Site icon מרכז האטרקציות

בלונים לאירועים – ההבדל המהותי

קרדיט תמונה: freepik

בלונים לאירועים

הרצון הוא שכל מסיבה שבני המשפחה מארגנים לכבוש אירוע מרגש כמו יום הולדת, יום נישואים, בת מצווה או כל סיבה אחרת, יהיה יוצא דופן ויצליח מעל ומעבר למצופה. זו הסיבה שהמארגנים מקדישים מחשבה עמוקה לתוכן ולנראות של כל אירוע כמו בלונים לאירועים. המטרה היא שהחוגג ייהנה לכל אורכה של המסיבה ושהאורחים יזכרו תמיד את החגיגה הייחודית של המשפחה. אחד הנושאים המהותיים הוא הקולינריה ולכן הם דואגים מראש שיהיו מטעמים וגם קינוחים ייחודיים.

הנערות חולמות כבר שנים רבות על אירוע הבת מצווה ולכן יש להן בראש המון רעיונות. ההורים מצידם עושים כל שניתן כדי להגשים את כל החלומות או חלק מהם. אחת האופציות האהובות היא הגעה לאולם באמצעות לימוזינה מרהיבה. כלת השמחה מצרפת אליה כמה חברות קרובות והן נהנות לנסוע ברכב ארוך ויוצא דופן. כאשר הרכב עובר ברחובות העיר, אין אחד ברחוב שלא יביט במכונית היוקרתית. הנערות בתוך הלימוזינה נהנות ממוסיקה נהדרת ומשלל מטעמים כך שזו הכנה מעולה לקראת האירוע. כאשר החבורה מגיעה לכניסה היא רואה קיר בלונים מרהיב ביופיו אשר נבנה באמצעות כמות גדולה מאד של בלונים בגוונים שאהובים עליה בלבד.

בלונים לאירועים בכניסה לאולם 

מדובר בקיר עגול יפהפה בצבע לבן שעליו רשום שמה של כלת השמחה והספרות 12. סביב העיגול היפהפה יש קבוצות קבוצות של בלונים גדולים וגם קטנים שמשתלבים זה בזה, קבוצה אחת היא לדוגמה בצבע סגול בהיר, אחרת בוורוד וקבוצה נוספת בלבן. החלוקה היפהפייה של הגוונים יוצרת נראות מהפנטת. מעבר לעובדה שכולם רוצים תמיד להצטלם ליד קיר הצילום, כאן מדובר במראה בלונים לאירועים שלא רואים בדרך כלל ולכן כל האורחים מתעכבים, מביטים ומוקסמים מהיופי הייחודי.

תוכן לאירוע בת מצווה 

באירועים רבים של בת מצווה, החוגגת מראה את היכולות שלה בתחום שבו היא מוכשרת. יש נערות ששרות שיר שהוכן מראש עם מוסיקת רקע נפלאה, אחרות רוקדות לבד או עם חברות ריקוד על כוריאוגרפיה שתוכננה מראש. בכל אחת מהאפשרויות הללו המופע סוחף את הקהל ובמקרים רבים כולם שרים או רוקדים איתה. 

הפתעה בחגיגה הגדולה 

אחת האטרקציות שאהובות על החברים היא להכין קטע מיוחד לכבוד כלת הבת מצווה. זה יכול להיות שיר, ריקוד, סטנד אפ היתולי או כל אופציה אחרת. המטרה היא לספר על בת המצווה בדרך מסוימת כדי שכל האורחים יכירו את הייחודיות שלה.

מעבר לכך לא אחת מגיע בהפתעה לאירוע זמר שאהוב עליה במיוחד, שחקן, כוכב ספורט הקשור לתחום שבו היא עוסקת או כל אדם מיוחד אחר שהגעתו לא הייתה ידועה לכלת השמחה. נשאר לה לשמוע את האורח, להצטרף אליו ולהתמוגג מאושר. היא בטוח לא תשכח את השמחה הגדולה וגם כל המוזמנים ייהנו מתחילתו של האירוע המיוחד ועד סופו לאור התוכן המיוחד שהיה בו וגם מהמראה של בלונים לאירועים. 

Exit mobile version