי למסיבה.

השכרה של בריכה ליום הולדת למבוגרים תהיה פשוטה יותר, כיוון ששירותי הצלה לרוב אינם נדרשים כך שניתן למצוא מגוון בריכות פרטיות העומדות להשכרה. בדרך כלל בריכות כאלו יהיו כחלק מחבילת השכרה של וילה פרטית, כך שנוסף לבריכה הממוקמת בשטח הפתוח של הווילה ניתן ליהנות גם ממתחם סגור הכולל ריהוט בסיסי כמו כורסאות, מקרר, מטבח, פינת ישיבה ועוד.

איזה אבזור כלול בהשכרת בריכה ליום הולדת?

ברוב הפעמים שמשכירים בריכה ליום הולדת, ניתן ליהנות גם מאבזור נלווה הכלול בעלות ההשכרה של הבריכה כמו לדוגמא:

מתקני משחק ובילויים מתקנים לילדים ומבוגרים מסוגים שונים כמו שולחנות פינג פונג, מגלשות קטנות, ערסלים, מיטות שיזוף ועוד אטרקציות נוספות.
כסאות ושולחנות מסביב לבריכה נמצא שטח בנוי פתוח בו ניצבים בדרך כלל שולחנות, כסאות, פינות ישיבה מוצלות ואבזור נוסף המעניק נוחות לאלו המתארחים בבריכה.
מדשאה טבעית/סינטטית שטחי מדשאה ניתן למצוא לרוב בבריכות שמשכירים בווילות פרטיות, כך שילדים ומבוגרים יכולים לנצל את מרבדי הדשא למשחק, מנוחה ועוד.
פרגולות ופתרונות הצללה השכרת בריכה ליום הולדת בעונת הקיץ מוכרחה לכלול גם פתרונות הצללה נאותים, כך שהמוזמנים למסיבה יוכלו למצוא מחסה מהשמש בין טבילות בבריכה שאיננה מוצלת.

כיצד למצוא בריכה להשכרה ליום הולדת שהיא משודרגת?

לאלו שמחפשים בריכה להשכרה המציעה שלל פינוקים ושדרוגים, ניתן למצוא בריכות יוקרתיות הכוללות אבזור נוסף נלווה כמו ג'קוזי חיצוני או פנימי בו המוזמנים יוכלו להשתכשך, בריכה גדולה ומחוממת שיכולה להיות מושלמת למסיבות בריכה שנערכות בחורף או בעונות המעבר, וכן גם בריכות להשכרה הכוללות גם את אפשרות הלינה במקום.

בריכות להשכרה לימי הולדת הכוללות לינה 

אפשרות הלינה מכוונת כמובן לאירוח במתחם סגור בו הבריכה נמצאת, ולכן אפשרויות רלוונטיות כאלו יהיו דרך חבילת השכרה של וילה הכוללת מתחם עם בריכה. בדרך כלל אפשרות הלינה תהיה מושלמת למסיבות יום הולדת הנחגגות במיקום מרוחק יחסית מהבית של חוגגי המסיבה, או ביתם של רוב המוזמנים שמגיעים למסיבה.

כך חלק מהמשתתפים במסיבה יוכלו להישאר במתחם גם ללילה, ולעיתים אף להמשיך את ההנאה מהבריכה עד יום למחרת בשעה בה עליהם לפנות את המקום בהתאם לזמן שסוכם עם המשכירים.

היכן ניתן למצוא בריכה להשכרה ליום הולדת?

אם החלטתם לחגוג את יום ההולדת שלכם במסיבת בריכה מושקעת, תוכלו למצוא בריכה להשכרה ליום הולדת באזורים שונים בארץ – מהצפון ועד הדרום, בהתאם להעדפות האישיות שלכם. לאלו המעוניינים להישאר ללילה אחד או יותר במתחם, מומלץ למצוא בריכה להשכרה בווילה פרטית עם מספיק חדרי שינה.

ארגון אירוע הוא תהליך לא פשוט שיש בו כמה וכמה שלבים חשובים. צריך לבחור את התאריך המתאים, את המיקום, לעשות אינספור טלפונים על מנת לברר פרטים אצל נותני שירות שונים וכמובן לבחור את מה שהכי נוח ומתאים לאירוע. אם מדובר באירוע שיתקיים בקיץ כדאי להכיר טרנד חדש ומעניין – בריכות להשכרה. כך גם אם אי אפשר לארגן מראש אירוע בבריכה – אפשר לשכור בריכה וכך לשדרג את האירוע פי כמה וכמה.

 

למי מתאים בריכות להשכרה?

