Site icon מרכז האטרקציות

איפור פנים לבנים

קרדיט תמונה: freepik

פורים עוד רגע מגיע והשנה מתחשק לכם להפגיז עם איפור מיוחד לילדים. גם אם אתם מומחים באיפור עצמי, כשזה מגיע לאיפור ילדים החוקים אחרים לגמרי, בוודאי כשמדובר בפורים. צריך קצת יצירתיות, איפור איכותי והרבה סבלנות כדי ליצור את מראה האיפור המושלם עבור הבנים של הבית. בכתבה זו תקבלו טיפים ליצירת מראה ייחודי, עמיד ויצירתי לכבוד פורים. הוא יכול להיות חלק מתחפושת או להיות המנגנון שסביבו נבנית התחפושת. צירפנו גם כמה טיפים להתנהלות נכונה עם חומרי הגלם. 

תחפושות ואטרקציות לבנים שניתן לשלב בהן איפור פנים

כמעט לכל תחפושת בנים ניתן לשלב איפור, אך יש תחפושות שעבורן השילוב מהווה אפקט דרמטי וייחודי. אצל הבנים הצעירים ניתן לשלב איפור בתחפושת ספיידרמן, בעיקר של קורי עכביש סביב העיניים. עבור בנים שרוצים להתחפש לזומבי ניתן לשלב איפור כהה סביב העיניים ואיפור בהיר בפנים ליצירת אפקט של חיוורון. לילדים שרוצים להתחפש לליצן מפחיד ניתן להוסיף איפור צבעוני מטפטף, ולילדים שרוצים לשוות לפנים מראה של תאונה או פציעה ניתן לעשות שימוש באיפור המדמה פציעות וצלקות. 

לעיתים קרובות האיפור הוא לב התחפושת, בעיקר כשמדובר על בנים בוגרים יותר. לדוגמה, יש בנים שירצו להתחפש לשלד, במקרה כזה המראה השלדי באיפור הפנים מהווה את האפקט העיקרי בתחפושת. גם כאשר מתחפשים לחיות שונות, השימוש באיפור מגדיל את אפקט התחפושת והופך אותה לייחודית. 

טיפים לבחינת חומרי הגלם 

פורים הוא החג האהוב גם על הילדים וגם על ההורים שיכולים לתת לפרץ היצירתיות שלהם דרור ליום אחד. איפור לגוף ולפנים נמכר בדרך כלל לקראת החג, לעיתים קרובות בחנויות הצעצועים וכהגדרה הם משמשים לפורים בלבד. המחירים זולים, אך כדאי לדעת שלא כל איפור יהיה טוב עבור התחפושת שנבחר, או עבור הילד המאופר, לכן יש לשים לב לכמה נושאים עיקריים. 

קודם כל יש לבחור באיפור שנמצא תחת פיקוח משרד הבריאות ואפשר לבדוק זאת בקלות על תווית האיפור עצמו. ישנן חברות שמקפידות על הנושא, לכן מומלץ לבחון זאת ולא למהר ולרכוש איפור שאינו מפוקח. 

ואם העור של הילד רגיש? 

מוצרים שאינם בפיקוח משרד הבריאות יכולים לגרום לתגובה אלרגית בעור, לכן נמליץ שוב לעשות שימוש אך ורק במוצרי איפור שכן נמצאים בפיקוח. כמו כן, כדאי לדעת שיש צבעים מסוימים שיכולים לגרום יותר לתגובה אלרגית, בהם טטרזין ואדום 40, יש לשים לב למה שכתוב על גבי האריזה ולא לבחור בצבעים אלה אם ידועה רגישות מיוחדת. באופן כללי, אם לילדים יש עור רגיש במיוחד, העדיפות תהיה ללבוש מסכה או לוותר על האיפור, כיוון שיום אחד של פורים לא שווה סבל של כמה ימים או שבועות עבור הילדים. 

להלן עוד כמה טיפים לאיפור עבור ילדים רגישים: בכל מקרה ההמלצה תהיה למרוח קצת מהאיפור על גב כף היד לפני האיפור, כדי לבחון האם ישנה תגובה אלרגית אליו או לא. הפנים צריכות להיות נקיות ומומלץ לעשות שימוש בצבעים המבוססים על מים, אותם קל יותר להסיר והם בדרך כלל לא מגרדים. אם בוחרים לעשות שימוש בנצנצים, שימו לב שהם על בסיס ג'ל כדי למנוע מצב בו הם נכנסים לעיניים. וטיפ אחרון – במשטחים גדולים של העור השתמשו בספוגיות איפור, במשטחים קטנים ועדינים השתמשו במכחולים והיזהרו שהצבע לא יכנס לעיניים. 

Exit mobile version