מכיוון שאט אט נושא זה צובר יותר תאוצה – הרי שאפשר לבחור בריכה מושכרת מתוך כמה וכמה אפשרויות. אם הבריכה אמורה לשרת אירוע או מסיבה – חשוב לוודא שהאורחים יודעים את זה ומתכוננים לקראת זה, שכן בריכה צריכה השגחה צמודה על הילדים ואי אפשר לשחרר ילדים קטנים ללכת לבריכה לבד. בריכות להשכרה יכולות להתאים כאמור באירועים מגוונים או אפילו לשימוש אישי ופרטי עבור מי שאין לו בריכה בחצר ורוצה ליצור לעצמו ולבני המשפחה שלו שבירת שגרה.

מתי לחשוב על בריכות להשכרה?

כאשר מבינים את האחריות והמשמעות של שכירת בריכה – אפשר להבין מתי זה יכול להיות מתאים ומתי לא. כאשר מדובר במפגש חברתי של כמה ילדים וברור מראש שיהיה מבוגר צמוד שישגיח מקרוב על מה שהם עושים במים – אין ספק שהבריכה תהיה משמחת ומתאימה מאד. אם מדובר בהתכנסות של ילדים גדולים יותר או אפילו בני נוער – אין ספק שבריכה תשדרג את המפגש שלהם ויהיה להם הרבה יותר כיף ומעניין.

 

מה לקחת בחשבון כשרוצים לשכור בריכה?

אם מארגנים אירוע או מפגש וחושבים לשכור בריכה – חשוב לשים לב לכמה דברים מהותיים. ראשית – הגודל והעומק של הבריכה, שיהיו מתאימים למי שעומד להיכנס למים. שנית, לוודא שיש מבוגר או תורנות של מבוגרים להשגיח מקרוב על הנעשה בבריכה. במידה ומדובר בבריכה מתנפחת צריך להיערך מראש עם משאבה או מפוח (במידה והם לא מסופקים מראש) וכמובן לבחור את המקום המתאים ביותר להעמיד בו את הבריכה. גם ריקון המים לאחר האירוע הוא משתנה חשוב.

 

מה התפקיד של הבריכה המושכרת?

אין ספק שהישראלים אוהבים לבלות במים, ללא קשר לגיל או לתחביבים שלהם. כאשר מוזמנים לאירוע ומופיעה הערה בנוגע להבאת בגדים להחלפה או בגדי ים נוצרת התרגשות לא קטנה בקרב מי שאמור להגיע למקום. גם מי ששוכר בריכה לשימוש אישי ייהנה מאד משבירת השגרה שהיא תביא איתה וידאג שהמים יהיה נעימים לעצמו ולכל בני המשפחה. הרעיון של בריכות להשכרה כבר לא בחיתוליו והוא יכול להיות הרעיון הטוב ביותר במידה ומשתמשים בו בדיוק בזמן הנכון.

איך לבחור ספק של השכרת בריכות?

כפי שבוחרים ספקי שירות בתחומים או נושאים אחרים – כך גם צריך כאשר רוצים לשכור בריכה, לכל שימוש שלא יהיה. חשוב לקבל הסבר ומידע אודות הבריכות, הגדלים והעומקים שלהם, מאיזה חומר גלם הן עשויות וכמובן שמומלץ לוודא שאין חור או פגם בבריכה לפני שלוקחים אותה למקום שבה ממלאים אותה. בריכות להשכרה יכולות להיות בשימוש אינטנסיבי מאד ולכן האיכות והתקינות מהותיות במיוחד.

 

כמה עולה לשכור בריכה?

אין ספק שהתשובה לשאלה זו מעט מאתגרת, שכן יש כל מיני סוגים של בריכות, גדלים או עומקים וכמובן משך הזמן שרוצים לשכור את הבריכה. ברוב המקרים של בריכות שמיועדות לילדים או לשכשוך יהיה מדובר בסכומים של כמה מאות שקלים לפרקי זמן של כמה שעות. בריכות גדולות יותר יעלו יותר מהתאמה וגם משך זמן ארוך יותר יעלה את המחיר משמעותית. יחד עם זאת אם יש שימוש ספציפי שרוצים עם הבריכה כמו באירוע, אין ספק שהמחיר כדאי ומשתלם.

 

בריכה מושכרת – כיף גדול והנאה!

בין אם זה דרוש לשימוש אישי ובין אם מדובר בבריכה לצורך אירוע עם אורחים – הבריכה תהיה משמחת מאד ויהיה כיף לעשות בה שימוש עם חברים, בני משפחה או אורחים יקרים ואהובים. הזמן יחלוף ביעף וההתכנסות תוכרז כמוצלחת ומהנה במיוחד. יתרה מכך – מי שהגיע ונהנה ירשום לעצמו שזה רעיון מצוין לקראת הפעם הבאה שהוא בעצמו יחפש רעיון מוצלח לאירוע או מפגש עם חברים טובים.

Exit mobile version